Zeer goed geholpen

Duidelijke afspraken. Goede kennis en advies. Geen onnodige gesprekken.

Volle tevredenheid.

Zoals verwacht hebben wij steeds het volle vertrouwen gehad dat goed zou eindigen.

• Geholpen door: Mr. Peter Verstappen

Je word serieus genomen en erg goed geholpen . Lijntjes zijn kort . Erg fijn bedankt voor alles .

• Geholpen door: Mr. Concetta Trovatello

Betrokken, benaderbaar, deskundig en snelheid in handelen zijn de sterke punten van Peter Verstappen

Om in een lastige juridische kwestie een uitweg zien te vinden is deskundigheid en advies nodig, Deze hebben wij gevonden bij genoemd kantoor. Peter heeft ons door de soms heel ongrijpbare materie heen geholpen en doet dat op een heel betrokken wijze, Peter was altijd bereid om mee te denken, waarvoor wij hem dankbaar zijn, Het was dus heel prettig om met hem samen te werken.

• Geholpen door: Mr. Peter Verstappen

Fijne en vriendelijke begeleiding tijdens de echtscheidingsbemiddeling

Professionele en vriendelijke begeleiding alles stap voor stap doorgelopen zodat het overzichtelijk bleef.

Prima samenwerking

Prima samenwerking gehad.

• Geholpen door: Mr. Concetta Trovatello

Positief correct en uiterst duidelijk

Peter is een advocaat als geen ander, hij is zeer actief betrokken bij de zaak die hem word voorgelegd en zal alles op alles zetten om te doen waar je hem hulp voor hebt gevraagd. Ik kan hem iedereen aanbevelen en zal me persoonlijk weer tot hem wenden mocht er een situatie zijn waarbij ik zijn hulp nodig heb. Heel erg bedankt!! Mvg Danny de Louw

• Geholpen door: Mr. Peter Verstappen

Top advocaat in echtscheidingen !!!

Een zeer deskundig advocaat die mijn echtscheidingszaak van 18 maanden behartigde, en alles tot in de kleinste details heeft uitgezocht en daarna tot een perfect positief einde heeft weten te brengen. Chapeau meneer Verstappen !!!

• Geholpen door: Mr. Peter Verstappen

Empatisch, belang van mediationtechniek versus procederen

De aanleiding van ons verzoek was in familiekring op erfrecht-gebied een keuze waar wij, zeker toen we enkele gesprekken hadden gehad met Trovatello Verstappen Advocatuur, geen spijt van hebben gehad. We kregen bevestigd wat ook wij al dachten/vonden en kregen hulp bij het opzetten van een betoog. Trovatello Verstappen heeft ons doen inzien dat procederen een familieband bijna zeker voorgoed zou kapotmaken, wat wij ter harte hebben genomen.

• Geholpen door: Mr. Peter Verstappen

Deze stap gaf mij zoveel rust en vertrouwen!!!

De stap om een advocaat te benaderen was voor mij erg groot! Maar heb er geen seconde spijt van gehad!! Ik ben enorm geholpen, voelde me gesteund, kon alles met een gerust hart achterlaten bij Peter. Hij heeft mij ook echt gezien als mens, dus niet alleen de zakelijke kant, maar mij ook ondersteund in de stress die ik had rondom deze kwestie.

• Geholpen door: Mr. Peter Verstappen

Ik raad Trovatello Advocaat zeker aan. Een oprechte betrokkenheid, hoge deskundigheid en altijd het juiste advies. Vriendelijke en vooral behulpzame advocat. Heel fijn te weten dat ik bij haar terecht kan ten alle tijden voor hulp of vraagstukken. Ik beveel haar dan ook zeer aan. Dank je wel!

• Geholpen door: Mr. Concetta Trovatello

Helder, begripvol, kundig, aan te bevelen.

Concetta heeft mij op zeer prettige wijzen ondersteund in een vervelend proces rondom scheiding/kinderen. Ze is direct, duidelijk, oprecht, empathisch, en een prettig mens om door ondersteund te worden.

