goed en deskundig advies

Mijn contactpersoon was mr. Danielle de Hamer. De communicatie liep in het begin wat stroef. Maar dat ging later een stuk beter. Het grote voordeel is dat Kopadvocaten gespecialiseerd is in arbeidsrecht. Danielle heeft me geweldig geholpen. Zij weet van de hoed en de rand en kwam met goede voorstellen. Daarnaast is ze erg betrokken en weet ze wat voor vlees ze in de kuip heeft. Uiteindelijk heeft ze een mooi resultaat voor me er uitgesleept.

• Geholpen door: Roel (R.K.A.) Kop

ter zake kundig, betrokken en vasthoudend.

Ik werd geholpen door mr. Daniëlle de Hamer. Vanaf het begin toonde zij veel betrokkenheid. Ze gaf goede adviezen en hierdoor , maar ook door de rust die zij uitstraalde kreeg ik vertrouwen in haar. Zelf had ik geen ervaring met de zaak waarbij ik betrokken werd, waardoor het belangrijk is dat je geholpen wordt door iemand die niet alleen verstand van zaken heeft, maar dit ook nog goed kan overbrengen.

• Geholpen door: N.v.t.

zeer betrokken en deskundig advocatenkantoor!

Roel Kop en zijn collegae staan mij al meer dan 10 jaren bij in verschillende juridische arbeidskwesties en dat zegt eigenlijk al genoeg. De persoonlijke benadering, het laagdrempelige met aandacht voor de persoon spreken mij enorm aan.

• Geholpen door: Roel (R.K.A.) Kop

Zeer ervaren en met name empathische wijze van dienstverlening

Ben meermalen geholpen door Kop Advocaten. Aangezien dit conflicten in de in relatie met mijn werkgever betroffen gingen deze gepaard met veel emotie en onzekerheid. Het eerlijke , deskundige maar met name reële advies en ondersteuning hebben mij , iedere keer , met goed gevolg door periodes van onzekerheid geholpen . Je voelt je eerst mens, dan pas klant .

• Geholpen door: Roel (R.K.A.) Kop

Investering in een goede advocaat met specialisatie ontslagrecht meer dan waard!

De impact die een ontslagprocedure met zich mee brengt is groot. Zeker als het onverwachts komt. Vanaf de eerste week heeft Roel en zijn team mij bijgestaan en met name het overnemen van zaken, meedenken in de toekomst (waar je op dat moment helemaal niet aan denkt of wil denken). Meteen vragen wat wil jij met je toekomst en waar kunnen wij je bij helpen. De communicatie was open en transparant. Door vragen stellen, gesprekken voeren, informatie verzamelen en bespreken is veel maar nu niet teveel geïnvesteerd. Het was nodig om je ‘raadsman’ over alles wat er in die periode voorbij kwam te informeren. Op het laatst was het met ‘een half woord’ genoeg. Dus samenvattend hoe ik de samenwerking met Roel Kop heb ervaren: betrokken (eigenlijk van het gehele team), laagdrempelig het kantoor binnen stappen of de telefoon pakken, de eerlijkheid, oprechtheid, transparantie en ervaring op het gebied van ontslag zijn het meer dan waard. Advies : investeer in een advocaat met kennis van ontslag/arbeidsrecht, want daar heb je mbt de toekomst profijt van.

• Geholpen door: Roel (R.K.A.) Kop

Alsof je een leger achter je hebt staan

Altijd bereikbaar

Beschikbaarheid

Ik zie Roel als een advocaat die alle issues in kaart brengt en daar op gaat verdiepen om de waarheid te vinden.

• Geholpen door: Roel (R.K.A.) Kop

een betrokken, deskundig en adequaat advocatenkantoor

Roel en Maida hebben vanaf minuut één mij terzijde gestaan met het juiste advies, snel en adequaat. Zij waren ook makkelijk bereikbaar en reageerden snel indien niet direct beschikbaar

• Geholpen door: Maida (M.) Sahman

Mr. Roel Kop van Kop advocaten heeft mijn zaak deskundig behandeld met een uitstekend eindresultaat. Vanuit een persoonlijke en betrokken stijl weet hij de zaak snel begrijpelijk te maken. Op een efficiënte wijze met een heldere communicatie is mijn zaak vlot afgewikkeld, met een voor mij meer dan gewenst resultaat.

• Geholpen door: Roel (R.K.A.) Kop

Goed in onderhandelen, laagdrempelig, cliëntgericht

Met voortvarendheid en deskundigheid werd mijn zaak opgepakt en behandeld. Fijn om in de storm een professionele zaakwaarnemer te hebben. Aanbevolen!

• Geholpen door: Roel (R.K.A.) Kop

Zeer kundig en laagdrempelig en fijne advocaten om mee samen te werken.

Zeer kundig en laagdrempelig en fijne advocaten om mee samen te werken.

