Vriendelijk en persoonlijke aanpak.

Ter zake kundig en adequaat geholpen.

• Geholpen door: Diederik Maat

Goede ervaring. Mensen met kennis van zaken.

Ik zou dit kantoor zeker aan anderen aanbevelen. Ze hebben kennis van zaken, zijn goed bereikbaar en denken met je mee. De communicatie en verwachtingen zijn altijd duidelijk.

• Geholpen door: Jolande de Nooij

Krachtig - meedenkend- fijne persoonlijke begeleiding

Ik ben door Jolande de Nooij vanaf de eerste kennismaking duidelijk, helder en goed geadviseerd. Jolande heeft mij uitstekend begeleid in een voor mij moeilijk traject, is altijd bereikbaar, betrokken en behulpzaam. Zeer goed werk afgeleverd, snel afgehandeld met een goed resultaat. Ik had me geen betere advocaat kunnen wensen ! Ik kan iedereen Maatwerk advocaten aanraden.

Snelle en deskundige hulp

Zeer fijn geholpen door mevr. De Nooij. Stond direct na het eerste telefoon gesprek al klaar om mij te helpen en heeft zeer grondig werk verricht. Dankjewel!

• Geholpen door: Jolande de Nooij

Uitstekend, deskundig en persoonlijk geholpen

Ik heb de hulp ingeschakeld van Maatwerk Advocaten tijdens een lastig traject met mijn werkgever waarbij een vaststellingsovereenkomst opgesteld werd. Jolande heeft me met haar expertise ontzettend goed geholpen waarbij ze ook oog had voor mijn persoonlijke inbreng. Haar hulp zorgde bij mij voor rust. Ik kan haar van harte aanbevelen.

Slagvaardig, deskundig en persoonlijk

Geholpen bij een arbeidsconflict. Na mijn verzoek wordt er snel gehandeld. Er wordt direct en goed geholpen op een professionele en prettige wijze. Het persoonlijke wordt niet vergeten. Advies is kundig waarbij je mogelijkheden goed worden uitgelegd inclusief de risico's. Communicatie is sterk met mij als cliënt maar ook met andere partij. Juridisch zeer goed werk geleverd. Mede dankzij Jolande is dit, gezien de situatie, relatief snel afgewikkeld, met een prettig proces en een goede uitkomst.

• Geholpen door: Jolande de Nooij

betrouwbaar, goede communicatie en duidelijk

Een prettige samenwerking en zeer deskundig advies.

• Geholpen door: Jolande de Nooij

Jolande is uiterst professioneel en daadkrachtig

Voor het maken van een vastellingsovereenkomst, na twee jaar arbeidsongeschiktheid van een van onze medewerkers, zijn wij naar volle tevredenheid bijgestaan door Maatwerk Advocaten.

Zeer professioneel

Diederik heeft mij de afgelopen jaren goed bijgestaan in een lastig juridisch traject. Zijn aanpak is erg professioneel. Hij luistert goed en weet snel tot de kern van de zaak door te dringen. Ondanks dat mijn kansen op een goede afloop niet groot waren (wegens de complexiteit van het traject) is het dankzij Diederiks hulp, voor de rechter toch tot een succesvolle afronding gekomen.

Goed terzijde gestaan

De heer Maat heeft er alles aan gedaan om tot een bevredigend resultaat te komen ,wat uiteindelijk ook gelukt is

• Geholpen door: Diederik Maat

Prima, deskundig en in advies trachten volledig te zijn.

Goed werk geleverd op onze vraag. Tip: vooraf even de (juridische) kennis van de klant toetsen voordat het adviestraject wordt opgestart! Dat scheelt tijd (en dus voor de klant geld ;-) ).

Verstandig en prettig

Een fijne samenwerking met Jolande de Nooij inzake het zakelijke traject van bedrijfsbeëindiging i.v.m. pensionering. Goede communicatie en een helder verhaal gedurende het gehele traject.

