zeer professioneel, altijd meedenkend en goed onderbouwd advies

Ik kan altijd bij Maatwerk Advocaten terecht, ze maken tijd als je haast hebt, prioriteren samen met de klant en zorgen dat er een goed advies ligt. Ze leggen het ook nog eens in begrijpelijke taal uit en nemen je werk uit handen als dat nodig is, maar laten de verantwoordelijkheid keurig bij de opdrachtgever. Ze overrulen je nooit, maar luisteren en leggen het heel goed uit, zodat je snapt wat logisch is. Het zijn deskundige en fijne mensen om mee te werken!

• Geholpen door: Diederik Maat

duidelijk en helder in de uitleg

Na eigenlijk een hopeloze zaak hebben wij het toch gewonnen. Diederik heeft ons super goed bij gestaan.

• Geholpen door: Diederik Maat

Zeer goed en bekwaam geholpen

Voor onze Stichting Goed Gevoel heeft Maatwerk Advocaten ons helemaal uit de brand geholpen. Zeer goed werk geleverd, no nonsense, strikt en duidelijk. Is hij het er niet mee eens, dan geeft hij dat aan bij de rechter. Goed advies, geslepen en heeft veel geduld. Ik raad Diederik Maat zeker aan bij geschillen. Door van te voren een vaste prijs af te spreken wisten wij ook precies wat onze kosten zouden zijn.

Aandelen

In een complexe en emotioneel beladen familieconflict rond aandelen, heeft Diederik Maat van Maatwerk Advocaten een doorslaggevende rol gespeeld. Zijn benadering was niet alleen deskundig, maar ook opmerkelijk empathisch. Vanaf het eerste consult was het duidelijk dat Maat een diepgaande kennis heeft van het ondernemingsrecht en de nuances begrijpt die familiezaken met zich meebrengen. Hij stelde een strategie voor die zowel robuust als ethisch was, met oog voor de lange termijn en de familiaire verhoudingen. Diederik Maat en zijn team hebben zich ingezet om de beste oplossing te bereiken, zowel in de rechtbank als in onderhandelingen. Wat mij bijzonder aansprak, was hun proactieve communicatie en de bereidheid om elk facet van de zaak in klare taal uit te leggen. Maatwerk Advocaten heeft niet alleen aangetoond expertise in huis te hebben, maar ook het vermogen om deze toe te passen in een menselijke context. Dit maakt hen tot een unieke partner in delicate juridische aangelegenheden. Voor wie op zoek is naar een advocaat die zowel vakbekwaam als begaan is, kan ik Diederik Maat en zijn kantoor zonder voorbehoud aanbevelen.

• Geholpen door: Diederik Maat

Maatwerk Advocaten is een uitstekend kantoor om alles betreft arbeidsrecht te regelen.

Deskundig Advocaten kantoor.

• Geholpen door: Jolande de Nooij

Dat er adequaat wordt gehandeld op alle terreinen van een advocatenkantoor.

Vlotte en correcte behandeling door de advocaat van cliënt en de zaak.

• Geholpen door: Diederik Maat

Zeer goed geholpen en aandacht voor details

Ik ben heel erg geholpen door Jolande de Nooij. Zij heeft mij zeer professioneel te woord gestaan en begeleiding geboden. Met haar hulp heb ik een vervelende situatie weten op te lossen. Heel veel lof voor de professionele dienstverlening!

• Geholpen door: Jolande de Nooij

Een goede begeleiding bij een zware beleving

Tijdens een periode waarin ik in een vervelende situatie terecht ben gekomen ben ik op een fijne manier met persoonlijke aandacht begeleid. Er was aandacht voor hoe je je op dat moment voelt, er werd meegedacht wat te doen en waar je recht op hebt. Bij vragen zijn ze goed bereikbaar en reageren snel en accuraat.

• Geholpen door: Jolande de Nooij

Een positieve ervaring in een negatieve situatie

Ik ben zeer tevreden over de dienstverlening, Jolande de Nooij heeft mij in een negatieve situatie prima ondersteund. Door haar fijne en persoonlijke manier van communiceren, duidelijke taal en heldere uitleg heeft ze mij goed begeleid in mijn proces. Door ruimte te geven aan de emotie, echt te luisteren naar mijn ideeën en gedachten en haar professionele input is Jolande een waardevolle sparring-partner voor mij geweest, waardoor ik de zaken helder op een rijtje bleef houden.

Persoonlijk en snel

Jolande heeft mij op een kundige en plezierige manier geholpen. Ze denkt echt met je mee en zet haar netwerk in wanneer nodig. Verbluffend hoe snel zij snapt hoe de vork in de steel zit. Communicatie is altijd snel en duidelijk.

• Geholpen door: Jolande de Nooij

Duidelijke uitleg naar de mogelijkheden op basis van de stukken

Prettige samenwerking met een duidelijke insteek.

Zeer goed en deskundig.

Het was erg prettig om met de heer Maat samen te werken.

Grote expertise & persoonlijke aandacht

Met grote expertise en veel persoonlijke aandacht werden al mijn vragen beantwoord en daarna goed uitgewerkt. Ik voelde me begrepen en zeer ondersteund in ook zeer moeilijke vraagstukken. De sfeer is altijd vriendelijk, er wordt snel en professioneel gehandeld, Maatwerk Advocaten zijn ten zeerste aan te raden voor iedereen, die vragen heeft over werksituaties, contracten en andere vragen binnen dit gehele werkgebied. Voor mensen in loondienst en ondernemers, voor iedereen!

• Geholpen door: Jolande de Nooij

Deskundig, fijn contact en goed bereikbaar

We hebben de ondersteuning bij ons zakelijk conflict als erg prettig ervaren. Diederik legt goed uit wat wel en niet kan en waar je juridisch staat. Hij communiceert duidelijk en op een prettige wijze. We hadden hierdoor het gevoel er niet meer alleen voor te staan.

