prima en deskundig advocaten-bureau

Aardige en betrokken mensen bij Rex Advocaten. Hebben me heel goed bijgestaan en ben derhalve zeer tevreden.

Ze doen echt hun best!

Fijn samen te werken en hij doet er alles voor het te laten lukken, goede advocaat!

Ontzorgen tijdens hectische periode

Mélanie heeft ons tijdens een hectische periode ontzorgd bij de afhandeling van de strafzaak. Haar betrokken en kundige hulp wordt door ons zeer gewaardeerd en was precies waar we op dat moment behoeft aan hadden.

• Betrokkenheid

Deskundige betrokken begeleiding tijdens tuchtzaak.

Wij hebben de begeleiding van L. van Zuijlen tijdens de tuchtzaak als deskundig en betrokken ervaren.

Prettige ervaring

Tijdens het proces heb ik veel gehad aan de heer Pernot. Ik kon met vragen bij hem terecht en nam ook de tijd ervoor.

Ik ben zeer tevreden

Bram heeft ons in een moeilijke zaak, heel goed bijgestaan. Hij was er persoonlijk bij betrokken. Heeft zijn uiterste best gedaan. En er uit gehaald wat mogelijk was. Bram bedankt voor alles en je inzet.

• Betrokkenheid

Professionele en betrokken advocaten.

Carolien heeft mijn zaak pas later overgenomen. Ze heeft zich goed ingelezen en nam telefonisch contact op. Daarna is de zaak heel snel afgehandeld. Ze is vriendelijk en erg betrokken. ik ben heel erg tevreden met de schadevergoeding die ik dankzij Carolien heb ontvangen!

• Advies N.v.t.

Betrokken en nauwkeurig

Gedurende een letselschadezaak ben ik bijgestaan door Bas Pernot. Na een kennismakingsgesprek op het kantoor in Wijchen heeft Bas mij de vele nieuwe en onbekende dingen die bij een letselschadezaak komen kijken uit handen genomen en op een prettige en nauwkeurige wijze vakkundig tot een goed einde gebracht.

Professioneel

Goed geholpen in zake letsel-schade door medische fout ziekenhuis.

• Betrokkenheid N.v.t.

Carolien heeft ons geweldig onzorgd

Onze dochter is destijds aangereden door een automobilist die geen voorrang gaf. Vanaf het eerste moment heeft Carolien ons ontzorgd met de gehele schadeafwikkeling. Ik had het niet fijn gevonden wanneer ik zelf steeds had moeten onderhandelen en steeds worden geconfronteerd met het ongeluk etc voor een goede afhandeling voor onze dochter. Bedankt Carolien.

• Betrokkenheid

Eerlijk duidelijk en met veel zorg

Ik heb dhr pernot als advocaat gehad. Mijn ervaring is zeer positief. Hij heeft mij goed voorbereid op wat er kon komen. Hij was eerlijk en duidelijk vanaf het eerste moment. Maar hij heeft de zaak ook met veel zorg behandeld. Waardoor het tot een goed einde is gekomen.

Nette adequate benadering

Prima begeleiding en afhandeling van de zaak.

• Betrokkenheid

Ik heb Rex advocaten als zeer prettig en kundig ervaren!

Mijn zaak werd serieus en eerlijk opgepakt! Heel tevreden over Rex Advocaten! Ik kan Rex Advocaten dan ook zeker aanbevelen!

top advocaat

Deze advocaat heb mij erg goed geholpen

gewelidige service

mijn ervaringen met rex advocaten zijn heel fijn. de advocaten hebben me super goed geholpen. totaal heeft mijn zaak 5 jaar geduurd. maar ik bleef in rex advocaten geloven. en uiteindelijk heeft dat ook geloond naar een goede afloopt. en ik ben zeer tevreden met de schadevergoeding die ik door de hulp van rex heb ontvangen,

• Betrokkenheid

Weet met een gepaste houding je te begeleiden door gehele proces heen.

Begeleiding door Bram en zijn team is professioneel, steunend, en punctueel. Voor mij een lastig proces geweest, maar kreeg door Bram vertrouwen.

Heel goed geholpen

Heb gebeld met de vraag voor rechtsbijstand bij een ongeluk. Een heel fijn geholpen door Mr. Jansen. Zie ik de communicatie tussen mij en de verzekeraar overgenomen, vertelt welke stukken ik aan moest leveren en op deze manier geholpen om mijn schade te verhalen.

Zorgvuldig en oprecht

Ik heb REX advocaten ervaren en als een organisatie die oprecht met je meedenkt. Afspraken werden nagekomen de bereikbaarheid was altijd goed en als er vragen waren werd er ruimte gemaakt om hier op een professionele manier antwoord op te geven.

• Betrokkenheid

Heel erg professioneel en netjes. Ik ben erg goed geholpen, deze advocaat doet heel erg zijn best voor je en zet een stap extra om alles goed te regelen

• Betrokkenheid

Uitzonderlijk gedreven motivatie wat een vertrouwelijk gevoel geeft

Ik kan aangeven dat ik zeer positief gestemd ben met aanpak van REX Advocaten.

Zeer vriendelijk en behulpzaam

Zeer vriendelijk en behulpzaam in een moeilijke case. Goed bereikbaar en op de hoogte gehouden

• Betrokkenheid

Deskundige en zeer betrokken juridische bijstand

Rex Advocaten, vertegenwoordigd door Bram Jansen, heeft ons op uitstekende en deskundige wijze bijgestaan in een aansprakelijkheidsclaim en in een daarmee samenhangende medische tuchtzaak. In beide gevallen heeft Rex Advocaten ons op een doeltreffende wijze vertegenwoordigd en in onze richting steeds zeer adequaat gecommuniceerd over de voortgang.

• Betrokkenheid

Rex advocaten heeft mijn zaak overgenomen op een moment dat ik helemaal wanhopig was omdat mijn vorige advocaat niets deeden alleen maar wilde schikken. Ondanks het feit dat het een complexe zaak was zijn ze erin gesprongen, en niets dan lof! Ze zijn betrokken, profesioneel, reageren snel en geven je het gevoel dat ze er voor jou zijn en niet voor de tegenpartij.

Gesteund en gelijkwaardig geholpen

Bijzonder goed geholpen door T. Bueters. Bijzonder veel kennis van de zaak, informatief en oplettend. Gedurende de gehele afhandeling voelde ik mijn gesteund in mijn zaak op een prettige manier. Voldoende communicatie waardoor ik constant op de hoogte was van het geheel. Dank daarvoor!

• Betrokkenheid

Goede ervaring met REX advocaten bij een letselschade

REX advocaten heeft mij goed bijgestaan bij het afhandelen van mijn letselschade en dit voor mij tot een zo goed mogelijke afronding gebracht.

Teersmortelweg 16

6602 BM Wijchen