Snel handelen en staan paraat

Een zeer positieve ervaring. Reageren/schakelen snel en zetten zich voor de volle 100% voor je in.

Heel erg helpvol

Ik voelde me een stuk zekerder met een advocaat aan mijn zijde die mij goede adviezen gaf en er oor zorgde dat ik mijn spullen weer terug kreeg.

Betrokken en deskundig

Ik voelde me goed begrepen als mens en het contact was steeds gemakkelijk gelegd.

• Geholpen door: Leen de Jong

Goed advies en nemen echt de tijd voor je

Erg goed geholpen en altijd goed geluisterd. Erg tevreden naar het eindresultaat ook al heeft het zeker 1,5 jaar geduurd door de tegenpartij. Zelfs tijdens zo'n lange tijd werd er altijd evenveel aandacht en tijd aan geschonken.

prima ervaring

houd zich aan afspraken duidelijk vlot bereikbaar

Heel goed, top!

Heel kundig, goed advies, heldere bewoording, betrokken en persoonlijk, ook goed bereikbaar.

Zorgvuldig

Mijn ervaring is dat er zorgvuldig, bekwaam en snel gehandeld wordt en dat schept vertrouwen.

• Geholpen door: Rowan van Vliet

Prima ervaring met een goed resultaat.

Prettig in communicatie en overleg en zeer kundig.

Vertrouwelijk

Betrokken en persoonlijke in communicatie en omgang

• Geholpen door: Leen de Jong

Ik legt alles goed uit zodat je het snapt

• Geholpen door: Tonco Roest Crollius

Geweldige advocaten met hart voor hun client!

In meerdere rechtszaken hulp nodig gehad van verschillende advocaten van dit hele fijne kantoor. In mijn laatste rechtszaak heeft Rowan van Vliet heeft ervoor gezorgd dat mijn zoon en ik weer in vrijheid mogen en kunnen leven.

zeer goede dienstverlening

super goed bijgestaan door deze advocatenkantoor ze zijn er echt voor jou.

• Geholpen door: Tonco Roest Crollius

Goed bereikbaar, nauw betrokken en goed advies!

Mr de Jong en de secretaresse zijn erg goed bereikbaar. Fijne gesprekken met betrokkenheid en begrip helpen mee aan het fijne gevoel dat ik na heb gehouden na de gesprekken. De adviezen waren rechtvaardig waar ik écht wat mee kon. Bedankt!

Goed en snel geholpen.

Ik kon snel terecht, dienstverlening was goed. Werd goed op de hoogte gehouden van het verloop van de zaak en ben uiteindelijk tevreden met de uitkomst.

Prettig in omgang

Prima geholpen. In mijn geval vind ik het jammer dat de boete van 25k indien niet op tijd wordt voldaan aan de betalingsvoorwaarde van de schikking niet goed behartigd en onderkent door mijn advocaat. Graag had ik gezien dat mijn advocaat dit beduidend lager had onderhandeld. En het antwoord op BKR registratie is onbeantwoord en niet goed in schikking benoemd. In slechtste geval kan ik hierdoor geen aanvullende financiering krijgen en heb ik dus een probleem met bovenstaande 25k boete.

Ik ben goed geholpen

Goed advies en betrokkenheid, duidelijke communicatie.

Heel goed geholpen!

Wij zijn erg goed geholpen met een duidelijke uitleg over onze zaak en wat de moeijkheden daarin waren. Er werd erg goed meegedacht waardoor we voor beide partijen een goeie uitkomst kregen. Vriendelijk te woord gestaan en een hele snelle manier van handelen. Top!

Prima ervaring

Helemaal goed. Wel veel moeten pingpongen met emails, wat tot extra kosten heeft geleid die ik niet had voorzien.

• Geholpen door: Joni van Elk

Zeer correcte, integere en begripvolle dienstverlening.

Vanaf het eerste telefoongesprek met mevrouw Joni van Elk over de misstanden in de aanvraag Wajong voor onze zoon bij het UWV heeft zij met ons meegedacht op een goede zakelijke, maar ook menselijke manier. Daardoor hebben wij vanaf het begin ons gehoord en begrepen gevoeld, wat erg belangrijk is, om niet te vervallen in teveel emoties bij een dergelijke zaak. Door goed naar ons te luisteren en de juiste vragen te stellen, heeft zij een gedegen bezwaarschrift ingediend en vervolgens de problematiek zeer correct verwoord tijdens een hoorzitting met als gevolg na enige wachttijd een positief resultaat.

• Geholpen door: Joni van Elk

Respectvol, snel en werd goed op de hoogte gehouden van mijn zaak

Ik (wij) hebben de samenwerking als prettig ervaren. Van iedere stap werden we op de hoogte gehouden, dit werd in duidelijke termen verwoord. Het ging snel en efficiënt. Wij zijn heel erg tevreden!!

• Geholpen door: Joni van Elk

Zeer deskundig en snelle afhandeling

Ik heb de dienstverlening ervaren als zeer prettig, ik werd zeer goed op de hoogte gehouden van het verloop van mijn zaak, er werd zeer goed en snel gereageerd naar de wederpartij, de weerleggingen waren correct juridisch opgesteld. En de zaak is voor mij op een voor mij juiste manier geschikt. kort om zeer goed.

• Geholpen door: Leen de Jong

Goed en snel gehandeld, snel contact

Ik kon snel terecht wat ik als zeer prettig heb ervaren. De stappen die genomen zijn, gingen vlot, wat de afhandeling van de zaak bespoedigd. Kortom ik ben zeer tevreden!

Perfect geholpen door de heer De Jong

In een voor mij emotionele tijd kon ik vertrouwen op Leen. Ik ben geweldig door hem geholpen waardoor de scheiding snel geregeld is.

• Geholpen door: Leen de Jong

Deskundig advies en kennis van zaken

Mijn ervaring: ik heb het als zeer prettig ervaren. Deskundigheid en kennis van zaken. Goed advies, een goede communicatie, met als resultaat een correcte afhandeling van mijn zaak.

Erg goed

Wij hebben Leen de Jong als advocaat gehad om voor ons geld terug te vorderen na no show van een artiest op een evenement van ons. Erg goed werk geleverd

Westdam 3 3441GA Woerden

Over Advocaatscore.nl