Heel goed

zeer duidelijke uitleg .

Betrokken en deskundig.

Fijne samenwerking met mr. Wesley Rhoe. Zijn informele benadering in onze richting sprak ons aan en de duidelijke communicatie richting opdrachtgever en tegenpartij. Helaas heeft zijn inzet niet voor 100% het beoogde resultaat opgeleverd maar dat was niet te wijten aan Goorts & Coppens.

• Betrokkenheid

Alert, doortastend, to the point en betrokken

Barbara heeft laten zien dat deskundigheid heel goed samengaat met betrokkenheid. Relativeren, met beide voeten op de grond en een gezonde houding van "je de kaas niet van het brood laten eten", zo heeft ze mij uitstekend geholpen met mijn casus. Barbara, dank je voor je hulp!

• Betrokkenheid

Heel klantvriendelijk en meedenkend!

Mevrouw mr. Irene van Geel is een heel deskundig en zeer betrokken advocate die ons met haar collega’s zo goed als mogelijk heeft bijgestaan in een complexe zaak met grote belangen voor partijen.

Gewoon goed

Ze doen wat nodig is.

Prima inzet en afwerking

Nadat zlto een zwakke brief had gemaakt, waarop de gemeente niet eens hoefde te reageren, heeft uw bureau de zaak goed aangepakt.

vakkundig en plezierig geholpen

Dossierkennis was prima en de adviezen waren ook goed. Helaas trokken we aan een dood paard en zijn we tijdig gestopt, een goed advies vanuit Goorts en Coppens. Dat het recht niet altijd zegeviert is me wederom duidelijk geworden! Maar dat heeft zeker niet aan G&C gelegen.

• Betrokkenheid

ik ben zeer goed en bijgestaan

prettige samenwerking en goed advies ook bij tussentijdse zaken.

• Betrokkenheid

Snel opgepakt en een resultaat zoals onze opdrachtgever het graag had. Prima dus.

heel goed

professioneel en zeker altijd bereikbaar, geweldig

• Betrokkenheid

Op de rechtszitting na, prima verlopen.

Het hele proces is duidelijk naar ons gecommuniceerd. Wat wij erg jammer hebben gevonden is dat wij onze advocaat pas spraken toen we de rechtbank binnen liepen. Toen onze advocaat uit de rechtszaal kwam ging hij in gesprek met de mensen die, wat later bleek, na ons aan de beurt waren. Wij hebben nooit eerder voor een rechter hoeven verschijnen en kennen de gang van zaken niet.

Niet gewenste resultaat

Deskundig hulp gehad waar ik mee geholpen ben, had verwacht dat advocaat mijn zorgen uit handen nam tijdens mijn zaak, maar deed uitspraken die ze later niet waar kon maken. Ik een tijd van stress hadden we veel contact waar ik de rekening van kreeg, steeds wachten op vervolg, geen harde actie ondernomen. Te zacht opgetreden tegen tegenpartij. Jammer dat mijn zaak nog steeds niet is afgerond. Heb samenwerking stopgezet!

• Betrokkenheid

ik ben goed en deskundig bijgestaan in mijn zaak

positief

• Betrokkenheid

Correct en de afspraken goed nakomen.

Ondanks de slecht uitgepakte uitspraak waar de advocaat miz niets aan kan doe heb ik een goede samenwerking gehad met de advocaat.

Snel en accuraat

Barbara helpt op een prettige manier. Stuurt op de achtergrond en treedt naar voren wanneer nodig. In eerste instantie probeert ze een juridisch conflict te voorkomen en als het niet meer anders kan schakelt ze meteen.

• Betrokkenheid

Goed ondersteund met duidlijke uitleg

Zijn tijdens het opstellen van het bezwaar goed ondersteund. Jammer dat we de rechtzaak verloren hebben,maar verwacht nog minimale ondersteuning bij het mogeijk maken van een plattelandswoning.

Heel goed

• Betrokkenheid

Alles is uit de kast gehaald en we zijn uitstekend begeleid, ingelicht en erbij betrokken

De begeleiding door Ruud was geweldig. Het was persoonlijk en er is veel energie ingestoken door alle partijen om alles maar dan ook alles uit de kast te halen. Helaas niet met het gewenste resultaat, maar de begeleiding, deskundigheid en communicatie maken dat we het nu wel los kunnen laten omdat we alles hebben geprobeerd.

Vakbekwaam, open communicatie

Vanaf het begin was een grote betrokkenheid merkbaar, en uit de vele mails blijkt dat het met de communicatie ook goed zit.

voortgang traject

Ben tijdens de voortgang van het traject, steeds goed voorgelicht, en de verslagen waren gedocumenteerd, heb alles duidelijk kunnen volgen. jammer dat het niet gelukt is, mijn dank voor de mensen die zich ingezet hebben.

• Betrokkenheid

Wij zijn door de heer Ruud Verkoijen super bijgestaan met het windmolenplan venlo, nogmaals Ruud hartelijk dank. M.V.G. Fam.Fermont.

• Betrokkenheid

zeer ervaren in de complete omvang van het probleem

heb ik al genoemd

duidelijk, helder en correct

de inspanningen, het meedenken, vastleggen en verslaggeving waren helder en in duidelijke bewoordingen gedaan.

• Betrokkenheid

Goede begeleiding en verzorging van onze zaak

Naast het feit dat we de windmolens niet hebben kunnen tegenhouden is de inzet van de advocaat super geweest. Altijd duidelijke communicaties.