Net dat stapje extra

Wij zijn zeer snel geholpen door Dhr. Diederik Maat, konden op ons verzoek de volgende dag terecht. Nemen ruim de tijd om alles met je door te nemen. Communicatie in deskundige en heldere taal en zet net dat stapje extra. Ontzettend bedankt!

• Geholpen door: Diederik Maat

Professionele begeleiding van het gehele traject

Gelijk hebben en gelijk krijgen is niet altijd vanzelfsprekend, Maatwerk advocaten verstaan hun vak en zij hebben er dan ook voor gezorgd dat dit tot een positief resultaat heeft geleid.

• Geholpen door: Diederik Maat

goede hulp op onbekend terrein

Nadat je je verhaal hebt gedaan helpt maatwerk advocaten om de voor jou beste route uit te stippelen en begeleid je vervolgens naar een goede oplossing. het is fijn om iemand te hebben die goed naar je luistert om vervolgens kernachtig de samenvatting geeft en je vraagt wat je nodig hebt

Topkwaliteit

Deskundig advies en ondersteunend in proces. Klantvriendelijk!

Persoonlijk en professioneel

Naast goed juridisch advies neemt dhr Maat ook de tijd om goed mee te denken in de persoonlijke situatie.

Professioneel kundig

Adequaat professioneel betrokken en communicatie verliep heel erg goed.

Zeer prettige ervaring

De heer Maat heeft ons in een lastige zaak professioneel en vakkundig bijgestaan, waarvoor veel dank. Hij is zijn vak duidelijk machtig.

Deskundig en prettig geholpen

Deskundig geholpen,met duidelijke afspraken. Kon naar mijn mening niet beter.

• Geholpen door: Jolande de Nooij

Kundig, betrouwbaar en goede communicatie

Uitstekend geholpen! Goede en duidelijke communicatie, en zeer deskundig advies. Een prettige samenwerking met Maatwerk Advocaten.

Goed en correct behandeld

Goed en correct behandeld

• Geholpen door: Jolande de Nooij

snel, correct , realistisch en duidelijk

Goed te bereiken, meedenkend, snelle acties, voor cliënt opkomen!

Meedenkend

Je bent bij Maatwerk Advocaten geen case, maar een persoon, een onderneming, die advies en hulp nodig heeft. Zo wordt je ook behandelt en zo lossen zij het ook op, samen. Het is bij Maatwerk niet alleen de naam, ze passen zich echt aan! Goed werk.

• Geholpen door: Diederik Maat

Zeer betrokken, behulpzaam, snel, accuraat en nemen alles uit handen

Wij werken al meerdere jaren samen met Maatwerk Advocaten en zijn erg tevreden. Op meerdere vlakken helpen ze ons met juridische zaken (van arbeidscontracten tot juridische vraagstukken). Ze zijn makkelijk bereikbaar, betrokken, behulpzaam, informeren pro actief en nemen alles uit handen en vragen alleen input als dit echt nodig is. Een fijne partner om mee samen te werken.

Kraneweg 48 9718JS Groningen

Over Maatwerk Advocaten

Een Maatwerk Advocaat is er voor iedereen die vragen heeft op het gebied van het Arbeidsrecht, Ontslagrecht en Contractenrecht! Van MKB ondernemer tot particulier, van werkgever tot werknemer, ZZP-er, stichtingen, profit of non-profit organisaties. Wij denken graag met u mee en springen in de bres als het nodig is. Wij realiseren ons dat iedere zaak een eigen aanpak en Maatwerk vraagt. Maar het wiel hoeft niet elke keer opnieuw te worden uitgevonden. Dat is het voordeel van werken met een Maatwerk- specialist. Maatwerk Advocaten heeft zich gespecialiseerd in het Arbeidsrecht, Ontslagrecht en Contractenrecht en kan daardoor uw zaak snel doorgronden

Over Advocaatscore.nl