Een geschil tot een meer dan goede oplossing brengen.

Joris Buijs heeft een medisch geschil tot een meer dan goede oplossing gebracht.

Fantastisch goed geholpen

Advocaten waren erg betrokken, goed bereikbaar en beschikten over een goede deskundigheid.

• Betrokkenheid

Vanaf het eerste gesprek voelde ik me begrepen en ondersteund

Ik wil graag mijn oprechte dank uitspreken aan Bram Jansen en het team van REX letselschade advocaten voor hun uitzonderlijke dienstverlening. Na mijn ongeluk was ik overweldigd en wist niet waar ik moest beginnen met het omgaan met mijn letsel. Bram nam de tijd om naar mijn verhaal te luisteren, mijn zorgen serieus te nemen en me stap voor stap door het hele proces te begeleiden. Ik waardeer hun toewijding en de tijd die ze namen om mijn vragen te beantwoorden en me op de hoogte te houden van de voortgang. Hun expertise en vastberadenheid hebben ervoor gezorgd dat ik de vergoeding kreeg die ik verdiende voor mijn medische kosten, verloren inkomsten en pijn en lijden. Maar bovenal waardeer ik de empathie en het begrip dat ze toonden gedurende het hele proces. Ik kan het team van REX letselschade van harte aanbevelen aan iedereen die hulp nodig heeft bij letselschadeclaims. Hun toewijding aan hun cliënten is ongeëvenaard!

Uitstekend geholpen!

Ik ben bijgestaan door advocaat Bram Jansen en hier ben ik zeer tevreden mee. Zowel met het resultaat als met de vriendelijke en behulpzame omgang! Ik zou dit kantoor zeker aanraden.

zeer betrokken en bekwaam

Zeer prettige ervaring met de heer Bram Jansen, betrokken meelevend en bekwaam persoon. Ook al heeft het niet geleid tot resultaat zullen wij jullie zeker aanbevelen.

• Betrokkenheid

Professionele aanpak en een luisterend oor voor de wensen van de klant

Voor aanvang had ik nog gerede twijfels om een schade-advocaat in te schakelen. Achteraf ben blij dat ik gekozen heb om van de kennis en kunde van REX -advocaten gebruik te maken. In het bijzonder ben ik dank verschuldigd aan Loes Hatting. Zij heeft door een slagvaardige en deskundige aanpak gezorgd dat mijn dossier tot een zeer bevredigende eindafhandeling is gekomen.

• Betrokkenheid

Duidelijke advocaat met duidelijke begrijpbare taal.

Houdt je goed op de hoogte van stand van zaken. Communiceert in begrijpbare taal.

• Betrokkenheid

Fleur heeft mij met veel toewijding en expertise gesteund in het hele juridische proces.

Ik kan niet genoeg benadrukken hoezeer Fleur die mij bijstond als slachtoffer mijn waardering verdient. Altijd paraat en snel reagerend, nam Fleur de tijd om alle opties rustig uit te leggen, waardoor ik me nooit overhaast voelde in mijn beslissingen. De ondersteuning van Fleur was niet alleen juridisch, maar bestond soms ook uit een luisterend oor bieden, wat een verschil maakt tijdens een lastige periode. Echt een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een toegewijde, communicatieve en empathische advocaat.

• Betrokkenheid

Een uiterste betrokken samenwerking en aandacht voor herstel en zorg

Ik heb een hele fijne samenwerking ervaren. Voor mij was alles nieuw (gelukkig) maar er was een hele betrokken samen werking en oog voor mijn situatie. Hier was ik ontzettend blij mee want vanaf het begin toen ik er alleen voor stond was ik radeloos.

• Betrokkenheid

Ik ben zeer tevreden over de professionele bijstand die ik heb ontvangen van advocaat Bram Jansen en het team bij REX Advocaten. Na een minder positieve ervaring elders, werd ik doorverwezen naar REX Advocaten, en ik ben blij dat ik die stap heb genomen. Bram Jansen toonde niet alleen diepgaande kennis van zijn vakgebied, maar was ook buitengewoon toegankelijk. Hij handelde snel en hield me altijd op de hoogte van de voortgang. Zijn directe betrokkenheid, inclusief het meenemen van mij in de CC van relevante e-mails, zorgde ervoor dat ik altijd goed geïnformeerd was. Wat me het meest aansprak, was de luisterbereidheid van Bram. Hij nam de tijd om naar mijn zorgen te luisteren en heeft het best haalbare resultaat voor mijn zaak behaald. Mijn oprechte dank aan Bram Jansen en het gehele team van REX Advocaten voor hun professionele en effectieve bijstand. Tot slot wil ik advocaat Bram Jansen en het hele team bij REX Advocaten van harte bedanken. Jullie professionele aanpak, empathie en effectieve juridische ondersteuning hebben een aanzienlijk verschil gemaakt in mijn zaak. Dankzij jullie inzet ben ik nu in een veel betere positie. Nogmaals bedankt voor alles!

Uitstekend geholpen

Uitstekend geholpen bij een bedrijfsongeval. Fijne communicatie, ze zijn zeer betrokken en geven deskundig advies

• Betrokkenheid

Er is goed naar me geluisterd en gehandeld

Carolien was empathisch en heeft zorgvuldig acties ondernomen naar de tegenpartij.Zij heeft mij steeds op de hoogte gehouden hoe het er voor stond.

• Betrokkenheid

Het verloop van de procedure, gevoerd door dhr. Joris Buijs van REX advocaten was zeer positief

Vanaf het begin in deze procedure was de communicatie altijd helder en begrijpelijk. Ik heb het gevoel dat de inzet van jurist dhr. Buijs optimaal en oprecht was. Het resultaat in deze letselschade procedure kan ik als positief beschouwen. Zowel jurist dhr. Buijs, als REX advocaten zijn aanbevelingswaardig.

• Betrokkenheid

Ik ben super goed geholpen overal in betrokken en alles is me duidelijk uitgelegt .

• Betrokkenheid

Heel prettig geholpen door mw. Jansma

Naar aanleiding van een aanrijding, hebben wij op advies contact opgenomen met REX Advocaten, hier kregen wij een afspraak met Carolien, zij heeft ons super geholpen.

• Betrokkenheid

Meester Jansen is een echte vakman

Mr Jansen heeft ons heel goed en professioneel bijgestaan. Hij heeft niet alleen veel juridische kennis, maar had ook aandacht voor de persoonlijke kant van onze zaak. Heel fijn!

Kundig en betrokken

Betrokken kundig

Super goed geholpen.

Naar jarenlange samenwerking met Bram. Zijn wij zeer te vrede over rex advocaten. We zijn altijd goed geholpen. En er werd altijd goed met ons gecommuniceerd. We hebben al die tijd dat Bram ons heeft geholpen als zeer positief ervaren. We raden rex advocaten dan ook zeker aan!

Vriendelijk, duidelijk, korte lijnen

Bas heeft ons als slachtofferadvocaat betrokken bijgestaan tijdens een moeilijke periode van ons leven en heeft onze belangen waar mogelijk uiterst professioneel behartigd, en ons goed vertegenwoordigd tijdens de hoorzittingen. Hoewel er nooit gerechtigheid zal zijn voor het wegnemen van iemand uit ons leven, heeft Bas er alles aan gedaan om het gehele proces zo goed mogelijk te laten verlopen. Bas, bedankt!

Fijne en actieve betrokkenheid

De betrokkenheid van Bram was erg prettig. Hij is pro-actief en luistert goed naar wat wij wel en niet wensten. We hebben met een goed gevoel het proces kunnen afsluiten, waarvoor veel dank.

• Betrokkenheid

Accuraat, proactief en doelgericht.

Bram Jansen beschikt over buiten gewoon veel kennis en kunde en je voelt als slachtoffer dat hij er met volle overtuiging voor gaat. In mijn zaak bracht hij licht in een slepende casus die jarenlang in handen was van een rechtsbijstandsverzekeraar. De zaak is door Bram Jansen boven verwachting en correct afgewikkeld. Ik neem afscheid met een diep gevoel van dankbaarheid aan het adres van Rex advocaten.

Goed en snel geholpen

Ik was al fietsend aangereden door een auto met caravan. Ik had daardoor letsel aan mijn arm en hand. Rex heeft mij ontzorgd en ervoor gezorgd dat ik een passende schadevergoeding ontving. Alles is nu goed afgehandeld.

Fijne communicatie en vakbekwaam

Nav een auto-ongeluk met letsel ging ik op zoek naar een advocaat om mij bij te staan in de afwikkeling van de schade. Via-via ben ik hier terecht gekomen en is mijn zaak super opgepakt! De communicatie met mijn advocaat verliep soepel en ze zorgde er echt voor dat de zaak netjes werd afgesloten. Bij REX weten ze precies waar ze het over hebben en staan ze altijd voor je klaar. Super fijne ervaring overgehouden aan een in eerste instantie negatieve gebeurtenis. Dank daarvoor!