• Geholpen door: Diederik Maat

Betrokken, deskundig advies, prettige samenwerking

Jolande de Nooij heeft mij bijgestaan. Door de korte lijnen, de goede en korte lijnen werken erg prettig. Daarnaast is ze zowel telefonisch als per mail erg goed bereikbaar. Wanneer het nodig is, schakelt Jolande met haar netwerk om er zo voor te zorgen dat alle zaken juridisch goed geregeld zijn. Daarnaast geeft ze tips en adviezen die waardevol zijn.

• Geholpen door: Jolande de Nooij

Zeer accuraat en "To the point"

Diederik Maat heb ik als zeer deskundig ervaren. Altijd focus op de kernpunten en niet afdwalen. Zeer prettig in de omgang en afspraken worden nauwgezet nagekomen.

• Geholpen door: Diederik Maat

Heel goed geholpen door Jolande!

Aanrader

Betrokken, proactief en proffesioneel

De hulp en het advies heb ik als erg prettig ervaren en was terzake 100% deskundig. Er werd snel en volledig gereageerd op vragen en er was een hele goede bewaking van het proces. Dank voor de bijstand!

Korte lijnen, heldere communicatie

Jolande heeft ons vlot en goed geadviseerd en was ook goed bereikbaar.

kundig , betrokken en menselijk

Diederik is een erg kundig en betrokken advocaat die aandachtig te werk gaat en in de samenwerking ook de cliënt gefocust en alert houdt. Daarnaast verliest hij ook de menselijke kant niet uit het oog bij het zoeken naar een bevredigende uitkomst.

leuk kontakt

de zaak is goed afgehandeld en ook steeds in goed overleg

• Geholpen door: Diederik Maat

Uitstekend en zeer volledig in de communicatie

Na de intake werd snel duidelijk dat mvr. Mr. De Nooij zeer goed en snel kon inschatten wat de problematiek was. Al was de werkgever ernstig verwijtbaar heeft ze ook gewezen op de voordelen van een regeling in der minne en de risico’s van de gang naar de rechter. Tijdens de omgang en communicatie wist ze zeer kundig en accuraat te laveren tussen de verschillende belangen zonder die van mij uit het oog te verliezen. Ik heb haar doortastendheid, snelle respons, goede bereikbaarheid en uitvoerige e-mail toelichtingen op de stappen van het proces als een zeer prettig en als zeldzame kwaliteit ervaren. Telkens heb ik eigen regie gehad waarin voorzien van goed advies en kundig schrijven, wat ervoor gezorgd heeft dat je als cliënt zeker bent van de richting en grip hebt op de zaak. Ik kan mevrouw Mr. De Nooij iedereen aanraden die van doorpakken houdt en zekerheid wenst van kundig optreden.

Contact was zeer goed.

Het contact is als zeer prettig ervaren, en op alle mails en vragen werd adequaat gereageerd.

Voelde me erg begrepen

Ze denkt persoonlijk ook oprecht mee, legt ook goed uit wat waarom, Clarity. dus had zelf ook gevoel meer betrokken te zijn. En steun is kostbaar als je geen invloed hebt, en ze is gewoon een slimme leuke dame.

• Geholpen door: Jolande de Nooij

Ondersteuning als van een beste vriend

Al vanaf de eerste kennismaking tijdens het inloopspreekuur, riep Jolande de Nooij vertrouwen op. Haar gemakkelijke combinatie van stellige zakelijkheid en vriendelijke familiaire omgang, maakte de vervelende situatie waarbij ik professionele hulp nodig had een stuk prettiger. Gedurende de onderhandelingen met mijn werkgever, hebben we altijd op één lijn gezeten en het voelt achteraf werkelijk alsof we steeds samen hebben gestreden voor het beste resultaat. Ik ben heel tevreden.

• Geholpen door: Jolande de Nooij

Vriendelijk en persoonlijke aanpak.

Ter zake kundig en adequaat geholpen.

• Geholpen door: Diederik Maat

Goede ervaring. Mensen met kennis van zaken.

Ik zou dit kantoor zeker aan anderen aanbevelen. Ze hebben kennis van zaken, zijn goed bereikbaar en denken met je mee. De communicatie en verwachtingen zijn altijd duidelijk.

• Geholpen door: Jolande de Nooij

Krachtig - meedenkend- fijne persoonlijke begeleiding

Ik ben door Jolande de Nooij vanaf de eerste kennismaking duidelijk, helder en goed geadviseerd. Jolande heeft mij uitstekend begeleid in een voor mij moeilijk traject, is altijd bereikbaar, betrokken en behulpzaam. Zeer goed werk afgeleverd, snel afgehandeld met een goed resultaat. Ik had me geen betere advocaat kunnen wensen ! Ik kan iedereen Maatwerk advocaten aanraden.

Snelle en deskundige hulp

Zeer fijn geholpen door mevr. De Nooij. Stond direct na het eerste telefoon gesprek al klaar om mij te helpen en heeft zeer grondig werk verricht. Dankjewel!

• Geholpen door: Jolande de Nooij

Uitstekend, deskundig en persoonlijk geholpen

Ik heb de hulp ingeschakeld van Maatwerk Advocaten tijdens een lastig traject met mijn werkgever waarbij een vaststellingsovereenkomst opgesteld werd. Jolande heeft me met haar expertise ontzettend goed geholpen waarbij ze ook oog had voor mijn persoonlijke inbreng. Haar hulp zorgde bij mij voor rust. Ik kan haar van harte aanbevelen.

Slagvaardig, deskundig en persoonlijk

Geholpen bij een arbeidsconflict. Na mijn verzoek wordt er snel gehandeld. Er wordt direct en goed geholpen op een professionele en prettige wijze. Het persoonlijke wordt niet vergeten. Advies is kundig waarbij je mogelijkheden goed worden uitgelegd inclusief de risico's. Communicatie is sterk met mij als cliënt maar ook met andere partij. Juridisch zeer goed werk geleverd. Mede dankzij Jolande is dit, gezien de situatie, relatief snel afgewikkeld, met een prettig proces en een goede uitkomst.

