Alles wat je wenst van een advocaat

Ton Hendriks van Advocaten van Nu heeft mij ondertussen twee maal met succes bijgestaan, plus een aantal van mijn collega's in dezelfde situatie. Iedere euro waard. Hij vecht voor je, komt z'n afspraken na, houd je realistisch en is zelfs bereid om vanaf z'n vakantie adres en tijdens de feestdagen voor je aan de slag te gaan. Ton snapt het onderhandelingsspelletje perfect en ziet al ver van tevoren welke stappen de volgende gaan zijn, welke jokers achter de hand te houden en leest de strategie van de tegenpartij erg goed. Meesterschaker in het arbeidsrecht.

Persoonlijk, betrokken, helder & snel

Ik heb mevr. Klingeman ervaren als een warme & betrokken advocaat. Een goede luisteraar. Helder & scherp in haar communicatie. En als iemand die me volledig heeft ontzorgd in een precaire situatie als deze.

• Geholpen door: Saskia Klingeman

betrokken

Excellent and professional

David Lagarrigue was very supportive during the whole process, and he did an amazing job helping and dealing with my issue. He's super professional and efficient.

Zeer deskundig en vlot

Ton is zeer deskundig en vlot, reageert en schakelt snel. Advocaten van Nu ervaar ik als zeer betrouwbare club met normale uurtarieven en eerlijke facturen!

• Geholpen door: Ton Hendriks

To the point, no nonsense

Onlangs een goed traject afgerond met Ton Hendriks. Dossier werd snel opgepakt en de daaropvolgende contacten liepen goed, bondig en lekker doorpakken. Zonder in te boeten op kwaliteit of de menselijke aspecten. Kortom, een zeer tevreden klant en ik raad Advocaten van Nu zeker aan... en Ton natuurlijk ook!

Snel, accuraat en helder advies

Snel, accuraat en helder advies

• Geholpen door: Ton Hendriks

Zeer bekwame en ervaren advocaten

David heeft me uitstekend geholpen bij een arbeidsconflict. Hij was doortastend, helder in de communicatie en kon door zijn schat aan ervaring de juiste beslissingen maken en mij van waardevolle adviezen voorzien. Bovendien denkt en leeft hij mee, zodat je echt het gevoel hebt dat je er niet alleen voor staat.

Professioneel en realistisch

Doelgerichte aanpak met goede service.

• Geholpen door: Ton Hendriks

Zeer deskundig advies en bijzonder prettig contact

Van het begin tot het eind het volste vertrouwen gehad in een goede afloop. Zeer content met de uitkomst. Mocht het nog eens nodig zijn, dan bel ik Ton Hendriks zonder aarzeling!

Persoonlijke begeleiding

Prima geholpen met goede persoonlijke begeleiding en ondersteuning.

Zoals het hoort!

Prima begeleid!

• Geholpen door: Ton Hendriks

Zeer positieve ervaring: vlot & no-nonsense

Ik vond de werkwijze van Ton erg prettig; professioneel, vlot, no-nonsense en betrokken. Ook de follow-up/betrokkenheid tot en met het definitieve 'eindpunt'/afronding waardeer ik erg.

• Geholpen door: Ton Hendriks

Beste Ton, Grote dank voor de begeleiding van ons werkgever gedoe. Je snelheid, humor en altijd beschikbaar zijn, was meer dan we van juridische bijstand verwachtte. Ton en José

Toegevoegde waarde!

Ton heeft mij op drie manieren uitstekend geholpen. Ten eerste beschikt hij over ruime ervaring in het arbeidsrecht, zodat hij kon vertellen wat gebruikelijke voorwaarden zijn en wat niet. Ten tweede heeft Ton me geholpen wat meer balans aan te brengen in een overeenkomst. Ten derde heeft Ton ook mij steeds een spiegel voorgehouden, zodat ik soms beter kon relativeren. Dankzij die hulp zijn uiteindelijk wel de handtekeningen onder het stuk gekomen.

• Geholpen door: Ton Hendriks

Professioneel, deskundig en rekening houdend met de wensen van de client!

Ik beoordeel de dienstverlening met een dikke 10, simpelweg omdat ik niets aan te merken heb op de zeer deskundige en professionele inzet van Ton. Ik ben zeer te spreken over de dienstverlening. Na een eerste telefoongesprek over de gehele situatie kreeg ik vrij snel een vertrouwd en gerustgesteld gevoel. Ik kon duidelijk waarnemen dat Ton de situatie heel goed wist te analyseren, en veel kennis in huis heeft. Wat ik ook als zeer prettig heb ervaren zijn de snelle acties die ondernomen werden. De hele procedure is met succes afgerond, en ik ben ook zeer tevreden met het eindresultaat. Ik raad Advocaten van Nu sterk aan, en weet in de toekomst waar ik moet zijn in geval van weer een soortgelijke situatie!

• Geholpen door: Ton Hendriks

Professioneel en duidelijke meerwaarde geleverd

Ik ben bijgestaan door Advocaten van NU in een onderhandeling rondom een vaststellingsovereenkomst. Dit heeft aanzienlijk meerwaarde opgeleverd door doelgericht handelen, focus op het eindresultaat en uit de emoties te blijven. Hierdoor aanzienlijk meer uit de onderhandeling gekregen dan ik verwacht had.

• Geholpen door: Ton Hendriks

Prettige manier van samenwerken en snel actie

Zonder enige aanleiding is mij vertelt dat ik niet langer geschikt was voor mijn rol en gevraagd te vertrekken. Op advies van een (oud)-collega contact gezocht. Direct prettig te woord gestaan en geholpen in de stappen die we moesten nemen. Uiteindelijk tevreden met de afwikkeling en dat is (mede) te danken aan mijn advocaat.

Adequaat, professioneel en persoonlijk

Vanaf het eerste contact is mij een duidelijk beeld geschetst van de mogelijkheden die ik had en is er in het hele traject snel geanticipeerd op mijn vragen. In de beëindiging van een arbeidsovereenkomst speelt emotie toch altijd een rol. Ton Hendriks heeft deze wel erkend maar in de onderhandelingen op professionele wijze buiten beschouwing gelaten zodat we tot overeenstemming zijn gekomen die voor beiden partijen acceptabel zijn.

Top! Van begin tot eind!

Vanaf de aanname tot aan de afronding; betrokken, professioneel, duidelijk, recht door zee en zonder poespas. Twee keer gebruik moeten maken van zijn diensten en in beide gevallen kijk ik met volle tevredenheid terug op de zeer deskundig geleverde bijstand van David. Absoluut een aanbeveling waard!!!

• Geholpen door: David Lagarrigue

Ik heb de samenwerking met Ton als prettig ervaren. Ton is zeer kundig in zijn vak. Hij is daarnaast erg empathisch zodat je je echt op je gemak voelt. Is tevens goed bereikbaar, communiceert helder, is erg betrokken en toegankelijk.

Uitstekend advies

Een duidelijke uitleg met een eerlijk verwachtingspatroon.

Uitmuntend

Heel professioneel,geeft veel vertrouwen en rust.wordt doorgepaktaltijd aanspreekbaar.

Fijn, kundig, scherp, behulpzaam

David heeft ons heel goed en fijn geholpen. Uitgebreid in zijn aanpak en scherp in de rechtzaal. Zou hem iedereen aanraden.

Deskundig advies

Mijn ervaring met Ton was uitstekend. Hij reageerde snel en adequaat en kon zich goed inleven in mijn persoonlijke situatie. Ik zal Ton zeker aanraden aan andere die in een vervelende situatie zitten.

Over Advocaatscore.nl