Heel concreet

Communicatie verliep heel goed. Heel vlot en soepel. Alles wat mevrouw deed werd gecommuniceerd en ook alle correspondentie met tegenpartij was te zien. Ben super blij met wat mevrouw Barendregt gedaan heeft voor mij!

• Geholpen door: Mw. mr. P. Barendregt

De goede zorgen in mijn dossier en de perfecte afhandeling ervan!

Ik ben enorm dankbaar voor uw geweldige diensten!

• Geholpen door: Mw. mr. P. Barendregt

Correct en zeer goed geholpen.

Goed bereikbaar en altijd snel reageren.

• Geholpen door: Mw. mr. P. Barendregt

Top ervaring gehad met alle hulp van dien.

Uitstekende Advocaat

Duidelijke en Directe Communicatie. Alle vragen worden uitgebreid & duidelijk beantwoord voor degene die geen enkel van hebben Aanrader voor Juridisch en Gerechtelijke hulp.

Super tevreden

Ik ben mevrouw Barendregt dankbaar voor het bijstaan de gehele proces.

• Geholpen door: Mw. mr. P. Barendregt

Goede begeleiding en hulp bij mijn letselschadezaak

In een periode vol onzekerheid na mijn auto ongeluk, ben ik erg goed geholpen door mevrouw Barendregt. De communicatie verliep goed en ik kreeg altijd snel reactie, ook ging mevrouw Barendregt snel te werk en voelde ik mij altijd gehoord. Ik ben zeer tevreden over het hele verloop van de zaak.

• Geholpen door: Mw. mr. P. Barendregt

Zeer goed communication heel.goed helpen waar geholpen kan worden doet p.Barendrecht naar behoren mij groote dank aan u.

• Geholpen door: Mw. mr. P. Barendregt

Zeer deskundig, barmhartig en plezierig

Op een professionele en snelle manier te woord gestaan en vakkundig geholpen. Zeer tevreden!

zeer goed geholpen

7 jaar lang aan het strijden geweest. advocaten heeft al die jaren ons bij gestaan en geholpen.

Deskundig bijgestaan

Deskundig bijgestaan in een letselschadeprocedure, duidelijke en snelle communicatie, veel zorg uit handen genomen.

• Geholpen door: Mw. mr. P. Barendregt

Fijne ervaring gehad met juiste advies op maat.

• Geholpen door: Mw. mr. P. Barendregt

Ik heb een uitstekend ervaring.

Ik heb een hele fijne ervaring met solstad advocaten (Mvr Barendregt). Alles was altijd duidelijk volgens de afspraak. Ik werd altijd op de hoogte gehouden waar ik aan toe was.

• Geholpen door: Mw. mr. P. Barendregt

Uitstekend geholpen in medische fout./letselschade zaak aanrijding

Ben uitstekend geholpen door Mevr Barendregt. Ben als voetganger aangereden en ben ook nog slachtoffer geweest van een medische fout . De Medische fout is na wens afgewikkelt Hoop dat de volgende letselschade zaak ook goed wordt afgewikkelt. Heb er alle vertrouwen in. Mevr .Barendregt is ook zeker aangeraden ze reageert super snel .Houd je overal op de hoogte en heeft mij top bijgestaan beter heb ik het niet kunnen wensen . Hartelijk dank voor u hulp en op na de volgende letselschade zaak.

Klant vriendelijk

Mijn ervaring is/was , we kregen veel aandacht om deze zaak in goede orde te krijgen.

• Geholpen door: Mw. mr. P. Barendregt

Goede hulp bij mijn zaak.

Goede hulp

• Geholpen door: Mw. mr. P. Barendregt

Vakkundige en persoonlijke letselschade advocaat.

In een strijd van 4 jaar met de wederpartij ben ik ontzettend goed bijgestaan door Solstad Advocaten. Voor mij een vriendelijke en betrokken advocate die het onderste uit de kan heeft gehaald. Bedankt voor uw hulp en dienstverlening.

Zeer goed.

Sinds 2018 werd ik geholpen door solstad advocaten na een verkeersongeval. Ik ben zeker zeer dankbaar voor de eindresultaat en jullie inzet en hulp en natuurlijk alle werk. Jullie hebben overal bijgestaan en het beste uitgehaald Ik kan voor iedereen jullie aanraden. Hartelijk dank voor jullie inzet en werk. Ik ben zeker zeer dankbaar voor

• Geholpen door: Mw. mr. P. Barendregt

1ste periode matig met medewerker Solstad, na 2de periode zeer goed met andere medewerkster.

1ste periode matig met medewerker van Solstad. Meneer reageerde niet of niet snel op mijn emails. Dan belde ik vervolgens, maar kon meneer niet spreken. Receptie stuurde meneer dan een terugbel verzoek, maar ook dan werd ik geregeld niet teruggebeld. Of deed meneer een belofte voor een bepaalde datum mij te bellen, maar gebeurde het ook niet. En als ik met meneer sprak, vond ik de communicatie niet altijd duidelijk. Verder had ik het gevoel dat onze zaak voor meneer geen prioriteit had en onderaan de stapel lag, meneer het ook heel druk had. Nadat ik een klacht hierover bracht, werd de zaak door een andere medewerker overgenomen. Een zeer betrokken, adequate dame. Op moment ik belde of een email stuurde, ontving ik geregeld dezelfde dag nog een reactie. Ik voelde dat mevrouw onze zaak goed inzichtelijk had en er actief mee bezig was. De letselschade is uiteindelijk door mevrouw naar alle tevredenheid opgepakt en afgehandeld. De onderstaande antwoorden (beoordelingen) baseer ik dan ook op de 2de periode; met mevrouw.

Fijne ervaring

Solstad letselschade advocaten is erg klantgericht en denkt goed mee met de klant. Je wordt voorzien van voldoende informatie over je lopende zaak en krijgt daarnaast gericht advies, wat ik als zeer prettig heb ervaren.

• Geholpen door: Mw. mr. P. Barendregt

Mijn persoonlijke ervaring is zeer positief

• Geholpen door: Dhr. mr. H. Solstad

Solstad Advocaten goede service!

Solstad Advocaten hebben ons goed geholpen nadat we naar de grond zijn geslagen door de verdachten. De definitieve uitspraak van de rechtzaak was uiteindelijk minder maar dit is niet Solstad zijn schuld! Zij hebben ons door een process van bijna 3 jaar (door de staat!) bij gestaan en updates gegeven over het gehele process. Alleen de Nederlandse staat zal criminelen eerder helpen dan slachtoffers helaas!

Betrouwbaar, professioneel, duidelijk.

Na mijn kop-staart botsing wist ik niet wat mijn rechten waren. Ik ben terecht gekomen bij Solstad advocaten. Ik wil Mw Barendregt graag bedanken voor haar inzet en volharding om mij te helpen. Ik werd goed op de hoogte gehouden van alles en bij vragen kon ik altijd contact opnemen. Ik ben zeer tevreden met de dienstverlening en ben u erg dankbaar! Ik zal u ook zeker aanbevelen mocht dat nodig zijn.

• Geholpen door: Mw. mr. P. Barendregt

Veel afwezig en daardoor geen vervolg op afgesproken deadlines

Veel afwezig en daardoor werd er geen vervolg gegeven aan de deadlines van de tegenpartij.

• Geholpen door: Dhr. mr. H. Solstad

Het is geweldig je wordt niet als een nummertje behandeld, maar als je een familielid. Super fijne advocaat ervaring.

Over Advocaatscore.nl