• Geholpen door: Jolande de Nooij

betrouwbaar, goede communicatie en duidelijk

Een prettige samenwerking en zeer deskundig advies.

• Geholpen door: Jolande de Nooij

Jolande is uiterst professioneel en daadkrachtig

Voor het maken van een vastellingsovereenkomst, na twee jaar arbeidsongeschiktheid van een van onze medewerkers, zijn wij naar volle tevredenheid bijgestaan door Maatwerk Advocaten.

Zeer professioneel

Diederik heeft mij de afgelopen jaren goed bijgestaan in een lastig juridisch traject. Zijn aanpak is erg professioneel. Hij luistert goed en weet snel tot de kern van de zaak door te dringen. Ondanks dat mijn kansen op een goede afloop niet groot waren (wegens de complexiteit van het traject) is het dankzij Diederiks hulp, voor de rechter toch tot een succesvolle afronding gekomen.

Goed terzijde gestaan

De heer Maat heeft er alles aan gedaan om tot een bevredigend resultaat te komen ,wat uiteindelijk ook gelukt is

• Geholpen door: Diederik Maat

Prima, deskundig en in advies trachten volledig te zijn.

Goed werk geleverd op onze vraag. Tip: vooraf even de (juridische) kennis van de klant toetsen voordat het adviestraject wordt opgestart! Dat scheelt tijd (en dus voor de klant geld ;-) ).

Verstandig en prettig

Een fijne samenwerking met Jolande de Nooij inzake het zakelijke traject van bedrijfsbeëindiging i.v.m. pensionering. Goede communicatie en een helder verhaal gedurende het gehele traject.

Net dat stapje extra

Wij zijn zeer snel geholpen door Dhr. Diederik Maat, konden op ons verzoek de volgende dag terecht. Nemen ruim de tijd om alles met je door te nemen. Communicatie in deskundige en heldere taal en zet net dat stapje extra. Ontzettend bedankt!

• Geholpen door: Diederik Maat

Professionele begeleiding van het gehele traject

Gelijk hebben en gelijk krijgen is niet altijd vanzelfsprekend, Maatwerk advocaten verstaan hun vak en zij hebben er dan ook voor gezorgd dat dit tot een positief resultaat heeft geleid.

• Geholpen door: Diederik Maat

goede hulp op onbekend terrein

Nadat je je verhaal hebt gedaan helpt maatwerk advocaten om de voor jou beste route uit te stippelen en begeleid je vervolgens naar een goede oplossing. het is fijn om iemand te hebben die goed naar je luistert om vervolgens kernachtig de samenvatting geeft en je vraagt wat je nodig hebt

Topkwaliteit

Deskundig advies en ondersteunend in proces. Klantvriendelijk!

Persoonlijk en professioneel

Naast goed juridisch advies neemt dhr Maat ook de tijd om goed mee te denken in de persoonlijke situatie.

Professioneel kundig

Adequaat professioneel betrokken en communicatie verliep heel erg goed.

Zeer prettige ervaring

De heer Maat heeft ons in een lastige zaak professioneel en vakkundig bijgestaan, waarvoor veel dank. Hij is zijn vak duidelijk machtig.

Deskundig en prettig geholpen

Deskundig geholpen,met duidelijke afspraken. Kon naar mijn mening niet beter.

• Geholpen door: Jolande de Nooij

Kundig, betrouwbaar en goede communicatie

Uitstekend geholpen! Goede en duidelijke communicatie, en zeer deskundig advies. Een prettige samenwerking met Maatwerk Advocaten.

Goed en correct behandeld

Goed en correct behandeld

• Geholpen door: Jolande de Nooij

snel, correct , realistisch en duidelijk

Goed te bereiken, meedenkend, snelle acties, voor cliënt opkomen!

Meedenkend

Je bent bij Maatwerk Advocaten geen case, maar een persoon, een onderneming, die advies en hulp nodig heeft. Zo wordt je ook behandelt en zo lossen zij het ook op, samen. Het is bij Maatwerk niet alleen de naam, ze passen zich echt aan! Goed werk.

• Geholpen door: Diederik Maat

Zeer betrokken, behulpzaam, snel, accuraat en nemen alles uit handen

Wij werken al meerdere jaren samen met Maatwerk Advocaten en zijn erg tevreden. Op meerdere vlakken helpen ze ons met juridische zaken (van arbeidscontracten tot juridische vraagstukken). Ze zijn makkelijk bereikbaar, betrokken, behulpzaam, informeren pro actief en nemen alles uit handen en vragen alleen input als dit echt nodig is. Een fijne partner om mee samen te werken.

Slagvaardig

Diederik Maat is deskundig, duidelijk, recht door zee en zit boven op het dossier. Door heldere communicatie kan er snel en goed worden geschakeld. Bagger- en Aannemersbedrijf Zijsling en Zonen B.V. Hessel Dijkstra

• Geholpen door: Diederik Maat

Hadden ons geen betere advocaat kunnen wensen.

Grote mate van vakkundigheid en professionele werkwijze. Realistische benadering en zeer prettig in de omgang. Wij kunnen iedereen Maatwerk Advocaten aanraden.

• Geholpen door: Diederik Maat

Vakkundig, empathisch en goede communicatie

Met veel oog voor details en de omstandigheden heeft mevrouw de Nooij mij goed door een pittige situatie geloodst. Ik heb de samenwerking, van het begin tot het einde, als heel prettig ervaren en raad haar echt aan als advocaat.

Goed tot zeer goed

Goed werk geleverd

Geholpen de spil te zijn in een lastige situatie.

• Geholpen door: Diederik Maat

Positief van start tot finish!

