Goede kennis van zaken

Goede voorlichting en snelle behandeling.

Erg goed

Ik ben erg goed bij gestaan door jullie advocaat, Emily Peek. Op jet politiebureau kwam ze heel strijdlustig over en was zeer geconcentreerd zowel als op het bureau en op de zitting. Ik heb daar een goed gevoel bij gehad. Bedankt!

De beste advocaten in Nederland

Mijn ervaring bij Aarts&Poortinga advocaten is uitstekend. Mijn advocaat doet altijd heel goed haar best en is super sociaal en lief. Ik voel me echt op me gemak bij haar, en tijdens de zittingen steekt ze er altijd boven uit en doet ze het heel goed.

• Betrokkenheid

Super goede advocate, meedenkend, deskundig, snel en vriendelijk.

Een hele fijne advocate (Emily Peek), ze is heel deskundig, ze denkt met je mee, handelt supersnel, is fijn in de omgang en ze is heel duidelijk in wat je wel en niet moet zeggen in een verhoor. Tevens is ze heel scherp tijdens het verhoor en helpt je waar het kan. Ze is altijd bereikbaar en erg vriendelijk, ik kan haar zeker aanbevelen mocht je een advocaat nodig hebben. Echt een topper.

Top Advocaat nodig? Neem Birthe Van Kersten

Beste mensen, onlangs stond ik terecht voor 10 zaken/misdrijven op het gebied van fraude en vermogens delicten voor meervoudige kamer te Zutphen. Ondanks de 142 incidenten die ik op me naam heb staan en de strafmaat die me boven het hoofd hing van min 2 jaar gevangenis straf. Ben ik bij gestaan door MR. Advocaat Birthe van Kersten door haar toedoen ben ik er met een voorwaardelijke gevangenis straf vanaf gekomen. Birhte van Kersten is niet een advocaat die na de hand van Justitie werkt, maar die er juist voor u staat. Zo ben ik tot 2 keer toe geschorst tijdens me voorarrest en tijdens de zitting niet veroordeeld tot een daadwerkelijke gevangenis straf. Neem Birhte van Kersten als advocaat wanneer u vrijheid u lief is, ervaar het zelf. Geen mooie praatjes van het komt wel goed, nee!!! Recht door zee, eerlijk en duidelijk advies na haar cliente toe dat is waar ze voor staat. Ze gaf mij 2 adviezen 1 maak een spijtoptant want de belast last en de getuigen verklaring kun je niet onderuit of 2 hou vast op zwijgrecht en je wordt genadeloos afgestraft. 1 koos voor 1 en loop nu in vrijheid buiten ipv binnen de gevangenis muren. Birthe je bent een topper, Hartelijk bedankt voor je bijstand gisteren.

Zeer goed!

Zeer prettig

• Betrokkenheid

Werd goed geluisterd en respectvol bbehandelden goede adviesen dankjewel amely

Fijne samen werking . En ik ben blij dat ik gehoord werdt. En respectvol behandelt werd

Top advocaten

Mijn ervaring was dat ze heel goed scherp en je super bijstaan. Hoop dat ik nooit meer een advocaat hoef te hebben, maar dan bel ik wel bij hun aan.

Goed en gemotiveerd

Na lang wachten en wat tegenslagen een goede uitkomst. Ik ben er super blij mee en vond de samenwerking prettig. Ook heb ik respect voor wat er allemaal is gedaan om deze uitkomst te realiseren. Bedankt allemaal!

Degelijk en betrouwbaar advies

Betrouwbaar betrokken en deskundig

• Betrokkenheid

Goed en mee levende dames op dit kantoor!

Ondanks onze stress zo mee levend en steunvol! De dames doen goed hun werk en nemen de tijd voor je. Wij hebben Josephine en emily gehad. Beide dames zijn een aanrader! Goed teamwork. Als je iets niet snapt nemen ze de tijd om het je uit te leggen. Geven je goed advies en leggen de voors en naast uit. Mocht het ooit nodig zijn. Zouden we hen zeker weer bellen. En raden hun ook zeker aan.

• Betrokkenheid

Lieve vrouw die me geholpen heeft

Slagvaardig !

Mijn advocate heeft mijn belangen uitstekend behartigd. Heel voortvarend te werk gegaan en hele goede communicatie ! Ik werd ook vakkundig op mijn gemak gesteld. Ik pleit voor Aarts en Poortinga Advocaten. Schot in de roos !

• Betrokkenheid

Zeer tevreden ook met hoe alles gegaan is!

• Betrokkenheid

Resultaatgericht en betrokken kantoor!

Fijn kantoor! Ik ben van begin tot eind zeer professioneel en betrokken begeleid in mijn zaak met een zeer gunstig vonnis. Ik had niet beter kunnen wensen!

Super team zijn jullie

jullie zijn een super team Jullie hebben me goed geholpen en waren heel duidelijk en geduldig met me Bedankt voor alles Vriendelijke groet Anna Blancke

• Betrokkenheid

Aarts en poortinga bied meer dan advocaten alleen,

Mr Peek en mr Aarts deze dames hebben mij uit een diep dal gehaald.ben weer mens voel me waardig. Meer dan advocaten alleen zei bieden ernaast goede nazorg en hulp aan. Bijzonder prettig geen 9 tot 5 mentaliteit 24/7 bereikbaar.

• Betrokkenheid

Meer verwacht dan wat ik zelf heb ingebeeld

Fijne ervaring met echte passie voor het vak

• Betrokkenheid

Ik ben al meedere jaren goed bij gestaan en ben zeer tevreden over hun werkwijze. Goed betrokken bij de cliënt. Fijn in communicatie. Goede en flexibele bereikbaarheid.

• Betrokkenheid

Emilie is persoonlijk, inlevend, betrokken, enthousiast en gaat er voor!

Erg goed

Een week voor mijn rechtszaak besloot ik dat het wellicht toch verstandig is als ik steun vraag van een advocaat. Aarst & Poortinga advocaten handelde meteen na mijn belletje, kreeg direct duidelijke en goede hulp. Dank voor alles !

• Betrokkenheid

Gevoel van deskundigheid en compassie

Onze zoon is gebruikt als geldezel en is aangehouden. Wij hadden geen enkele ervaring met justitie. Birte Kersten heeft ons fantastisch geholpen. Alle vragen die we hadden, heeft ze duidelijk en begrijpelijk uitgelegd. Tijdens het verhoor van onze zoon was ze scherp maar wel heel vriendelijk. In de verdere afwikkeling van de zaak hadden we vaak het gevoel dat ze er speciaal voor ons was en verder geen drukke agenda had. Professioneel, goed voorbereid en compassie is voor ons dereden om iedereen die met justitie te maken krijgt haar advocatenkantoor in te huren.

• Betrokkenheid

Goed advies! &goede bijstand gehad!

Het streefbedrag voor het feitje was 750€ en ik heb een boete gekregen van 250€ En daar was ik heel erg tevreden mee en zou in een komende volgende zaak sowieso Vivianne weer bellen! Xxx

Tevreden

Een vrindelijk,sterk,duidelijk,direct en behulpzaam persoon,als ik ooit weer een advocaat nodig zou hebben dan zal ik zeker voor haar kiezen koort oom weet van aanpak zonder uitleg en een perfect persoon.