Daadkrachtig advocatenkantoor met een persoonlijke touch

Opeens kom je voor een voldongen ongevraagde situatie te staan en is het advocatengebeuren een feit en hebben we gekozen voor Advocaten van Nu. Een absolute aanrader, een houvast in een nare situatie. Ton weet waar hij over praat en geeft terdege een helder advies en stelt een duidelijk plan de campagne op. Hij is helder en daadkrachtig maar ook recht door zee met zijn mening en opvattingen waardoor het vertrouwen in hem zonder twijfel daar was. Er werd altijd gekeken waar het recht zat en waar wij ons in konden vinden maar daar waar nodig was er altijd tijd om te sparren hoe onze visie was en op basis van vertrouwen zijn we samen het traject ingegaan. Een mooi samenspel met een prima resultaat.

• Geholpen door: Ton Hendriks

Zeer fijne samenwerking met het gewenste resultaat!

De dienstverlening was simpelweg vlekkeloos. We behaalden het gewenste resultaat, terwijl de kans daarop nihil leek. Vriendelijk, kundig en zeer resultaatgericht!

• Geholpen door: Linda Evers

Fijne communicatie en betrokkenheid!

Linda heeft niet alleen geholpen bij een mooi resultaat, maar ook door haar persoonlijke contact heeft ze mij geholpen in deze spannende periode. Fijn advies, betrokkenheid en vooral geen 9 tot 5 mentaliteit heeft mij het gevoel gegeven dat ik een persoon ben en geen nummertje. Nogmaals, erg bedankt!

• Geholpen door: Linda Evers

Super fijn en deskundig geholpen.

Deskundig advies gehad door een betrokken advocaat.

Uitstekende service van meneer Hendriks

Ik had te maken met een onverwacht vertrek van een collega vlak voor mijn vakantie, wat betekende dat ik niet altijd gemakkelijk te bereiken was vanwege het tijdsverschil. Ondanks mijn soms gebrekkige input en wispelturigheid, heb ik al snel gemerkt dat meneer Hendriks geen 9-tot-5-mentaliteit had. Hij behield zijn snelheid en overzicht en heeft me binnen een zeer korte periode geholpen om de kwestie met de collega af te handelen. Het resultaat was een oplossing waar iedereen baat bij had. Nogmaals bedankt. Met vriendelijke groet, Andy van Bree

betrokken - heldere communicatie - persoonlijk - goed bereikbaar

Ton heeft mij op een hele prettige manier ondersteund met juridisch advies. Door zijn betrokkenheid en heldere manier van communiceren heeft hij bij mij veel stress weg kunnen nemen. Het heeft mij heel erg geholpen dat Ton goed bereikbaar was als ik hem nodig had.

• Geholpen door: Ton Hendriks

Betrokken, goed bereikbaar en duidelijk!

Mijn ervaring met Advocaten van Nu is uitstekend. Dhr. Hendriks heeft mij goed bijgestaan. Goed, helder advies waar ik iets mee kon.

Professionele ondersteuning

Fijne ondersteuning van Ton, op de juiste momenten de juiste toon en aanpak gekozen. Bedankt!

fijne duidelijke communicatie, met goed resultaat

fijne duidelijke communicatie, met goed resultaat

• Geholpen door: Linda Evers

Prima, mocht ik ooit nog eens een advocaat nodig hebben dan weet ik waar ik nu al wie ik ga bellen.

De reden om een advocaat in te schakelen was niet fijn. Maar ik ben heel goed geholpen, deskundig advies, een goed professioneel persoonlijk contact. Meedenken maar het niet overnemen.Precies wat ik nodig had. Hartelijk dank!

Uitstekend geholpen

Mijn werkgever stond voor een reorganisatie, waardoor een traject bij het UWV dreigde. Met de ondersteuning van David zijn we samen met mijn werkgever tot een beëindigingsovereenkomst gekomen. Door David's expertise kunnen mijn werkgever en ik straks met een tevreden gevoel uit elkaar gaan. Ik ben zeer dankbaar voor zijn hulp en de rol die hij hierin gespeeld heeft.

• Geholpen door: David Lagarrigue

Expertise ten top op een ontspannen manier!

Zeer snel en zeer goed geholpen. Het contact was zeer plezierig. Voor mij hoefde het niet heel formeel en dat voelde ze goed aan en dat maakte mijn eerste kennismaking met de advocatuur zeer ontspannen en fijn. Door de kennis en kunde op het vakgebied kreeg ik wat ik verdiende.