Prettige ervaring; Ik ben in rol van verdedigende partij in een hoger beroep bij Maatwerk terecht gekomen en ben keurig ontvangen. Tijdens een 1e gesprek werd er zeer netjes de tijd genomen om de zaak goed te bespreken en om duidelijke afspraken te maken. Tijdens het gehele proces was er een fijne harmonie tussen de inhoud van de zakelijke maar ook persoonlijke kant in de gehele zaak. Uitleg over het gehele proces en andere zaken die ik niet compleet begreep of spannend vond werden op vakkundige wijze helder vertaald en ook met het eindresultaat van onze zaak ben ik zeer tevreden. Ik hoop (voorlopig) geen advocaat nodig te zijn maar mocht ik in de toekoms op een willen rekenen, dan is Diederik mijn maat!

Heel fijn contact

Fijn contact Snelle reactie Word goed mee gedacht

• Geholpen door: Diederik Maat

Een hele fijne samenwerking met goede communicatie en adviezen.

Jolande is heel erg goed bereikbaar en to the point. Ze laat zich niet afleiden door emoties van de klant.

Snelle doelmatige aanpak

Mijn probleem op tafel gelegd, vervolgens werd een plan van aanpak gemaakt Via e-mail en telefoon alles voorsp geregeld.

• Geholpen door: Jolande de Nooij

Duidelijke uitleg en goed contact met je advocaat

Nette duidelijke afhandeling

Prima afhandeling, duidelijke afspraken en begrip voor persoonlijke situatie. Realistische voorstelling van zaken.

Supper goed geholpen

Supper snel antwoord en berijkbaar voor vragen die ik had en zeer snel geholpen Kost een beetje maar dan heb je ook wat

zaken correct afgehandeld

Ik ben erg goed geholpen door Jolande de nooij. Met succes!

• Geholpen door: Jolande de Nooij

Prettige samenwerking en pro-actief advies

Samengewerkt bij het vernieuwen van het personeelshandboek. Prettige en pro-actief advies waardoor we snel en prettig dit hebben kunnen afhandelen. Daarbij zijn het prettige mensen om mee samen te werken

• Geholpen door: Jolande de Nooij

Erg betrokken, deskundig advies, empathisch, snelle communicatie

Ik vond de samenwerking met Jolande de Nooij altijd erg prettig. Zij kan zich goed inleven en is erg betrokken. Waar nodig zorgde zij ook voor geruststelling. Daarnaast kreeg ik altijd snel reactie, hetzij per telefoon of e-mail. Ik zou haar zeker aanraden als advocaat.

• Geholpen door: Jolande de Nooij

Persoonlijke benadering Goed bereikbaar Uitgebreid advies met juiste informatie verstrekking Professioneel Deskundig Laagdrempelig in contact Betrokken

Professioneel, betrokken en oplossingsgericht

Mijn probleem is snel en vakkundig opgelost.

Efficiënt, professioneel, duidelijk.

Zeer positieve ervaring met mevrouw mr De Nooij. Ongekende doorzettingsvermogen en vastberadenheid. Mevrouw mr De Nooij voert haar werkzaamheden met grote passie en vakbekwaamheid.

• Advies N.v.t.

Zeer vakkundig bijgestaan

Ik ben door mevrouw De Nooij vanaf de eerste kennismaking gelijk duidelijk, helder en eerlijk geadviseerd. Ze heeft alle mogelijkheden in mijn zaak heel goed uitgelegd en verteld wat haalbaar is. Dit gold ook voor de kosten die het meebracht. Ik wist precies waar ik aan toe was en dat heeft me ontzorgd. Ik zou een ieder aanraden om een arbeidsrechtelijke zaak aan mevrouw De Nooij toe te vertrouwen.

Prettige samenwerking

Hele prettige samenwerking, goede en duidelijke communicatie, snelle afhandeling en over het algemeen zeer goede dienstverlening.

Vakkundig, professioneel

We zijn erg goed geholpen in onze arbeidszaak, Maatwerk advocaten heeft ons goed geïnformeerd en geadviseerd.

• Geholpen door: Jolande de Nooij

korte lijnen snel duidelijkeheid.

We hadden een, in onze ogen, complex dossier. Er kwam vanuit maatwerk advocaten een duidelijke uitleg en er werden gelijk de juiste stappen gezet. De contacten waren prettig en zeer correct. Alleen maar positief.

• Geholpen door: Diederik Maat

Goed kantoor, service- en klantgericht

Zaak gedraaid met mevr. mr. de Nooij. Super goede begeleiding van begin tot eind. resultaat zoals verwacht en door haar aangegeven. Geeft duidelijke en heldere en zeker zinvolle informatie. Echt een aanrader als je problemen hebt met personeel of ontslag van een personeelslid.

• Geholpen door: Jolande de Nooij

Top service en down to earth!

Fijne samenwerking. Erg betrokken bij het geheel en goede aandacht van punten.

• Geholpen door: Jolande de Nooij

Wij zijn zeer tevreden met de hulp die we gekregen hebben bij verschillende zaken. Daar waar dhr. Maat niet de aangewezen persoon was wist hij ons telkens goed door te verwijzen.

• Geholpen door: Diederik Maat

Biedt een duidelijk beeld van positie en mogelijke gevolgen

Bij het eerste gesprek werd al realistisch ingegaan op de huidige situatie, wat voor process daar uit zou kunnen volgen en wat de kansen op wenselijk resultaat zijn. Dit gaf een goed beeld van de gevolgen na een eventueel process. Ook werd er goed ingegaan op hoe de situatie tot stand is gekomen en wat wel of niet handig was om te doen.

• Geholpen door: Diederik Maat

Als een detective die zich tot in de details vast bij in de zaak.

Fijne communicatie, wil alles van de zaak weten tot in de kleinste details. Om zit vervolgens als een top advocaat in de zaak vast te bijten. Ook heel duidelijk over onze mogelijkheden en de mogelijkheden van de andere partij. Via de rechtsbijstand verzekering bij deze partij gekomen, volgende maal zullen we voortijdig al advies vragen bij dit advocaten kantoor.