• Betrokkenheid

Een uitstekend advocatenkantoor voor als je een letselschadeadvocaat zoekt

Tijdens het kennismakingsgesprek waarin mijn zaak werd voorgelegd vond ik een goed luisterend oor van mr Bas Pernot. Hij heeft zich goed in mijn zaak verdiept en mijn belangen voor de politierechter naar alle tevredenheid verdedigd. Tijdens het hele proces waren de lijntjes kort en werd ik direct van alle relevante informatie voorzien zodra deze bij hem binnenkwam. Ook andere informatie die voor mij van belang was werd mij duidelijk uitgelegd. Kortom, ik ben zeer tevreden over de samenwerking met mr Pernot en REX Advocaten en kan iedereen die een letselschadeadvocaat zoekt dit bureau aanbevelen.

• Betrokkenheid

Meedenkend en deskundig kantoor, fantastisch!

Rex advocaten als belangenbehartiger (Bram en Fleur) gehad voor mijn letselschade zaak. Professionele mensen, die verstand hebben van hun vak, en ook nog eens oog voor de zachte kant van het verhaal. Van harte aanbevolen!

• Betrokkenheid

Heel tevreden, afwikkeling naar wens

Mélanie heeft me ontzettend goed geholpen bij de afhandeling van mijn letselschadezaak. Ik vond haar heel betrokken, kundig en daarnaast was het vooral heel fijn om te weten dat ik nu (eindelijk) kon vertrouwen op dat de zaken geregeld werden en dat alles me uit handen werd genomen. Mede dankzij de hulp van Mélanie heb ik de zaak inmiddels naar tevredenheid kunnen afronden.

prima en deskundig advocaten-bureau

Aardige en betrokken mensen bij Rex Advocaten. Hebben me heel goed bijgestaan en ben derhalve zeer tevreden.

Ze doen echt hun best!

Fijn samen te werken en hij doet er alles voor het te laten lukken, goede advocaat!

Ontzorgen tijdens hectische periode

Mélanie heeft ons tijdens een hectische periode ontzorgd bij de afhandeling van de strafzaak. Haar betrokken en kundige hulp wordt door ons zeer gewaardeerd en was precies waar we op dat moment behoeft aan hadden.

• Betrokkenheid

Deskundige betrokken begeleiding tijdens tuchtzaak.

Wij hebben de begeleiding van L. van Zuijlen tijdens de tuchtzaak als deskundig en betrokken ervaren.

Prettige ervaring

Tijdens het proces heb ik veel gehad aan de heer Pernot. Ik kon met vragen bij hem terecht en nam ook de tijd ervoor.

Ik ben zeer tevreden

Bram heeft ons in een moeilijke zaak, heel goed bijgestaan. Hij was er persoonlijk bij betrokken. Heeft zijn uiterste best gedaan. En er uit gehaald wat mogelijk was. Bram bedankt voor alles en je inzet.

• Betrokkenheid

Professionele en betrokken advocaten.

Carolien heeft mijn zaak pas later overgenomen. Ze heeft zich goed ingelezen en nam telefonisch contact op. Daarna is de zaak heel snel afgehandeld. Ze is vriendelijk en erg betrokken. ik ben heel erg tevreden met de schadevergoeding die ik dankzij Carolien heb ontvangen!

• Advies N.v.t.

Betrokken en nauwkeurig

Gedurende een letselschadezaak ben ik bijgestaan door Bas Pernot. Na een kennismakingsgesprek op het kantoor in Wijchen heeft Bas mij de vele nieuwe en onbekende dingen die bij een letselschadezaak komen kijken uit handen genomen en op een prettige en nauwkeurige wijze vakkundig tot een goed einde gebracht.

Professioneel

Goed geholpen in zake letsel-schade door medische fout ziekenhuis.

• Betrokkenheid N.v.t.

Carolien heeft ons geweldig onzorgd

Onze dochter is destijds aangereden door een automobilist die geen voorrang gaf. Vanaf het eerste moment heeft Carolien ons ontzorgd met de gehele schadeafwikkeling. Ik had het niet fijn gevonden wanneer ik zelf steeds had moeten onderhandelen en steeds worden geconfronteerd met het ongeluk etc voor een goede afhandeling voor onze dochter. Bedankt Carolien.

• Betrokkenheid

Eerlijk duidelijk en met veel zorg

Ik heb dhr pernot als advocaat gehad. Mijn ervaring is zeer positief. Hij heeft mij goed voorbereid op wat er kon komen. Hij was eerlijk en duidelijk vanaf het eerste moment. Maar hij heeft de zaak ook met veel zorg behandeld. Waardoor het tot een goed einde is gekomen.

Nette adequate benadering

Prima begeleiding en afhandeling van de zaak.

• Betrokkenheid

Ik heb Rex advocaten als zeer prettig en kundig ervaren!

Mijn zaak werd serieus en eerlijk opgepakt! Heel tevreden over Rex Advocaten! Ik kan Rex Advocaten dan ook zeker aanbevelen!

top advocaat

Deze advocaat heb mij erg goed geholpen

gewelidige service

mijn ervaringen met rex advocaten zijn heel fijn. de advocaten hebben me super goed geholpen. totaal heeft mijn zaak 5 jaar geduurd. maar ik bleef in rex advocaten geloven. en uiteindelijk heeft dat ook geloond naar een goede afloopt. en ik ben zeer tevreden met de schadevergoeding die ik door de hulp van rex heb ontvangen,

• Betrokkenheid

Weet met een gepaste houding je te begeleiden door gehele proces heen.

Begeleiding door Bram en zijn team is professioneel, steunend, en punctueel. Voor mij een lastig proces geweest, maar kreeg door Bram vertrouwen.

Heel goed geholpen

Heb gebeld met de vraag voor rechtsbijstand bij een ongeluk. Een heel fijn geholpen door Mr. Jansen. Zie ik de communicatie tussen mij en de verzekeraar overgenomen, vertelt welke stukken ik aan moest leveren en op deze manier geholpen om mijn schade te verhalen.

Zorgvuldig en oprecht

Ik heb REX advocaten ervaren en als een organisatie die oprecht met je meedenkt. Afspraken werden nagekomen de bereikbaarheid was altijd goed en als er vragen waren werd er ruimte gemaakt om hier op een professionele manier antwoord op te geven.

• Betrokkenheid

Heel erg professioneel en netjes. Ik ben erg goed geholpen, deze advocaat doet heel erg zijn best voor je en zet een stap extra om alles goed te regelen

• Betrokkenheid

Uitzonderlijk gedreven motivatie wat een vertrouwelijk gevoel geeft

Ik kan aangeven dat ik zeer positief gestemd ben met aanpak van REX Advocaten.

Zeer vriendelijk en behulpzaam

Zeer vriendelijk en behulpzaam in een moeilijke case. Goed bereikbaar en op de hoogte gehouden

• Betrokkenheid

Deskundige en zeer betrokken juridische bijstand

Rex Advocaten, vertegenwoordigd door Bram Jansen, heeft ons op uitstekende en deskundige wijze bijgestaan in een aansprakelijkheidsclaim en in een daarmee samenhangende medische tuchtzaak. In beide gevallen heeft Rex Advocaten ons op een doeltreffende wijze vertegenwoordigd en in onze richting steeds zeer adequaat gecommuniceerd over de voortgang.

• Betrokkenheid

Rex advocaten heeft mijn zaak overgenomen op een moment dat ik helemaal wanhopig was omdat mijn vorige advocaat niets deeden alleen maar wilde schikken. Ondanks het feit dat het een complexe zaak was zijn ze erin gesprongen, en niets dan lof! Ze zijn betrokken, profesioneel, reageren snel en geven je het gevoel dat ze er voor jou zijn en niet voor de tegenpartij.

Gesteund en gelijkwaardig geholpen

Bijzonder goed geholpen door T. Bueters. Bijzonder veel kennis van de zaak, informatief en oplettend. Gedurende de gehele afhandeling voelde ik mijn gesteund in mijn zaak op een prettige manier. Voldoende communicatie waardoor ik constant op de hoogte was van het geheel. Dank daarvoor!

• Betrokkenheid

Goede ervaring met REX advocaten bij een letselschade

REX advocaten heeft mij goed bijgestaan bij het afhandelen van mijn letselschade en dit voor mij tot een zo goed mogelijke afronding gebracht.

• Betrokkenheid

Deskundige en betrokken begeleiding van het proces.