Persoonlijke benadering

Roel en Ahmed hebben ons bedrijf goed bijgestaan en blinken uit in directe communicatie in gewone taal.

• Geholpen door: Roel (R.K.A.) Kop

Voor arbeidsrechtelijke zaken altijd een zekerheid

Kop advocaten leverd altijd. Deskundig, creatief, warm en betrokken of het nou Roel is, Maida of een van de collega's. Voor ons een no-brainer.

Persoonlijk betrokken

Ik heb de samenwerking met de advocaten Kop en Sahman als zeer prettig ervaren. De communicatie en interactie was bijzonder goed. Tijdens het toch wel moeilijke dossier wat we hadden, ben ik blij Roel en Maida te hebben mogen samenwerken. Zeker ook gelet op de uitkomst; ik heb dan ook nooit het idee gehad er "alleen voor te staan" in deze zaak maar dat we samen voor rechtvaardigheid hebben gestreden. Wat mij betreft een dikke tien!

• Geholpen door: Roel (R.K.A.) Kop

Betrokken zeer professionele advocaten met het hart op de juiste plaats...

Zeer kundige advocaten die op een prettige, menselijke manier je door de materie heen loodsen. Betrokken op een level zoals je niet vaak meer tegenkomt in de huidige tijd en maken zich hard tegen onrecht. Alleen maar lof tot zover...

Direct en snel.

Praktisch en doelmatig. Precies wat ik verwacht.

• Geholpen door: N.v.t.

Goede en logische adviezen

Men kijkt hoe ze je het beste kunnen voorzien van de juiste adviezen.

Zeer betrokken en deskundig

Een luisterend oor voor een client die in de put zit met een werknemer. Zeer betrokken, hulpzaam en deskundig. Een zaak tot een goed einde brengen.

• Geholpen door: Roel (R.K.A.) Kop

1 advocaat uit 1000, zelden kom je een advocaat tegen waarin volledig vertrouwd van A t/m Z!

Binnen 5 min pitch was ik om 100% vertrouwen! Zowel zakelijk als sociaal-emotioneel Dat wat KopAdvocaten met KOP en schouder boven iedereen uit laat steken is het totaal pakket! Zowel op arbeidsrecht als op het sociaal-emotioneel vlak is KopAdvocaten er voor de cliënt! Want vergeet NOOIT, dag vanaf de dag dat je een advocaat nodig hebt er al veel is gebeurd. De gang naar de advocaat is zwaar en vaak zie je er tegen op. KopAdvocateb is er voor jou. Uit de onveiligheid als werknemer ontstaat een veilig gevoel vanuit KopAdvocaten. Niet te omschrijven, het is een gevoel dat je moet voelen. Dat kan alleen bij KopAdvocaten. Het gaat niet enkel om een afloop van een conflict, of de hoogte van een financiële vergoeding, of een mooi VSO. Nee, bij KopAdvocaten gaat het om meer dan dat! Het gaat om JOU, niet om een afspraak of een regeling of een rechtsgang. Je wordt gezien als persoon door een meester in recht en een meester in leven. Dat is KopAdvocaten! Een meester in leven en geeft je weer het recht om te gaan leven! KopAdvocaten, jullie zijn meer dan een 10! Een cijfer is te cijferachtig, omvat niet het alles omvattende wat jullie kunnen in de arbeidsrechtelijke wereld! Een 11 met een griffel! Hulde aan jullie!

Advocaten uit de ‘Kop’groep

Diverse malen uitmuntend geholpen. Kan iedereen aanraden gebruik te maken van hun diensten. Stuk voor stuk bijzondere mensen.

Schaakmat

Ik voelde me als cliënt gezien, gehoord en begrepen, wat prettig is in een onrechtvaardige kwestie. Iemand die voor je opkomt in een situatie die je zelf niet de baas bent. Deskundigheid en kennis van de wet zorgden naast het natuurlijk overwicht voor de juiste uitkomst. Blij mee!

• Geholpen door: Roel (R.K.A.) Kop

Een ontspannen professioneel kantoor met kennis van zaken!

- Kort, snel en duidelijk antwoord op vragen. - Mistige ingewikkelde juridische teksten worden duidelijk uitgelegd. - Denken mee en kunnen ze zich goed verplaatsen in je bedrijf.

• Geholpen door: Maida (M.) Sahman

door goed te luisteren het proces snel en naar tevredenheid afgesloten

Roel en Maida hebben mij met hun vakkennis en betrokkenheid uitstekend geholpen bij het opmaken van een vaststellingsovereenkomst.

• Geholpen door: Roel (R.K.A.) Kop

Korte lijnen, persoonlijk aanpak, prettige sfeer!

Korte lijnen, persoonlijk aanpak, prettige sfeer!

Goede ondersteuning

Toegankelijk, gedreven, betrokken, empathisch, snel en accuraat.

Over Advocaatscore.nl