Snelle afhandeling

Een fijne samenwerking, een vlotte afhandeling van de zaak, goede communicatie

• Geholpen door: mevr. mr. J.F. Cheung

Mijn ervaring was geweldig en heeft een snellere resultaat gekregen. Ben zeer te vrede over de samenwerkingen en afstemmingen met het bedrijf q advocaten.

• Geholpen door: dhr. mr. C.H. Bijvank

Wat een topadvocaat was het echt een aanrader voor iedereen zeker !

Het voelde heel vertrouwd na het eerste gesprek al ik werd altijd op me gemak gesteld en het heeft echt geholpen. Echt zal iedereen dit enorm aanraden en zeker heel goed werk verricht door de heer scheermijer!

Heel goede ervaring

Mijn ervaring met Q Advocaten was\is heel goed. Ik heb Mvr Cheung als advocaat gehad ( voor 2 zaken) en ze heeft mij heel goed en geduldig te woord gestaan en alles in details uitgelegd en alles op de hoogte gehouden. Ik zou zeker mijn fam, vrienden willen aanraden om bij Q Advocaten te gaan als ze een advocaat nodug zullen hebben.

Goed bezig

• Geholpen door: mevr. mr. J.F. Cheung

Snel en deskundig handelen, met daarnaast een groot empathisch vermogen.

Snel en deskundig handelen, met daarnaast een groot empathisch vermogen.

Gewoon top.

zeer klant vriendelijk

ik er vaar haar deskundigheid

Helder

Goed gesprek. Goed geïnformeerd

SNEL DUIDELIJK EN EFECTIEF

GOEDE AFSPRAKEN EN UITLEG BETREFT DE RECHTS EN OF JURIDISCHE PROCEDURES VOOR TIJDENS EN NA HET PROCES BEHANDELINGTE HEBBENAANGENOMEN EN GESTART. ER WORDT ALTIJG DESKUNDIG PROFESSIONEEL EN VAKKUNDIG GEKEKEN NAAR MEERDERE EN OFMOGELIJKHEDEN BETREFT POSITIEF EN OF WINNENDE OPLOSSINGEN AANGERADEN IVM DE VOOR EN NADELEN VAN CLIËNTEN TIJDENS EN ALGEMEEN EN OF SPECIFIEKE RECHTS EN OF JURIDISCHE ZAKEN BEHANDELING EN AFHANDELING.

• Geholpen door: mevr. mr. J.F. Cheung

Snel, duidelijk en erg vriendelijk. Al met al een hele fijne ervaring.

• Geholpen door: mevr. mr. J.F. Cheung

Ontzettend tevreden, duidelijk en menselijk.

We voelden ons erg serieus genomen in onze situatie. Duidelijke informatie en communicatie en als het nodig was een goede voorbereiding. Daarnaast voelden we een erg menselijke benadering.

Goed en snel geholpen

Goed advies en meteen aan de slag. Top.

• Geholpen door: mevr. mr. J.F. Cheung

Advocaten met winners mentaliteiten..

Tot het gaatje gaan om hun client de nodige bijstand te verlenen ..

• Geholpen door: mevr. mr. J.F. Cheung

Ze zat er altijd boven op ..... En hield me van alles op de hoogte Ik ben supper blij dat ze de klus heeft geklaard .... Ik zou haar aanbevelen aan mijn fam en vrienden kring als het zou moeten

Super.

Super goed geholpen... deskundigheid top.

• Geholpen door: mevr. mr. J.F. Cheung

Ter zake kundig, adequaat en snel

• Geholpen door: mevr. mr. J.F. Cheung

Mevr Cheung,is voor mij het allerbeste. Zij is een top advocaat heb altijd vertrouwen gehad in haar. En niet te vergeten is meneer Bijvank net zo belangrijk voor mijn zaak geweest. Meneer Bijvank heeft mij altijd telefonisch goed geholpen en was goed bij mijn zaak betrokken. Super bedankt meneer Bijvank.

• Geholpen door: mevr. mr. J.F. Cheung

Zeer gastvrij ontvangen.en een zeer aandachtig luisterend oor

Zeer gastvrij ontvangen en een goed luisterend oor..zeer gedreven in wat zij voor mij konden betekenen .super aktief en zeer betrokken.dank daarvoor mr cheung

• Geholpen door: mevr. mr. J.F. Cheung

Mijn aanvraag voor een bijstandsuitkering werd afgewezen door de gemeente Rotterdam. De hele procedure duurde lang (ongeveer vijf maanden), maar met de medewerking van Mr. Scheermeijer werd het uiteindelijk verleend.

A very good experience!

Mrs Cheung was helpful and prompt during the whole process, she advised me well and constantly kept me informed of the progress of my case. I am happy with the outcome and definitely recommend her services to everyone in need of strong representation!

He

Ik ben goed geholpen, zeker tot mijn tevredenheid, kan iedereen aanraden deze advocaten te raad plegen. Bedankt voor alles.

• Geholpen door: mevr. mr. J.F. Cheung

Ze nemen je echt serieus

Vanaf de eerste dag was dhr Bijvank en mvr Cheung heel betrokken en verantwoordelijk. Comunicatie altijd goed en snel. Ik ben hartstikke blij met beide advocaten en heel dankbaar.

• Geholpen door: mevr. mr. J.F. Cheung

De advocaat die heel aandachtig luistert en adequaat helpt

Aantal maanden terug ben ik bij me. Cheung geweest voor een zaak. Ze luistert naar je heel goed, neemt tijd voor je, geeft duidelijke adviezen, ze neemt met je contact voordat ze een stap neemt mbt je zaak. Ze geeft je ruimte en kans om over een beslissing na te denken. Ze geeft kort en bondig advies. Je hoeft haar niet te bellen. Ze is zo geïnteresseerd met je zaak, ze neemt zelf met je contact op. Wat een geweldige team! Wat een goede advocaat! Mijn enorme dank aan me. Cheung!

Over Advocaatscore.nl