Wij hebben de contacten zeer prettig ervaren en het eindresultaat was boven verwachting.

Deskundig en betrokken.

Ons is in een voor ons lastige periode veel werk uit handen genomen. Doordat de juridische kennis over letselschade niet dagelijkse kost is voor ons konden wij onze belangenbehartiging met een gerust hart aan Carolien Jansma overlaten.

• Betrokkenheid

Prettig bij gestaan door heer Pernot

contacten verliep erg fijn per mail en telefoon, vriendelijk en duidelijk in communicatie.

• Betrokkenheid

Echt top! Heeft me super geholpen.

Ik ben erg goed geholpen, alles werd me duidelijk uitgelegd! Ik ben erg tevreden met zijn manier van werken!

Excellent service!

Excellent service and professionalism by Carolien Jansma. She managed the case with great strength and patience, and with a positive outcome.

• Betrokkenheid

Prima ervaring, doortastend en duidelijke communicatie

Prima ervaring gehad met mevrouw Jansma, mindere ervaring met de verzekering, maar door continu de verzekeraar te benaderen heeft mevrouw Jansma een uitstekend resultaat bereikt, dank hiervoor. Ik raad Rex advocaten zeker aan voor het geval als iemand letselschade heeft geleden.

• Betrokkenheid

Fijne, zorgvuldige en deskundige begeleiding met een luisterend oor.

De heer B. Jansen heeft mij op fijne, zorgvuldige en deskundige wijze door dit moeilijke proces geholpen. Hij had ook een luisterend oor wanneer dat nodig was. Bij het dreigende verlies van mijn baan kreeg ik zelfs een adviseur toegewezen die mij begeleidde waardoor ik nu op een goede plek zit. Ik ben erg tevreden en Rex Advocaten is echt een aanrader in het lastige en emotionele proces van letselschade.

• Betrokkenheid

Ik ben erg blij dat mr. T. Bueters destijds mijn zaak over heeft genomen. In tegenstelling tot mijn toenmalige belangenbehartiger, had ik echt het gevoel dat ik gezien en gehoord werd. Ik had niet meer het gevoel er alleen voor te staan. Tevens was de communicatie duidelijk, prettig en werd er doorgepakt. Wat uiteindelijk heeft geleid tot een vlotte afwikkeling van mijn zaak. Nogmaals mijn dank daarvoor.

Zeer professioneel en betrokken

In een langdurige zaak, waarbij de tegenpartij alles uit de kast heeft gehaald om onder haar verplichtingen uit te komen, heeft Mélanie Janssen mij geweldig bijgestaan. Dankzij haar juridische kennis, geduld en volhardendheid, heeft deze zaak een positief einde gekregen.

• Betrokkenheid

Professioneel, betrokken en behulpzaam!

Het ging om een kort geding. De tijd was krap toch hadden Bram en Linda mogelijkheid om te helpen. Zeer professioneel en betrokken. Linda had alle argumentatie goed op schrift en ook in de zitting helder alles verwoord. De uitslag van de rechter ook positief dus helemaal tevreden.

Betrokken professioneel en vriendelijk

Prettige, betrokken en betrouwbare advocaat

• Betrokkenheid

zeer behulpzaam, duidelijk en to the point

Rex Advocaten hebben mijn zaak tot mijn volle tevredenheid behandeld en ik zal anderen zeker aanbevelen om bij hen aan te kloppen als het nodig is.

• Betrokkenheid

Zeer goede ervaring omdat alles goed word uitgelegd . En dat er ook naar de persoon waar het om gaat naar geluisterd word . Dit zijn mensen die weten waar ze over praten. Vakmensen.

Emma boonstra

Eens met tegen partij ga er niet op in

• Betrokkenheid

Voor ons was het een geweldige ondersteuning alleen helaas zonder resultaat

We hebben nog nooit met een rechtszaak, dus laat staan met een advocaat te maken gehad, echter de heer Pernot heeft ons goed voorgelicht en ook de rust die hij in deze zaak gaf aan ons , was geweldig. Het is meer als jammer, ook gezien de kosten voor ons dat we deze zaak niet door konden zetten. Dat neemt niet weg als er ons weer iets overkomt waarbij een advocaat nodig hebben dan is het voor ons niet moeilijk welke keuze we moeten maken. Uw kantoor en zeker de heer Pernot.

• Betrokkenheid

Daadkrachtig, meedenkend, met het belang van de klant voor ogen.

Advocaat Bram Jansen heeft mij bijgestaan als letselschadeadvocaat. Mede door zijn doorzettingsvermogen en communicatievaardigheden in de onderhandeling zijn we tot een goed akkoord gekomen met de andere partij. Het resultaat was voor mij in elk geval boven verwachting en naar tevredenheid van beide partijen. Hij was zorgvuldig als het ging over het terugkoppelen van de genomen stappen en nam mijn mening/input serieus. Een prettige samenwerking dus!

Betrokken

Ik ben vanaf het begin van het traject tot en met het einde altijd goed bijgestaan. Communicatie verliep prettig en professioneel. Ik ben heel tevreden over samenwerking.

Uiterst betrouwbaar en gedreven

We zijn altijd goed geholpen. Altijd aandacht als het nodig was. Zeer tevreden

• Betrokkenheid

Deskundig en goed bij gestaan en zeer goed geholpen.

Na mijn ongeluk van 40 maanden geleden ben ik direct in contact gekomen met Rex advocaten. Vanaf het eerste gesprek met mw M Janssen ben ik enorm goed door haar geholpen m b t alle adviezen en kennis en de procedures die doorlopen moesten worden. Zowel telefonisch als wel alle briefwisselingen via de mail zijn altijd duidelijk en beleefd besproken en beschreven. Ik dank haar voor alle hulp waar ze mij enorm goed bij geholpen heeft.

• Betrokkenheid

Uitstekend kantoor dat zijn uiterste best doet voor haar cliënten.

Een lange maar prettige procedure ingezet, maar ben zeer tevreden over de uitkomst. Een aanrader.

zeer tevreden

vanaf begin alles perfect geregeld, regelmatig contact gehad en zeer deskundig, echt om aan te raden

• Betrokkenheid

Goed en degelijk juridisch advies

Mijn contact met mr Bueters heb ik als prettig ervaren. Bij vragen van mij was hij redelijk snel bereikbaar. Zijn juridische kennis is goed. Tevens kan hij zaken duidelijk verwoorden. De administratieve ondersteuning kan beter. In het begin van het contact werden brieven aan mij verkeerd geadresseerd.

Professioneel & menselijk

Na een moeilijke periode waarin ik letselschade opgelopen heb wist Rex Advocaten, met name Mr. Tim Bueters, mij uitstekend en heel persoonlijk te begeleiden. Hierbij stonden mijn gezin en ik als mens (en wat ik mee gemaakt heb) op nummer één en tegelijkertijd werd er volop zorg gedragen dat de zakelijke kant (mijn opgelopen letselschade) zo goed als mogelijk juridisch verwerkt wordt. En met een goed eindresultaat als gevolg. Mijn gezin en ik kunnen nu weer verder met ons leven. Hiervoor onze oprechte dank!

• Betrokkenheid

Mijn ervaringen zijn prettig te noemen

Ondanks het onrecht wat is blijven bestaan, is het door zijn advies een eind gekomen aan een lang en oneerlijk proces Het is niet eerlijk, maar beter voor mij gezondheid Dank Tim

Goed resultaat dankzij professionaliteit

Heer Pernot was erg betrokken, professioneel en begripvol. Ik had een goed resultaat dankzij zijn bijstand.

Betrokken en deskundige advocaat

Ik heb de heer Pernot van REX advocaten ervaren als een prettig, rustig persoon om mee samen te werken. Hij was altijd goed bereikbaar, kon me goed adviseren, was erg betrokken en heeft er alles aan gedaan om me zo goed mogelijk te ondersteunen. Het belangrijkste vond ik dat hij goed kan luisteren en niet alleen erg kundig is maar ook beschikt over inlevingsvermogen. Dat gaf me in een hele moeilijke en zware periode veel houvast.

• Betrokkenheid

Kennis van zaken, snel, adequaat en accuraat

Na volle tevredenheid geholpen en met een positief resultaat!

• Betrokkenheid

Geweldig geholpen, snel en doelgericht.

Uitermate professionele aanpak, snelle reactie, duidelijk en effectief.

Zeer positieve ervaring

Zeer prettige samenwerking, de contacten waren erg positief. Het gehele traject is naar tevredenheid verlopen en goed afgerond.

