Fijne advocaat

Erg professioneel en goed in communicatie en advies.

Kostbaar maar heel goed.

Eline is een vakkundig, meelevend en een lief persoon om mee samen te werken.

• Betrokkenheid

Zeer kundige en prettige dienstverlening

Mevrouw Eline Slappendel heeft mij zeer kundig bijgestaan en door een gerechtelijke procedure geholpen. Mijn ervaring is dat zij naast juridische kennis, inzicht in karakters en beweegredenen van mensen heeft. Zij denkt buiten geijkte kaders en draagt “onorthodoxe” (oplossings)richtingen aan. Ik had het volste vertrouwen in haar kundigheid. Bovendien vind ik haar betrokken, plezierig en vriendelijk.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Soms te veel informatie die niet voor onze situatie aan de orde was. Soms miste ik de echte bemiddeling in communicatie bij haar aan tafel.

• Advies N.v.t.
  • Betrokkenheid

Ondanks de situatie fijne begeleiding gehad

• Betrokkenheid

Zeer professioneel en vakkundig. Een fijne persoonlijke aankak

• Betrokkenheid

Mijn ervaring met Mevr Slappendel is in een woord fantastisch. Als ik haar niet gehad, had ik het niet gered. Voor mij in een hele vevelenden scheiding was ze er niet alleen ook voor mijn 2 volwassen zonen. Ik kan niet anders dan met heel veel lof spreken over mevr. Slappendel. Mevr. Slappendel (Eline) top dat ik zoveel steun en geduld en dat u goed voor mij bent opgekomen 1000 x dank. Dank zij u zijn we weer omhoog aan het klimmen uit een heel diep dal.

Over Advocaatscore.nl