• Geholpen door: Jolande de Nooij

Fijn in de communicatie en is zeer vakkundig

Open, transparant en weet op het juiste moment aan de teugels te trekken.

Snel, accuraat en oplossingsgericht

Onder grote tijdsdruk naar een snelle oplossing gewerkt

• Geholpen door: Diederik Maat

Daadkrachtige, punctuele en persoonlijke benadering.

Diederik is een professionele, daadkrachtige advocaat waar op plezierige wijze mee kan worden samengewerkt.

• Geholpen door: Diederik Maat

Zeer kundig, betrokken en toegankelijk, korte lijnen in communicatie

Ik heb de samenwerking met mevrouw De Nooij als zeer prettig ervaren. Ze is kundig en heeft mij op een betrokken en toegankelijke manier voorzien van advies. Ook heeft zij mij attent gemaakt op overige wet- en regelgeving waarmee ik rekening dien te houden. Telkens weer reageerde zij snel op mijn vragen.

Zeer tevreden!

Een zeer fijne ervaring, snelle communicatie, gedegenuitleg, zeker een aanrader!

• Geholpen door: Jolande de Nooij

Maatwerk, dat is het, niets meer aan doen, vooral zo doorgaan!

Maatwerk in alles, advies, communicatie en opvolging, bedankt Jolande je was het steunpunt in het hele proces waarin je me ondersteund hebt.

• Geholpen door: Jolande de Nooij

hele plezierige samenwerking met Maatwerk advocaten

Hele plezierige ervaring en deskundig hulp en een moeilijke materie. plezierig (en soms ook wel weer lastig) was toch de snelle afwerking van werkzaamheden die moesten gebeuren, met lastig bedoel ik dat wij soms zo snel moesten reageren dat het voor ons wel eens behoorlijk lastig was om het allemaal zo snel te beantwoorden, ook gezien het feit dat de normale werkzaamheden ook doorgaan. maar uiteindelijk mooi dat het afgewerkt is.

kennis van 'zaken'

in diverse cases bijgestaan door Diederik Maat. Goede adviezen, juiste competentie, prettig in omgang, eerlijk en recht door zee maakt hem de juiste advocaat voor toepassing in de vele vakgebieden waar die wordt ingezet.

• Geholpen door: Diederik Maat

Zeer duidelijke en correcte advocate die goed meedenkt met client

Zeer gastvrij ontvangen en een goed luisterend oor voor onze zaak. Daarna alles duidelijk beschreven en samen met Jolande een stappenplan opgezet. Hierdoor altijd zeer duidelijk voor ogen gehad waar we waren in het traject. Het traject in een relatief korte termijn kunnen afsluiten, met een tevreden gevoel Ik zou haar aanbevelen aan mijn zakenrelaties maar ook aan mijn familie en vrienden als het zou moeten.

• Geholpen door: Jolande de Nooij

Goede, nette en kundige advocaat

Ben altijd op een hele prettige manier geholpen. Denkt met je mee. Communicatie is goed.

• Geholpen door: Jolande de Nooij

gedegen, to-the-point met oog voor de menselijke maat

Plezierig, kundig. Ondanks dat er vanwege de vakantie periode geswitcht moest worden van de ene partner naar de andere, uitstekende samenwerking en interne overname goed geregeld. Heldere uitleg van de situatie en de verschillende scenario's. Precies de juiste terugkoppeling waarop we samen de juiste keuzes konden maken in het onderhandelen naar een eindresultaat. Vast een van de redenen waarom we zo snel de kwestie hebben kunnen afwikkelen. Hierbij dus de opmerking dat zowel Jolande de Nooij als Diederik Maat mij uitstekend geholpen en begeleid hebben.

Prettige samenwerking!

Prettig om mee samen te werken, goed advies

Zeer goed.

Heldere adviezen, duidelijke communicatie, goed bereikbaar.

• Geholpen door: Jolande de Nooij

Goed en prettig geholpen!

Ik ben goed geholpen. Jolande is erg prettig in de omgang. Ze verteld je wat je kan verwachten en is helder en duidelijk.

• Geholpen door: Jolande de Nooij

Diederik houdt tot het toe de vaart erin.

Mijn ervaring met Maatwerk Advocaten is absoluut positief. Wat mij opviel is dat er in duidelijke en begrijpenlijke taal gecommuniceerd wordt. De resultaat gerichte houding en de goede communicatie over de voortgang van de stappen die gezet moesten worden heb ik als zeer professioneel ervaren. Kortom, een professioneel en gedreven advocaat met kennis van zaken.

• Geholpen door: Diederik Maat

Toegankelijk, vakkundig en waarnodig snel

zie voorgaand

alles voor de klant

Mijn ervaring met maatwerk advocaten ervaar ik als zeer prettig zij hebben de juiste kennis op het gebied van Arbeidsrecht. Ik ben door hen enorm geholpen.

Goede en gemoedelijke service

Onderling contact en communicatie en uitleg uitstekend

Vakkundig en betrokken

De communicatie was vriendelijk en betrokken en deskundig.

• Geholpen door: Diederik Maat

Deskundig geholpen en goed advies gekregen.

Mijn zaak werd direct goed opgepakt omdat er nogal haast bij was. Ondanks de tijddruk ben ik toch zeer goed en snel geholpen. En dat allemaal met een persoonlijk karakter. Een fijne ervaring en zeker een aanrader.

• Geholpen door: Jolande de Nooij

Uitstekend geholpen en belangen goed behartigd

Jolande heeft mij prima geadviseerd nadat mijn werkgever besloten had om tot ontbinding van de arbeidsovereenkomst over te gaan. De vaststellingsovereenkomst is door goed onderhandelen op verschillende punten aangepast. Door de kleinschalige praktijk is er rechtstreeks en persoonlijk contact wat wordt gecombineerd met professionaliteit en deskundigheid. Kortom, erg tevreden over de verleende service.