Perfekt maatwerk

Door de ervaring met Rex Advocaten is onze mening over de advocatuur in Nederland voor de volle 100% veranderd in de meest positieve zin. Het was niet alleen een zeer proffesionele maar ook, ondanks de situatie, een prettige ervaring.

• Betrokkenheid

Ík vindt Linda heel goede persoon

Linda heeft ons veel mee geholpen dankjewel

• Betrokkenheid

Complexe letselschade zaak tot een goed einde gebracht

In de moeilijke periode na een ernstig ongeval cliënt van dienst geweest bij het opstarten en afronden van een complexe letselschade zaak. Wereld staat op zijn kop na zo'n ongeval en daarom is het niet eenvoudig alle opties te overzien en de juiste keuze te maken. Een ervaren letselschade advocaat is dan onmisbaar. Bas Pernot heeft mij uitstekend bijgestaan de afgelopen 3 jaar. Na het afronden van de zaak kan ik mijn leven proberen weer op te pakken.

• Betrokkenheid

Goede, kundige en rustige begeleiding

Prima, snel en zorgvuldig contact

• Betrokkenheid

Fijn dat we zo goed geholpen zijn. Iemand die met ons meedenkt in de voor ons onbekende wereld.

Kundig, betrouwbaar en vriendelijk

Prettige samenwerking en overleg

• Betrokkenheid

Zeer goed geholpen met duidelijke uitleg over de stukken

Fijn om goed geholpen te worden Wel vond ik het moeilijk om alle stukken telkens door te lezen

• Betrokkenheid

Prettige, goede en professionele samenwerking

Wat ik als heel prettig ervaren heb bij Mevrouw Jansma dat zij goed aanvoelt bij welke punten ze wat meer uitleg moet geven of je gerust moet stellen. Fijne en duidelijke communicatie.

• Betrokkenheid

Korte lijntjes en grote betrokkenheid.

In een dossier waar het mentale aspect van de belasting heel groot was, is op correcte manier met client omgegaan.

• Betrokkenheid

Zeer tevreden aanbeveling voor andere!

Zeer tevreden over Carolien Jansma ! Van af dag een al heel erg vertrouwd gevoel.heeft mijn zaak keurig netjes behandeld en naar tevredenheid afgehandeld ! Ook wil ik de telefonisten van Rex Advocaten hartelijk bedanken voor de goede communicatie! Bedankt hiervoor. Gr. Henk

Goed en vriendelijk contact

Ik heb het als fijn en betrokken ervaren. Zeker aan te raden.

Super.

Er werd heel goed geluisterd.Bram is heel meelevend.Het heeft mij goed gedaan.ik ben hem heel dankbaar dat hij zoveel moeite heeft gedaan voor mij.

Heel tevreden

Top advocaat! Afgelopen jaren goed geholpen. Snel en duidelijke communicatie, wat heel prettig is.

• Betrokkenheid

Ik ben ontzettend goed geholpen door Linda van Zuijlen , er is duidelijkheid gekomen, herkenning, en goed afgesloten. Zeker aanbevolen.

• Betrokkenheid

Deskundig advies en snelle communicatie

Zeer goed geholpen en geadviseerd door REX. Super tevreden met de uiteindelijk afwikkeling.

Ontzorgend tijdens lastige periode

Fijn om in zo’n lastige periode, waarbij je letselschade hebt opgelopen, bijgestaan te worden door een professioneel kantoor en je over de juridische kant geen zorgen te hoeven maken. Doen jullie goed REX Advocaten. Dank Bram Jansen en team, is zeer gewaardeerd!

• Betrokkenheid

Zeer prettige en professionele samenwerking.

In een civiele procedure heb ik de afgelopen periode een zeer prettige en professionele samenwerking met Rex advocaten mogen beleven. Ondanks de lange en een moeilijke perioden van 4 jaar, de zaak toch met een zeer positief eindresultaat weten af te sluiten, Rex Advocaten, nogmaals bedankt voor de prettige en fijne samenwerking.

• Betrokkenheid

Melanie erg goede advocaat!

Melanie Janssen is niet alleen een goede advocaat maar ook een persoon met veel empathie en doorzettingsvermogen. Zij heeft mij erg goed en fijn geholpen in een zaak. Mijn dank is groot!

• Betrokkenheid

Goede communicatie en erg betrokken

Ik heb een goede ervaring gehad met dit bedrijf. Het is niet vaak positief nieuws als je een advocaat nodig hebt voor een bepaalde gebeurtenis, maar dit bedrijf zorgt ervoor dat jouw belangen voorop staan. Met hun kennis en duidelijke (professionele) communicatie voelde ik mij al snel op mijn gemak, wat vertrouwen gaf op de uitkomst van de zaak. Bedankt Bas!

• Betrokkenheid

Heer Pernot was zeer vriendelijk en betrokken. Hij heeft ons uitstekend goed geholpen. Ik raad Rex advocaten kantoor zeker iedereen aan.

• Betrokkenheid

Gevoelsmensen, veel begrip, goede service!

Wij hebben een zeer goede ervaring gehad bij Bram van REX advocaten. Hij was enorm begripvol en leefde met ons mee. Hij gaf heldere uitleg over hoe alles in zijn werk ging, was altijd goed bereikbaar (evenals hun secretaresse) en bereid een terugkoppeling te geven over de gang van zaken! Ook al waren wij soms wat traag met reageren, hij bleef altijd vriendelijk. Heel erg bedankt! Ik zal jullie aan iedereen aanbevelen!

zeer goed

mijn ervaring met Rex Advocaten is zeer goed Dhr B Pernot heeft mij goed geholpen.altijd een luisterend oor en goed advies.belde of mailde altijd binnen een dag terug als hij er niet was. de zaak is nu succes vol afgehandeld. Bas nogmaals bedankt en het gaat je goed m.v g Marijke

• Betrokkenheid

Ik ben niet vervolgd dus dat is geweldig

Meester Pernot is zakelijk, duidelijk en schept geen valse verwachtingen. Ik ben niet vervolgd dus ik ben zeer tevreden, dor zijn betoog in de rechtszaal is de zaak niet ontvankelijk verklaard. Dat is aan Bas Pernot te danken Als ik ooit weer, ik hoop dat het niet gebeurd, weer een advocaat nodig heb weet ik jullie te vinden.

• Betrokkenheid

Uitermate prettig en professioneel geholpen met resultaat !

Mijn raadsheer Bas Pernot is mij tijdens het hele traject erg goed van dienst geweest. Een goede en vlotte communicatie over de uit te zetten activiteiten en de bijbehorende kosten. Het zorgdragen voor gezamenlijke voorbereidingen op de zittingen met bezoek op locatie en de uitwerkingen daarbij. Voorts heeft Bas zich goed verdiept in de kwestie met oog voor de details die van belang waren om de juiste vervolgstappen te zetten. Deze aanpak heeft geleid tot een positief resultaat, heel erg blij met deze manier van rechtsondersteuning, Bas en collega's: Hartelijk bedankt !

Hele fijne samenwerking.

Ik ben zeer tevreden. De samenwerking is echt goed verlopen en ik werd goed over de gang van zaken geïnformeerd en begeleid.

• Betrokkenheid

Een betrokken, authentieke, transparante en realistische advocaat.

Bram Janssen is heel duidelijk over zijn rol en wat hij kan betekenen voor de client. Hij denkt mee en verkent opties ook buiten gewone procedures. Daarbij communiceert hij helder en is reëel, ook over de te verwachten resultaten. De samenwerking is bijzonder prettig omdat hij verstaat niet alleen in juridische termen te praten maar zijn perspectief over de situatie op een authentieke manier te geven. Dat maakt dat je als client niet een of andere casus voelt. Dank voor de fijne ondersteuning!

• Deskundigheid N.v.t.

Betrouwbare advocaat

Advocaat heeft mij goed geholpen in een zaak met mijn ex. Als slachtoffer ben je overgeleverd aan deskundige mensen die het voor jou zo goed mogelijk proberen te regelen en bij te staan. Door alle emoties die er daarna nog zijn is dit soms moeilijk aan te nemen. De negatieve dingen liepen door terwijl ex maar voor een klein gedeelte van de zaak werd veroordeeld. Ik vond dat moeilijk. Advocaat is zakelijk en duidelijk en komt afspraken na. Advocaat heeft me meerdere keren om verduidelijking gevraagd. En uitleg per telefoon gegeven. Alles duidelijk op papier gezet. In de rechtzaal bij gestaan. Steeds heeft B Pernot van Rex advocaten mij duidelijkheid gegeven in de stand van zaken in de gehele procedure en later ook weer in het hoger beroep. Gebleken is dat ik in goed handen ben geweest. We hebben alles goed naar tevredenheid afgesloten ook na het hoger beroep. Denk niet dat ik het met slachtoffer hulp alleen gered had. Wij stonden ons mannetje, dat heb ik gevoeld. Je kunt dan toch het beste een slachtoffer advocaat hebben. Bedankt voor alle hulp!

