Snel en accuraat

Barbara helpt op een prettige manier. Stuurt op de achtergrond en treedt naar voren wanneer nodig. In eerste instantie probeert ze een juridisch conflict te voorkomen en als het niet meer anders kan schakelt ze meteen.

• Betrokkenheid

Goed ondersteund met duidlijke uitleg

Zijn tijdens het opstellen van het bezwaar goed ondersteund. Jammer dat we de rechtzaak verloren hebben,maar verwacht nog minimale ondersteuning bij het mogeijk maken van een plattelandswoning.

Heel goed

• Betrokkenheid

Alles is uit de kast gehaald en we zijn uitstekend begeleid, ingelicht en erbij betrokken

De begeleiding door Ruud was geweldig. Het was persoonlijk en er is veel energie ingestoken door alle partijen om alles maar dan ook alles uit de kast te halen. Helaas niet met het gewenste resultaat, maar de begeleiding, deskundigheid en communicatie maken dat we het nu wel los kunnen laten omdat we alles hebben geprobeerd.

Vakbekwaam, open communicatie

Vanaf het begin was een grote betrokkenheid merkbaar, en uit de vele mails blijkt dat het met de communicatie ook goed zit.

voortgang traject

Ben tijdens de voortgang van het traject, steeds goed voorgelicht, en de verslagen waren gedocumenteerd, heb alles duidelijk kunnen volgen. jammer dat het niet gelukt is, mijn dank voor de mensen die zich ingezet hebben.

• Betrokkenheid

Wij zijn door de heer Ruud Verkoijen super bijgestaan met het windmolenplan venlo, nogmaals Ruud hartelijk dank. M.V.G. Fam.Fermont.

• Betrokkenheid

zeer ervaren in de complete omvang van het probleem

heb ik al genoemd

duidelijk, helder en correct

de inspanningen, het meedenken, vastleggen en verslaggeving waren helder en in duidelijke bewoordingen gedaan.

• Betrokkenheid

Goede begeleiding en verzorging van onze zaak

Naast het feit dat we de windmolens niet hebben kunnen tegenhouden is de inzet van de advocaat super geweest. Altijd duidelijke communicaties.

Helder en informatief

Inzake een collectieve procedure tegen een windturbinepark heeft Goorts + Coppens onze belangen behartigd. Wat in positieve zin opviel, is de wijze van communiceren en dan vooral op de hoogte houden van de voortgang. Ook al heeft de Raad van State uiteindelijk tegen ons beslist heeft, kan ik Goorts en Coppens van harte aanbevelen. Een speciaal woord van dank aan Ruud Verkoijen die er alles uit heeft gehaald wat er te halen was.

• Betrokkenheid

Oog voor detail, accuraat en vastberaden

Onze zaak uiteindelijk gewonnen door goede inleving, voorbereiding en verdediging. Kortom, het was prettig samenwerken.

• Betrokkenheid

Goed kantoor, voldoende kennis en kunde maar te weinig betrokkenheid.

Zeker is de ervaring met uw kantoor aanvankelijk goed, snel vonden we een luisterend oor. Echter allengs het proces misten we de betrokkenheid. Over kennis en kundigheid geen enkele klacht.

Zéér vakkundig !!

dhr. Verkoijen heeft onze zaak zeer vakkundig en met veel kennis van het onderwerp waarmee wij te maken kregen - die hij namens Achmea voor ons behandelde - met veel energie aangepakt. Heeft ons steeds zeer goed op de hoogte gehouden en waardevol geadviseerd om het onderste uit de kan te halen !!

• Betrokkenheid

ik vond het een geweldige ondersteuning, zelf beschikbaar tijdens de kerstdagen, geweldig

zeer deskundige ondersteuning, een maatwerk voor de klant

100% tevreden

Ik ben zeer tevreden over Ruud , natuurlijk ook daardoor de volle winst behaald maar niettemin wat ik vooral een grote plus vond is de bereikbaarheid van deze Advocaat , gewone bereikbare Man en zeker geen dagen wachtende terugbel verzoeken etc. En bewijs is geleverd dat je niet moet schromen om de overheid te dagen want daar zit gespuis die niks om jouw bedrijf geven ! Kortom is Ruud voor mij een rvo Specialist.

Deskundig en correct

Advies goed. Communicatie uitstekend. Klant is koning en dat zie je niet vaak

Deskundig

Zijn zeer goed geholpen door Ruud Verkoyen

• Betrokkenheid

De samenwerking was goed.

Hoewel we de zaak niet hebben gewonnen, was het advies goed en wisten we ook op voorhand dat de kans klein was. We hebben geen intensief contact gehad maar voor zover prima.

alles perfect gelopen

adequaat advies, prima samen case bestudeerd en oplossingen geformuleerd nadat de vakinhoudelijke kant mij duidelijk was.

• Betrokkenheid

Op alle fronten onbevredigend..

GCA in de arm genomen vanwege een conflict met gemeente over bouwvlak/bouwvergunning. Behalve het resultaat (nul op rekest) was de weg er naar toe ook behoorlijk onbevredigend: In eerste instantie stonden we niet hoog op het prioriteitenlijstje leek het, en konden we weken wachten op response op e-mails. Later wel beter maar nog zeker niet goed. Adviezen waren ook niet denderend, we moesten zelf met het idee komen om een correctie te eisen op een brief van de gemeente met feitelijke onjuistheden. De deskundigheid leek ook beter dan ie was. Op cruciale punten liet de advocaat zich verrassen en bleek hij niet over een plan B of creatieve ideeën te beschikken. Betrokkenheid, alleen tijdens de cruciale fase (gesprek met gemeente) leek die er te zijn, maar ervoor en erna, nauwelijks.

• Betrokkenheid

Adequate, snelle behandeling van de zaak

Goed advies en tactische insteek.

betrokkenheid

opdracht uitgevoerd zonder moeilijke vragen te stellen.

Zeer professioneel

Prettig om mee samen te werken, goed overleg en terug koppeling. Snel antwoord op gestelde vragen. Kantoor is aan te bevelen.

• Betrokkenheid

Prettige manier van samenwerking. Beeld schetsen-scenario's bespreken. En wat me goed heeft geholpen is een prioriteitenlijst op te stellen en aan de hand daarvan keuzes te maken in het proces.