Korte lijnen, persoonlijk aanpak, prettige sfeer!

Korte lijnen, persoonlijk aanpak, prettige sfeer!

Goede ondersteuning

Toegankelijk, gedreven, betrokken, empathisch, snel en accuraat.

• Geholpen door: Roel (R.K.A.) Kop

Kan goed luisteren en zeer attent

Heeft me zaak goed geholpen

• Geholpen door: Roel (R.K.A.) Kop

Meer, dan het mogelijk is

Verdient een advocaat die een zaak heeft verloren het hoogste cijfer? Ik denk dat we verloren hebben, maar dat is slechts mijn mening. Een koppige ezel die de hele wereld probeert te veranderen en niet eens zijn eigen leven kan veranderen. Ik kon niet bewijzen dat mijn ontslag op staande voet een legitieme en onmiddellijke reden had en niemand anders kon dat. En wat ik van de advocaten eiste, was onmogelijk. Bij het kijken naar de TV-serie "SUITS" en de opeenvolgende overwinningen van de hoofdrolspelers, hebben we visioenen van advocaten die de rechtbank en de hele wereld bedreigen, steeds een ogenblik voor de aankondiging van het vonnis, een vurige toespraak houden die het hele beeld van de zaak verandert en iedereen stilvalt. Weer een overwinning voor de verzameling. Winnen is alles. Winnen is zo belangrijk voor advocaten dat ze zaken kiezen om de smet van mislukking te vermijden, vergetend dat het het gewicht van de zaak is, niet het aantal zaken, dat een advocaat groot maakt. Roel en zijn medewerkers hebben mij GRATIS juridisch advies gegeven. Hij vertelde me dat het erg moeilijk is om dit soort zaken te winnen in het Nederlandse rechtssysteem. Maar hier had hij het mis. De uitspraak van het Gerechtshof was anders dan de uitspraak van de kantonrechter. Roel Kop en Maida Sahman verminderden mijn vonnis bijna zes keer in mijn voordeel. Van een totaal verlies wonnen zij een gelijkspel. Zij hebben zich meer dan nodig voor deze zaak ingezet, hoewel zij nog steeds niet het totale verschuldigde bedrag hebben ontvangen. Ze hebben elk document dat kon helpen doorgenomen, wat betekende dat ze de hele verdediging verschillende keren hebben moeten herschrijven. Ik dacht even dat ze de zaak serieuzer namen dan ik. In Nijmegen vind je advocatenkantoren die anders zijn dan alle andere. Zij nemen hopeloze zaken aan en verwachten daar niets voor terug. En daarom verdienen ze ook alles. 10/10

Uitstekend hulpzaam

• Geholpen door: Roel (R.K.A.) Kop

Correct en professioneel geholpen.

Gelukkig hebben wij niet vaak een advocaat nodig, maar als wij advies nodig hebben dan maken wij al jaren lang gebruik van Kop Advocaten. Lekker snel schakelen en handelen, daar hou ik van!

Beste hulpzaam ad

• Geholpen door: Roel (R.K.A.) Kop

Vakkundig, maar soms chaotisch.

Alleen het inzetten van nieuwe acties moest van mijn kant komen. Daar had ik meer initiatief van Roel zijn kant verwacht (daar had ik misschien ook duidelijker naar moeten vragen). Inhoudelijk alleen maar lof.

Betrokken en deskundig

Er is goed naar me geluisterd, Roel en Maida combineren deskundigheid met een groot empatisch vermogen waardoor ik meteen na de kennismaking wist dat ik bij hen in goede handen was.

• Geholpen door: Roel (R.K.A.) Kop

Goed advies en opvolging van mijn arbeidszaak.

Ik ben met Kop Advocaten in contact gekomen vanuit mijn netwerk, omdat er tussen mij en werkgever te veel emotie en weinig ratio was om zaken toot een goed eind te brengen. De wat minder traditionele benadering, heeft mij doen toekomen waar ik nu ben.

• Geholpen door: N.v.t.

• Geholpen door: Roel (R.K.A.) Kop

zeer gemotiveerd bedrijf, ze nemen echt de tijd on alle puntjes op de i te zetten

na telefonisch contact te hebben gehad, gelijk dezelfde middag nog een bezoek aan het kantoor gebracht. mijn zaak werd bekeken, en moest nog het een en ander ander papieren aanleveren ( zoals een tijdlijn van de gang van zaken, hoe deze verlopen waren met datum e.d. erbij) daarna nog een paar keer op kantoor geweest, om de zaak te bespreken. daarna hebben Roel en Achmed de boel in werking gezet, met uiteindelijk de fantastische!! uitspraak dat we op 6 punten van de 6 in ons gelijk gesteld zijn, kortom een betere uitkomst was voor mij niet mogelijk, dit hebben Roel en Achmed gerealiseerd.

• Geholpen door: Roel (R.K.A.) Kop

Roel Kop c.s. is vakkundig, doelgericht, zeer betrokken en altijd bereikbaar. Top advocaat met Lef!

Roel Kop en kantoorgenoten zijn vakkundig en weten hoe de zaak aangepakt moet worden. Daarnaast zijn ze altijd -in het belang van de cliënt- op zoek naar het maximaal bereikbare resultaat. Kortom Roel Kop is een Top advocaat met Lef!

• Geholpen door: Roel (R.K.A.) Kop

Betrokken, snel en persoonlijk in arbeidsrecht.