Uitstekend !!!!!!

Goede begeleiding, alsmede zeer goede afhandeling van de zaak. Persoonlijk zeer betrokken en medelevend met de zaak en mijn dochter.

• Betrokkenheid

Er is begrip en respect voor de persoon achter de situatie. Informatie wordt vlot en correct gecommuniceerd, wat voor rust en overzicht in je zaak zorgt. Dat is een van de belangrijkste dingen die je als cliënt nodig hebt. Ik ben uiterst tevreden op de manier waarop ik geholpen ben. Ik zal jullie praktijk zeker aanraden!

• Betrokkenheid

Zeer helder in de communicatie en uitvoerig te werk gegaan.

De ervaring die ik heb opgedaan met REX Advocaten is zeer positief te noemen. Gedurende het proces is er zeer duidelijk gecommuniceerd, ook wanneer onderdelen minder duidelijk waren voor mij als klant. Verder was ik bij vragen zeer snel geholpen door een van de zeer bedreven medewerkers.

• Betrokkenheid

Heel erg fijne en snelle communicatie!

2 weken voor een inhoudelijke zitting, was ik wanhopig opzoek naar een advocaat. Contact opgenomen met REX Advocaten en kreeg de volgende dag gelijk te horen dat ze iets voor mij konden betekenen. In die 2 weken hadden ze enorm snel en professioneel gecommuniceerd, waardoor ik met een gerust gevoel naar de zitting kon gaan. Ik raad deze advocatenkantoor zeker aan!

Luisteren, meedenken en aandacht

Ik beveel Tim en zijn collega's van harte aan. De afgelopen jaren hebben zij mij bijgestaan in het afwikkelen van mijn schade dossier. Luisteren, meedenken en aandacht hebben ervoor gezorgd dat dit voor mij een goed verloop en uitkomst hebben gekregen. Ik raad REX advocaten dan ook aan vanwege de menselijke kant welke zij laten zien naast de vakkennis welke ik als zeer goed heb ervaren.

Rex top advocaten

Advocaat Bas Pernot heeft mij tot in de puntjes prima bijgestaan in mijn zaak tot schadevergoeding.

Positief, professionaliteit, kwaliteit.

Kort na letselschade ook nog een zware periode privé omstandigheden te hebben heeft de heer Pernot mijn goed vakkundig en professioneel bij gestaan wat ook heel prettig is afgesloten. Ik ben zeker zeer te vreden over de samenwerking en de behaalde resultaat. Heel hartelijk bedankt!

Professionele en deskundigen advocaten

Altijd duidelijk en goed op de hoogte gehouden van het verlopen van mijn zaak en doen hun best voor je

Top advocaten

REX advocaten is zeer begripvol en enorm behulpzaam. Ze zijn strikt vertrouwelijke en enorm betrokken.

zeer tevreden

Ben zeer tevreden. mevrouw Mélanie Janssen heeft mij veel steun gegeven. In deze toch wel langdurige zaak heeft ze me constant geïnformeerd en veel zorgen uit handen genomen.

Pofressioneel

Zeer professioneel. Prettige samenwerking. Super geïnteresseerd en betrokken met alles. Alles gaat ook in overleg. Super advocatenkantoor. !!! Mijn dank

• Betrokkenheid

Zeer tevreden over de samenwerking met mevrouw M.Janssen.

Door meerdere letsels na auto ongeval , was duidelijk dat ik hulp nodig had met de afwikkeling ervan , zodat ik aan mijn herstel kon gaan werken. Na intake gesprek met mevrouw Melanie Janssen is de zaak door haar in behandeling genomen . Mevrouw Melanie Janssen heeft zeker haar deskundigheid getoond en de zaak naar tevredenheid laten verlopen en afgerond. Daar blijf ik mevrouw Melanie Janssen ontzettend dankbaar voor. Zeker aan te bevelen .

• Betrokkenheid

Super fijn bedrijf waar de lijntjes kort zijn!

Ik heb voor de 2e keer een beroep moeten doen op een advocaat. Ook deze keer heb ik dhr Pernot benaderd of hij mij wilde helpen met mijn zaak. Naar veel mailtjes en telefoontjes is het dhr Pernot toch weer gelukt om de zaak tot een goed einde te brengen. Ik ben zeer enthousiast over zijn werkwijze en hoe hij mij continu op de hoogte heeft gehouden van de ontwikkelingen. Mijn dank is groot.

• Betrokkenheid

Bas is comucatief erg sterk

Prettige en accuraate communicatie

• Betrokkenheid

Prima begeleiding, deskundig en accuraat

Een ongeval met letselschade is waar niemand op zit te wachten. Als zich een dergelijke situatie dan toch voordoet, is het fijn om door een specialist te worden begeleid die naast deskundigheid en heldere advisering tevens volledig ontzorgt.

• Betrokkenheid

Mijn dank gaat uit naar Melanie Janssen die jaren lang mijn zaak heeft behandeld. Ik ben zeer tevreden over de manier op hoe ik geholpen ben. Het contact was zeer goed. Vragen werden altijd snel beantwoord. Ook op emotionele gebied heb ik veel steun gehad van mijn advocaat. Ook de secretaresse heeft me altijd kunnen helpen wanneer dit nodig was. Ik ben zeer tevreden op het eindresultaat.

Heel erg tevreden!

Een aanrader, betrokken geweest vanaf het begin tot het einde van het proces, zeer zeker aan te bevelen kan niet anders verwoorden, dank nogmaals voor alle inspanning!

• Betrokkenheid

Carolien is een fijne, lieve vrouw, goed in haar werk, deskundig en meedenkend.

Ik heb een fijne samenwerking gehad met Carolien Jansma. Zij is goed in haar vak, oprecht en eerlijk. Ik vind haar een goede advocaat en zal haar zeer zeker aanraden als advocaat.

Eerlijk en betrouwbaar!

Bas Pernot heb ik ervaren als een prettig en duidelijk persoon. Afspraken werden goed nagekomen, en via de mail/telefoon goed op de hoogte gehouden.

• Betrokkenheid

Deskundig, vriendelijk, empathisch, zeer goed op de hoogte vwb advocatuur

Na een vreselijke tijd (door een ongeval met verstrekkende gevolgen) ben ik door Mr. (Bram) Jansen Rex advocaten Wijchen) zeer goed geholpen. Zoals u ziet noem ik de naam van mijn letselschade advocaat, ik hou niet van anoniem en zal mijn volledige naam ook invullen. Door de complexiteit van het ongeval zag ik het niet meer zitten. Mr. Jansen heeft mij geholpen om naar mij te luisteren en ervoor gezorgd dat ik snel (binnen 1 en 2 weken) alle onkosten vergoed kreeg van het ernstige ongeval waar ik door de werkelijke bestuurder werd aangemerkt als schuldige. Door deze snelle vergoedingen heb ik zorg kunnen inkopen, onkosten kunnen betalen, taxi en vervoerskosten en dat allemaal dankzij Mr. Jansen, die ik zeer erkentelijk ben. De reden dat ik zo super dankbaar ben, is het feit dat ik zelf werkzaam ben geweest op een advocatenkantoor, ook letselschade, zelden of nooit werd er iets uitbetaald, het bestond meer uit traineren. Het resultaat mag er nu zeker zijn. Ik sluit het ook af met finale kwijting, mij bekend wat het is. Ook is de medewerking van de tegenpartij bewonderenswaardig, dat moge gezegd worden. Ik zal Mr. Jansen ook zeker aanraden als advocaat en letselschade advocaat, ik ben hem zeer erkentelijk. Was getekend, Gonny (a.m.w) Burgers.

Super cliënt vriendelijk

Ik werd zeer goed geïnformeerd en ook zeer goed bijgestaan.

Is een goede ervaren

Mijn ervaren met REX Avdocaten is goed want REX Advocaten. Heb mij goed geholpen.

• Betrokkenheid

Uitstekend en zeer betrokken.

Uitstekende samenspraak en betrokkeheid bij het probleem met allianz verz. Ook heel goed en actief onderzoek naar gegevens bij de diverse instanties. Kortom een zeer bevredigend resultaat. Zeker ook gezien de corona omstandigheden.

Geweldige team.

Ze doen uitstekend het werk en goed advies,

• Betrokkenheid

Vriendelijke ontvangst en duidelijke uitleg

Alhoewel het een verschrikkelijke ervaring was die we hebben meegemaakt hebben we de hulp ervaren als heel prettig, duidelijk, hard nodig en goed afgesloten.

