Fijn en vakkundig geholpen !

Fijne eerlijke advocaat en kantoor om mee samen te werken! Normale duidelijke taal die begrijpbaar is voor iedereen! Ga zo door!

Goed vakkundig advies.

Wij zijn zeer tevreden.

Onze ervaring met de heer Verkoijen is heel goed.

Fijne meedenkende partner

Fijn contact met een advocaat die goed meedenkt, spiegelt en alternatieve bedenkt.

tevreden

gezien mijn geval en omdat ik dus nog nooit in aanraking ben geweest met advocatuur vond ik het begin wat stroef lopen omdat mijn verwachtingspatroon anders was het leek alsof de advocate niet aan mijn kant stond. later werd het allemaal wel veel duidelijker hoe dat gaat en werd het ook goed uitgelegd

Duidelijke en correct

Mee denken in oplossingen en zich verdiepen in de zaak.persoonlijk interesse

• Betrokkenheid

Niels Crooijmans heeft mij uitstekend bijgestaan.

Niels bekeek de kwestie, beoordeelde de kans van slagen en schatte dit goed in. Oprecht, recht door zee, maakt zijn beloftes waar, kortom een betrouwbare partner!

• Betrokkenheid

Eerste ervaring met een advocaat, was gelijk een goede keuze

Dankzij mijn advocaat mijn doel bereikt, heel fijn! Enige minpuntje is het hoge uurtarief, maar dat zal wel normaal zijn. Geen ervaring mee

• Betrokkenheid

Goede service, persoonlijke benadering, professionele houding.

De persoonlijke benadering en professionele houding zijn van hoog niveau en worden zeer gewaardeerd. Maar ook de soms noodzakelijke positief kritische houding in adviezen. Kortom prima service, deskundig en betrokken.

Professioneel en realistisch

Doelgericht en goed voorbereid de strijd in stappen. tegenpartij lezen en hun strategie voorspellen. Erg professioneel en prettige samenwerking. Wat je hoopt te verwachten van een advocaat is wat je hier ook krijgt.

Goed werk geleverd

Goed werk geleverd

Altijd vervelend en “zonde geld”. Maar te overzien

Prima, jammer van de wisseling van advocaat.

geeeweeldiggg

zo'n enorm fijne advocaat .

Gewoon goed

Vraag goed opgepakt in een goed en duidelijk advies en binnen korte tijd.

zeer bedroevend slecht

Er wordt zeer slecht gecommuniceerd en ik ben verbaasd dat ik zelfs nadat ik dit zo dikwijls heb gezegd nog dit onderzoek krijg voorgeschoteld. Er wordt gewoon helemaal niet geluisterd en daar ben ik zeer boos over geworden. Afspraken worden structureel niet nagekomen en als ik bel wordt er niet teruggebeld als ik daar om vraag. Dit alles heeft geresulteerd dat deze jarenlange klant maar naar een ander kantoor is gegaan.

• Betrokkenheid

Snelle en goed onderbouwde respons. Ze snappen de agrarische sector waar wij actief in zijn.

Prettige samenwerking met de diverse collega's en verschillende specialismes. Belangrijk dat ze onze sector ook goed kennen en weten wat er speelt.

Duidelijk, makkelijk contact.

Duidelijke afspraken, van tevoren aangegeven wat de bedoeling was,aldoende kwamen we obstakels tegen, maar daarin werd elke keer goed gecommuniceerd.

• Betrokkenheid

Goorts+Coppens heeft onze belangen uitstekend behartigd

De ondersteuning van Goorts+Coppens heeft zeker bijgedragen om een omvangrijke zaak van burgers vs de Rijksoverheid tot een goed einde te kunnen brengen. Het is bijzonder waardevol gebleken om te kunnen klankborden met een partij die goed thuis is in het bestuursrecht.

• Betrokkenheid

Daadkrachtig doortastend vriendelijk en professioneel

Goorts en Coppens advocaten heeft voor ons een familiezaak aangenomen omtrent het berkenen van kinderalimentatie. De zaak was snel afgehandeld er werd daadkrachtig gehandeld. Duidelijk gecommuniceerd. Proffecioneel gehandeld met het maken van de berekeningen om de hoogte van het bedrag vast te stellen.

• Betrokkenheid

gemengd,, maar overall zeker positief

al vele jaren "klant", de communicatie/terugkoppeling kan weleens lang (te lang) duren. Maar gezien de ervaringen, toch uiteindelijk verschillende gewonnen procedures ben ik tevreden klant

makkelijk bereikbaar

er was makkelijk om contact te hebben en snel antwoord bij vragen.

• Betrokkenheid

Goede dag, Mijn ervaring met Ad Coppens omschrijf ik als zeer betrokken, eerlijk en plezierig in de omgang.

• Betrokkenheid

Er wordt goed naar je geluisterd, en ze denken met je mee.

Professioneel en goed.

Ik ben erg goed geholpen met een zeer tevreden afloop. Aandachtspunt is communicatie.

erg tevreden

snel en accuraat handelen