Guido had de zaak niet voldoende en niet serieus voorbereid

in onze zaak Brom ben ik zeer teleurgesteld in onze advocaat Guido Goorts. Inhoudelijk omdat hij de zaak naar mijn idee slecht had voorbereid en niet goed ophing aan bestaande jurisprudentie. (Dit commentaar geef ik niet omdat ik nu weet dat wij verloren hebben. Ik heb dit direct toen wij de rechtszaal uitliepen al tegen Henk aangegeven.) Verder is vind ik het een groot probleem dat hij meent zich niet aan gemaakte afspraken te hoeven houden.

• Betrokkenheid

Ik ben heel goed geadviseerd.

Is nieuw voor mij. Ben ervaring rijker.

• Betrokkenheid

Snel reactie op vraagstelling met daarna een diepgaand gesprek over de problematiek

Na het schetsen van de problematiek werd vrij snel geklankbord met collega's binnen het kantoor waardoor er een goed voorbereid gesprek kon plaatsvinden. Tijdens dit gesprek een goed en deskundig advies ontvangen.

erg betrokken en concreet

goed en goede vakkennis

Snel en accuraat

Snel ingespeeld op de wensen die er van onze kant waren, hoge mate van betrokkenheid, ook al was het maar een relatief klein opdrachten.

Erg tevreden

Advocaat was zeer betrokken, luisterde naar mijn wensen, kwestie is boven verwachting opgelost.

• Betrokkenheid

De dienstverlening is snel en adequaat.

De medewerkers van GCA (Maud Saes in dit geval) reageren snel en adequaat op onze arbeidsrechtelijk vraag en bieden de gewenste ondersteuning.

zeer slechte ervaring

alleen maar fakturen sturen zonder inhoudelijk overleg, ook na meerdere malen mailen, bellen en appen voor uitleg faktuur werd er geen contact opgenomen,

• Betrokkenheid

Keurig, snel, meedenkend en betrokken.

Ondanks de verdrietige reden toch na elke afspraak met een goed gevoel naar huis gegaan.

• Betrokkenheid

Zeer bekwame jurist, met veel ervaring

Goede begeleiding, tijdens een moeilijke periode. Ook erg gedreven in de rechtbank, met discussies met de advocaat en rechtbank. Buitengewoon fijn bijgestaan !

Deskundigheid en open communicatie

De adviseur heeft een grote deskundigheid op dit bijzondere vakgebied en laat zich, indien nodig, overtuigen op basis van inhoudelijke deskundigheid.

• Betrokkenheid

Fijn en vakkundig geholpen !

Fijne eerlijke advocaat en kantoor om mee samen te werken! Normale duidelijke taal die begrijpbaar is voor iedereen! Ga zo door!

Goed vakkundig advies.

Wij zijn zeer tevreden.

Onze ervaring met de heer Verkoijen is heel goed.

Fijne meedenkende partner

Fijn contact met een advocaat die goed meedenkt, spiegelt en alternatieve bedenkt.

tevreden

gezien mijn geval en omdat ik dus nog nooit in aanraking ben geweest met advocatuur vond ik het begin wat stroef lopen omdat mijn verwachtingspatroon anders was het leek alsof de advocate niet aan mijn kant stond. later werd het allemaal wel veel duidelijker hoe dat gaat en werd het ook goed uitgelegd

Duidelijke en correct

Mee denken in oplossingen en zich verdiepen in de zaak.persoonlijk interesse

• Betrokkenheid

Niels Crooijmans heeft mij uitstekend bijgestaan.

Niels bekeek de kwestie, beoordeelde de kans van slagen en schatte dit goed in. Oprecht, recht door zee, maakt zijn beloftes waar, kortom een betrouwbare partner!

• Betrokkenheid

Eerste ervaring met een advocaat, was gelijk een goede keuze

Dankzij mijn advocaat mijn doel bereikt, heel fijn! Enige minpuntje is het hoge uurtarief, maar dat zal wel normaal zijn. Geen ervaring mee

• Betrokkenheid

Goede service, persoonlijke benadering, professionele houding.

De persoonlijke benadering en professionele houding zijn van hoog niveau en worden zeer gewaardeerd. Maar ook de soms noodzakelijke positief kritische houding in adviezen. Kortom prima service, deskundig en betrokken.

Professioneel en realistisch

Doelgericht en goed voorbereid de strijd in stappen. tegenpartij lezen en hun strategie voorspellen. Erg professioneel en prettige samenwerking. Wat je hoopt te verwachten van een advocaat is wat je hier ook krijgt.

Goed werk geleverd

Goed werk geleverd

Altijd vervelend en “zonde geld”. Maar te overzien

Prima, jammer van de wisseling van advocaat.

geeeweeldiggg

zo'n enorm fijne advocaat .

Gewoon goed

Vraag goed opgepakt in een goed en duidelijk advies en binnen korte tijd.