Deskundig en voortvarend

Op de bonnefooi ben ik het kantoor van mw. De Nooij binnengestapt, na eerst een korte zoektocht via google gedaan te hebben. Al gauw werd mij duidelijk dat ik een goede keuze gemaakt heb. Ik kreeg goede en relevante informatie en mw. De Nooij was ook bereid om voorstellen van mijn kant aan te nemen. Vooral de voortvarendheid waarmee mijn 'zaak' werd behandeld heeft indruk op mij gemaakt. Het eindresultaat was voor mij heel positief.

• Geholpen door: Jolande de Nooij

Deskundig en goede snelle communicatie

Deskundig advies, prettige en snelle communicatie.

• Geholpen door: Jolande de Nooij

Snel, deskundig en zeer betrokken

Jolanda heeft werk, maar zeker spanning uit handen genomen, door het zakelijke deel van mijn onderhandelingen met mijn werkgever te doen. Ze heeft me in alles zorgvuldig en begrijpelijk geïnformeerd, meegenomen en betrokken bij besluiten. Zakelijk en met grote menselijke maat, met oog voor mijn wensen en noden.

• Geholpen door: Jolande de Nooij

Zeer betrokken en gedreven advocaat

Zeer betrokken zowel persoonlijk als bij de zaak. Maatwerk Advocaten beveel ik iedereen.

• Geholpen door: Diederik Maat

Ik ben zeer tevreden over Maatwerk Advocaten.

Betrokken advocaten die mij op een duidelijke en professionele manier advies konden geven.

adequate, correcte afhandeling

Ik heb de afhandeling van de betreffende zaak als zeer plezierig ervaren. Vlotte en correcte wijze van communicatie en deskundig advies!

• Geholpen door: Jolande de Nooij

Jolande van Maatwerk Advocaten heb ik jaren geleden leren kennen. Zij heeft mij toentertijd uitstekend geadviseerd. Recentelijk heeft zij mij, met haar goede vakkennis en open persoonlijkheid, prima bijgestaan. Haar gedegen kennis, wil tot medewerking en goed kunnen verplaatsen in de situatie, hebben gezorgd voor een uitstekende afronding. Jolande kan ik in arbeidsrechtelijk gerelateerde zaken, van harte aanbevelen.

Duidelijk en helder

De risico's werden duidelijk en helder uitgelegd. Daardoor kon er een goede strategie worden gevolgd die uiteindelijk een positief resultaat bracht.

• Geholpen door: Diederik Maat

Zeer plezierig, inlevend en deskundig.

Aan bovenstaande niets toe te voegen!

• Geholpen door: Jolande de Nooij

Zeer kundig, communicatief sterk en fijnbesnaard

De manier waarop Diederik mijn zaak heeft verdedigd was van grote klasse. Hij voorzag alle knelpunten, en had hierop passende oplossingen. Zodat de zaak naar mijn volledige tevredenheid kon worden afgesloten. Topper in zijn niche!

• Geholpen door: Diederik Maat

Helder, to-the-point, efficient en effectief.

Diederik heeft mij in meerdere zaken bijgestaan. Zijn advies en communicatie zijn altijd helder en to-the-point. Dit heeft zonder uitzondering geleid tot een vlotte afhandeling met een bevredigend resultaat.

professioneel

dhr Maat heeft ons in de aanvang fase naar de rechtzaak professioneel bijgestaan. duidelijkheid in afspraken , voldoende tijd genomen om uitleg te geven naar de zitting en een fijne afhandeling naar de uitspraak

• Geholpen door: Diederik Maat

Erg blij met de manier waarop ik ben geholpen

Jolande heeft me uitstekend geholpen, zou het aan iedereen aanbevelen.

• Geholpen door: Jolande de Nooij

Zeer correcte benadering en zeer goede juridische bijstand

Goede ervaring en bij mogelijke juridische vragen in de toekomst zal ik zeker direct contact opnemen met Maatwerk advocaten.

prima en deskundige dienstverlening

ik ben adequaat en deskundig geholpen, met altijd snelle reactie op vragen.

oplossings gericht

maatwerk advocaten heeft mij snel en vakkundig bij gestaan.

• Geholpen door: Diederik Maat

Zeer sympathieke advocaten die altijd voor je klaar staan.

Zeer positief. Als ik ergens over inzat dan kon ik altijd contact opnemen. Enige onduidelijkheid werd altijd snel opgelost.

• Geholpen door: Jolande de Nooij

Betrokken, zeer deskundig met goede adviezen.

Ik ben zeer tevreden geweest over de communicatie en deskundigheid. Snelle reacties, duidelijke adviezen en zeer betrokken.

• Geholpen door: Jolande de Nooij

Goed- en persoonlijk advies!

Goede afhandeling van VSO met mijn werkgever!

Fantastisch!

Ik ben bijgestaan door mevrouw de Nooij in een geschil met mijn werkgever. Jolande is ontzettend scherp, deskundig, en vol passie voor haar vak. Communicatie ging snel en vlekkeloos, zowel per e-mail, telefoon, als in persoon. Als er tijdsdruk speelt weet ze ruimte te maken en snel te schakelen. Ik vond in Jolande een goede sparringpartner die mij goed en duidelijk op risico’s en feiten wees die ik zelf niet voor ogen had, zeker als ik zelf bepaalde beslissingen nam of wilde nemen waar flinke risico’s vanuit gingen; ze is niet bang om haar cliënten daar scherp op te wijzen. Uiteindelijk heb ik in mijn conflict mede dankzij haar hulp alles kunnen krijgen wat ik wilde, en ik kijk daarom terug op een uiterst prettige samenwerking.

