Kim heeft mij uitstekend geholpen

Hele goede ervaringen met Kim. Zij heeft mij uitstekend geholpen!

prima,

mijn ervaring is dat het prima is gegaan.

• Betrokkenheid

Erg begaan met de cliënt

Het eerste gesprek heb ik als prettig ervaren. Meedenkend en ik kreeg een duidelijk en eerlijk beeld van wat ik zou kunnen verwachten.

Zeer fijne samenwerking.

Alles wat ik wilde weten werd duidelijk uitgelegd, en ik kreeg vaak een zeer snelle reactie.

Verstand van zaken.

Er word goed naar de zaak gekeken en slim naar de juiste aanpak gezocht om resultaat te boeken

Prettig ervaren

Al een aantal keer kim als advocaat gehad. Heel aardig en denkt mee, en heel sterk in de rechtbank

Ze helpt de klant goed

Ze luisterd naar je en helpt je naar mate hoe jij het wilt en geeft je daarin advies

• Betrokkenheid

Professionele hulp, snel en betrokken

Ik heb zeer positieve ervaring gehad met Mevr. Steenbergen. Zij luistert goed, denkt mee, legt de situaties duidelijk uit. Ze is vriendelijk en betrokken en ze reageert snel op de vragen.

Goef

De juiste eerlijke begeleiding ondanks het een niet veel komende lastige zaak was

Goede communicatie en duidelijkheid en advies

Goede communicatie en duidelijkheid en advies

• Betrokkenheid

Alles word in duidelijke taal uitgelegd.

• Betrokkenheid

Goed geadviseerd door mr. Steenbergen.

uitmuntend

de zaak werd met enorme betrokkenheid en succes behandelt

Goede ervaringen gehad

Goede advocaat, geeft goed advies, en heel sterk in de rechtbank.

Top geholpen!

Bij vragen snel een antwoord, duidelijke gesprekken en goed geholpen. Zeer fijne advocaat!

prima ,fijne samenwerking

fijn bijgestaan door Kim. Ik had af en toe een steuntje in de rug nodig ,wat zij mij gaf.

• Betrokkenheid

Uitstekende advocaat goede communicatie snelle reactie op hulp vragen correcte benadering ik beveel BvR van harte aan

• Betrokkenheid

Bereidwillig om mee te denken in oplossingen

Diverse zaken gehad waarbij de normale communicatie met partijen niet gehoord en gezien werd. Met als gevolg veel onrecht en onmacht. BvR heeft met deze zaken de juiste volhardendheid getoond en met de juiste jurisprudentie de zaken p orde gesteld en recht doen geschiedden.

fijne samenwerking

Fijne samenwerking en duidelijke communicatie.

Deskundige en betrokken

Na een aantal slechte ervaringen, heb ik dankzij BvR het vertrouwen in de advocatuur weer terug gekregen. Ze hebben mij uiterst bekwaam bijgestaan, en dit op een uiterst prettige wijze. Mocht dit ooit nodig zijn...ik wil nooit meer een ander voor juridische bijstand.

Fijn en betrokken

Steun en toeverlaat in complexe zorg toewijzingen

Uitstekend professioneel !

Zeer tevreden met hulp, advies en professioneel steun.

Vlotte afhandeling

Ik werd goed geholpen en ook goed op de hoogte gehouden d.m.v. mail. Alles prima afgehandeld.

Toegankelijk

Empatisch - korte lijnen - eerlijk.

• Betrokkenheid

Ik kreeg waar ik om vroeg

Ik vroeg om een meedenkende, strenge, maar rechtvaardige advocaat en die kreeg ik. Ze dacht goed mee en zette me op m’n plaats waar dat nodig was wanneer emoties de overhand dreigden te krijgen. Dankzij BvR advocaten heb ik tòch een goed gevoel overgehouden aan een pijnlijke scheiding.

Over BvR Advocatuur

BvR Advocatuur heeft zich gespecialiseerd in de rechtsgebieden personen- en familierecht, letselschade en sociaal zekerheidsrecht. We hebben veel kennis en ervaring opgebouwd binnen deze rechtsgebieden, zodat u verzekerd bent van een deskundige aanpak van uw juridische geschil. BvR Advocatuur is een kleinschalig en laagdrempelig kantoor waarin we veel waarde hechten aan een betrokken en betrouwbare samenwerking met onze cliënten. We denken in kansen en mogelijkheden, waarbij duidelijke taal voorop staat.

Over Advocaatscore.nl