• Betrokkenheid

service en dienstverlening is niet naar mijn verwachting.

Service en dienstverlening is minder dan ik verwacht van een gerenommeerd kantoor als Goorts en Coppens. Onvoldoende ingelezen op mijn zaak door de advocaat. wisseling van advocaat. Tijdens de rechtszaak heb ik meer toelichting gegeven op mijn zaak dan de advocaat. Misschien was mijn zaak niet belangrijk genoeg? Ben zelf deskundige in mijn rechtszaak en dan merk je dat sommige advocaten onvoldoende kennis heeft op het desbetreffende rechtsgebied. Voor mij dus een tegenvallende service en dienstverlening.

• Betrokkenheid

Heel erg jammer dat je met dit gevoel bent achtergebleven, Marcel. Wij vinden het namelijk bijzonder belangrijk dat onze klanten tevreden zijn en als dat niet zo is, willen we dat weten, zodat we er iets aan kunnen doen. Ik heb begrepen dat één van mijn collega's al telefonisch contact met jou gehad heeft om een en ander te bespreken. Dankjewel voor je reactie, want nu hebben we hierop al actie kunnen nemen. Het fijnste is echter dat je ons bij komende vragen nog wilt contacteren. Hartelijke groet, Marlie Knijnenburg Kwaliteitsmanager Goorts + Coppens

Kennis van zaken en goede begeleiding

Snel contact opgenomen met mij door Maud na mijn vraag via een bekende. Direkt een goed gevoel bij Maud. Bleek zeker terecht gedurende het proces. Goede kennis van de mogelijkheden. Goede coaching toen de tegenpartij een tegenbod had gedaan. Ik ben zeer tevreden.

• Betrokkenheid

Wat een groot compliment heb je Maud gegeven, Ruud. Zij is erg blij met jouw beoordeling en wij natuurlijk ook. Fijn dat je even een moment genomen hebt om de review in te vullen. Hartelijk dank, Marlie Knijnenburg Kwaliteitsmanager Goorts + Coppens

eersteklas

Vriendelijk, betrokken, luisterend, deskundig, helder en duidelijk advies. Bereikbaarheid is goed; krijgt altijd iemand aan de lijn.

• Betrokkenheid

Een hele goede morgen Fien, Wat een prachtige woorden heb je gebruikt. Hier streven we met z'n allen naar en het is superfijn dat jij als onze klant dit ook ondervonden hebt. Hartelijk dank voor het invullen van het tevredenheidsonderzoek en voor de perfecte score die je ons gegeven hebt. Marlie Knijnenburg Kwaliteitsmanager Goorts + Coppens

Precies gekregen wat ik voor ogen had.

Na een incident werd bij Goorts+Coppens aangeraden. In het begin liep e.e.a. wat stroef maar nadat Eva mijn zaak had overgenomen, werd met name de communicatie veel beter. We hebben goed de aanleiding en mijn doelen doorgesproken en dit heeft Eva prima vertaald en vastgelegd voor de betrokken partijen. Wat ik voor ogen had, heb ik ook gekregen (en meer). Eva weet goed te schakelen om de wensvraag te vertalen naar juridisch kader en omgekeerd, waarbij vakjargon goed werd toegelicht. Kortom, zeer tevreden.

• Betrokkenheid

Wat is het toch fijn zo'n mooie review te ontvangen. Hartelijk dank Alet. Wel jammer dat het begin een beetje stroef verliep maar erg goed dat je het ons laat weten. Het is intern besproken. Marlie Knijnenburg Kwaliteitsmanager Goorts + Coppens

Prima geholpen zeer kundig

Goed kantoor als je eens een advocaat nodig hebt. Aan te bevelen.!!

• Betrokkenheid

Van harte dankjewel voor je review, Antonie. Wat fijn dat je de moeite genomen hebt ons te beoordelen en dat we een hele mooie score gekregen hebben. Marlie Knijnenburg Kwaliteitsmanager Goorts + Coppens

Goede samenwerking.

• Betrokkenheid

Hartelijk dank voor je mooie review, John. Weer een mooie beoordeling waar niet alleen wij blij van worden maar ook Stichting Super Sociaal, die dan een donatie van ons ontvangt. Marlie Knijnenburg Kwaliteitsmanager Goorts+Coppens

Zeer positieve ervaring, aan de recente samenwerking niks ter verbetering op- of aan te merken

Het contact was prettig toegankelijk en toch professioneel. De opvolging steeds accuraat. Het resultaat boven verwachting, maar ook als dat laatste niet was geweest was ik tevreden over de aanpak. Kortom, prima bijgestaan en ontzorgd

• Betrokkenheid

Goh Bas, jouw reactie dat je zelfs tevreden zou zijn als het resultaat niet zo goed was geweest, is buitengewoon fijn om te lezen. Dankjewel, Marlie Knijnenburg Kwaliteitsmanager Goorts+Coppens

No Nonsense en verstand van zaken

Ik ben erg tevreden over de professionaliteit en het verwoorden van moeilijke stukken in normaal begrijpelijk nederlands. Ook het meedenken met de klant was erg goed. Complimenten!

