Ik ben voor het eerst in aanraking gekomen met justitie, en ben hierna zeer deskundig bijgestaan door Zahra Boufadiss. Er wordt goed naar je geluisterd, en je wordt voorbereid op een politieverhoor en een vraaggesprek met een officier van justitie. Na het pleidooi door Mr. Boufadiss, ben ik accoord gegaan met het betalen van een schadevergoeding aan het slachtoffer. Ik heb geen boete hoeven betalen aan de staat. Dit is mede te danken aan de adviezen van Zahra, met haar heb ik alles gedaan om met het slachtoffer tot een oplossing te komen, maar dit wilde het slachtoffer niet. Als het gekomen was tot een gang naar de rechter, had ik dit met haar rechtsbijstand, met vertrouwen tegemoet gezien. Haar professionele hulp was zeer welkom in een onzekere tijd. Ik heb betrokkenheid ervaren, en er worden duidelijke afspraken gemaakt. Ik beveel het kantoor iedereen aan die rechtshulp nodig heeft.

• Geholpen door: Mr. Zahra Boufadiss

Meneer Justin Kotter, maakt zeer effectief werk in een zeer korte tijd voor mij. Ik ben vol ongeloof over de professionaliteit, toewijding en communicatie van heer Kotter met betrekking tot de zaak van mij en mijn zoon. Ik raad deze advocaat van harte aan, het is een advocaat die echt consistent met de klant werkt.

• Geholpen door: Mr. Justin Kötter

Een top advocate, erg vriendelijk en meelevend.

• Geholpen door: Mr. Zahra Boufadiss

"Vanaf het eerste moment het volste vertrouwen in een goede afloop gehad doordat, in prettige samenwerking, de procedure zeer vlot en kundig werd afgehandeld! Van Essen Advocaten BV: 'doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen' Ontzettend bedankt!"

Zeer tevreden!

• Geholpen door: Mr. Marielle van Essen

Mijn ervaringen bij Van Essen Advocaten, heb ik als erg goed ervaren. Vanaf het begin ging het contact erg makkelijk en voelde ik dat het kantoor een prettige sfeer uitstraalde. De deskundigheid en betrokkenheid bleef, zelfs als ik het even niet zag zitten. Zeker zal ik wanneer het nodig is, terug komen naar dit kantoor.

• Geholpen door: Mr. Marielle van Essen|Mr. Mike Jonk

• Geholpen door: Mr. Justin Kötter

Van een rijbewijsinvordering van 4 maanden, naar maar 6 weken m’n rijbewijs moeten missen! Bewijst maar weer eens dat een goede advocaat van belang is. Bedankt!

Beste advocaat

• Geholpen door: Mr. Zahra Boufadiss

Zeer vlot, kundig en betrokken en tegelijkertijd zeer professioneel, terzijde gestaan door mr van Essen. Een groot compliment en van harte aanbevolen

• Geholpen door: Mr. Marielle van Essen

Mr. Jonk heeft mij prima bijgestaan.

• Geholpen door: Mr. Mike Jonk

Snel geholpen , oor voor het verhaal en geduldig. In mijn persoonlijke geval ben ik heel correct bijgestaan. Het is een druk gebeuren bij dit kantoor en toch 27/7 bereikbaar !

• Geholpen door: Mr. Marielle van Essen|Mr. Zahra Boufadiss

Enkel lof voor Mike Jonk! Een echte professional in al bovenstaande punten en daarom geef ik de maximale score. Mike is een fantastische advocaat!

• Geholpen door: Mr. Mike Jonk

Mike is professioneel en is begaan met zijn cliënten.

• Geholpen door: Mr. Mike Jonk

Top advocaten met hun mond op de juiste plek. Altijd parate kennis en betrokkenheid met cliënt!

• Geholpen door: Mr. Marielle van Essen|Mr. Zahra Boufadiss|Mr. Mike Jonk

uitmuntend kwaliteit zeeer goed

• Geholpen door: Mr. Justin Kötter|Mr. Mike Jonk

Ik heb de best mogelijke hulp die ik mij kon wensen gekregen. Jullie hebben ook altijd contact met mij gezocht, daarom mag iedereen weten dat uit mijn ervaring advocaten bureau - Van Essen Advocaten - de beste zijn in zijn soort.

• Geholpen door: Mr. Marielle van Essen|Mr. Mike Jonk

Ik heb een prettig intake gesprek gehad met mevrouw van Essen. Meneer Kötter heeft mij zeer sterk verdedigt tijdens het proces. Mevrouw Vrolijk heeft mij fijn bijgestaan bij het afwikkelen van de zaken rond mijn oude werkgever. Met name het intensieve contact met de heer Kötter heeft mij zeer goed gevoel gegeven.

• Geholpen door: Mr. Marielle van Essen|Mr. Justin Kötter|Mr. Michelle Vrolijk

Mijn ervaring met het advocatenkantoor van Essen is uiterst positief. De beste beschrijving die ik hun zou kunnen geven is, dat ze in werkelijk waar ieder aspect waar je ze op zou kunnen beoordelen, zeer bekwaam overkwamen. Vanaf begin tot eind werd ik goed op de hoogte gehouden over de ontwikkelingen in de zaak. Het belangrijkste van alles blijft natuurlijk het resultaat. Dit was uitmuntend en had niet beter gekunt. Hartelijk dank voor jullie ondersteuning tijdens het proces!

• Geholpen door: Mr. Marielle van Essen|Mr. Zahra Boufadiss

• Communication
  • Advice
  • Expertise
  • Involvement

Adequaat, efficiënt, snel schakelend, uitstekend bereikbaar, zeer effectief. Scherp en kernachtig in analyse. To-the point op een prettige manier. Realistisch in advisering en toekomstperspectief. Prima in belangenbehartiging. Verbindt gelijk hebben en gelijk krijgen.

• Geholpen door: Mr. Marielle van Essen

Vast houdend en doorpakkend, gaan door tot het uiterste. Eerlijk en met respect naar cliënt.

• Betrokkenheid

Zeer deskundig en professioneel. Altijd bereikbaar en een bedrijf waar je als persoon behandeld wordt en niet als een nummer. Mijn hart wordt warm van dit bedrijf