• Betrokkenheid

Ik ben goed en duidelijk bijgestaan in mijn zaak

Tijdens mijn zaak heeft meneer Pernot bij goed bijgestaan! De communicatie was duidelijk en ik had echt het gevoel dat Pernot hard zijn best deed voor mijn zaak.

• Betrokkenheid

Persoonsgericht, snel en prettige hulp

Ik heb altijd prettige en snelle hulp gehad bij Rex Advocaten. Prettige communicatie, duidelijke uitleg en hele goede ondersteuning gehad! Zeer tevreden!!

• Betrokkenheid

Wij zij heel goed geholpen

• Communicatie N.v.t.
  • Advies N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Betrokkenheid N.v.t.

Wij zijn netjes bij de hand genomen bij een voor in onbekende wereld.

In Januari 2019 was ik betrokken bij een verkeersongeval en heb mijn enkel gebroken op 2 plaatsen. Ik kreeg via Blaak assurantiën advies om Rex advocaten In de arm te nemen voor de letselschade afwikkeling. Bij Rex advocaten heeft Bas Pernot dit dossier op zich genomen. Het is de gehele looptijd een fijn contact geweest, waar Bas ons in begrijpelijke taal door het proces heen heeft geholpen. Er is regelmatig contact geweest en dit heeft uiteindelijk in een voor ons bevredigende uitkomst gezorgd.

• Betrokkenheid

REX Advocaten(B. Pernot) heeft mij uitermate goed begeleidt in de letselschadezaak. De communicatie verliep vlot en met vragen kon ik altijd terecht bij REX Advocaten. Tevens werd ik goed op de hoogte gehouden met alles rondom het proces. REX Advocaten(B. Pernot) beschikt naar mijn ervaring aan een zekere mate van deskundigheid o.a. door het inzicht om veel verschillende aspecten mee te nemen in het bestuderen van de zaak, en door mee te denken / betrokken te zijn met mijn welzijn. De letselschadezaak was een lange en moeizame zaak met betrokkenheid van veel verschillende partijen, REX Advocaten (B. Pernot) heeft zich hiervoor hard gemaakt en ontzettend veel bijgedrage aan de gewenste uitkomst van de zaak. Hiervoor ben ik REX Advocaten (B. Pernot) ontzettend dankbaar.

• Betrokkenheid

Bas Pernot heeft mij uitstekend geholpen en ik zal hem ook zeker aanraden bij andere die een advocaat nodig hebben voor letselschade.

Zeer prettig en professioneel

In mijn zaak ben ik bijgestaan door dhr Jansen. Het feit dat hij zich het telefoongesprek tussen hem en mij, 2 jaar na dato direct wist te herinneren gaf me veel vertrouwen. En dat bleek niet onterecht. Op een eerijke en betrokken manier hebben wij samen mijn zaak tot een goed einde weten te brengen. Wat ik erg heb gewaardeerd is zijn manier van samenwerken. Hij staat er zeer voor open wanneer je je eigen zienswijzen of gedachtengangen met hem deelt.

Prima,

Mijn ervaring met Rex Advocaten is prima geweest. De adviezen waren doordacht en logisch, de communicatie verliep vlot, prettig en accuraat. Ik werd goed op de hoogte gehouden van de stand van zaken. De zaak is deskundig afgehandeld.

professionele aanpak en afhandeling

uitstekend geholpen na mijn ongeval en de afhandeling met de verzekering van de tegen-partij

• Betrokkenheid

Alles eruit gehaald wat er in zat.

Je weet altijd waar je aan toe bent en er wordt duidelijk (en snel) gecommuniceerd. Daarnaast wordt er erg secuur en deskundig te werk gegaan.

• Betrokkenheid

Prettige goede samenwerking met goede communicatie wederzijds.

De samenwerking en communicatie met A.CH. Jansen,Bram, REX Advocaten, heb ik als zeer goed en prettig ervaren. Bram heeft mijn verweer goed,vakkundig, vertrouwelijk behandeld en verdedigd. Daarvoor mijn hartelijke dank, ook namens mijn man . De communicatie ging veelal via hem daar ik helaas getroffen was door ziekte. en buiten beeld ben gehouden.

Fantastische begeleiding en betrokkenheid

Wat was het fijn ondanks alle omstandigheden om hier te zijn bij gestaan door dit kantoor. Om te beginnen door Tim Bueters, die vanaf minuut 1 zo betrokken was bij de hele zaak en mij ook er doorheen heeft gesleept. Altijd duidelijk was en alle tijd nam voor mij en mijn naasten om alles uit te leggen. Niks was te veel. Daarna bijgestaan door Melanie Janssen. Ik denk dat zonder haar we niet waren gekomen wat we nu uiteindelijk hebben bereikt. Haar vasthoudendheid en passie voor het vak maar ook zeker haar betrokkenheid in deze zaak en dus naar mij hebben ervoor gezorgd dat we het best mogelijke resultaat hebben behaald, al dan niet beter! Duizendmaal dank is niet genoeg en eigenlijk is in woorden niet uit te drukken wat zij hebben betekent.

• Betrokkenheid

Fijne manier van communiceren, vriendelijk, begrijpend en behulpzaam.

Heel goed bijgestaan door onze advocaat, hij heeft alles informatie goed uitgelegd aan ons en ons constant op de hoogte gehouden van veranderingen en aanpassingen rondom de zaak

• Betrokkenheid

een vriendelijke man die mij goed en duidelijk heeft geholpen

Het was mijn eerste ervaring met justitie en dus een onbekend terrein. Mijn advocaat heeft alles erg goed en duidelijk uitgelegd en mij ook goed voorbereid op het proces. Tijdens het proces heeft hij op het einde nog een goed woordje gedaan waardoor de straf iets milder was. Hiervoor wil ik hem hartelijk bedanken.

• Betrokkenheid

Je kunt geen betere belangenbehartiger vinden, mocht je ooit een advocaat nodig hebben.

Dhr. Janssen heeft voor mij, uit een onoverzichtelijke situatie, een heel duidelijk verhaal weten te maken. Ook werd er gezorgd dat alle communicatie met de tegenpartij werd opgevangen en op correcte wijze werd beantwoord, waardoor er een heleboel vraagtekens en stress bij mij werd opgelost. Dankzij de eerlijke en open communicatie van Dhr Janssen wist je altijd waar je aan toe was en kon je daardoor de juiste beslissingen nemen, met uiteindelijk een bevredigend resultaat, waar je als gewoon persoon nooit zou zijn gekomen met een verzekeringsmaatschappij van de tegenpartij. Mocht ik onverhoopt nog ooit in zo'n situatie belanden, dan bestaat er geen twijfel over wie ik direct zou inschakelen.

• Betrokkenheid

Zeer betrouwbaar en correct geholpen!

Verrassend zou ik mijn ervaring met Rex-advocaten, in het bijzonder Bram Jansen, willen noemen. In die zin dat er in eerste instantie een goed persoonlijk contact en de juiste 'klik' gezocht werd, die als basis diende voor de juiste vervolgstappen. Ik ben zeer blij met de betrokkenheid en vakkundigheid die mij de rust gaven die ten goede kwam aan het persoonlijk lichamelijk herstel. Bedankt voor de goede zorgen!

Prettige en deskundige begeleiding

Goede voorlichting vooraf over de mogelijkheden en haalbaarheid van de claim Punctuele instelling en vlotte reactie op vragen en actiepunten tav het dossier. Korte lijnen.

• Betrokkenheid

Prettige samenwerking met deskundige advocaat.

Mijn case is behandeld door een deskundig en betrokken advocaat die van wanten weet. Mijn dank is groot voor de goede afhandeling.

Correct, accuraat en begripvol

In een woord: TOP

heldere duidelijke communicatie

Ik ben erg goed geholpen door REX advocaten.

Zeer deskundig

Mijn ervaring met REX Advocaten (Tim Bueters) zijn erg positief. Hij heeft veel voor mij gedaan door de jaren heen en ben hem daarvoor zeer dankbaar.

Vriendelijk en kundig

Rex advocaten ic Bram Jansen heeft mij in een schadeclaim op vakkundige wijze en met handzame adviezen begeleid, ook wat betreft verwachtingen en tijdsduur. En alles voorkomend en vriendelijk.

Alleen maar lof

Van begin af aan hebben mijn vrouw en ik de werkwijze van en het contact met mevr. Jansma als buitengewoon plezierig ervaren. Ook met het resultaat van haar inspanningen zijn wij zeer ingenomen.

