Zeer betrokken naar cliënt, goed inlevingsvermogen!

• Geholpen door: Francoise Landerloo

Hey Bo nogmaals bedankt dan je mij zo goed hebt bij gestaan. Echt topper, alles goed voorbereid! Uiteindelijk is de zaak geseponeerd en krijg ik mijn bezettingen terug waar beslag op was gelegd! Much Love!!

Geweldig geholpen, dik tevreden

Na ons eerste gesprek bij Dhr Joost de bruin, gingen wij met een goed gevoel naar huis, en dat was terecht achteraf, hij deed tot in de details alles uitzoeken van de zaak, en liet merken dat hij in ons geloofde, helaas kreeg Dhr de bruin een andere functie, deze werd opgepakt door Mevrouw de Crom. ook zij deed er echt alles aan, en was even kundig als haar voorganger. je merkte nog niet eens dat de zaak was overgenomen door haar, zo goed ingelezen op ieder detail, ze beet zich helemaal vast in de zaak. met als hoogte punt hoe ze ons verdedigde in de rechtszaal en ons er doorheen sleepte. in een woord geweldig. een grootte dank dan ook naar Dhr, De Bruin Mevr. De Crom en het hele Weening team.

• Geholpen door: Sjanneke de Crom

Altijd voor het uiterste gaan !!!!

Bo is een top advocaat. Zowel voor client als gezin eromheen. Goed te bereiken heel duidelijk. Heel betrokken bij iedereen. Gaat zelfs later op vakantie als het nodig is. Kort gezegt nogmaals een top advocaat...

• Geholpen door: Bo te Baerts

Een voor mij uitzichtloze zaak heeft dit team van advocaten tot een goed einde gebracht.

Het beste kantoor van Limburg

Je wilt het liever niet maar het kan je onbedoeld toch overkomen dat je in een strafzaak komt. Weening advocaten is dan het juiste kantoor voor je. Ze strijden voor je rechten en beschikken over uitgebreide kennis en ervaring. Tevens ondersteunen ze jou en je naasten op het menselijk vlak. Een strafzaak geeft immers ook veel spanning en emotie. Met Bo te Baerts hebben ze een toptalent in huis. Bo en haar collega’s hebben mij op een prettige, realistische en succesvolle manier bijgestaan. Ik kan ze aan iedereen aanraden.

• Geholpen door: Bo te Baerts

Eindelijk eens een echte advocate!

Ze ziet er niet alleen goed uit, ze doet ook wat ze moet doen! Niet twijfelen, raadpleeg haar of haar medewerkers. Een top advocatenkantoor!

Uitstekende hulp!!!

Ik ben zeer goed geholpen, en heb vanaf het begin zeer veel vertrouwen in Ivo gehad op een goede afloop in mijn rechtszaak, super bedankt!!

• Geholpen door: Ivo van de Bergh

Vakwerk zoals alleen jullie dit kunnen

Altijd betrouwbaar en rechtvaardig

• Geholpen door: Sjanneke de Crom

Ben zeer goed geholpen door Stijn raad deze advocaat iedereen aan. Zorgvuldige dossier kennis en houdt je goed van alles op de hoogte. Een dikke 10

• Geholpen door: Stijn van Merm

Echt hele goede en gedreven advocaten

Hele goede en kundige advocaten die naar je luisteren en je verdedigen tegen het corrupte justitiële apparaat wat alleen maar probeert te scoren en intimideren. Zag het best somber in maar hadden dankzij weening advocaten een goede positieve afloop. Heel erg bedankt

De beste

Stijn je weet ik vind je de beste Ik vertrouw je en je bent de beste Punt 10 is te laag voor jou Ik ga dit voor jou doen Bedankt dat je er bent voor mij Groet carlo

• Geholpen door: Stijn van Merm

Fijne en zeer vriendelijke communicatie gehad en goed geholpen bij het hoorgesprek. Aardige vrouw, geruststellend en meelevend. Top resultaat uit gekomen met straf verlaging.

Attend en zakelijk

Sjanneke de Crom is een geweldige en deskundige advocaat. Dank je wel voor de hulp!

Altijd heel goed contact

Kunnen altijd alles heel goed bespreken in eerlijkheid en word altijd goed geholpen.

Goed geholpen.

Ik ben goed geholpen tijdens proces wat uiteindelijk terecht tot vrijspraak heeft geleid. Mijn dank hiervoor.

• Geholpen door: Sjanneke de Crom

De Beste advocaten vind je bij weening strafrecht advocaten

Landerloo je bent een topper!!

De beste!

• Geholpen door: Serge Weening

Top en zeer professioneel.

Zeer tevreden over de geboden bijstand en de uitvoering daarvan. Bo te Baerts is een zeer professionele advocate die mij heel uitmuntend geholpen heeft . Ik raad iedereen Weening strafrechtadvocaten aan die juridisch bijgestaan wil worden . Ze staan 24 uur per dag voor je klaar . Ze doen echt hun uiterste best voor je .

Goed de zaak voorberijd

Zeer uitvoerig alle aspecten van de aanklacht doorgenomen en op de rechtszitting geïnterpreteerd. Klasse

Super advocaten

Super goede advocaten altijd te bereiken en altijd goede hulp en advies. Sjanneke de Crom en Maikel Horsch twee goede advocaten die ons altijd goed helpen.

Uitstekend advocatenkantoor

Deskundige advocaat die zeer betrokken is. Legt de juridische kant van de zaak heel goed uit. Loopt niet op zaken vooruit en doet wat hij beloofd. Ik had me geen betere advocaat en resultaat kunnen wensen.

Zeer behulpzaam

Zeer behulpzaam. Let op alle details. Goede communicatie. Toont empathie.

Top advocaat !!

Van begin tot eind altijd eerlijk en oprecht..❤️voor de zaak Serge super bedankt ik geef hiervoor een dikke dikke 10 sterren

• Geholpen door: Serge Weening

Een geweldig kantoor dat eerlijk is en doet wat ze zeggen.

Positief

Over Advocaatscore