Heel snelle reactiesnelheid, snelle en goede inschatting van je juridische positie en weet dit ook in klare taal goed over te brengen. Ik ben heel blij dat ik met deze top advocaat in contact gekomen ben.

• Geholpen door: Ingrid Vledder

Ingrid heeft mij op een betrokken en professionele wijze geholpen met een netelige kwestie. Daarbij heeft ze door haar pro-actieve en alerte benadering een en ander in goede banen geleid.

• Geholpen door: Ingrid Vledder

Zeer spannende tijd, maar fantastisch tot laatste details afgehandeld. Ook ná de uitspraak perfecte afhandeling.

• Geholpen door: Robert Neijenhof

Perfect geholpen, allen zaken naar ons toe getrokken en op professionele wijze omgegaan met zaak.

• Geholpen door: Ingrid Vledder

De communicatie en omgang met Robert tijdens de voorbereidingen en de zittingen vinden wij heel prettig. Hij is rustig, dus niet nodeloos opgewonden, houdt voet bij stuk en blijft vertrouwen uitstralen. Zijn heldere, kordate aanpak heeft in onze zaak tot nu toe succes gehad. Zijn werkwijze geeft ons de door ons gewenste rust tijdens deze emotionele periode. Wij vinden het fijn dat hij ook open staat voor onze eigen al dan niet juridische suggesties. We gaan graag met hem verder.

• Geholpen door: Robert Neijenhof

ik heb het als eer prettig ervaren , de aanleiding was natuurlij minder , erg professioneel en met zeer goed advies gehlopen.

• Geholpen door: Ingrid Vledder

Oprechte eerlijke en strijdlustige partner bij het conflict.

• Geholpen door: Robert Neijenhof

Ingrid Vledder heeft last-minute mijn zaak moeten overnemen ivm het overlijden van mijn vorige advocaat. Zij heeft mij goed en zeer vakkundig bijgestaan. Ze was duidelijk in wat ik kon verwachten tijdens de rechtszaak. voor haar is het werk, voor mij was de rechtszaak privé. Met veel respect naar de tegenpartij heeft zij een helder en heel duidelijk verhaal naar de rechter gehad.

• Geholpen door: Ingrid Vledder

Neijhoff Luyt Advocaten heeft mij bijgestaan in een kwestie aangaande familierecht. Nadat ik de communicatie bij een ander kantoor als zeer oninzichtelijk en onduidelijk ervoer, verraste mevrouw Vledder mij in positieve zin met haar zeer heldere en betrokken advies als ook haar snelle reageren op mijn vragen. Ingrid staat met kundig advies duidelijk naast je wat tot een zeer aangename samenwerking heeft geleid. Op het moment dat een situatie daarom vraagt, zal ik zeker wederom contact opnemen met Neijhoff Luyt Advocaten.

• Geholpen door: Ingrid Vledder

Het was voor ons een moeilijke zaak met veel emoties. Er was twijfel over wel of niet doorzetten. In ons vaandel stond rechtvaardigheid en wij hoopten dat de leugens van de tegenpartij achterhaald werden. Wij zijn zeer tevreden over het integere, open en zeer kundige advies van Robert. Hij zorgde voor de rode draad in dit proces. En bewerkstelligde met duidelijk uitleg en sturing dat wij onze niet ter zake doende emoties los moesten laten. Hij heeft ons heel goed naar de zitting geloodst en met een succesvol resultaat.

• Geholpen door: Robert Neijenhof

Mijn casus werd snel opgepakt door Robert Nijenhof die op een duidelijke en correcte manier tot een sluitend dossier kwam. Met het gewenste inlevingsvermogen en een prettige omgangsvorm was het aangenaam 'zaken' doen.

• Geholpen door: Robert Neijenhof

When dealing with matters of Family Law an advocate not only has to know the Law, but also to understand the emotion. Without doubt Robert Neijenhof is blessed with both qualities .

erg goed

• Geholpen door: Ingrid Vledder

Zeer deskundig en uitermate vriendelijk. Gemaakte afspraken werden stipt nagekomen. Snel, maar zorgvuldig werk

• Geholpen door: Robert Neijenhof

In vaak toch gestreste tijden heel goed bijgestaan een heel prettige ervaring.

• Geholpen door: Robert Neijenhof

Bijzonder prettig en Robert begreep ons goed en handelde ernaar. Vlot en beschaafd.

• Geholpen door: Robert Neijenhof

Door een ander advocatenbureau was de situatie , voor mij , met de rechtzaak slecht te noemen. Door te zoeken naar een andere kantoor , terecht gekomen bij mevr. Vledder. Deze heeft de zaak uiterst zorgvuldig uitgezocht en steeds gecommuniceerd en gaf een heldere maar ook kritische blik op de stand van zaken (wat ik bij het eerste kantoor miste). Uiteindelijk heeft haar pleidooi voor mij geresulteerd in een goede afwikkeling van mijn rechtzaak!!

• Geholpen door: Ingrid Vledder

prettig contact. reageert snel met duidelijk advies.

• Geholpen door: Ingrid Vledder

Ingrid heeft ons betrokken en deskundig geholpen. Heel fijn dat je het gevoel hebt in goede handen te zijn bij een zaak die zo dicht bij je staat. Haar advies was duidelijk en voor de rechtbank heb ik ontzettend veel houvast aan haar gehad en een geweldige advocate, die zich ook kan invoelen bij haar cliënt. Zeker aan te bevelen.

• Geholpen door: Ingrid Vledder

In een periode dat ik zelf helemaal niet zeker was van mijn zaak en situatie zorgde mevrouw Vledder voor rust, duidelijkheid en vertrouwen. Daarnaast weet zij heel goed wat ze doet, geeft ze goede adviezen en slaagt zij erin om goede resultaten te bereiken. Een TOP advocaat!!!

• Geholpen door: Ingrid Vledder

Ik ben mr. Vledder onnoemelijk veel dank verschuldigd voor haar tactvolle en zorgvuldige begeleiding. Ze is er altijd voor haar cliënt, ook buiten kantooruren. Ze lijkt intuïtief te weten wat en wanneer je nodig hebt en reageert letterlijk meteen. Haar juridische kennis en mensenkennis zijn heel indrukwekkend. Ze behartigde mijn belangen op een fantastische en integere wijze en heeft mij op moeilijke momenten de nodige duw gegeven, op een empathische, liefdevolle én respectvolle wijze, voor alle betrokkenen. En zij heeft het belang van de eventueel aanwezige kinderen altijd voorop. Dat ik nu mijn leven terug heb en gelukkig ben is voor een groot deel aan haar te danken

Keizersgracht 722 1017EW Amsterdam

Over Advocaatscore.nl