Professioneel, persoonlijk en betrokken

Tijdens het gehele proces heb ik mij geen moment ongehoord of onbegrepen gevoeld. De communicatie was prettig en ik werd overal in betrokken, bijgestaan en deskundig geadviseerd. Ik ben niet anders dan positief over mijn ervaring met REX Advocaten en Bas Pernot! Zeer dankbaar voor de afhandeling van de zaak.

• Betrokkenheid

De ervaring met REX advocaten is prettig en voelde me gehoord.

Dankzij de goede informatie verstrekking, het luisterend oor en meedenkende advocaat heb ik de samenwerking als zeer prettig ervaren. Ik voelde me gehoord en de advocaat kon zijn afwegingen goed redeneren en nam mij mee in dit realistische afwegingsproces. En belichtte zowel de positieve als negatieve kanten van de zaak.

• Betrokkenheid

Pro-actieve houding en meedenken. Ik ben tevreden!

Pro-actieve houding en meedenken. Ik ben tevreden!

Een prima advocaat!

4 jaar lang heeft mw. Jansma gevochten op waar ik recht op had. Mijn letsel is blijvend maar de gewonnen zaak verzacht een beetje de pijn. Ik ben haar ontzettend dankbaar voor wat zij voor mij heeft gedaan.

heel goed

Ik werd bijgestaan door mr. Bas Pernot een uitstekende advocaat. Die mij ontzettend goed heef bijgestaan en heel goed werk heef geleverd.

Kundig en vriendelijk

Carolien heeft ons prima geholpen. Ze heeft duidelijk aangegeven wat er wel en niet kan en heeft duidelijk haar best gedaan om onze belangen te behartigen. Naast de zakelijke kant heeft ze ook aandacht voor de persoonlijke klant. Deze combinatie heb ik als zeer prettig ervaren.

Zeer fijne samenwerking

Ik heb de samenwerking als zeer aangenaam ervaren. De communicatie was ten alle tijden duidelijk. Ik ben vriendelijk en vakkundig begeleid tijdens het gehele proces. Ook tijdens het maken van lastige keuzes in de zaak werd ik voorzien van vakkundig advies.

• Betrokkenheid

Zeer prettig contact, professionele aanpak!

Gedurende het traject tot en met het einde altijd goed bijgestaan door Tim Bueters. Communicatie verliep prettig en professioneel. Ik ben heel tevreden over de samenwerking en zeker ook over het behaalde resultaat. Heel erg bedankt!

uitstekend

Goede begeleiding en voorlichting over de mogelijkheden en met veel deskundigheid de zaak behandeld.

Ik ben prima geholpen

Heldere communicatie met deskundig advies.

• Betrokkenheid

Heel fijn en goed gericht op cliënt.

Bram Jansen, Heb een fijne medewerking gehad en deze persoon, heb ervaren dat ik eerlijk en goed behandeld ben.

• Betrokkenheid

Al jaren top in alles, Tim Bueters, zijn kantoorgenoten!

Al jaren veel ervaring met dit geweldige kantoor! Ik had het niet beter kunnen treffen! Warme mensen, die echt voor jouw zaak gaan én staan. Laagdrempelig, veilig en vooral gehoord en gezien worden. Dat is wat je nodig hebt als je moet besluiten om een zaak aan te gaan.

Heel prettig samengewerkt

Wij zijn heel tevreden over samenwerking en zeker ook over het behaalde resultaat. Heel erg bedankt. VSI Geldermalsen Meike Veenendaal Leon Verheijde

• Betrokkenheid

Zeer vriendelijk, betrokken en competent

De samenwerking met dhr. Pernot vind ik uitstekend. Hij is zeer betrokken, vriendelijk en haalt alles uit de kast om alles tot in de puntjes uit te werken.

• Betrokkenheid

Prettig contact, waarbij inleving en professionaliteit voor opstond.

Ik voelde mij gehoord en de communicatie verliep snel, dingen werden direct opgepakt. De verschillende kanten van de zaak werden belicht en de kansen welke kant het op zou kunnen gaan in mijn casus, werd bekeken en een inschatting gemaakt die realistisch bleek en goed onderbouwd. Mijn contactpersoon presenteerde zich betrokken maar ook professioneel.

Menselijke professionele begeleiding ontvangen

Direct vanaf het begin van het traject tot en met het einde altijd goed bijgestaan. Communicatie verliep goed en zorgvuldig. Als mens behandeld, waarbij ruimte was tot het stellen van extra vragen. Zorgvuldig en grondig in het maken van de zaak tegen de verdachte.

• Betrokkenheid

Ik vond Tim ter zake kundig, efficiënt en empathisch

Ik vond de samenwerking met Tim Bueters heel prettig. Hij weet wat hij doet, straalt rust uit, is betrokken en heeft me goed voorbereid op het proces (inclusief hoe om te gaan met berichten van de tegenpartij).

• Betrokkenheid

Bij de hand genomen in een wereld waarin ik niet thuis ben

Tim heeft mijn letselschadezaak behandeld. Hij wist wat te doen en zorgde met zijn harmonieuze aanpak voor een resultaat dat zonder al teveel gedoe door de andere partij werd geaccepteerd. Hoewel ik zelf advocaat ben, heb ik zelf niet de kennis en kunde voor een letselschadezaak. Bovendien had ik er kort na mijn ongeluk ook zeker niet de energie voor om het zelf te doen. Fijn dus dat ik dit aan Tim heb kunnen overlaten. Twee verbeterpuntjes zijn nog dat ik gewend ben dat dossiers voortvarender worden opgepakt, zodat er bij het uitblijven van een reactie nog eens wordt nagebeld en dat ik soms het gevoel had dat Tim wat volgend was, terwijl ik bij moeilijke keuzes juist graag meer op zijn advies was afgegaan.

Betrokken, professioneel en helder

Bram en Mélanie hebben ons goed geholpen in hoger beroep: betrokken, professioneel en heldere communicatie!

• Betrokkenheid

Tijdens mijn rechtszaak ben ik vertegenwoordigd door de heer Pernot. Een ontzettend vriendelijke man met een persoonlijke aanpak. Hij communiceert duidelijk en snel. Ook heeft mij me goede adviezen gegeven ter voorbereiding op de rechtszaak. Al met al zeer tevreden over deze advocaat!

• Betrokkenheid

Goede hulp waar nodig. Duidelijke uitleg

Soms wat lang op antwoord moeten wachten. Verder duidelijke uitleg en goede verstand van zaken.

• Betrokkenheid

Frank van Gaal heeft mij zeer goed bijgestaan.

Mijn ervaring met dhr. Frank van Gaal is uiterst positief, goed inlevingsvermogen, adviserend en qua communicatie duidelijk en recht door zee. Frank heeft mij goed bijgestaan in mijn zaak en met succes! Nogmaals bedank ik hem voor zijn bewezen diensten.

• Betrokkenheid

Verstand van zaken/ brengt zaak goed in kaart in begrijpelijke taal.

Frank van Gaal is zeer betrokken en meedenkend, ook als hij een zaak overneemt en meteen bij een hoger beroep moet beginnen. Hij heeft voor mij de zaak goed in kaart gebracht en heeft mij de zaak vanaf meerdere perspectieven doen bekijken. Wat ik prettig vond (en ontbrak bij mijn vorige advocaat) is dat hij de zaak helemaal op papier zet in begrijpelijke taal voor een normale burger. Hij bespreekt de zaak grondig voordat je de rechtzaal in stapt zodat je weet waar je aan toe bent.

Zeer accuraat

De heer Bas Pernot was zeer ter zake kundig. Heeft mij altijd snel van alle benodigde adviezen voorzien ten aanzien van de afwikkeling van een schadeclaim/letselschade, veroorzaakt door een verkeersongeval. De tegenpartij was niet zo meewerkend, zonder de heer Pernot was het erg lastig geweest om een tot een uiteindelijke afwikkeling te komen.

• Betrokkenheid

Zeer deskundig en behulpzaam advies

Heb zeer goede begeleiding gekregen omtrent mijn schade die ik opgelopen heb, zeer deskundig in wat ze doen en de communicatie is zeer goed te noemen. Zeer aan te raden!

• Betrokkenheid

Goede vriendelijke communicatie, en altijd bereid mee te denken

Door de langdurige nasleep van meerdere ongevallen, duurde het allemaal wat langer. Bas heeft mij in deze periode goed bijgestaan in raad en daad naar de tegenpartij. Jammer dat vanuit die partij niet dezelfde toewijding kwam.

• Betrokkenheid

Zeer goed, persoonlijk en duidelijk in overleg, de adviezen en mogelijkheden.

Zeer goed, persoonlijk en duidelijk in overleg, de adviezen en mogelijkheden.

