Resultaatgericht en betrokken kantoor!

Fijn kantoor! Ik ben van begin tot eind zeer professioneel en betrokken begeleid in mijn zaak met een zeer gunstig vonnis. Ik had niet beter kunnen wensen!

Super team zijn jullie

jullie zijn een super team Jullie hebben me goed geholpen en waren heel duidelijk en geduldig met me Bedankt voor alles Vriendelijke groet Anna Blancke

• Betrokkenheid

Aarts en poortinga bied meer dan advocaten alleen,

Mr Peek en mr Aarts deze dames hebben mij uit een diep dal gehaald.ben weer mens voel me waardig. Meer dan advocaten alleen zei bieden ernaast goede nazorg en hulp aan. Bijzonder prettig geen 9 tot 5 mentaliteit 24/7 bereikbaar.

• Betrokkenheid

Meer verwacht dan wat ik zelf heb ingebeeld

Fijne ervaring met echte passie voor het vak

• Betrokkenheid

Ik ben al meedere jaren goed bij gestaan en ben zeer tevreden over hun werkwijze. Goed betrokken bij de cliënt. Fijn in communicatie. Goede en flexibele bereikbaarheid.

• Betrokkenheid

Emilie is persoonlijk, inlevend, betrokken, enthousiast en gaat er voor!

Erg goed

Een week voor mijn rechtszaak besloot ik dat het wellicht toch verstandig is als ik steun vraag van een advocaat. Aarst & Poortinga advocaten handelde meteen na mijn belletje, kreeg direct duidelijke en goede hulp. Dank voor alles !

• Betrokkenheid

Gevoel van deskundigheid en compassie

Onze zoon is gebruikt als geldezel en is aangehouden. Wij hadden geen enkele ervaring met justitie. Birte Kersten heeft ons fantastisch geholpen. Alle vragen die we hadden, heeft ze duidelijk en begrijpelijk uitgelegd. Tijdens het verhoor van onze zoon was ze scherp maar wel heel vriendelijk. In de verdere afwikkeling van de zaak hadden we vaak het gevoel dat ze er speciaal voor ons was en verder geen drukke agenda had. Professioneel, goed voorbereid en compassie is voor ons dereden om iedereen die met justitie te maken krijgt haar advocatenkantoor in te huren.

• Betrokkenheid

Goed advies! &goede bijstand gehad!

Het streefbedrag voor het feitje was 750€ en ik heb een boete gekregen van 250€ En daar was ik heel erg tevreden mee en zou in een komende volgende zaak sowieso Vivianne weer bellen! Xxx

Tevreden

Een vrindelijk,sterk,duidelijk,direct en behulpzaam persoon,als ik ooit weer een advocaat nodig zou hebben dan zal ik zeker voor haar kiezen koort oom weet van aanpak zonder uitleg en een perfect persoon.

• Betrokkenheid

Adequaat geholpen door Viviënne van de Port.

Viviënne is doortastend, goed op de hoogte met onze materie en helder in haar taalgebruik.

• Betrokkenheid

Zeer tevreden over de dienstverlening!

Viviënne heeft mijn proces voorbereid. Ze is zeer vakkundig en professioneel te werk gegaan. Alle communicatie is helder geweest. Besproken acties zijn direct in uitvoering gebracht. Viviënne heeft al mijn zorgen uit handen genomen. Precies wat je van een goede advocaat kan verwachten.

• Betrokkenheid

Advocaten die altijd professioneel voor je klaarstaan!

Vanaf het begin dat ik Mevr. Aarts leerden kennen werkte zij nog alleen, inmiddels is haar team snel uitgebreid naar meerdere professionals. Mevr. Aarts is altijd mijn vaste advocate geweest in een periode van nu ongeveer 3½ jaar. - Is optijd. - Goed voorbereid. - Heeft altijd een goede p.v.a. - Zeer deskundig, heeft een goed (tegen) antwoord klaar. - Kan goed op situaties inspelen.

• Betrokkenheid

Ervaring met Liesbeth en Emilie, zeer betrokken! Zijn enorm kundig en geven goed advies. Rechtstreekse communicatie, totaal geen bureaucratie. Zijn altijd bereikbaar en geven goede "nazorg". Keiharde werkers en fanatiek in hun vak. Een advocatenkantoor om trots op te zijn!

• Betrokkenheid

We hebben het goed ervaren

Ik heb gied ervaren

• Betrokkenheid

Hebben mij heel goed bij gestaan

• Betrokkenheid

Heel aardige advocaat met ervaring raad het iedereen aan je voelt dat ze aanwezig zijn en je echt willen helpen. Aarst advocaten met name liesbeth is een top advocaat.

• Betrokkenheid

Is goed te bereiken houd je heel goed op de hoogte kortom weet goed waar ze mee bezig zijn en wat ik en mijn zoon ervaren ze zien je als mens en niet als zaak . DIK TEVREDEN