Snelle competente actie

Wegens een arbeidsconflict met een werknemer hadden wij snel juridische ondersteuning nodig. Door bemiddeling tussen de raadsmannen is de schade beperkt gebleven en een wederzijds akkoord ontstaan.

Prima en snelle aanpak

Voor een personeelskwestie waren we genoodzaakt om een advocaat in te schakelen. Maatwerk advocaten heeft dat uitermate en naar volle tevredenheid opgepakt. Ik zou ze zeker warm aanbevelen.

• Geholpen door: Diederik Maat

prettig, accuraat, goed en duidelijk contact, meedenkend, betrokken

• Geholpen door: Diederik Maat

Fijne afwikkeling van een voor mij ingewikkelde situatie.

Kennis en betrokkenheid gecombineerd in een goede samenwerking.

• Geholpen door: Jolande de Nooij

Zonder hun hulp was ik er nooit uitgekomen

De tegenpartij handelde enkel in emotie. Dit maakte het schakelen erg lastig. Het was kiezen tussen een aantal kwaden in mijn casus. Of aanvechten of een deal te maken waarmee ik weer vrij (snel) kon handelen. De tegenpartij werkte echter niet mee om gesprekken aan te gaan waardoor het moeilijk was om overeenstemming te vinden. Door een strafrechtelijke overtreding door de tegenpartij en door de prive omstandigheden heb ik besloten niet voor een geld(ings)actie te kiezen ondanks een vrij sterke zaak. Door deze keuze moet je gaan schikken op een manier waarbij beide partijen water bij de wijn moesten doen. Door een aantal dingen te benoemen werd er goed geluisterd naar mijn verhaal en wensen. Deze wensen werden boven verwachting behaald. Ik kan weer vrij handelen en tevens direct een financiële afwikkeling via de notaris en waarbij ik de tegenpartij niet in de ogen hoefde te kijken. Maatwerk advocaten beschouw ik als erg betrokken, luisterend en vooral handelend op een manier die bij je past zonder jezelf teniet te doen. Ik raad ze dan ook zeker bij een ieder aan.

• Geholpen door: N.v.t.

Proactief, scherp, inhoudelijk sterk.

We komen al jaren voor advies bij Diederik. Hij is pragmatisch, geleerd en kundig. Zijn analyses zijn vlijmscherp, zijn taalvaardigheid is imponerend. Elke keer is hij de tegenpartij een slag voor. In Diederik hebben wij een zeer betrouwbaar advocaat en gesprekspartner.

Helemaal perfect!

Ze zijn heel vriendelijk ze helpen je enorm goed,ze leggen alles heel goed uit. Ze staan je altijd goed te woord hele vriendelijk assistente. Echt top advocaat!

• Geholpen door: Jolande de Nooij

Jolande heeft mij uitstekend geadviseerd en bijgestaan in een ontslag procedure. Ze communiceert snel en professioneel. Ik ben zeer tevreden over de werkwijze, vriendelijkheid en kwaliteit. Jolande heeft een doelgerichte aanpak met uitstekende resultaten. Ik vond het lastig om helder na te denken door alle emoties die bij een ontslag komen kijken. Was erg blij met deskundigheid en betrokkenheid van Jolande. Bedankt voor alles!

• Geholpen door: Jolande de Nooij

Rondom de aanstelling van een nieuwe directeur voor een charitatieve instelling, zochten wij deskundig advies voor het vormgeven en afstemmen van en nieuwe arbeidsovereenkomst. Diederik Maat is ons snel, deskundig en pragmatisch van dienst geweest!

gwoon goed

• Geholpen door: Diederik Maat

Diederik Maat heeft ons bijgestaan in een complexe zaak inzake de beslaglegging op een passagiersschip. Wij hebben Diederik leren kennen als consciëntieus en ‘to the point’. Staat sterk in zijn schoenen en bovenal hebben we de zaak in ons voordeel weten op te lossen.

• Geholpen door: Diederik Maat

Dhr. Maat moet gezien worden als een snelle analyticus en strateeg. Hij neemt de tijd voor de gesprekken met zijn cliënt. Hij heeft een perfect resultaat behaald.

• Geholpen door: Diederik Maat

Goede contacten gehad, adequaat gehandeld en ze proberen altijd de oplossing te vinden.

• Geholpen door: Jolande de Nooij

Jolande is zeer plezierig in de omgang, zeer deskundig en denkt volledig mee met de cliënt. De lijnen zijn kort, ze is goed bereikbaar en reageert steeds vrijwel onmiddellijk.

• Geholpen door: Jolande de Nooij

Ik ben bijzonder blij verrast, door de deskundigheid in de gesprekken, op schrift en in de adviezen. Een uitgesproken professionele advocaat, die staat voor haar taak.

• Geholpen door: Jolande de Nooij

Ondanks de niet plezierige omstandigheden, de werkwijze, deskundigheid als plezier ervaren. Betrokken en juiste advies gegeven. Mevrouw de Nooij, bedankt voor uw inzet en deskundigheid.

• Geholpen door: Jolande de Nooij

Vlotte en persoonlijke aanpak. Duidelijke uitleg.

• Geholpen door: Jolande de Nooij

Diederik kan zich goed inleven in de situatie en is toegankelijk. Goed luisteren en een duidelijke conclusie kunnen trekken zijn hele sterke punten. Ik ben erg blij dat hij mij zaak heeft behandeld en tot een positief eind heeft gebracht. Ik kan iedereen hem aanbevelen.

• Geholpen door: Diederik Maat

Ik ben zeer prettig geholpen en begeleid door Jolanda de Noot. Door haar deskundigheid en advies heb ik stappen durven zetten die ik anders niet gedaan had

• Geholpen door: Jolande de Nooij

Heb de samenwerking met Maatwerk advocaten als zeer goed ervaren. Tevens toonde mevrouw de Nooij een grote mate van deskundigheid en betrokkenheid. Kortom zeer aanbevelenswaardig.

