Aanbevelen

Aanbevelen

Deskundig en vertrouwd

Fijn eerste oriëntatie-/ advies gesprek. Er word goed meegedacht en indien nodig meteen actie ondernomen.

Goed.

Duidelijke communicatie alleen heel veel

• Betrokkenheid

Fijn contact, goed bereikbaar ook buiten kantooruren.

De mogelijkheden en ook de haalbaarheid wordt duidelijk en eerlijk besproken.

goed geholpen

Ik ben bewuster van alles geworden

• Betrokkenheid

Wij hebben de contakten als positief ervaren.

De uitwisseling van de mail s liepen duidelijk en vlot. Telefonie s liep het wel eens wat mis. Afspraken kwamen niet altijd na.

Goede memo tav bestemming

goede ervaring

Prima advocaat en betrouwbaar

Alle rechtszaken hebben wij jaren lang gewonnen met meneer Verkoijen. Het was een fijne samenwerking met hem. Altijd bereikbaar. En hij blijft altijd rustig. Ik ben nooit zenuwachtig geweest om naar zittingen te gaan. De vorige advocaat in deze zaak kan niet aan Verkoijen tippen.

matig

ontbreekt stukje aan steun de keuze die ik hieronder moet maken kan ik niet maken. het ziet eruit dat ik niet anders kan wanneer ik dit formulier door wil zetten. Daarm is keuze gemaakt. Aanbevelen, ik weet het even niet

• Betrokkenheid

Klantfocus, deskundig, onderscheidend en snelheid!

Klantfocus, deskundig, onderscheidend en snelheid!

Heel goed

zeer duidelijke uitleg .

Betrokken en deskundig.

Fijne samenwerking met mr. Wesley Rhoe. Zijn informele benadering in onze richting sprak ons aan en de duidelijke communicatie richting opdrachtgever en tegenpartij. Helaas heeft zijn inzet niet voor 100% het beoogde resultaat opgeleverd maar dat was niet te wijten aan Goorts & Coppens.

• Betrokkenheid

Alert, doortastend, to the point en betrokken

Barbara heeft laten zien dat deskundigheid heel goed samengaat met betrokkenheid. Relativeren, met beide voeten op de grond en een gezonde houding van "je de kaas niet van het brood laten eten", zo heeft ze mij uitstekend geholpen met mijn casus. Barbara, dank je voor je hulp!

• Betrokkenheid

Heel klantvriendelijk en meedenkend!

Mevrouw mr. Irene van Geel is een heel deskundig en zeer betrokken advocate die ons met haar collega’s zo goed als mogelijk heeft bijgestaan in een complexe zaak met grote belangen voor partijen.

Gewoon goed

Ze doen wat nodig is.

Prima inzet en afwerking

Nadat zlto een zwakke brief had gemaakt, waarop de gemeente niet eens hoefde te reageren, heeft uw bureau de zaak goed aangepakt.

vakkundig en plezierig geholpen

Dossierkennis was prima en de adviezen waren ook goed. Helaas trokken we aan een dood paard en zijn we tijdig gestopt, een goed advies vanuit Goorts en Coppens. Dat het recht niet altijd zegeviert is me wederom duidelijk geworden! Maar dat heeft zeker niet aan G&C gelegen.

• Betrokkenheid

ik ben zeer goed en bijgestaan

prettige samenwerking en goed advies ook bij tussentijdse zaken.

• Betrokkenheid

Snel opgepakt en een resultaat zoals onze opdrachtgever het graag had. Prima dus.

heel goed

professioneel en zeker altijd bereikbaar, geweldig

• Betrokkenheid

Op de rechtszitting na, prima verlopen.

Het hele proces is duidelijk naar ons gecommuniceerd. Wat wij erg jammer hebben gevonden is dat wij onze advocaat pas spraken toen we de rechtbank binnen liepen. Toen onze advocaat uit de rechtszaal kwam ging hij in gesprek met de mensen die, wat later bleek, na ons aan de beurt waren. Wij hebben nooit eerder voor een rechter hoeven verschijnen en kennen de gang van zaken niet.

Niet gewenste resultaat

Deskundig hulp gehad waar ik mee geholpen ben, had verwacht dat advocaat mijn zorgen uit handen nam tijdens mijn zaak, maar deed uitspraken die ze later niet waar kon maken. Ik een tijd van stress hadden we veel contact waar ik de rekening van kreeg, steeds wachten op vervolg, geen harde actie ondernomen. Te zacht opgetreden tegen tegenpartij. Jammer dat mijn zaak nog steeds niet is afgerond. Heb samenwerking stopgezet!

• Betrokkenheid

ik ben goed en deskundig bijgestaan in mijn zaak

positief

• Betrokkenheid

Correct en de afspraken goed nakomen.

Ondanks de slecht uitgepakte uitspraak waar de advocaat miz niets aan kan doe heb ik een goede samenwerking gehad met de advocaat.