Momenteel lig ik in het ziekenhuis in afwachting van een operatie aan mijn gebroken been. Graag zou ik u een uitgebreidener toelichting geven dan welke nu mogelijk is gezien mijn beperkingen op het moment. Hoe dan ook zal mijn toelichting, gezien het rapportcijfer dat ik u geef, geen verrassing voor u zijn. Myrthe heeft mij gedurende de 18 maanden, die mijn scheiding duurde, door deze voor mij zeer heftige periode heen gedragen. Met haar eindeloze geduld en betrokkenheid wist zij mij telkens weer gerust te stellen en te motiveren om vol te houden. Bovendien overtuigde zij mij met grote stelligheid dat alles goed zou komen. Dat is ook meteen één van de dingen die mij zo is bijgebleven aan haar. Haar vermogen om zonder angst in het leven te staan en te kiezen in vrijheid. Ook voor mijn zoon van 13 jaar is zij van onschatbare waarde gebleken. Myrthe heeft mij telkens weer een inzicht over mijn zoon gegeven die ons een grote stap verder op onze moeizame weg heeft geduwd. Ik kan dus niks anders zeggen dan dat ik nog steeds mijzelf gelukkig prijs dat ik Myrthe Nagtegaal als advocaat heb getroffen.

• Geholpen door: Myrthe Nagtegaal

Myrthe is een zeer betrokken en goede advocaat. Blij haar als raadsvrouw gehad te hebben in moeilijke tijd. Duidelijke en correcte communicatie, to the point,altijd snelle reactie en veel geduld met haar cliënt. Al met al fijn!

• Geholpen door: Myrthe Nagtegaal

goede begeleiding, betrokken en deskundig

• Geholpen door: Myrthe Nagtegaal

Fantastische lieve vrouw en ze heeft mij heel goed geholpen en als ik op wilde geven gaf ze mij weer zet om door te gaan.

Fijn!

• Geholpen door: Kars de Jong

Prima geholpen en goede adviezen gehad.

Helder en duidelijk

• Geholpen door: Kars de Jong

Zeer professioneel, en een zeer prettige manier van communicatie. Eindcijfer 9 aangeklikt omdat voor alles een 10 te geven het zowat ongeloofwaardig zou lijken. Maar naar mijn mening is mijn zaak in perfectie uitgevoerd

Goed en geduldig.

• Geholpen door: Kars de Jong

De heer de Jong heeft mij vanaf het eerst contact tot het laatste contact erg goed geholpen, hiermee word bedoeld dat hij de standpunten goed heeft uitgelegd en geadviseerd heeft wat te doen. Hij heeft mijn standpunten goed begrepen en bij onduidelijkheden heeft hij het mij goed kunnen adviseren.

• Geholpen door: Kars de Jong

Super fijn, via mijn zwager in contact gekomen met Kars de Jong en het contact verliep heel soepel en snel. Fijne communicatie en goed advies.

• Geholpen door: Kars de Jong

Op zeer korte termijn contact opgenomen met de heer de Jong wat geen probleem was. Snel, professioneel en grondig te werk gegaan.

Zorgvuldig en betrokken

• Geholpen door: Kars de Jong

Door heer de Jong voor 3 zaken geholpen. Omdat hij een deskundig advocaat is en zeer betrokken is keer ik elke keer weer terug naar hem. Bij alle drie de zaken ben ik zeer snel en goed geholpen en zijn de dossiers naar tevredenheid gesloten. Bij elke stap neemt hij contact op en overlegt hij. En hij is goed bereikbaar en reageert zeer snel

• Geholpen door: Kars de Jong

Ik ben tijdens mijn ontslag proffesioneel bijgestaan door dhr. De jong. Door de emotie weg te halen en het ontslag rationeel te bespreken heb ik deze negatieve periode goed kunnen afsluiten en het gewenste resultaat behaald.

• Geholpen door: Kars de Jong

als goed ervaren , deskundig en rustig , vooral door de opmerking om het eerst via een normale briefwisseling te laten verlopen ipv het voor te laten komen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Professioneel, en goed te woord gestaan en van advies voorzien.

• Geholpen door: Kars de Jong

Was kort maar krachtig. Prima helder advies.

Westzijde 318 1506GJ Zaandam

Over Zaan Advocaten

Zaan Advocaten is een zeer ervaren, hecht en betrouwbaar team met een nuchtere eigentijdse kijk op juridische zaken. Al ruim 30 jaar bieden wij concrete juridische hulp aan zowel (startende) ondernemers (mkb, zzp) als aan particulieren. Onze gedreven vakspecialisten onderscheiden zich door hun duidelijke en praktische werkwijze in combinatie met kennis en gezond verstand. We kennen alle haken en ogen van het vak en hebben snel zicht op de mogelijkheden en kansen, een groot voordeel dat onze brede en jarenlange ervaring biedt.

Over Advocaatscore.nl