Heel fijn geholpen met goed en deskundig advies.

Ik ben heel fijn geholpen met goed en deskundig advies. Dankzij korte lijntjes en goede communicatie kwamen we snel tot een passende oplossing.

• Betrokkenheid

Fijne ervaring met de juridische afhandeling van een echtscheiding

Na het mislukken van een mediation traject bij een ander kantoor heb ik Lorien de Roode van Wetting & de Roode advocaten gevraagd de juridische bijstand met betrekking tot mijn echtscheiding op haar te nemen. Ik ben zeer tevreden over de afhandeling van het geheel. In het bijzonder ben ik zeer positief over de persoonlijke benadering en betrokkenheid, communicatie, niet teveel, niet te weinig, de mogelijkheid tot eigen inbreng en realistische terugkoppeling hierop. Als je dan toch in een vervelende situatie terecht komt waarbij je juridische bijstand nodig hebt is het super dat je op deze wijze wordt geholpen. Dit kantoor is een absolute aanrader.

• Betrokkenheid

Thank you Maaike for all the support you have given to me and my family.

During this hard period your advice and expertise helped me to navigate through hard days. Thank you

• Betrokkenheid

Lorien de Roode is deskundig, werkt professioneel en geeft persoonlijk advies.

Lorien de Roode heeft mij uitstekend bijgestaan als advocaat en adviseur in de afwikkeling van de echtscheiding. Niet alleen is Lorien een goede advocaat die je professioneel door het proces meeneemt, maar ook een advocaat die tijd neemt om om te begrijpen wat echt belangrijk voor je is. Zo geeft zij advies op maat. Niet alleen puur juridisch, maar ook met oog voor de menselijke aspecten die bij de scheiding zo belangrijk kunnen zijn. Dankjewel voor alles!

• Betrokkenheid

Professioneel, persoonlijk en supersnel!

Wat is het fijn om een juriste als Maaike te treffen wanneer je in een arbeidsconflict terecht bent gekomen! Naast een objectief en professioneel advies biedt zij ook een luisterend oor en schouder om op uit te huilen. Eén belletje en ze ging al voor me aan het werk. En uiteindelijk blij met het resultaat. Toppertje!

• Betrokkenheid

Prettig contact en prima resultaat en afwikkeling.

Prettig contact en prima resultaat en afwikkeling.

• Betrokkenheid

Ik heb een fijne ervaring gehad en voelde me serieus genomen.

Ik heb een fijne ervaring gehad met mevrouw Wetting. Ik vindt het belangrijk dat een ‘onbekende’ je verhaal begrijpt, dit gevoel had ik bij mevrouw Wetting. Ze kon goed volgen waar ik het over had. Hoe ingewikkeld een situatie soms ook is. Ook nam ze achteraf nog contact op, om te vragen hoe het met mij gaat. Zo een klein gebaar doet veel goed met een mens. Dank daarvoor!

• Betrokkenheid

Persoonlijk en prettig advies en behandeling

Mevrouw Wetting heeft goed naar mijn verhaal geluisterd en in iedere stap van het proces de (on) mogelijkheden voorgelegd. Ik voelde mij gehoord en geholpen. Ik ben heel blij dat mevrouw Wetting mij geholpen heeft.

10+

Ben zeer vriendelijk en super professioneel geholpen, bijgestaan door Maaike Wetting. Heb in mei mijn ontslag aangeboden gekregen,dit kwam totaal onverwachts en als een mokerslag binnen. Zij heeft mij getroost,geadviseerd en er voor gezorgd dat de werkgever een prachtige vergoeding aan mij moet betalen. Wanneer je een conflict hebt is dit het kantoor dat je moet raadplegen.

• Betrokkenheid

Eerlijk zaak en zeer goed geholpen.

Heel goed Ervaring

• Betrokkenheid

Maaike Wetting heeft me ontzettend goed geadviseerd en heeft goed doorgepakt waardoor voor mij uiteindelijk alles in een rap tempo is geregeld. Complimenten daarvoor!

• Betrokkenheid

Heel fijn en deskundig geholpen

Ik kon heel snel terecht en werd prettig geholpen.

• Betrokkenheid

Betrokken, luistert goed en legt goed uit waarom iets wel of niet kan

Een betrokken advocaat die goed naar haar cliënt luistert, meedenkt, adviseert en ook luistert naar de wens van haar cliënt. Zij vraagt evt advies aan collega', laat zich niet intimideren door de tegenpartij en gaat constructief te werk.

Tevreden

Ik ben heel tevreden

Behulpzaam en betrokken

De advocaat denkt mee en communicatie is goed, maar sommige adviezen zijn niet van toepassing qua de profiel van de klant.

• Betrokkenheid

Persoonlijk, goed bereikbaar doet juridische wat er gevraagd wordt

In de ontslag procedure met een werkneemster was Mevr Wetting heel goed op de hoogte van de te volgen strategie en heeft ons erg goede voorstellen daar omtrent gegeven. Goed verweer naar de tegen partij, en aan dringen op een snelle reaktie. Dit heeft, door haar kennis en vakmansschap, uiteindelijk geleid tot een tevreden afloop.

• Betrokkenheid

Deskundig, oog voor detail en betrokken.

Vanaf het eerste gesprek was er een goede klik. Maaike was zeer betrokken en stelde de goede vragen. Tegenpartij (werkgever) was zeer traag en summier in haar communicatie. Bewonder dan ook het geduld van Maaike. Ondanks alle pogingen onderling tot overeenstemming te komen, heeft uiteindelijk de rechter de zaak in mijn voordeel bekrachtigd, mede ook door de zorgvuldige en degelijke dossieropbouw.

• Betrokkenheid

Ik had niet beter geholpen kunnen worden!

Maaike heeft mij alles duidelijk uitgelegd en wat de opties in de zaak waren. Ik kon haar met vragen altijd bereiken en ik kreeg hierin een super duidelijke uitleg, kwam ik er nog niet uit mocht ik altijd langs komen op kantoor. Door hoe zij te werk ging heeft ze mij stress ontnomen in een periode waarin ik dit heel erg nodig had. Ik had geen betere advocaat kunnen wensen!

To wetting

Dear Maaike Wetting Thank you for your help .I could never thought anyone would stay by my side you were very generous regarding it.& strong women I am grateful to you that you took all the stress and restored everything out for me. your faith, knowledge and determination were something that solves my worries. Thank you so much. Regards Nardous

• Betrokkenheid

Naast mijn advocaat ook een coach in het hele proces.

Erg prettig samengewerkt met Lorien de Roode als mijn advocaat in het proces tegen mijn ex-vrouw. We lagen op vrijwel alle vlakken op één lijn, wat het bepalen van de koers makkelijker maakte. Lorien is een deskundige advocaat die je door het proces mee neemt, stuurt waar nodig en advies geeft, ook als deze anders is dan je zou verwachten.

Prettig contact

Prettig contact, op een menselijke manier

• Betrokkenheid

Ontzettend goede communicatie, advies/hulp en meedenkend!

• Geholpen door: Maaike Wetting

Na de succesvolle afronding van dit dossier, waarvan dank voor de bemiddeling, is het vreemd dat Armaere mij in eerste instantie aldoor naar uw kantoor doorverwees voor aanvullende informatie. Naderhand is dit gelukkig gecorrigeerd

• Geholpen door: Lorien de Roode

Deskundig, meedenkend, zeer goed in opkomen van belangen client

Sisalbaan 5 2352AZ Leiderdorp

071-2032166