Super goed geholpen

Door n paar keer door mij de scheiding afgebroke te hebben ben ik toen we doorzetten toch echt goed geholpen en geadviseerd Mijn dank hiervoor

• Geholpen door: mr. R.P.H.W. Haas

Een menselijke en zeer kundige advocaat

Kundig en to the point. Een empathische benadering

• Geholpen door: mw. mr. B.A.L.H. Robijns

Hartelijk dank voor deze mooie review!

Duidelijk advies. Zeer bekwaam. Goede begeleiding. Geeft rust in een zeer stressvolle tijd.

• Geholpen door: mr. R.P.H.W. Haas

Uitstekend geholpen en een goede uitleg

Zeer tevreden over alles

Professioneel en zeer klantvriendelijk

Voor onze vraag zijn we hartstikke goed ondersteund geworden Er werd echt een last bij ons weggehaald en de communicatie verliep heel goed.

Uitstekend geholpen

Zeer kundige advocaten. Zorgen dat je je direct op het gemak voelt.

• Geholpen door: N.v.t.

Fijne en vakkundige begeleiding

Ontzettend dankbaar voor de fijne en vakkundige begeleiding op het gebied van arbeidsrecht. Ik voelde me gehoord, er was ruimte om te sparren en van begin tot einde was er oprechte aandacht voor mijn vragen. Nogmaals bedankt!

Objectief, accuraat en doelgericht

Roland Haas luisterd aandachtig en weet in een gesprek tussen alle emoties door de juiste informatie te filteren. Hij legt de feiten duidelijk op tafel, geeft inzicht door ze helder te begronden en zorgt zo voor rust. Quattro advocaten heeft mij persoonlijk met een internationale particuliere zaak geholpen en ik heb geen minuut spijt gehad van deze keuze. In tegendeel, ik wil hun dienstverlening zeer zeker aanbevelen.

Aan te bevelen!

Vooral de communicatie, betrokkenheid en snelheid van Kaja (juridisch secretaresse en rechterhand denk ik van Mr Haas) heb ik zeer gewaardeerd. Omdat ons dossier weinig problemen had, heb ik minder contact gehad met Mr. Haas. Maar zakelijk correcte en juiste afhandeling van het dossier enstonden altijd klaar. Dus aan te bevelen.

Niets toe te voegen.

• Geholpen door: mr. R.P.H.W. Haas

Mijn zaak is met heel veel succes afgehandeld.

Uitstekend geholpen

Mijn case is behandeld door mr Roland Haas. Bekwame fijne adviseur op gebied van arbeidsrecht die precies weet welke stappen genomen moeten worden. Uiteindelijk een resultaat naar volle tevredenheid bereikt!

super

Heb me vanaf eerste gesprek series genomen gevoeld,hebben mijn belangen zeer goed behartigd.

Kundig , vriendelijk, klantgericht

Ik heb zeer prettige ervaring met de heer Haas en zijn collega Kaja. Beide zijn zeer prettig in omgang en zeer kundig. Zij hebben mij in alle zaken zeer goed geadviseerd en geïnformeerd.

Persoonlijk en doelgericht

Onze ervaring bij Quattro Advocaten hebben wij als zeer goed ervaren. Het kennismakingsgesprek kwam als persoonlijk en direct betrokken over. De deskundigheid en communicatie blinken uit.

vakkundig, accuraat en betrouwbaar

Doen geen valse beloftes, weten waar zij voor staan en zijn klantvriendelijk! Chapeau voor Mr. B. Robijns.

Professioneel en persoonlijk

Goede herinneringen, altijd makkelijk te bereiken. Dit geeft ook rust in moeilijke tijden. Denkt mee aan mogelijke oplossingen.

persoonlijke, prettige deskundige ondersteuning

ik ben op zeer deskundige, prettige en persoonlijke wijze geadviseerd door Mr.Haas.

• Geholpen door: mr. R.P.H.W. Haas

Dit advocaten kantoor heeft hart voor mensen!

Mijn persoonlijke ervaring is zeer positief. Mijn name mijn ervaring met mr. Haas. Hij is deskundig en zet zich enorm in voor zijn cliënt. Het is een advocaat die hart heeft voor mensen en die ook net iets meer doet om een ander te helpen. De werkwijze is eerlijk en inzichtelijk en je weet gewoon van te voren waar je precies aan toe bent ook wat betreft de kosten.

In een woord Top.

Ik heb meerdere malen Meester Haas benaderd voor zowel privé als zakelijke zaken. Iedere keer weer werd er alles op alles gezet om het recht te laten zege vieren. Zelden zo een professionaliteit, bereikbaarheid maar ook empathie meegemaakt. Voor mij staat vast Quattro is top kantoor met top medewerkers en groot pakket aan specialismen.

• Geholpen door: mr. R.P.H.W. Haas

Hij gaat zeer doelgericht te werk!

Hij had oor voor mijn verhaal en kwam met oplossingen waarvan ik niet wist dat die er waren.

• Geholpen door: mr. R.P.H.W. Haas

Zeer betrokken en vakkundig!

Ik heb de samenwerking en vooral steun als zeer prettig ervaren. Roland is een zeer betrokken advocaat, die alles overzichtelijk en inzichtelijk maakt en goed begrijpt wanneer je een steuntje in de rug nodig hebt. Ik kan dit kantoor aan iedereen van harte aanbevelen!

• Geholpen door: mr. R.P.H.W. Haas

De wijzen waarop wij geholpen zijn en het deskundige advies, heb ik als zeer professioneel ervaren. Soms wat langer wachten om terug gebeld te worden, maar ja dat kan ik me met de drukte die er was best voorstellen.

Super goed geholpen

Goed advies en ze nemen meteen contact met je op als ze niet bereikbaar zijn. Zowel advocaat en secretaressen zijn ontzettend vriendelijk.

• Geholpen door: mr R.P.H.W. Haas

Zeer vakkundig geholpen in een prettige sfeer

Ik kan deze top advocaat iedereen aanbevelen.

Over Quattro Advocaten

Quattro Advocaten is een deskundig en dynamisch kantoor gevestigd nabij het centrum van Heerlen. De naam “Quattro” staat voor de vier kernwaarden van onze dienstverlening: Onafhankelijkheid, Deskundigheid, Integriteit en Partijdigheid. Quattro Advocaten gelooft in de kracht van samenwerking met haar cliënten en haar netwerk van specialisten zoals fiscalisten en accountants om zo voor u het meest optimale resultaat te behalen. Wij ondersteunen zowel particulieren als ondernemers.

Over Advocaatscore.nl