Schnelle und kompetente Abwicklung

• Beratung
  • Fachwissen
  • Engagement

Good and reliable

The case was handled effectively and rationally

• Vestiging: Amsterdam
  • Geholpen door: mr. J.C. (Joost) Wery

Hoge mate van deskundigheid en snelle communicatie

Marieke heeft ons ontzettend goed bijgestaan in een langlopende kwestie. Zij wist de materie goed eigen te maken en kon altijd snel schakelen via e-mail of overleg. Het was prettig om met Marieke te sparren, zo kwamen we tot goede oplossingen en hebben we de kwestie af kunnen ronden.

• Vestiging: Almelo

keurige begeleiding

Goede objectieve beoordeling, waarna in samenspraak een correcte beantwoording van grieven komt.

Sehr schlecht Kommunikation und Abwicklung

Der Ablauf war die reinste Katastrohe.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein
  • Kommunikation
  • Beratung
  • Fachwissen
  • Engagement

Prima en adequate afhandeling

Prima ervaring

Zeer professioneel.

Ik ben op een goede, zeer vriendelijke manier geholpen. Er is mij duidelijk uitgelegd wat ik kon verwachten en ook w.b de kosten ben ik niet voor verrassingen komen te staan. Dhr. Leijssen heeft mij met raad en daad bijgestaan. Met vriendelijke groet, Anja Crezee

• Geholpen door: mr. R.J. (Rob) Leijssen

Staat je met woord en daad bij.

Ik ben zeer vriendelijk behandeld en dhr. Leijssen was met alles zeer duidelijk. Geen verwachtingen en ook wist ik waar ik aan toe was w.b de kosten. Geen gouden bergen beloofd, maar (voor mij) toch gekregen. Als ik ooit in de buurt ben zou ik hem heel graag persoonlijk willen bedanken. Met vriendelijke groet, Anja Crezee

• Geholpen door: mr. R.J. (Rob) Leijssen

Staat je met woord en daad bij.

• Geholpen door: mr. R.J. (Rob) Leijssen

Super geholpen, zeer betrouwbaar en alles geheel volgens afspraak afgehandeld..

Van te voren een goed gesprek gehad waar we op hoofdlijnen de plan van aanpak incl. budget hebben doorgesproken. Met de deskundigheid van mevrouw (Doris) Klüsener verliep alles in een snelvaart en volgens plan, middels telefoongesprekken en email hielden we elkaar goed op de hoogte waardoor de verwachtingen (meer dan) zijn uitgekomen.

• Geholpen door: mr. D.A. (Doris) Klüsener

Zeer betrouwbaar en geheel volgens afspraak.

Volledig zoals verwacht en duidelijk in de verwachtingen. Heb niks aan te merken er is en wordt goed werk geleverd.

• Geholpen door: mr. R.J. (Rob) Leijssen

Uitstekend en perfect geholpen!!

Geachte Doris, Hartelijk bedankt voor Uw hulp met Uw kennis van zaken zijn we perfect geholpen nogmaals bedankt namens ons allemaal. Mvg Bert Moes

• Geholpen door: mr. D.A. (Doris) Klüsener

Veel informatie, niet altijd duidelijk

Veel informatie wat voor mij niet altijd duidelijk was. Regelmatig mail correspondentie, wel goed op de hoogte gesteld. Was mij jammer genoeg niet altijd duidelijk wie wat deed . Fijn dat er een schikking is gekomen waar ik tevreden over was Goed afgehandeld.

• Vestiging: Amsterdam
  • Geholpen door: mr. R.J. (Rob) Leijssen

Ben nog steeds onder de indruk van mr. Leijsen, fantastisch werk

Jaren moeten wachten en Damste advocaten heeft het in 1 jaar opgelost. Natuurlijk heeft mr. Leijsen ervaring met Interbank, maar zo snel, fantastisch. Iedereen die ik heb gesproken of gemaild, altijd fijn behandeld.

zeer goed

zeer goed

• Geholpen door: mr. R.J. (Rob) Leijssen

Zeer nette afhandeling van behandelde zaak.

Voor mijn scheiding ben ik uitgekomen bij Damste advocaten. De heer Haafkes had mij in de vervelende situatie meer dan perfect bijgestaan. Het kantoor was altijd bereikbaar en contact was super. Het menselijke in de gesprekken die wij gehad hebben was zeer aan te bevelen. Indien ik in de toekomst nog juridische bijstand zoek dan zou ik zeker weer voor dit kantoor kiezen.

• Geholpen door: mr. J.W. (Joost) Haafkes

Professionele, vakkundige bijstand.

Ik ben door mw. Klüsener op een zeer prettige, betrokken manier bijgestaan, professioneel en vakkundig. Het was een moeilijke kwestie, omdat we met het Duitse en Nederlandse recht te maken hadden. Mw. Klüsener heeft veel inzet getoond en zich er als het ware in vastgebeten, om het voor mij tot een goed einde te brengen.

• Geholpen door: mr. D.A. (Doris) Klüsener

Erg prettig en professionele samenwerking

Communicate was duidelijk en altijd snelle reactie.

• Geholpen door: mr. E.M. (Elseline) van Lierop - Snuif

Duidelijke communicatie en snel handelen.

Goede en duidelijke communicatie naar mij maar maak ook onderling als collega’s. Nieuwe informatie wordt gelijk gedeeld. Ook werd er veel uitleg gegeven en adviezen gegeven waar ik aan moest denken voor eventueel na de afhandeling van de zaak.

• Geholpen door: mr. E.M. (Elseline) van Lierop - Snuif

Ik ben uitstekend geholpen

Ik ben uitstekend geholpen. Stefanie heeft me goed geadviseerd in alles en was zelfs in de avond bereikbaar. ze dacht goed mee en gaf me goed advies waar ik zeker wat aan heb gehad. als ik een kanttekening mag maken dan zijn de tarieven wel hoog, hopelijk gaan jullie hier nog eens naar kijken.

• Geholpen door: mr. S. (Stefanie) Groothuismink

Prima aanpak van Hans Hoeksma- kundig en direct- prima vervolg door Bert- Jan Assink

Tijdens de voorbereiding in 2021 is goed en duidelijk gecommuniceerd en heeft de uitspraak van rechtbank in november alles weerlegt en afgewezen, hetgeen door mijn broer L.A,M. Nijhuis volledig ten onrechte is ingebracht.

• Geholpen door: mr. E.H. (Hans) Hoeksma

Zeer kundig advies

Zeer goed geholpen en zaak tot een goede afsluiting gebracht, waarvoor dank!

• Geholpen door: mr. T.B. (Thomas) van Dreumel

Doortastende ervaren advocaat

Irith is een doortastende en zeer ervaren advocaat. Ze heeft ons erg goed geholpen en geadviseerd en met een mooi resultaat!

• Geholpen door: mr. I.K.M. (Irith) Hoffmann

Prima afhandeling en ontzorging

Zoals altijd prima afhandeling en resultaat! Dank

• Geholpen door: mr. I.K.M. (Irith) Hoffmann

Goed geholpen binnen een redelijk kort tijdsbestek

Geen uitgebreide of moeilijke opdracht, maar prima mee geholpen.

• Betrokkenheid N.v.t.
  • Geholpen door: mr. T.B. (Thomas) van Dreumel