Ontvangst en de gedrevenheid van Tim Bueters was top

Geweldig kantoor en advocaten die wel voor zijn cliënten gaat i.p.v. de rechtsbijstand verzekeraar waar ik bij was verzekerd die de kant van tegenpartij koos, dat was ook een verzekeringsmaatschappij.

• Betrokkenheid

Fijn als iemand je bijstaat die kennis van zaken heeft

• Betrokkenheid

Wij zijn zeer goed en deskundig geholpen. Het heeft wel lang geduurd allemaal maar dat lag aan de tegenpartij.

• Betrokkenheid

ik had kontakt met dhr. van Gaal. een zeer prettig kontakt dat veelal via app is gegaan! Deze manier van communicatie was voor mij ideaal met een uiteindelijk zeer tevreden over het eind resultaat!

• Betrokkenheid

Vanaf de 1ste seconde een super ervaring gehad met Bram Jansen van Rex Advocaten! Sociaal, goedlachs, rechtvaardig, zeer ter zake kundig en professioneel! De verbeterpunten? Euh........ de cappucino was niet zo lekker.

• Betrokkenheid

Bas Pernot is een hele goede advocaat! Wij kunnen hem zeker aanbevelen Erg fijne communicatie

• Betrokkenheid

Wij hebben de heer Pernot als advocaat gehad, een zeer prettige man die er ook echt voor je staat. De heer Pernot weet waar hij over praat en set zichzelf vol voor zijn cliënten in.

• Betrokkenheid

De advocaat die mij geadviseerd heeft was de Heer Bueters en ik ben enorm tevreden over zijn adviezen en de wijze waarop hij de zaak aangepakt heeft! Een zaak tegen een advocaat van een ander bureau ligt gevoelig en ik vond dat hij hier uitermate integer mee omging. Ik ben tevreden over het behaalde resultaat en voelde mij heel erg gesteund door hem! Dat laatste was voor mij ook heel belangrijk omdat ik geen enkele ervaring had met wat een rechtszaak inhoud.

• Betrokkenheid

Zeer deskundige begeleiding en inhoudelijke kennis.

Top advocaten

• Betrokkenheid

Het is heel ongebruikelijk om het cijfer 10 te geven voor een bepaalde dienstverlening, want er is altijd wel wat op te merken dat in meer of mindere mate verbetert kan worden. Een dergelijke waardering is meestal dan ook ongeloofwaardig of getuigd van gunnen in de privé sfeer. Maar als je geen cijfer 10 oordeel geeft, moet er wel een bepaalde verbeter suggestie gegeven kunnen worden en ik heb daar een tijdje over nagedacht, maar ik kan deze simpelweg niet bedenken. Daarom deze beoordeling en een grote pluim voor de wijze waarop onze casus is afgehandeld.

• Betrokkenheid

Wat is het fijn om in een moeilijke tijd een deskundig en opdracht betrokken advocaat aan je zijde te hebben. We zijn zowel emotioneel als financieel goed door de heer Tim Bueters geholpen. Zijn kennis en emphatie heeft onze zaak goed gedaan. Alle lof en zeer zeker aan te raden.

• Betrokkenheid

Mr Bueters heeft ons zeer goed geadviseerd en bijgestaan in de afwikkeling van de claim ivm letselschade, welke veroorzaakt is bij een verkeersongeval.

• Betrokkenheid

Wij zijn heel erg tevreden met de ReX advocaten. Heel erg professioneel en betrokken.

• Betrokkenheid

Prettig om mee samen te werken en ben tevreden over eindresultaat.

• Betrokkenheid

Zij proberen zich goed in te leven in de situatie. Zij zijn ook heel reëel in het inschatten van de mogelijkheden en risico,s

• Betrokkenheid

Mijn ervaringen met Carolien Jansma zijn erg positief. Zij is een zeer betrokken en kundige advocaat. Voelde me enorm gesteund en heb het gevoel dat ze er echt voor me was.

• Betrokkenheid

in de afgelopen 12 jaar heb ik alleen maar een prettige ervaring met dit kantoor gehad. het is jammer dat het niet steeds tot het verwachte resultaat heeft geleid maar ik heb nooit het gevoel gehad dat ik in de steek ben gelaten. voor een nieuwe zaak zal ik mij zeker tot jullie richten.

• Betrokkenheid

Wij zijn heel deskundig geadviseerd en geholpen door meneer Bram Jansen.

• Betrokkenheid

Top service. Goed bereikbaar en zeer goede communicatie. Ik ga Rex advocaten zeker aanbevelen!

• Betrokkenheid

Adequate en ervaren advocaten. Goed mee gewerkt en een goed resultaat.

• Betrokkenheid

Zeer betrokken en meer dan alleen schade er word tijd en aandacht besteed en wat wij fijn vonden ook de uitgebreide uitleg en wij hadden heer Pernot en voor ons echt iemand die voor je gaat en meedenkt maar ook voelt

• Betrokkenheid

Erg prettige ervaring met een van de letselschade-experts. Hij heeft me altijd, in eenvoudig Nederlands, kunnen uitleggen wat de desbetreffende correspondentie betekend, en wat dit inhoudt voor mij. Tevens heeft hij me altijd goed op de hoogte gehouden over actuele vorderingen. Mocht iemand opzoek zijn naar een goed en betrouwbare letselschadekantoor, dan is REX een goede keuze.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Betrokkenheid

Ik had mijzelf geen betere advocaat kunnen wensen. Hij heeft heel veel tijd en moeite in mijn zaak gestoken. Daar ben ik hem heel dankbaar voor.

• Betrokkenheid

Hele goede advocaten welke rekening houden met de persoonlijke omstandigheden. Ik heb advocaten meegemaakt welke te arrogant waren om stukken te lezen. Bij REX advocaten werden de stukken eerst bekeken, waarna een goed advies werd gegeven. Ook de begeleiding voor, gedurende en na de zaak was zeer goed te noemen.

Prettige samenwerking gehad

• Betrokkenheid

Melanie Janssen heeft mij bijgestaan in een letselschadezaak. Omdat ik aanvankelijk niet wist in hoeverre het letsel te verhalen was op de tegenpartij, heeft zij duidelijk de scenario's met mij doorgesproken. Dit heb ik als zeer prettig ervaren.

• Betrokkenheid

Mr. Bram Jansen heeft mij in de afwikkeling van een letselschadeclaim uitstekend geadviseerd. Deskundig maar zekere ook oprecht betrokken bij mijn wel en wee. Prima! Ook uit de contacten per mail en via zijn secretariaat is mij gebleken dat de belangen van de cliënt centraal staan in de dienstverlening van REX Advocaten. Nogmaals bedankt, Toon Bosch Nijmegen.

• Betrokkenheid

Wij zijn zeer betrokken, open, deskundig en met empathie bijgestaan tijdens het 5 jaar durende proces van onze zoon. Waarvoor nogmaals onze dank.

• Betrokkenheid

Ik heb het genoegen gehad om Bas Pernot als mijn advocaat te hebben. ik heb mijzelf zo op mijn gemak gevoelt en gehoord. de betrokkenheid en advies van optimaal Top advocaten

• Betrokkenheid

Ik ben heel prettig geholpen en geadviseerd door Mr. Jansen. Zeer deskundig en het persoonlijke contact is heel fijn.

• Betrokkenheid

Heel meedenkend en ze houden vol! Super fijne samenwerking!

• Betrokkenheid

Ondanks dat het een langlopende letselschadezaak was, heeft Dhr. Pernot mijn zaken zeer goed behartigd. Alle afspraken werden duidelijk en schriftelijk gecommuniceerd. Het persoonlijke contact met Dhr. Pernot heb ik als zeer prettig ervaren: direct, open en transparent maar zeker ook zeer betrokken.

• Betrokkenheid

Bas je hebt me echt top geholpen! Niks ergens op aan te merken. Nogmaals dank

• Betrokkenheid

Ik had een probleem met een winkel,na brief van het kantoor, was het binnen de kortste keren opgelost! Fantastisch

• Betrokkenheid

Ik had een probleem met CZ, het ging over een groot bedrag. CZ wilde mijn declaratie niet betalen en naar een gesprek met de advocaat en een brief naar CZ was het direct geregeld

• Betrokkenheid

Vanaf het eerste contact wordt door de advocaat de juiste vragen gesteld en wordt gekeken naar de mogelijkheden om de zaak tot een goed einde te gaan brengen. Tussendoor wordt n.a.v. de vragen van de tegenpartij direct actie ondernomen en is de communicatie duidelijk. Direct reageren levert meestal snel resultaat op.

• Betrokkenheid

Zeer correct en deskundig geholpen Alle lof voor Rex Advocaten met name de Heer Bueters

Over Advocaatscore.nl