Vanaf het eerste telefonische contact werd ik goed opgevangen en geadviseerd. Door Maida werd me goed uitgelegd wat de beste strategie was in mijn zaak, en mijn input werd daarin goed meegenomen. Ze was goed bereikbaa, en indien nodig sprong Roel bij die op de achtergrond op de hoogte bleef. In een voor mij spannende tijd was het heel fijn op hen te kunnen terugvallen. Maida en Roel, hartelijk dank voor jullie hulp en persoonlijke betrokkenheid om goede afspraken te maken met mijn werkgever.

Deskundig, resultaatgericht, altijd bereikbaar

Zeer goed bijgestaan door Kop advocaten bij het opstellen van een juridisch document en de financiele afwikkeling. Het kantoor is zowel telefonisch als per email altijd bereikbaar voor overleg. Ahmed en Roel leverden vakkundig en in korte tijd het gewenste resultaat. Prima dienstverlening! Ik heb er een adresje bij mocht het nog eens nodig zijn en ik zal het delen binnen mijn netwerk.

Hoge kwaliteit van dienstverlening

Persoonlijk, betrokken maar vooral er zijn op de momenten dat het van belang is. Word goed meegenomen in de te nemen stappen en er wordt continue een opbeurende chat/mail gestuurd. Daardoor weet je goed wat de status is en wat de vervolgstappen zijn. Verder zijn ze continue bereikbaar en beschikbaar, en nemen ze de tijd voor je. Of het nu overdag of ‘s avonds is. Dat geeft echt een gevoel van “wij gaan dit samen doen en je kunt op ons rekenen!”

• Geholpen door: Roel (R.K.A.) Kop

Snelle actie goed advies en gehoord worden

Vanaf het eerste gesprek voelde ik me gehoord en had ik te maken met betrokken professionals. Ik werd meegenomen in het voor mij onbekende proces, zodat ik alle stappen goed kon volgen. En uiteindelijk met een goed resultaat! Voor de communicatie heb ik een iets lagere score gegeven. Voor mij ging het soms heel snel met communicatie nadat de mail verstuurd was. Voor een controlfreak als ik is dat soms wat lastig. Ik hen wel steeds het vertrouwen in Roel gehad.

Betrokken, professioneel en resultaatgericht

Kop Advocaten geeft mij bijgestaan in een moeilijke kwestie met mijn werkgever. Zij hebben mij zeer goed begeleid, van advies voorzien en samen zijn we tot een geslaagd eindresultaat gekomen. Mr. Roel Kop is doortastend, strategisch en betrokken. Mocht je je als werknemer in een lastig pakket bevinden dan ben je bij Kop Advocaten absoluut aan het juiste adres.

• Geholpen door: Roel (R.K.A.) Kop

Ik voelde me gezien en gehoord door Roel

Het was fijn dat Roel goed en snel bereikbaar was zowel op kantoor en via whatsapp/mail. Hij stond tijdens het hele proces naast mij en dat voelde goed.

Een prettige persoonlijke benadering

Roel en Maida hebben mij heel fijn begeleid en naar mijn persoonlijke behoefte geluisterd. Niet alleen op het juridische vlak hebben zij mij positief bijgestaan . Dank daarvoor!

Roel is een topvent..

Persoonlijke benadering, en vervolgens kundig en professioneel de zaak tot een einde brengen.... hou ik van..

• Geholpen door: Roel (R.K.A.) Kop

Zéér deskundig, vasthoudend en doeltreffend

Ik heb een zéér goede ervaring met Kop Advocaten. In mijn ontslagzaak, die toch zeker niet standaard was, ben ik in mediation bijgestaan door Mr. Roel Kop. Mr. Roel Kop is zeer vakkundig en slaat spijkers met koppen. (what's in the name) Wij zijn écht met 0 begonnen, hebben in de gevoerde gesprekken de wergever telkens met de rug tegen de muur kunnen zetten. Uiteindelijk de zaak kunnen afsluiten met een zéér positief resultaat voor mij. Ik ben zeer tevreden over de inzet van Mr. Roel Kop.

Betrokken kantoor

Mijn ervaring kwam in een lastige periode waarbij ik vanuit ziekte opzoek moest naar juridische ondersteuning. Na een intake gesprek en daarna regelmatig met elkaar contact te hebben ben ik Goed juridisch ondersteun, maar belangrijker nog voor mij. Ook was er ruimte voor mij om Mij te focussen op mijn gezondheid. De tijd en aandacht vanuit mijn werkgever was aanwezig. Kopp advocaten gaf mij op de juiste momenten de inzichten dat ik echt niet gek was, maar dat er inderdaad onjuistheden plaats vonden.

• Geholpen door: Roel (R.K.A.) Kop

Zeer deskundig en erg betrokken!

Roel en Ahmet, allebei top mensen! Jullie hebben ons zeer goed geholpen in onze moeilijke tijden. Bedankt voor alles wat jullie gedaan hebben voor ons.

Betrokken, bevlogen en kundig

Zeer goed bijgestaan door Roel. Door zijn ruime ervaring en onconventionele aanpak is hij altijd een stap vooruit. Roel kan goed luisteren, analyseren, een strategie uitzetten en mensen daarin meenemen en samenbrengen. Je kan ook nog met hem lachen. Zeer aan te bevelen.

Molenveldlaan 158 6523RN Nijmegen

Over Advocaatscore.nl