Geweldig goed geholpen

Ik ben door mw Durdabak ontzettend goed geholpen. Zij helpt je niet alleen maar ze luistert ook echt naar je. Ze weet echt wat ze doet en moet doen. Ik ben blij dat ik voor mw Durdabak heb gekozen als mijn advocaat.

Professionele, begripvol

Deze advocaat is deskundig en altijd bereikbaar. Communicatie ging uitstekend.

Top advocaat

Heel behulpzaam en begrijpen voor ieder situatie, en vooral heel erg geduldig. Mijn probleem is top opgelost !!

Top Advocaat

Mijn ervaring met Advocaat mr. N. Durdabak was heel fine. Ze heeft veel aandacht aan mijn zaak besteed. Ik raad iedereen haar als advocaat te nemen. Nogmaals bedankt voor alles.

prachtig geholpen

Ik ben heel goed geholpen door mevrouw Durdabak, Ik wil graag bedanken voor alles.

• Betrokkenheid

Professioneel, voldoende betrokken doch zakelijk

Wij kijken terug op een uitstekende samenwerkingsrelatie met voldoende aandacht voor onze kwetsbaarheid. Mevrouw is altijd correct en punctueel en zij verkent extra informatie die ons helpt om de rest van de weg te gaan.

Helemaal top

U heeft mij geweldig geholpen, waarvoor ik U zeer dankbaar ben

Helemaal top!!!!!

Goeie contacten onderling, heel goed bijgestaan bij alles. Mocht er ooit nog wat zijn, kom ik zeker weer bij (Nuray Durdabak) terug.

• Betrokkenheid

Ze heeft mij in de positieve zin veel geleerd, had geen ander beter gekund.

Mijn ervaring met Nuray is zij is een zeer goede advocaat met een hart van goud. Door mijn verleden heb ik door mijn slechte vertrouwen in de mensheid ook te kort gedaan waar ik veel spijt van heb. Zij nam dat zo goed op dat ik dankzij haar weer meer vertrouwen heb gekregen in mensen. Zij is echt een topper. Ben blij dat ik haar gekregen hebt daar ben ik dankbaar voor.

een heel goede advocaat

een advocaat die zijn werk goed doet.

• Betrokkenheid

Lieve en fijne vrouw die je goed helpt en weet wat ze doet !

• Betrokkenheid

Betrokken advocate met een groot hart

Mr. Durdabak heeft mijn belangen behartigd in de alimentatiezaak tegen mijn ex. Dit heeft ze met heel veel betrokkenheid en empathie gedaan. Ik voelde mij tijdens de zitting ondersteund door Mr. Durdabak daar ik niet veel ervaring in de rechtzaal heb was het erg fijn dat iemand je zo bij de hand neemt en probeert zo goed mogelijk door de processen te leiden. Daarvoor ben ik dankbaar.

Beste advocaat ooit!

Nuray is bijna twee jaar bezig geweest met mijn ontiegelijk moeilijk en eigenlijk onbegonnen zaak. Toch is het haar gelukt om alles, na heel wat ondernemingen en inspanningen, tot een goed einde te brengen en alles te laten slagen. Ik kan niet anders zeggen dan dat zij de beste advocaat is die ik heb meegemaakt. Mocht er ooit nog in de toekomst iets gebeuren waarbij ik een advocaat nodig heb (waar ik niet op hoop) dan ga ik zeker terug naar Nuray! Je bent een geweldig! En ik ben jou vooral heel dankbaar.

Zeker een aanrader!

Mevrouw Durdabak heeft mij zeer goed bijgestaan en voorzien van helder en duidelijk advies. Zij is op mij overgekomen als een transparant persoon die in het belang van haar cliënt handelt. Zeker een aanrader!

Zeer deskundig

Goed geholpen. Was bereikbaar voor vragen tussendoor en een aantal zinvolle aanbevelingen gekregen.

• Betrokkenheid

Goede steun en advies gehad. Mijn dank is groot!

• Geholpen door: Nuray Durdabak

Zeer professioneel en duidelijke hulp in de zaak aangeboden waardoor het snel werd afgehandeld

• Geholpen door: Nuray Durdabak

Geholpen door Nuray Durdabak. Ik heb een hele prettige ervaring gehad. Zij legt alles duidelijk uit en het voelt heel vertrouwd. Zeer goede dienstverlening. Empathisch, professioneel, meedenkend en doortastend.

• Geholpen door: Nuray Durdabak

Ondanks de ellende die een echtscheiding met zich meebrengt, een hele prettige ervaring gehad door alle steun en goede adviezen van Nuray Durdabak. Ik hoop dat ik verder geen beroep meer hoef te doen op Nuray, maar indien nodig dan weet ik haar zeker te vinden Nogmaals bedankt voor alles!

• Geholpen door: Nuray Durdabak

Ik ben zeer tevreden, ze kwam haar afspraken goed na. Geen problemen gehad. Aardig en een goede Advocaat.

• Geholpen door: Nuray Durdabak

Wij zijn heel tevreden over Nuray, ze heeft ons goed bijgestaan. Wij konden met al onze vragen bij haar terecht. Ze is een lieve, warme vrouw.

• Geholpen door: Nuray Durdabak

Ik vind mevrouw Durdabak mijn steun en toeverlaat in mijn moeilijke tijden, ik voel mij gesteund en begrepen. Ze is proffesioneel en duidelijk.

Prima.

• Betrokkenheid

Nuray is een top advocaat, ik voelde mij zeer op mijn gemak bij haar. Nuray heeft mij door de slechtste periode in mijn leven geholpen en door haar sta ik nu sterker in mijn schoenen. Dank je wel Nuray

Kloosterlaan 69 1216NJ Hilversum

Over Advocaatscore.nl