Ik advieseer Qadvocaten aan.

Top ervaring

Goed geholpen en bijgestaan in de situatie waar ik in verkeerde. Echte aanrader

Heel goede ervaringen

Zeer tevreden.

Ik heb goede ervaring met q advocaten gehad. Ze doen goed hun best voor de client en zijn zeer betrokken komen afspaken goed na.

• Geholpen door: dhr. mr. S.C. Scheermeijer

Hij heeft de zaak goed afgerond.

Ik ben tevreden.

sehr positief

was bang maar mr Cheung bracht me snell in een ontspannen sfeer. steeds weer als er vertragingen waren door mijn ex had zij op mij een rustige uitstraling komt wel goed en zo was het ook.

• Geholpen door: mevr. mr. J.F. Cheung

Direct actie ondernomen toen ik mijn probleem bij u voorlegde als nieuwe client. Elke keer snel contact en goed bereikbaar als ik vragen had m.b.t. mijn dossier.

• Geholpen door: mevr. mr. J.F. Cheung

Houden goed rekening met hun cliënt.

Er werd meteen aan de bel getrokken, luisterde goed naar je verhaal. Daarbij werd er ook rekening gehouden met emoties. Ondanks ik een paar communicatie problemen had werd die al snel opgelost met mail contact. Werd netje op de hoogte gesteld aantekeningen werden gekopieerd zo dat je in de rechtzaak goed kon mee volgen. Voor de rechtzaak nodigde q advocaten mij uit om de zaak door te nemen. Ondanks ik zeer zenuwachtig was, probeerde ze me nog tot rust te stellen. Enigste wat ik kan zeggen is super hoe ze met je om gaan en alles op alles zetten om de zaak te winnen. Zeker een aanrader voor andere. Met vriendelijke groet, CJM Scheepers

Professioneel en zeer nuttig

Ik heb aan Q Advocaten gevraagd in een geschil bepaalde zaken voor mij te controleren en met hen mogelijke strategieen doorgenomen. Eventuele valkuilen hebben zij duidelijk aan mij kenbaar gemaakt maar er was ook ruimte voor mijn eigen ideeen en overwegingen. Op basis van hun advies heb ik in het geschil een overwicht kunnen krijgen en het naar mijn tevredenheid kunnen oplossen. Heb wel vaker gebruik gemaakt van hun diensten en zal indien nodig dat ook in de toekomst blijven doen.

• Geholpen door: mevr. mr. J.F. Cheung

Professioneel, uitstekend en betrokken.

Mijn ervaring met Q advocaten is geweldig. Zij hebben fantastisch werk geleverd. Ik had geen idee wat ik moest doen met de zaken die bezig waren en dankzij Q advocaten kreeg ik veel rust in mijn hoofd en zij helpen je alleen niet, maar zij begeleiden je door alles. Het was een leerzame en rustgevende ervaring. Door de betrokkenheid leer je veel en kan je door met je eigen werk.

• Geholpen door: mevr. mr. J.F. Cheung

Was goed dat de advocate gelijk actie neem

Het is goed

• Geholpen door: dhr. mr. S.C. Scheermeijer

Prima, kordaat en correct afgehandeld.

Uitstekend, indien nodig maak ik zeker gebruik van jullie diensten.

• Geholpen door: mevr. mr. J.F. Cheung

Zeer doel gericht en vriendelijk .

Ik ben goed geholpen uit een nijpende situatie te komen en adem ruimte gaf. Het is een bekwaam kantoor

Top Advocatenkantoor

top advocaten!

ik heb ervaring met de heer van der Ende en mevr. cheung en ze gaan echt heel ver om hun cliehten hun recht te behalen. ik heb diverse mensen uit Zoetermeer doorgestuurd. Ze zijn zeer vakkundig en sociaal. ik ben hun zeer dankbaar!

• Geholpen door: dhr. mr. J. van den Ende

Zeer behulpzaam en professioneel

Communicatie tussen mijn advocaat ging altijd goed er werd van alles vooraf op de hoogte gehouden. Indien ik vragen had kon ik altijd bellen of mailen, en werd hetzelfde dag nog teruggebeld of gemaild. Ik zal Q advocaten zeker aanraden! Voor vertrouwen, inzicht en proffesionaliteit bent u bij het juiste adres!

Oprecht

Oprecht betrokken bij hun cliënten goede comnicati Frederik zegers

• Geholpen door: mevr. mr. J.F. Cheung

behandeling en uitleg duidelijk zeer goed geholpen

goed advies ,duidelijk en goed uitgelegd en besproken

Goed best goed

Best advocate

Perfecte hulp gekregen

Mevrouw Cheung en Mijnheer Bijvank hebben mijn zaak perfect behandeld , en ik ben hun daar zeer dankbaar voor.

Kennis van zaken

Ik voelde mij meteen op mijn gemak en ontspannen bij Q- advocaten. En mijn zaak is naar behoren afgehandeld. Ik zou het familie, vrienden en kennissen zeker adviseren om van de diensten gebruik te maken.

• Geholpen door: mevr. mr. J.F. Cheung

Al jaren ervaring met uw hulp

Ik ben goed gehulpen in mijn eerste rechtszaak over huur. Nu weer kon ik bij uw kantoor vervoegen mbt voor hulp tegen een deurwaarder. Ik ben nu verwikkeld een juridisch conflict met een deurwaarder waarbij ik weer juridische hulp krijgt bij uw maatschap. Ik wordt nu weer geholpen door Dhr. Mr. S. C. Scheermeijer. V. R. JANGA

• Geholpen door: dhr. mr. S.C. Scheermeijer

Zeer vriendelijk kantoor, met een kalme, toch integere uitstraling.

Na slapeloze nachten wegens, (onnodige?) wantrouwendde gedachten richting de gemeente, wist deze meester ons op ons gemak te stellen en ons te vertellen hoe te handelen, mocht de gemeente toch voor problemen gaan zorgen. (Direct contact opnemen, zodat zij het z.s.m. voor ons af kunnen handelen). Met dit in ons achterhoofd, kunnen wij nu wat zelfverzekerder het volgende gesprek met de gemeente aangaan.(We weten nu wat te doen). Hierdoor is onze nachtrust weer wat terugtoegenomen. Hopelijk zal dit na het aankomende gesprek, geheel terug zijn.

• Geholpen door: dhr. mr. S.C. Scheermeijer

Begripvol en met voldoende kennis van zaken om doeltreffend te handelen

Na jaren, van het bekende kastje naar de muur, door het bos en met een omweg weer terug te zijn gestuurd door het ambtelijke apparaat, heeft slechts 1 brief van deze meester volstaan om de gemeente te overtuigen de juiste deur te openen. Ik ben hier ENORM mee geholpen en heb eindelijk weer wat toekomstperspectief! Zonder deze tussenkomst liep ik waarschijnlijk nogsteeds rondjes in het doolhof opzoek naar deurtjes die toch niet zouden openen. Mr. Scheermeijer, Q-advocaten; 1000 x dank!!

• Geholpen door: dhr. mr. S.C. Scheermeijer

Ik ben heel goed behandeld. Contact ging heel goed. Deskundigheid scored een 10. Ik raad iedereen aan om voor Q advocaten te kiezen.

Halfrond 86 3071PP Rotterdam

Over Advocaatscore.nl