Fijn en goed geholpen.

Professioneel, kundig advies. Nooit te beroerd om zaken nog eens uit te leggen. Menselijke benadering. Overal heel fijn, goed en gesteund geholpen.

• Geholpen door: Mw. mr. P. Barendregt

Goede advocaat gaan voor het beste.

Hele goeie en aardige advocate en receptioniste ook trouwens.

Extraordinary

All i can say is thank you. Professionally and humanly.

• Geholpen door: Mw. mr. P. Barendregt

Goed geholpen. Soms was de communicatie wat traag, na het aangeven was dit wel verbeterd. Goed advies gekregen tijdens de zaak.

De zaak was succesvol

Full involvement of the advocaten Solstad Letselschade in the case. I could always count on the help of a lawyer, by phone - great contact and very helpful advice. The enormous knowledge and experience of the attorney Solstad Letselschade meant that I can sleep peacefully again. I recommend it with all my heart.

• Geholpen door: Dhr. mr. H. Solstad

Super geholpen door deze mensen.

Zoals hier boven aangegeven echt heel erg goed geholpen en geïnformeerd door de advocaten. Het eerste deel is nu afgerond en moet zeggen met groot succes. Nu op naar de tweede zaak en hopelijk met net zo veel succes als de eerste. Moet zeggen dat ik er veel vertrouwen in heb gezien hoe de advocaat altijd is voorbereid en mag wel zeggen tot in de puntjes. Beide advocaten mw.Mr Karel en mw.Mr P.Barendrecht zijn profs.

tevreden.

Ik heb goede ervaring bij solstad advocaten en tevreden.

Heel goed verzorgd!!!!

Onze zaak werd vakkundig behandeld en alleen maar positieve ervaringen te vemelden!

• Geholpen door: Mw. mr. M. Karel

Betrouwbaar en zeer prettig advocatenkantoor

Nadat ik letsel had opgelopen, wist ik niet wat ik moest doen of wat mij te wachten stond. Het gaf mij erg veel stress. Na de nodige teleurstellende telefoontjes en starre houding van tegenpartij besloot ik hulp te vragen bij letselschade experts. Na wat research kwam ik bij Solstad Advocaten terecht. Ik kreeg een prettig en informatief gesprek met Me. Karel. Zij vertelde mij duidelijk wat zij voor mij konden betekenen en wat me eventueel te wachten stond. Tijdens afhandeling van de zaak ben ik keurig op de hoogte gehouden van de stand van zaken en werd ik zeer goed geadviseerd. Ik zal dit kantoor absoluut aanraden omdat de advocaten erg betrokken zijn , zeer vriendelijk en bekwaam. Mijn zaak is naar volle tevredenheid afgehandeld en ik ben zeer blij dat ik mijn "sorres" bij het advocatenkantoor neer kon leggen zodat ik weer kon slapen zonder stress en zij voor mij opkwamen om de schade af te handelen. Mocht ik onverhoopt ooit weer in de problemen komen, zal ik zeker contact met dit kantoor opnemen!

• Geholpen door: Mw. mr. M. Karel

Al duurde de zaak lang, jullie waren altijd bereikbaar

Ik ben tevreden hoe jullie te werk gaan. Voor mij was het tijd om alles af te sluiten omdat er anders geen eind aan komt. Gr. M. Janszen

Deskundigheid en betrokken!

Het team van Solstad advocaten hebben goed werk verricht. Daarnaast werken zij heel secuur en transparant. Ik ben blij dat ik mijn keuze gemaakt heb om een overstap te doen naar het team van soltad advocaten. Communicatie was top wat bij velen andere kantoren zeker ontbreekt en waar ze nog veel van kunnen leren van het team van Solstad advocaten!

goed en deskundig

mevrouw M. Karel beheerst de materie goed en zit qua dossier kort op de bal. Wij prijzen haar om haar vastberadenheid. Zij heeft ons dossier tot een goed einde gebracht.

professioneel en correct

Solstad behartigde mijn schadezaak op professionele en correcte wijze. De communicatie verliep steeds vlot en met dezelfde persoon.