Positief

Goede adviezen ontvangen van Ton. Hij bleef de rust bewaren tijdens het traject. Bleef positief en op een goede afloop vertrouwen. Is inspirerend en creatief. Goed in communiceren en wist het juridisch deel goed uit te leggen. Fijne, kundige en betrouwbare advocaat.

• Geholpen door: Ton Hendriks

Ton Hendriks heeft voor ons bereikt wat maximaal haalbaar was.

Met Ton Hendriks hebben wij in 2 stappen ons doel weten te bereiken. Ten eerste heeft hij onderhandelt met de tegenpartij om tot een akkoord te komen. Toen dit niet tot een resultaat leidde heeft hij ons op een procedure bij de rechtbank voorbereid. Tijdens de zitting zijn we alsnog tot (het eerder voorgestelde) akkoord gekomen. Ton heeft ons goed op de hoogte gebracht en gehouden van de mogelijkheden, maar ook van de onmogelijkheden gedurende de gehele procedure. Daardoor was het voor ons mogelijk een goede afweging te maken van de te zetten stappen en de eisen. En dat heeft uiteindelijk tot een positief resultaat geleid.

• Geholpen door: Ton Hendriks

Professionele advocaat die meedenkt en meevoelt met zijn cliënt.

Fijne man die een luisterend oor heeft en je begrijpt! Goed bereikbaar en die je geruststelt en doorpakt.

• Geholpen door: Ton Hendriks

doen waar ze goed in zijn

Zijn zeer correct, en direct to the point, ik heb het als zeer prettig ervaren.

• Geholpen door: David Lagarrigue

Zelden meegemaakt dat iemand op alle facetten zo goed met je meedenkt en het beste met je voor heeft. De adviezen, de bemiddeling, strijdbaarheid, geduld en kundigheid waren van grote waarde voor mij. Het ging zelfs zo ver dat het mij ook mentaal veel rust en structuur heeft gegeven, omdat het bijna naar een stuk coaching af en toe leidde. Ik raad dan ook iedereen aan om met David samen te werken als je arbeidsrechtelijke hulp nodig hebt. David bedankt!

• Geholpen door: David Lagarrigue

Advocaten van nu, een baken in roerige tijden

Een advocaat heb je zelden nodig wanneer alles goed gaat. Juist op momenten dat er iets mis gaat of dreigt te gaan, is het fijn als iemand je bijstaat die meedenkt, empathisch is, begripvol en met alle kennis van zaken. David Larrigue van Advocaten van Nu is precies diegene die wij nodig hadden om een vervelende situatie om te draaien naar een situatie waar we heel goed mee verder kunnen.

• Geholpen door: David Lagarrigue

Professioneel, persoonlijk en zeer behulpzaam!

Erg gemakkelijke en snelle communicatie, duidelijk advies, heldere toelichtingen, goede tips en fijne persoonlijke begeleiding. Dankjewel David voor al je hulp!!

Professionaliteit

Vanaf moment 1 heb ik vertrouwen gehad in de expertise van Ton. Dit heeft me rust en vertrouwen gegeven!

• Geholpen door: Ton Hendriks

Zeer fijne ondersteuning, specialist met menselijk advies

Als je in het nauw komt, en je dat oneerlijk vindt, waar ga je dan heen? Heel blij met de ondersteuning van Advocaten van Nu. Snelle aanpak, heldere communicatie en grote betrokkenheid. En, los van 'eerlijk', ook duidelijk in advies, de (on)mogelijkheden of de alternatieve uitkomsten. Ik ben heel blij geweest met het inschakelen, dit resultaat had ik zelf niet kunnen realiseren en bovenal had het een zeer stressvolle periode opgeleverd terwijl ik de 'zaak' nu in relatieve rust kon bekijken nu deze in goede handen was.

• Geholpen door: Ton Hendriks

Fijne samenwerking met een uitstekend resultaat!

Samen met Ton Hendriks zijn wij een "Exit traject" aangegaan met mijn werkgever. Hierin heeft Ton mij op een zeer professionele in geholpen. Het eindresultaat is naar volle tevredenheid.

Professional

Good legal service and strong professional legal advice. Ton helped me to handle the case very kindly and effectively.

• Geholpen door: Ton Hendriks

Doelgericht en de gewenste uitkomst

Prettig samen gewerkt met David. Hij kwam verrassend met een nieuwe strategie waardoor de zaak uiteindelijk binnen een week opgelost was, terwijl het lang leek te gaan duren. Scherp en snel in communicatie, ook buiten werktijden.

• Geholpen door: David Lagarrigue

Wij zijn super geholpen door Ton Hendriks echt aan te bevelen

Over Advocaatscore.nl