Fijn, ik ben goed geholpen

Ze heeft mij goed geholpen. Ze was er voor mij en ik kon altijd vragen en bellen.

• Betrokkenheid

Ik had geen andere advocaat kunnen wensen!

Mijn ervaring met Endé Advocatuur is uiterst goed bevallen! Een aantal beschrijvende kernwoorden zijn, vriendelijk, openhartig, betrouwbaar, tot in de details goed voorbereid, krachtig, rechtvaardigheid. Ik kan Endé Advocatuur aan iedereen die een betrouwbare advocaat nodig heeft aanbevelen!

Uitstekend geholpen.

Mevrouw Durdabak heeft ons fantastisch geholpen tijdens het proces. Ze heeft inlevingsvermogen en denkt erg goed met je mee. Werkt keurig en op tijd. Een hele goede advocate die deskundig is in haar vak. Zeker een aanrader!

Rustgevend

Mevr. Durdabak heeft mij fantastische ondersteuning geboden bij mijn rechtszaak tegen mijn ex-partner voor vervangende toestemming voor een verhuizing. Kundig, efficiënt en heel duidelijke uitleg in het ‘hoe en wat’. Een super fijne samenwerking die ik kan waarderen. Ik heb mij gedurende deze periode geen een keer als een nummertje gevoeld. En Wetende dat dit niet overal vanzelfsprekend is. Bedankt! Door jouw deskundigheid. Ben ik niet gescheiden van mijn dochter.

Fantastische advocate

Ik heb het contact als heel prettig ervaren, mocht altijd bellen met vragen. Belde altijd snel terug, en kon de vragen goed beantwoorden. Stelt je ook gerust en wanneer zij iets weet weet jij het ook snel.

• Betrokkenheid

Mevrouw Durdabak gaf mij veel vertrouwen en steun tijdens het scheidingsproces

Het was fijn om een advocaat te hebben die mij goed heeft kunnen ondersteunen. Als ik met een vraag zat stond mevrouw Durdabak gelijk klaar om die met mij te bespreken en te beantwoorden. Ze was ook goed te bereiken.

Zeer ervaren en deskundig

Nuray heeft mij met een heleboel zaken geholpen. Een luisterend oor en deskundig advies. Bedankt voor al je steun!

Ervaren en betrokken

Betrokken en ervaren. Goed luisteren en een goede analyse. Hierna duidelijke mogelijkheden en onmogelijkheden geschetst. Snelle informatie verstrekking en altijd bereid om direct informatie te verstrekken en wanneer niet aanwezig, direct informatie op te vragen bij de desbetreffende partijen. Erg plezierig contact en een mooi resultaat wat beter was dan verwacht.

Zeer uitstekende ervaring

Respect, geduld, snelantwoord, goed advies.

Hele fijne advocaat

Zeer kundig, erg fijn in de omgang en zeer meelevend.

• Betrokkenheid

Uitstekende expertise , goed begeleid van begin tot eind. Altijd bereikbaar en bovenal een hele lieve vrouw met een warm karakter! Echt een aanrader!!

Gewoon top advocaat

Na een verloren zaak door mijn vorige advocaat ben ik in contact gekomen met mevrouw Durdabak. Ik was de wanhoop nabij en Nuray heeft mij toen door de moeilijkste en meest emotionele periode in mijn leven bijgestaan. Ze was heel deskundig, betrokken en empatisch en luisterde en adviseerde mij heel goed! Ze was heel goed bereikbaar, zelfs wat later op de avond kon ik haar in nood bereiken! Ik ben haar nog altijd heel erg dankbaar!

• Betrokkenheid

Goed verzorgd, vriendelijk en duidelijk in het uitleggen van de zaken.

Je gaat niet elke week naar een advocaat en vaak ook niet voor de leukste dingen. Ik voelde me op m'n gemak, werd gehoord en in duidelijke taal te woord gestaan. Geen poespas en onduidelijke acties. Enige minpuntje vond ik de bereikbaarheid in de vakantie. Ik heb daar wel begrip voor maar als je echt graag advies of een actie wil dan is er meestal geen ruimte voor geduld.

• Betrokkenheid

Vriendelijk, attent, zorgvuldig en professioneel.

Uitstekend, boven verwachting

Gelukkig kon ik snel terecht en werd ik vriendelijk en professioneel te woord gestaan. Wat ik vooral heel fijn vond is dat er de tijd werd genomen om samen alles tot in het kleinste detail voor te bereiden zodat ik met een gerust hart alles uit handen heb kunnen geven. Er is alles aan gedaan om voor mij het best haalbare te realiseren en dat is ook gelukt. Kortweg: Ik zal haar aan iedereen aanraden!

Prettige samenwerking

Ik heb mr. N. Durdabak ervaren als een hartelijke, betrokken advocate die de zaken heel helder weet uit te leggen. Ze reageert snel en adequaat en heeft een scherpe blik. De samenwerking was erg prettig.

• Betrokkenheid

Prettig en persoonlijk zonder de zakelijkheid uit 't oog te verliezen.

Uiteraard kijkt niemand uit naar een scheiding, maar Mr. Durdabak heeft ervoor gezorgd dat we dit proces toch heel prettig hebben kunnen doorstaan. Bregripvol en veel goed advies gekregen ook. En bovenal veel duidelijkheid.

• Betrokkenheid

Ontzettend goed geholpen en een heel fijn mens.

Wij zijn heel prettig geholpen door mr. N. Durdabak, de sfeer was goed en alles verliep zeer efficient. Ik vond het opvallend hoe goed ze kon luisteren (naar een behoorlijk uitgebreide uitleg elke keer) en er vervolgens een perfecte korte samenvatting van wist te maken, zonder de toon van het verhaal te veranderen. De vriendelijke maar duidelijke reacties hebben er mede voor gezorgd dat alles heel goed en rustig is afgerond.

• Betrokkenheid

Prettige samenwerking en heel betrokken.

Mijn ervaring met Mr. Nuray Durdabak kan ik omschrijven als zeer prettig en betrokken.

• Betrokkenheid

Zeer professioneel met een persoonlijke en betrokken benadering

Mevrouw Durdabak heeft ons op een erg prettige wijze bijgestaan in het proces. Ze legde uit waar nodig, was betrokken en prettig in de omgang. Mevrouw Durdabak was proactief en raadplegen wij zeker opnieuw, wanneer dat nodig blijkt te zijn.

Meelevend, kundig en resultaatgericht

Ben erg goed geholpen

Ben erg goed geholpen met het verloop van de scheiding!

Betrokken

Heel erg goed

Mr Durdabak heeft met erg veel aandacht en kennis ons bijgestaan in een emotionele procedure.

Zeer goed geholpen !!!

Ik ben zeer goed geholpen , goed advies en deskundigheid....zeker een aanrader !!!

Over Advocaatscore.nl