zeer adequate en doortastende advocaat

Zeer professioneel en snel geholpen met onze zaak. Kundig en doortastend optreden met kennis en gevoel voor de zaak en perso(o)nen in kwestie.

Top geregeld

Alles was perfect en tot in details uitgewerkt. Goede communicatie voorafgaand aan de zitting.

Meer dan fantastische advocate

Mr. Van Essen is uitzonderlijk betrokken bij ons als cliënt. Stond ons zeer goed voorbereid, geïnformeerd en met verstand van zaken bij in aantal zaken en wist deze overtuigend af te ronden. Zijn haar dankbaar voor haar expertise en bijstaan van aantal casussen. Kunnen en zullen haar ten zeerste aanbevelen.

• Geholpen door: Mr. Marielle van Essen

Deskundig en snel (zaak IVR & EVR)

Mevrouw Marielle van Essen weet precies waar het over gaat. Ze is zeer betrokken bij de zaak. Zelf was ik maanden bezig met de zaak, maar zonder succes. Mevrouw van Essen heeft het binnen korte termijn met succes kunnen afronden. Ik raad haar zeker ook aan.

Snel en adequaat

Altijd bereikbaar, snel en doortastend advies.

Top Law Firm!

We were lucky enough to have mr. van Essen represent us. She did not disappoint. Honest, extremely knowledgeable, told it how it was and didn't sugar coat the facts. She worked long hours and responded quickly and efficiently to questions and emails. mr. van Essen's follow up was excellent. She did what she said she was going to do and best of all her efforts resulted in the desired outcome. We are deeply grateful for her service. I would not hesitate to recommend mr. van Essen.

Zeer deskundig,

Wat een top team , zeer deskundig en accuraat, houden zich aan de gemaakte afspraken, geven goed en duidelijk advies . Advocaat Marielle van Essen en haar team gaan er 200% voor om de zaak tot een goed einde te maken. Ik raad Van Essen Advocaten iedereen aan.

Luistert en is snel

Zeer prettig, altijd bereikbaar fijne advocaat

• Geholpen door: Mr. Mattanja Glismeijer

perfect

Kort direct duidelijk advies. Zeer goede ontvangst op locatie in Amsterdam.

• Geholpen door: Mr. Marielle van Essen

Sterk betrokken duidelijk zijn over de zaak behandeling. Wordt goed voorbereid over de zaak. Eerlijk, uiteraard goed ervaren.

Ajánlani tudom mindenkinek!

Nagyon hosszú és bonyolult ügyből ahogy lehetett a legjobban járt el az ügyvédnő!Biztonsagban éreztem magam és semmi kètsegem nem volt felőle hogy jó kezekben van az ügyem !A lehető legjobb munkát végezték és maximálisan elégedett vagyok!Nekik köszönhetően helyre jött az életem és csak ajánlani tudom mindenkinek !Köszönök mindent és hálás vagyok mindenért !Toth Adrienn

Monaco

In several occasions I have requested the assistance of Marielle van Essen and she was always reactive and efficient. It's a pleasure to work with her. Enrico Feraboli

• Geholpen door: Mr. Marielle van Essen

Duidelijk, doortastend, efficient en daardoor effectief

Het nederlands rechtsysteem is een goed geoliede machine, die hardt doorstoomt. Waarbij jij als burger het overzicht als snel kwijt bent, brieven met onduidelijke juridische taal en te mooi omschreven. Alles om er maar voor te zorgen dat jij als burger hier geen grip op krijgt. Dat gevoel kreeg ik er teminste bij. Met een gesprek met Van Essen, was het machteloosheids gevoel weg en kreeg je weer grip op de zaak. Marielle was doortastend en schakkelde snel waardoor een aantal punten snel op tafel kwamen die poltie en justie niet op orde haden. Wat ook als resultaat: Vrijgesproken op alle feiten resulteerde.

Professioneel en sociaal!

