Zeer tevreden!!!

Ik ben zeer professionel bijgestaan en heb een hele positieve beschikking ontvangen. Ik ben zeer goed geholpen en raad ik hun zeker aan , de meest professionele en efficiënte advocaten van het hele land . De tijd en energie ze die ze in je steken en ook het advies wat ze geven is top !! De beste advocaten ooit !!!

• Geholpen door: Bo te Baerts

Super fijne en betrokken advocaat!

Hele fijne en zorgzame advocaat!

Goed met me om gegaan

Er werd goed geluisterd naar me en als ik vragen had kon ik terecht

Het was goed gegaan

Was snel geregeld en goed

• Geholpen door: Francoise Landerloo

Dit is mijn 1e keer dat ik echt een advocaat ik handen heb genomen met nogal wat feiten. En ben van alles goed afgekomen alles voorwaardelijk met proeftijd van 2 jaar ik wil iedereen graag weening strafrecht advocaten aanraden ze zijn erg betrokken en zijn er voor jou ookal liggen de feiten erg dicht bij. Super bedankt voor jullie hulp!

• Geholpen door: Bo te Baerts

Great Job - very professional and managed to help us a lot in a difficult case

Mw. mr. J.J.H.M. de Crom helped us with dealing with the city hall of Maastricht in the case of house closure. She did an amazing job in dealing with the city hall and preparing us for the case. We managed to get great results and save a lot of money.

• Would you recommend us? Yes
  • Communication
  • Quality of the advice
  • Expertise of the lawyers
  • Involvement
  • N/A

Volle overtuiging en actieve houding

Zeer duidelijk, zeer attent, zeer mee denkend! Zonder deze hulp had ik nu niet thuis gezeten!

• Geholpen door: Bo te Baerts

Sjanneke heeft ons geweldig bijgestaan.

Daar waar een hoop op ons af kwam, werden onze vragen en juridische bijstand super aangevuld. We zijn heel blij met het traject, hopelijk is het niet meer nodig. Maar we willen Weening en vooral Sjanneke heel erg bedanken voor de goede hulp en expertise.

• Geholpen door: Sjanneke de Crom

Zeer goede advocaten zijn op alles voor bereid

• Geholpen door: Maikel Horsch

zeer goede ervaring met de advocaten

zeer goed ze zijn op alles voor bereid

• Geholpen door: Maikel Horsch

Alles is goed gesprek verdediging . Zeer zorgvuldig en deskundig en gerustellend in een woord perfect ik raad dit iedereen aan .

• Geholpen door: Francoise Landerloo

De beste advocaat die je maar kunt krijgen!

In 1 woord: top! Francoise Landerloo gaat door het vuur voor haar cliënten. Altijd goed bereikbaar. Communiceert duidelijk en denkt realistisch. Zeer vriendelijk. Zeker een aanrader.

In een woord, geweldig!

Zeer te verden

Ik ben zeer te vreden !

Perfect bijgestaan

Ik ben perfect bijgestaan en werd duidelijk stap voor stap voorbereid en begeleid. Kon terecht met alle vragen en deze werden dan ook zeer goed beantwoord en onderbouwd. Het heeft mij enorm geholpen!

Heel erg tevreden

Ben heel erg tevreden Bo heeft mij uitstekend geholpen Ze heeft haar werk heel goed uitgevoerd Ze heeft me gerust gesteld de eerste dag al ,ik had gelijk vertrouwen aan haar, ik wist gelijk dat ik bij de juiste persoon was. Nogmaals heel erg bedankt hopelijk komen we mekaar ooit nog tegen maar liever niet meer bij een rechtbank. Hou je goed .GR. samba

• Geholpen door: Bo te Baerts

Vanaf het eerste moment een betrokken gevoel!

Met de wanhoop nabij en een gevoel van machteloosheid hebben we hier ons vertrouwen weer langzaam teruggekregen. Vooral de gedegen vakkennis en door ons steeds als 'mens' te blijven zien, heeft uiteindelijk tot een goede afloop geresulteerd. Top gedaan en nogmaals bedankt!

• Geholpen door: Maikel Horsch

Zeer betrokken en kon niet beter!!!

Na het eerste gesprek had ik al 100% vertrouwen in mijn advocate mw mr Sjanneke de Crom. De onrust was enigszins gezakt. Vlak voor de OM zitting was ik weer nerveus. Ze heeft mij zéér goed advies gegeven alvorens de zitting. Ook haar pleidooi tijdens de zitting, was in alle opzichten perfect, mede ook door haar voorbereidingen, deskundigheid en het verzamelen van de benodigde stukken voor de zaak waren 100%. Hierdoor is de uitspraak van het OM echt lager uitgekomen... beter kon niet! Ohw, wat ben ik blij met een goede afloop, dankzij Mw Mr Sjanneke de Crom!

Geruststellend

Samen met Bo te Bearts naar een OM zitting geweest. Ik wist niet wat ik moest verwachten en was erg zenuwachtig. De straf die ik zou krijgen hadden we hoger verwacht, Maar Bo heeft deze zo laag mogelijk kunnen maken. Ze heeft me gerust gesteld en ervoor gezorgd dat ik hier met een rustig gevoel doorheen ging. Ik ben erg blij met het resultaat. Nu kan ik het allemaal achter mij laten en met een nieuw hoofdstuk in mijn leven beginnen.

In een woord: perfect

Ben bijgestaan door Weening strafrechtadvocaten. Ik was zeer positief over de manier van contact met elkaar evenals de manier van werken. Ze heeft me heel erg goed geholpen en met een goede strategie heeft ze de schade zo beperkt mogelijk gehouden. Ik zou Weening strafrechtadvocaten daarom ook zeker aanraden aan een ander.

Zeer professioneel advies

Na het bespreken van mijn dossier met advocaat Zeer goed advies gekregen Eerlijk zijn tegen advocaat En samen voor een oplossing zoeken Uitslag ten gunste heel goed uitgekomen Hierbij mijn dank

• Geholpen door: Sjanneke de Crom

Helder contact, ontzettend gemotiveerd en een vertrouwd gevoel!

Vanaf het eerste contact ben ik meteen goed geholpen, meteen voelde het contact erg vertrouwd aan. Aan motivatie of strijdlustigheid geen gebrek, dat was vooral te merken bij de voorbereidingen en gaande weg bij iedere stap in het proces. De vragen waar ik mee zat werden uitgebreid en eerlijk beantwoord, ook dat gaf uiteraard veel vertrouwen. Ik dank de medewerkers van Weening Strafrechtadvocaten (vooral advocate Bo te Baerts) want mede dankzij hun heeft het recht gezegevierd.

• Geholpen door: Bo te Baerts

Uitstekend bijgestaan met empathie.

Zeer fijne en heldere communicatie, wat ik heel erg fijn vond is dat er eerst goed geluisterd werd en de verbinding werd opgezocht met de persoon. Op deze manier voel je je als client veilig en gehoord en kun je met verouwen ervan uitgaan dat het uiterste gedaan wordt om je zo goed mogelijk bij te staan.

• Geholpen door: Bo te Baerts

Super er advocaat doet voor wat hij staat!

Heeft mij altijd goed bijgestaan

• Geholpen door: Serge Weening

Heel professioneel

Bo was heel scherp. Ze wist enkele fouten te vinden waar een ander nooit aan gedacht had. Uiteindelijk heeft Bo me een hoop ellende bespaard! 10/10 zal haar opnieuw vragen.

Wilhelminasingel 97

6221BH Maastricht