• Geholpen door: Mw. mr. M. Karel

Zeer behulpzaam en nog meer geduld (COMPLIMENTEN)

ik als leek en totaal onkundig ben op een fantastische wijze geholpen ondanks dat ik zelf ivm met een vervelende ziekte geen tijd/energie had om mij hier druk om te maken. Grote klasse!!!!!!!!!!!!

• Geholpen door: Mw. mr. P. Barendregt

Advies op maat , zeer betrokken kantoor voor zijn/haar cliënten

Zeer fijne ervaringen met solstad advocaten kantoor , vanaf het eerste moment waren zij erg betrokken bij mijn zaak. Met duidelijke uitleg van procedures, en een goed plan van aanpak. Wat in mijn geval resulteerde in een goede afloop van een voor mij onoverzichtelijk juridisch proces. Dank hiervoor! Stefan

goede samenwerking

fijn samen gewerkt altijd open en eerlijk geweest top advocaten

H

heeft goed geholpen

• Geholpen door: Mw. mr. M. Karel

mevrouw karel is een top advocaat

mevrouw Karel is net een pitbull bijt zich echt vast in de zaak als ik ooit weer wat heb zal ik zeker weer contact opnemen

• Geholpen door: Mw. mr. M. Karel

Zou zeker weer bij jullie terugkomen maar hoop uiteraard van niet.

Vond het alleen jammer dat het leek alsof tegenpartij alles uitmaakte, maar waarschijnlijk sterke tegenstander, uiteindelijk alles goed gekomen.

Goede service, duidelijke communicatie

Duidelijke communicatie, vragen worden altijd snel beantwoord. Als je voor een keuze staat die je zelf moet maken, is er weinig sturing naar welke keuze je zou moeten maken volgens de advocaat. Het is goed dat dit zo is, want zo is het echt je eigen keuze.

communicatie met Solstad is een drama! mv M Karel fijn persoon

deze kwestie heeft 6 jaar geduurd. dit heeft absoluut niets met de tegenpartij te maken maar wel met de hr Solstad. geen reactie op mail en telefonisch gewoon niet bereikbaar en daarnaast wordt er niet terug gebeld als je dit verzoek meerdere malen hebt neergelegd. tenzij je voordoet als nieuwe klant dan is alle communicatie direct mogelijk en is de heer Solstad ineens wel "bereikbaar" pas op wanneer je overweegt om met deze advocaat in zee te gaan want het zijn meestal langdurige trajecten. mv M. Karel valt in deze niets te verwijten. zij heeft haar rol naar tevredenheid goed ingevuld.

lang proces

Van te voren weet je dat het een proces van de lange adem wordt. Toch duurde het langer dan ik had verwacht en werd mijn geduld danig op de proef gesteld. Het ongeval waaruit het letsel ontstond was op 14 februari 2014. Totaal dus 5 jaar en 5 maanden. De klachten kunnen gedurende die tijd ook verminderen. Kortere procedure zou wenselijk zijn maar kennelijk is het niet anders.

• Geholpen door: Dhr. mr. H. Solstad

Positief en zeer goed contact

Vriendelijk..deskundig en zeer betrokken.

• Geholpen door: Mw. mr. P. Barendregt

Goede service en vriendelijk geholpen

Goede service en vriendelijk personeel

• Geholpen door: Dhr. mr. H. Solstad

Beste hulp wat ik had mogen verwachten zeer tevreden.

Ik vond het een fijne samenwerking. Wanneer ik iets niet begreep kreeg ik de juiste uitleg. Er werd rekening gehouden met mijn gevoelens en dat stel ik zeer op prijs

• Geholpen door: Mw. mr. M. Karel

Bedankt voor deze mooie beoordeling. Ik wens u al het goeds.

Over Advocaatscore.nl