• Betrokkenheid

Zo'n mooie beoordeling is een leuk cadeautje als je van vakantie terugkomt zoals ik. Ik zal de complimenten doorgeven, Cas en mocht je onverhoopt weer juridisch advies nodig hebben, helpen we je graag opnieuw. Dankjewel! Marlie Knijnenburg Kwaliteitsmanager Goorts+Coppens

Zeer kundig, snel en accuraat advies

Leuk en snel contact. zaken goed voor elkaar

• Betrokkenheid

Hartelijk dank voor je prachtige cijfers, Peter. Marlie Knijnenburg Kwaliteitsmanager Goorts+Coppens

Goed inhoudelijk contact met nieuwe inzichten

Inhoudelijk goed met bruikbare informatie

• Betrokkenheid

Wat fijn, dankjewel Jeroen, wij zijn altijd erg blij met zo'n mooie beoordeling Marlie Knijnenburg Kwaliteitsmanager Goorts+Coppens

Een goed en deskundig opererend advocatenkantoor

Het kantoor heeft de zaak goed en voortvarend opgepakt en telkens de goede stappen gezet. Het resultaat is uiteindelijk behaald dankzij de inzet en deskundigheid van de beide advocaten.

• Betrokkenheid

Hallo Sander, Hartelijk dank voor zo'n fantastische beoordeling in mooie woorden. Een tevreden klant is waar wij samen ons best voor doen. Marlie Knijnenburg Kwaliteitsmanager Goorts+Coppens

erg trage gang van zaken

Ik vind dat alles zeer traag verloopt, blijkbaar hoort dat bij dit soort werk, maar wij zijn heel anders gewend. Erg late reacties over het algemeen.

• Betrokkenheid

Hallo Martin, Wat vervelend dat je het zo ervaren hebt. Helaas kunnen juridische kwesties inderdaad veel tijd in beslag nemen. Hartelijk dank voor jouw reactie, want daar kunnen wij wat mee. We streven altijd naar verbetering. Marlie Knijnenburg Kwaliteitsmanager Goorts+Coppens

tevreden, alles gedaan in het belang van de klant ook op momenten dat ik er aan begon te twijfelen.

Ik heb geen ervaring in rechtzaken dus wist helemaal niet waar ik voor kwam te staan. De begeleiding was prima en het resultaat naar volle tevredenheid.

• Betrokkenheid

Andere verwachtingen aan de voorkant maar met een goede afloop

We hebben goed contact gehad met de advocaten van Goorts + Coppens advocaten, ze reageren snel, adequaat en volgens afspraak. We hadden met elkaar iets andere verwachtingen van het proces en de vraagstukken maar dit is aan de achterkant goed opgelost.

profesioneel

zeer vakbekwaam

• Betrokkenheid

Goed benaderbaar en helder in communicatie.

Tijdens onze behoefte aan juridische ondersteuning heeft Goorts en Coppens zich erg betrokken opgesteld. Zij hebben zich goed "ingelezen" en bereidheid getoond om onze vragen te onderzoeken en beantwoorden. Wij zijn ook tevreden over hun adviezen.

• Betrokkenheid

ontzorgen goed en professioneel aangepakt en gelukkig ook positief afgerond.

• Betrokkenheid

goede begeleiding en service.

Goede communicatie en begeleiding met omzetting agrarische bedrijfswoning naar een plattelandswoning.

• Betrokkenheid

Wisten meteen wat ik wilde en voerde dat prima uit. Goed gesprekken en ze scheppen duidelijkheid

• Betrokkenheid

Guido had de zaak niet voldoende en niet serieus voorbereid

in onze zaak Brom ben ik zeer teleurgesteld in onze advocaat Guido Goorts. Inhoudelijk omdat hij de zaak naar mijn idee slecht had voorbereid en niet goed ophing aan bestaande jurisprudentie. (Dit commentaar geef ik niet omdat ik nu weet dat wij verloren hebben. Ik heb dit direct toen wij de rechtszaal uitliepen al tegen Henk aangegeven.) Verder is vind ik het een groot probleem dat hij meent zich niet aan gemaakte afspraken te hoeven houden.

• Betrokkenheid

Ik ben heel goed geadviseerd.

Is nieuw voor mij. Ben ervaring rijker.

• Betrokkenheid

Snel reactie op vraagstelling met daarna een diepgaand gesprek over de problematiek

Na het schetsen van de problematiek werd vrij snel geklankbord met collega's binnen het kantoor waardoor er een goed voorbereid gesprek kon plaatsvinden. Tijdens dit gesprek een goed en deskundig advies ontvangen.

erg betrokken en concreet

goed en goede vakkennis

Snel en accuraat

Snel ingespeeld op de wensen die er van onze kant waren, hoge mate van betrokkenheid, ook al was het maar een relatief klein opdrachten.

Heuvelstraat 14 5751HN Deurne

0493-352070