Goede communicatie, deskundigheid kan beter

Wat betreft communicatie is goed, wat betreft deskundigheid vind ik minder, dit kan beter.

Weinig contact zeer succesvol

Had iets meer contact gehad maar ondanks dat hebben jullie zeker mijn best gedaan om mijn zaak tot een goed eind te brengen. Mijn dank.

Ik ben zeer tevreden

Heerlijk om met Jip en Janneke taal te kunnen overleggen!

• Betrokkenheid

Erg fijne, professionele meedenkende advocate

Ik vond het een erg prettige samenwerking. Fijn intake gesprek gehad waar opties werden besproken. In duidelijke taal en de tijd werd voor je genomen. Alles vorderingen werden goed gecommuniceerd. Per email, telefonisch en per post. Ik vind BVR zeker een aanbeveling.

Eindelijk een deskundige.

Na diverse vervelende ervaringen met "advocaten", nu een openbaring het werken met BvR. Tot twee keer toe hebben ze mij uiterst goed bijgestaan. Zeer terzake kundig, prettig in de omgang, en vooral ook integer. Een aanrader voor degene die echt juridische bijstand nodig heeft!

Fijne samenwerking

Ik werd goed begeleid tijdens dit traject, de communicatie verliep prettig en duidelijk.

Fijne betrokken samenwerking

X

Wederom deskundig geholpen

Wederom deskundig geholpen

Goed bijgestaan

Ben goed bijgestaan en daarmee de zaak tot een goed einde gebracht.

• Betrokkenheid

gebalanceerde begeleiding van de echtscheiding traject

Ik heb zeer positieve ervaring mevr. Steenbergen gehad tijdens het hele traject. Ze denkt mee en handhaaft de interesses van de beide partijen. de communicatie verloopt vlot via e-mail en persoonlijke gesprekken.

• Betrokkenheid

Prettige communicatie en erg duidelijk.

• Betrokkenheid

Deskundig advies en goede begeleiding van het gehele traject .

• Betrokkenheid

Ben altijd super geholpen en altijd goed op de hoogte gehouden zeker n aanrader

Deskundig en vasthoudend

Ik heb BVR ingeschakeld voor een alimentatie kwestie nadat ik BVR heb gevonden via internet. Ik vond het spannend. Ik had al mijn moed bij elkaar geraapt en telefonisch contact gezocht. Dit was een fijn gesprek en heeft mij vertrouwen gegeven. Ik heb besloten om verder te gaan met Kim Steenbergen. Het heeft wel even geduurd voordat de zaak rond was. Uiteindelijk zelfs zonder tussenkomst van een rechtzaak. Ik heb contact gehad met mevrouw Steenbergen via mail en telefoon. De telefoontjes heb ik altijd als prettig ervaren. Zakelijk is Kim erg kundig. Maar Kim is naast zakelijk ook persoonlijk prettig in de omgang.

• Betrokkenheid

Denkt op een prettige en betrokken manier mee, confronteert ook waar nodig en is realistisch.

Het contact was van meet af aan persoonlijk en gericht op heel helder krijgen van de zaak en de mogelijkheden. De aanpak, zowel in het behartigen van mijn belangen als de variatie in actie - oa brieven schrijven en telefonisch contact waren steeds gericht op wat ik wilde en het gesprek daarover was open. Wel confronterend soms dat iets niet lukte of langer duurde dan ik wilde. Al met al is samen gewerkt aan een zo spoedig mogelijke afronding. Gezien alles is dat nog redelijk vlot gegaan.

Uitmuntend

Toen ik voor de eerste keer kwam voor mijn scheiding , had ik verwacht er niks uit te kunnen halen en achteraf bleek dat toch een verrassing, ook de hoogte van de alimentatie viel me alles mee, zo ook met spullen die me erg dierbaar waren, kortom, een en al hulde voor Kim, en bedankt voor alles, Met vriendelijke groet, Henny Janse

• Betrokkenheid

Inhoudelijk zeer goed, maar soms gezien drukte werk duurt reactie van tijd tot tijd wat langer

Goed en contructief

Goed en constructief. Geen bureaucratie. Doelgericht en efficiënt.

helder en concreet

Gedegen en vasthoudend met kennis van zaken.

Klantvriendelijk en duidelijk

Super fijn en klantvriendelijk. Voelde ons op ons gemak. En nam de tijd voor ons. En ons gevoel.

Goede ervaring

De samenwerking met BvR Advocatuur heb ik als zeer prettig ervaren. De communicatie is duidelijk en als er iets was wat we niet snapten werd er de tijd voor genomen om het zo uit te leggen dat ook voor ons alles duidelijk was. Dank je wel daarvoor!!

• Betrokkenheid

ik heb een zeer goede ervaring gehad Ondanks slechte medewerking van diverse instanties en slechte uitkomst is alles goed gedaan

Verstand van zaken!

Weten waar ze het over hebben..

• Betrokkenheid

Zeer goede ervaring, duidelijk, meedenkend en begaan

Een echte ondersteuning voor moeilijke zaken. Meedenkend maar toch realistisch en zakelijk. Ze geven je ook echt het gevoel dat ze je zaak behartigen.

Vriendelijk En goed geholpen Met een probleem

Wel goede ervaring mee gehad.

Over BvR Advocatuur

BvR Advocatuur heeft zich gespecialiseerd in de rechtsgebieden personen- en familierecht, letselschade en sociaal zekerheidsrecht. We hebben veel kennis en ervaring opgebouwd binnen deze rechtsgebieden, zodat u verzekerd bent van een deskundige aanpak van uw juridische geschil. BvR Advocatuur is een kleinschalig en laagdrempelig kantoor waarin we veel waarde hechten aan een betrokken en betrouwbare samenwerking met onze cliënten. We denken in kansen en mogelijkheden, waarbij duidelijke taal voorop staat.

Over Advocaatscore.nl