• Geholpen door: Jolande de Nooij

Heel goede ervaring met Maatwerk. Communicatief zeer vaardig, deskundig advies en zeer betrokken. Altijd aan de bal en proactief. Heel fijn om mee samen te werken.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Uiterst vakkundig en compleet advies

• Geholpen door: Diederik Maat

Ik ben zeer professioneel en met persoonlijke aandacht geholpen waardoor er een bevredigende oplossing in korte termijn tot stand is gekomen. Hierbij goede adviezen gekregen ruimer dan het eigenlijke conflict en goede bereikbaarheid voor vragen. Ik werd letterlijk bijgestaan wat een fijn gevoel is in een dergelijke situatie (iemand met kennis aan mijn zijde/mijn kamp). Ook in vakantieperiode is dit door tussenkomst van Diederik goed opgevangen om tijdige afronding te realiseren.

• Geholpen door: Jolande de Nooij

Prima ervaring, mogelijk iets te vaak herhaald dat er geen toezegging voor WW gegeven kan worden. Was voor mij onnodig.

• Geholpen door: Diederik Maat

Professioneel, persoonlijk en conform gemaakte afspraken.

• Geholpen door: Diederik Maat

Ik ben zeer deskundig en betrokken geholpen door Maatwerk advocaten. Er was sprake van een prettig en betrokken contact, waarbij er goed aandacht werd besteed aan het 'ontzorgen' in de laatste fase van dit traject. Met name dit laatste heb ik al zeer ondersteunend ervaren en ik kon erop vertrouwen dat mijn zaak in goede handen was.

• Geholpen door: Jolande de Nooij

Kennis van zaken zeer hoog. Alles gaat in overleg. Persoonlijk betrokken bij dossier en probeert zoveel mogelijk voor haar cliënt te regelen / onderste uit de kan te halen. Preventief informeren over eventuele valkuilen en dergelijke. Zeer tevreden en indien ik weer genoodzaakt ben om een advocaat in de arm te nemen weet ik waar ik moet zijn.

• Geholpen door: Jolande de Nooij

Zeer goed, stevig, zorgvuldig en volledige ondersteuning. Soms iets meer advies en herhaald dan gevraagd. Urenbesteding best fors, maar uiteindelijk goede afspraken overgemaakt Durfde het proces los te laten en te vertrouwen op de begeleiding door Jolande.

• Geholpen door: Diederik Maat

Niets aan mijn rapportcijfers toe te voegen. Altijd erg goed geïnformeerd en geadviseerd. Voor mij voelde het als een stukje ontzorgen in deze laatste lastige periode. Bedankt!

• Geholpen door: Diederik Maat

Goed en voortvarend te werk gegaan

• Geholpen door: Diederik Maat

Zeer prettig contact en adequaat handelen.

• Geholpen door: Diederik Maat

We zijn geholpen met goede en degelijke adviezen, waarover telkens goed en helder is gecommuniceerd. Voor ons is het erg fijn dat alle kanten van de contractstukken die zijn opgesteld belicht zijn en wij gewezen zijn op de aanwezige risico's. Dit heeft ons heel goed geholpen om onaanvaardbare risico's uit te sluiten en waar mogelijk om te buigen in aanvaardbare risico's met een werkbare situatie voor alle partijen.

• Geholpen door: Jolande de Nooij

Jolanda is zeer betrokken, wijst ook op de aandachtspunten, en is ook ten alle tijde bereid waar nodig nadere uitleg te verstrekken. Ik kan Maatwerk advocaten van harte aanbevelen.

• Geholpen door: Jolande de Nooij

Juist, tijdig en volledig enige malen bijgestaan.

• Geholpen door: Jolande de Nooij

heb zeer geode ervaring en ben ook zeer tevreden, alleen op de aftrekking mis ik wel een stuk uren verantwoording. er is een factuur voor een x aantal uren maar niet een overzicht waar het allemaal aanbesteed is.

• Geholpen door: Diederik Maat

Het is heel plezierig samenwerken met Jolande. Zij is uitermate betrokken en deskundig. Heeft mij uitstekend geholpen met het opstellen van een arbeidsovereenkomst.

• Geholpen door: Jolande de Nooij

Ik heb het hele traject als plezierig ervaren

• Geholpen door: Diederik Maat

Prettig samengewerkt! Korte lijnen en vlot reageren op vragen e.d, Bedankt daarvoor.

• Geholpen door: Diederik Maat

Erg betrokken en snel geholpen

• Geholpen door: Jolande de Nooij

We zaten in een lastige situatie, maar zijn daar redelijk uitgekomen mede door de deskundigheid van Jolande.

• Geholpen door: Jolande de Nooij

Jolande heeft de opdracht adequaat, helder en zeer uitgebreid in de informatievoorziening opgepakt en afgehandeld. Ze hield zich stipt aan het te volgen tijdspad in het proces en de afspraken.

• Geholpen door: Jolande de Nooij

Diederik is helder en duidelijk in zijn advies en strategie. Wij zijn blij met deze sparringpartner voor juridische problemen.

Over Maatwerk Advocaten

Een Maatwerk Advocaat is er voor iedereen die vragen heeft op het gebied van het Arbeidsrecht, Ontslagrecht en Contractenrecht! Van MKB ondernemer tot particulier, van werkgever tot werknemer, ZZP-er, stichtingen, profit of non-profit organisaties. Wij denken graag met u mee en springen in de bres als het nodig is. Wij realiseren ons dat iedere zaak een eigen aanpak en Maatwerk vraagt. Maar het wiel hoeft niet elke keer opnieuw te worden uitgevonden. Dat is het voordeel van werken met een Maatwerk- specialist. Maatwerk Advocaten heeft zich gespecialiseerd in het Arbeidsrecht, Ontslagrecht en Contractenrecht en kan daardoor uw zaak snel doorgronden

Over Advocaatscore.nl