• Geholpen door: Mr. Concetta Trovatello

Een advocaat die er voor gaat, oprecht is en je vertrouwen geeft.

In eerste instantie wilde ik geen advocaat, echter zakelijk gezien was dit wel beter. Gekozen voor Peter Verstappen omdat die mij direct een goed gevoel gaf. Op de momenten dat ik er al te snel een streep onder wilde zetten geeft Peter je advies waardoor je alsnog even goed over de materie nadenkt. Hij geeft je nooit expliciet aan dat het goedkomt, maar door zijn manier van werken geeft hij wel het vertrouwen dat je op dat moment nodig hebt. Veel gaat in een periode van scheiden langs je af, bij mij in ieder geval. Op die momenten weet Peter Verstappen je weer tot focussen te krijgen. Al met al ben ik enorm blij dat ik Trovatello-Verstappen in de arm heb genomen om mij zakelijk door een klote tijd te manoeuvreren. Bedankt!

Vriendelijk en duidelijk

Heel vriendelijk maar vooral heel duidelijk geen mooie praatjes maar gewoonweg dit kan ik doen op deze mannier

Om mijn gemak

We hadden een aanvullend ouderschapsplan nodig. Ik vond in ons gesprek dat Peter goed luisterde naar onze wensen en gaf het gevoel van rust. Het komt allemaal goed zei hij. We hadden dit document snel nodig en dat heeft hij ook voor elkaar gekregen!. Top ervaring heel erg bedankt.

Uitstekend, behulpzaam en professioneel

Ik heb TrovatelloVerstappen advocaten als zeer prettig ervaren. Laag drempelig en warm ontvangen. Houden goede tijds waarneming bij zodat de kosten voor de cliënt niet de pan uit reizen. Contacten werken als zeer prettig zowel telefonisch, in mails als op kantoor waarbij je als cliënt op nr 1 staat.

• Geholpen door: Mr. Peter Verstappen

vol vertrouwen gebruik gemaakt van jullie diensten

warm en zeer deskundig geholpen

Zeer prettige, onpartijdige en kundige begeleiding van onze echtscheiding

Zeer prettige, onpartijdige en kundige begeleiding van onze echtscheiding

• Geholpen door: Mr. Peter Verstappen

Goed resultaat, alleen het verhaal niet duidelijk.

Het resultaat is goed, alleen de duidelijkheid miste ik. Kan aan mij liggen. Dat was een minpunt!

• Geholpen door: Mr. Concetta Trovatello

Zeer betrokken met goede adviezen.

• Geholpen door: Mr. Peter Verstappen

Perfect geholpen bij eenzijdige echtscheiding

Peter en ook de secretaresse hebben me voortdurend bij elk telefoontje goed geholpen . Verder natuurlijk ook vooraf goed ingelicht wat een echtscheiding procedure inhoud

Ik ben zeer tevreden

Ik ben al vaker bij mr. Verstappen geweest in de afgelopen jaren. Hij heeft mijn belangen altijd zeer goed behartigd. Hij luistert goed, probeert een procedure te voorkomen maar als dat niet lukt, pakt hij wel door. Ik kan mr. Verstappen als familierechtadvocaat aanbevelen.

• Geholpen door: Mr. Peter Verstappen

Goede sterke communicatie en accurate reactie. Verliest het doel niet uit het oog.

Ik heb mevrouw Trovatello ervaren als een kundig en goed onderlegd persoon. Ze komt altijd goed voorbereid in een reactie en communiceert uitgebreid en goed onderbouwd. Daarnaast is ze ook prettig in de omgang.

• Geholpen door: Mr. Concetta Trovatello

Zeer goede advocaat C Trovatello.

Top mediation en uitstekend werk uitvoering

Uitstekend geholpen

Meester Verstappen heeft mij uitstekend begeleid in mijn echtscheiding. Hij neemt de tijd en geeft goed en eerlijk advies.

Mierloseweg 2 5707AL Helmond

Over Advocaatscore.nl