Tijdens strafzaak professioneel en uitermate sociaal bijgestaan door Zahra. To the point, direct en juist adviserend. Ik denk dat we al met al een redelijk tot goed resultaat hebben behaald. Dank je wel Zahra! JW

• Geholpen door: Mr. Zahra Boufadiss

Communicatief sterk en zeer toegankelijk

Ik ben erg goed en professioneel geholpen door Zahra. Ze luisterde naar mijn verhaal, kwam met concrete adviezen en hielp me uiteindelijk naar een positief resultaat. In aanraking komen met Justitie is flink schrikken en een betrokken advocaat als Zahra is op zo'n moment onmisbaar. Bedankt!

• Geholpen door: Mr. Zahra Boufadiss

Fijne communicatie altijd bereikbaar en transparant

De heer kötter heeft mij bijgestaan in een kwestie. Wat ik over de heer kötter kan zeggen uit eigen ervaring: Zeer bekwaam Professioneel Helder en concrete afspraken gemaakt Klantvriendelijk Open en eerlijk

• Geholpen door: Mr. Justin Kötter

• Geholpen door: Mr. Marielle van Essen|Mr. Zahra Boufadiss

We zijn snel en deskundig geholpen door Van Essen Advocaten. Zowel Mariëlle als Zahra communiceren proactief en op een prettige en duidelijke wijze. Het resultaat mag er dan ook zijn en is naar volle tevredenheid. Nogmaals hartelijk dank!

• Geholpen door: Mr. Marielle van Essen|Mr. Zahra Boufadiss

ben erg tevreden over dit kantoor en met namen mr.marielle van Essen. Ik zat hiervoor bij een ander kantoor en daar liep alle communicatie mis. Dat is bij dit kantoor wel anders. Goed advies en heel betrokken. Cliënt op nummer 1.

• Geholpen door: Mr. Marielle van Essen

IK heb helder en gedegen advies van Mr. Marielle van Essen ontvangen. To the point dat waardeer ik zeer. Eric Jan Meindersma , directeur Meindersma Horeca & Hospitality BV.

• Geholpen door: Mr. Marielle van Essen

Jullie zijn een super team met super mensen. ik ben jullie zeer dankbaar voor alles wat jullie voor mij doen, en hebben gedaan .

• Geholpen door: Mr. Marielle van Essen|Mr. Zahra Boufadiss

Ik ben voor het eerst in aanraking gekomen met justitie, en ben hierna zeer deskundig bijgestaan door Zahra Boufadiss. Er wordt goed naar je geluisterd, en je wordt voorbereid op een politieverhoor en een vraaggesprek met een officier van justitie. Na het pleidooi door Mr. Boufadiss, ben ik accoord gegaan met het betalen van een schadevergoeding aan het slachtoffer. Ik heb geen boete hoeven betalen aan de staat. Dit is mede te danken aan de adviezen van Zahra, met haar heb ik alles gedaan om met het slachtoffer tot een oplossing te komen, maar dit wilde het slachtoffer niet. Als het gekomen was tot een gang naar de rechter, had ik dit met haar rechtsbijstand, met vertrouwen tegemoet gezien. Haar professionele hulp was zeer welkom in een onzekere tijd. Ik heb betrokkenheid ervaren, en er worden duidelijke afspraken gemaakt. Ik beveel het kantoor iedereen aan die rechtshulp nodig heeft.

• Geholpen door: Mr. Zahra Boufadiss

Meneer Justin Kotter, maakt zeer effectief werk in een zeer korte tijd voor mij. Ik ben vol ongeloof over de professionaliteit, toewijding en communicatie van heer Kotter met betrekking tot de zaak van mij en mijn zoon. Ik raad deze advocaat van harte aan, het is een advocaat die echt consistent met de klant werkt.

• Geholpen door: Mr. Justin Kötter

Een top advocate, erg vriendelijk en meelevend.