Mijn ervaring is dat ze je goed kunnen helpen en bijstaan.

• Geholpen door: Bregje Volkers

Zeer prettig, vriendelijk doortastend contact!

Vanaf de eerste adoptie zeer fijn contact. Helder in wat ons te wachten stond.

Kundig en voortvarend

probleem met mogelijk gebrek aangekochte woning. Goed advies icm snelle productie stukken.

• Geholpen door: Leen de Jong

Ik ben fantastisch bijgestaan door dit kantoor

Ik zou dit kantoor (Leen de Jong) aan iedereen aanbevelen.

• Geholpen door: Leen de Jong

Een top en ervaren advocaat!

Voel me zeer geholpen en begrepen.

• Geholpen door: Tonco Roest Crollius

Uitmuntend

De service en de vakbekwaamheid was erg prettig. Korte duidelijke lijntjes, zodat we precies wisten waar we aan toe waren.

Top!!

Goed communicatie, goede uitleg,

• Geholpen door: Tonco Roest Crollius

Goed en daadkrachtig bijgestaan

Zeer prettige en fijne samenwerking gehad, wat voor mij heeft geresulteerd in het gewenste doel.

• Geholpen door: Joni van Elk

Goed na me geluisterd en in het balang van onze zoon gehandeld!

Zoals hierboven aangegeven, alles geprobeerd om netjes te zijn en in het balang van het kind! Ondanks ik het er niet altijd mee eens was heeft Bregje me wel altijd bewust gemaakt dat het in het balang van onze zoon was! En daar ben ik er erg dankbaar voor! Super bedankt voor je hulp en steun het afgelopen jaar!!!

• Geholpen door: Bregje Volkers

Begripvol, meedenkend en kundig.

Al jaren staat mr. De Jong mij bij in de zaken rondom mijn echtscheiding. Ik ben heel blij met mr. De Jong! Wanneer het weer eens uit de hand dreigt te lopen met mijn ex, is meneer De Jong mijn ogen en mijn verstand, want zelf heb ik wel eens de neiging om in emoties verzeild te raken en dingen niet meer helder te kunnen zien. Meneer De Jong ziet het wel altijd helder. Wat ik ook heel knap vind aan mr. De Jong is dat hij over veel mensenkennis beschikt... Zo doorziet hij mijn ex vlekkeloos terwijl andere advocaten de neiging hadden om te ver in de smoesjes en verzinsels van mijn ex mee te gaan.

• Geholpen door: Leen de Jong

Direct het gevoel dat je er niet alleen voor staat!

Vanaf het eerste moment, voel ik dat mijn zaak serieus wordt opgepakt. De benadering is persoonlijk en betrokken, je wordt niet gezien als een zaaknummer.

Heel blij

Zeer goede en duidelijke hulp bij mijn zaak. Snelle en plezierige afwikkeling. De afspraken die werden gemaakt kon je van op aan. Ik ben blij dat ik advocaat Mr. Mw. J. van Elk heb gevraagd.

• Geholpen door: Joni van Elk

Goede ervaring, met een winnende zaak!

Het was een prettige ervaring. Goede communicatie en een lieve advocaat. Alles werd me duidelijk vertelt en ik werd goed op de hoogte gesteld.

Zeer betrokken en deskundig

Ik ben zeer plezierig geholpen met mijn zaak. Daarnaast was de persoonlijke betrokkenheid ook erg prettig.

• Geholpen door: Leen de Jong

Het was een zeer goede ervaring!

Ik heb de dienstverlening van de heer L. de Jong als buitengewoon prettig en professioneel ervaren. Ook het secretariaat is vriendelijk en correct.

• Geholpen door: Leen de Jong

Prettige persoonlijke benadering en deskundig.

Uitstekend.

Zeer attent & professioneel

De begeleiding, advies & meelevendheid is zeer aanwezig, makkelijk bereikbaar qua telefonische contact.

• Geholpen door: Bregje Volkers

Je bent hier een mens en geen nummer

Mijn advocaat heeft mij gedurende het proces goed geholpen en de zaak die tegen mij gespannen was is heel goed uitgepakt voor mij.

• Geholpen door: Bregje Volkers

Snel en deskundig geholpen.

We konden snel terecht met onze vraag. De uitleg was helder. Transparante kosten zonder onverwachte bedragen. Deskundig advies gekregen wat netjes stond uitgewerkt in een document. Prettige omgang met de juriste. Erg tevreden.

• Geholpen door: Bregje Volkers

Professioneel, betrokken en doen het werk zoals het hoort

We hebben al een tijd ervaring met Roest Crollius de Jong en zijn heel erg tevreden. Ze doen hun Werk zoals het hoort! We weten wat we aan ze hebben en kunnen altijd vertrouwen op hun expertise en professionaliteit.

• Geholpen door: Leen de Jong

Goed ontvangen goede service leuke mensen

Helemaal perfect

Wij worden altijd goed en snel geholpen. En er word goed naar je geluisterd.

Betrokken, professioneel en snel

De samenwerking met Bregje heb ik als heel fijn ervaren. Ze is erg betrokken en denkt mee maar blijft zakelijk en eerlijk. Is goed bereikbaar, laat er geen gras over groeien en is ook geduldig. Zeer nette prijs kwaliteit verhouding!

Zeer prettig.

Het was fijn om mevrouw van Elk als advocaat te hebben. Ze is duidelijk en geeft je vertrouwen. Wanneer weer nodig zeker weten weer mevrouw van Elk.

• Geholpen door: Joni van Elk

Via mijn maatschappelijk werkster ben ik doorverwezen naar Roest Crollius de Jong Advocaten. Mijn advocate staat mij uitstekend bij in een zeer moeilijke echtscheiding. Zij komt goed voor mijn belangen op en is zeer professioneel. Als ik haar een email stuur en haar advies nodig heb, dan emailt zij mij direct en is altijd beschikbaar. Ik ben zeer tevreden over haar. Uitstekend kantoor.

Westdam 3 E

3441GA Woerden