Snel en deskundig

Mijn ervaring met Saskia was geweldig. Voor mij was het een vervelende situatie maar Saskia heeft mij volledig ontzorgd en alles snel en vakkundig opgepakt. Duidelijke communicatie en komt afspraken na. Ik zou Saskia aan iedereen aanbevelen.

• Geholpen door: Saskia Klingeman

Professioneel en persoonlijk

Praktisch, reëel en pro-actief. Een gelijkmoedig optreden met ook ruimte voor humor om zaken te relativeren gedurende het gehele traject. Heeft mijn wens waargemaakt.

Professional.

I received tailor made, quick and professional support from them. It was a 100% positive experience,

• Geholpen door: David Lagarrigue

Één woord over Mr David Lagarrigue (Uitstekend) !! Bedankt voor alles Meneer Lagarrigue Ik zou U aan iedereen aanbevelen

Kon niet beter

Zat er lekker vel boven Toch netjes had het niet beter kunnen treffen en geen onzin en lang dradig.en voor mij belangrijk in gewoon Nederlands

Uitstekend!

Ontzettend fijn geholpen in een stukje arbeidsrecht! Snel, informeel, effectief! Fijne werkwijze, fijn contact en bovendien heel resultaatgericht!

Totale eindbazen!!!!

Vakkundig

Snel schakelen snelle opvolging realistisch

Vertrouwen vanaf eerste contact

David Lagarrigue is een goede luisteraar, snel van begrip en empathisch. Weet duidelijk waar hij het over heeft en bood mij vanaf dag 1 geruststelling en vertrouwen!

• Geholpen door: David Lagarrigue

Duidelijk advies en ontzorgd door ondersteuning in lastig traject

Advocaten van nu, in de persoon van Ton Hendriks, hebben me goed geholpen bij het afscheid nemen van werkgever. Dit traject was nieuw voor me en riep veel vragen op. Ton heeft me duidelijk de opties uitgelegd en ondersteund in het doorlopen en naar tevredenheid afronden van deze pittige periode.

• Geholpen door: Ton Hendriks

Korte lijntjes, snelle reacties, no nonsens. Ton heeft veel kennis van zaken en is prettig in de omgang. Gaat voor het beste resultaat.

Vriendelijk en deskundig.

Ik heb het zeer als prettig ervaren. Snelle handeling en vriendelijk.

• Geholpen door: Ton Hendriks

Snel, goed inspelend op mijn wensen, goed in de communicatie

Ton/Advocaten van Nu begreep mijn wensen goed en speelde daar goed op in. Behoedde me ook voor een mogelijke overhaaste stap en behartigde op een prettige manier mijn belangen bij mijn werkgever.

Snelle en accurate opvolging

Na mijn eerste contact met Ton is alles snel en deskundig na volle tevredenheid afgehandeld. Voor mij was het zaak om dit goed en snel af te handelen.

Zeer bevredigend

N.a.v. een aanbod om bij het bedrijf te stoppen met werken is er een mooie VSO uitonderhandeld door Ton Hendriks. Ik ben er heel erg tevreden mee. Zo tevreden, dat diegenen die ook met een mogelijke uitstap te maken kregen ik hem ook van harte heb aanbevolen. Kortom: Top !!

• Geholpen door: Ton Hendriks

Prettig contact met hoge mate van deskundigheid

Ton Hendriks was in staat om emotie van cliënt te scheiden van het doel. Geduldige uitleg, waarbij keuzes toegelicht werden met daaropvolgend zijn advies. De cliënt in zijn/haar waarde latend. Zeer actief, gedreven en realistisch, de termijnen en afspraken bewakend.

• Geholpen door: Ton Hendriks

Mensgericht met kennis van zaken

Persoonlijke aanpak waarbij er écht met je wordt meegedacht voor het beste resultaat.

• Geholpen door: Ton Hendriks

Een zeer goede professionele service!

Ik ben geweldig goed geholpen door David. Hij is professioneel en zeer gedreven! Ik besloot om met David een rechtzaak aan te spannen. Hij is duidelijk, en vooral zeer deskundig en hij geeft een vertrouwd gevoel dat alles goed komt. En inderdaad, het resultaat was precies zoals ik het had gewild. Hij denkt niet alleen mee, maar hij leeft ook echt met je mee. De communicatie was heel prettig, d.m.v. emails, bellen of zelfs via whatsapp. En bij afwezig van David, werd het goed overgenomen door de secretaresse en/of mede-collega advocaat. Kortom, ik heb een top ervaring gehad met dit advocatenkantoor. En ik zal hen zeker aanraden!

• Geholpen door: David Lagarrigue

Vlotte en kundige begeleiding. Net wat ik nodig had!

In het verleden ben ik al eens eerder uitstekend juridisch geadviseerd en begeleid door Mr. Saskia Klingeman. Ook deze keer weer uiterst tevreden over haar betrokkenheid, strijdlust en deskundigheid.

• Geholpen door: Saskia Klingeman

Heel goed geholpen.

• Geholpen door: David Lagarrigue

Ervaring met Advocaten van Nu is uitstekend door adequaat handelen en uitstekende communicatie!

Ervaring met Advocaten van Nu is uitstekend bevallen door het goed begrijpen van de casus gevolgd door adequaat handelen in combinatie met prettige en snelle communicatie.

• Geholpen door: Ton Hendriks

Een persoonlijke benadering en goede begeleiding en adviezen die veel vertrouwen geeft

Ton Hendriks is een advocaat zonder poespas. Zeer betrokken en deskundig. In een lastige situatie bewaard hij de rust en het overzicht en weet met tact de situatie naar de belangen van mij als cliënt goed te behartigen. Eerlijk advies. Ook zaken die gevoelig liggen worden benoemd en op tafel gelegd zodat een goede afweging gemaakt kan worden. En dat alles met een positieve uitstraling en humor waar dat gepast is. Ik ben mer dan tevreden met de uitkomst van het traject dat we samen doorliepen

• Geholpen door: Ton Hendriks

Duidelijke, accurate en klantgerichte werkwijze.

Duidelijke, accurate en klantgerichte werkwijze.

• Geholpen door: Ton Hendriks

Op zeer vakkundige wijze bijgestaan door David op een hele prettige manier!

David heeft mij zeer goed geholpen in het exit traject bij mij werk. Steeds goed met mij mee gedacht gedurende het proces met een heel goed eindresultaat. Het was prettig “samenwerken” en David was altijd goed bereikbaar en reageerde altijd snel.

Prefect

David en Desirée hebben mij zeer goed bijgestaan. 100% aan te raden om met Advocaten van Nu te werken.

Vughterweg 47 5211CK

Over Advocaatscore.nl