Vakkundig en betrokken.

Sinds eind 2017 werden wij bijgestaan door BvD-advocaten ivm een letselschadezaak. Na ruim 5 jaar hebben zij de zaak op een, voor ons, bevredigende wijze af kunnen sluiten. Het is een heel gevecht geweest met de tegenpartij, waardoor het allemaal zo lang duurde, maar de rust en vakkundigheid van BVD-advocaten (te weten: mevr. Bieshaar, de heer P.Blok en de heer v. Dommelen en mevr. v.d. Brink), hebben geleid tot een goed en eerlijk resultaat.

Ervaren, betrokken en snel

Ondanks verdrietige omstandigheden was het heel fijn om door Anje begeleidt te worden. Ze weet waar ze over praat, zorgt dat alles goed geregeld wordt. Ook de dames op kantoor zijn gewoon vriendelijk. Je bent absoluut geen nummer, maar je wordt op een vakkundige manier door een nare periode geholpen. Heel veel dank hiervoor.

Zeer toegankelijk in besprekingen

Deskundig en weloverwogen in besluitvorming

• Geholpen door: L.P.J. (Leendert) Krijgsman

Professioneel en meelevend

Ik heb mij begrepen en gezien gevoeld tijdens de sessies. Anje is een fijn persoon, meelevend en toch professioneel. Ben blij met hoe alles is afgehandeld

• Geholpen door: A.M. (Anje) Slootweg

Fijn en deskundig geholpen!!

We zijn fijn en deskundig geholpen door Natasja!

een positieve ervaring

Mevrouw De Jong heeft me verschillende keren bijgestaan. en al bracht het me niet wat ik hoopte, ik heb heel veel geleerd van zowel mevrouw De Jong als van de processen. Ook het contact met de andere medewerkers vond ik fijn. Iedere keer werd ik weer vriendelijk te woord gestaan of gemaild. BVD heb ik verschillende keren aanbevolen. Mocht ik ooit nog een keer zelf een advocaat nodig hebben, dan zal ik jullie vinden.

Deskundige en persoonlijke begeleiding

Mw Barske heeft mij in een zeer moeilijke periode heel prettig bijgestaan. Ze was deskundig, doortastend maar ook persoonlijk, invoelend en begripvol.

Heldere doordachte strategie

Korte lijnen daar waar je het niet verwacht, duidelijk plan van aanpak.

• Geholpen door: J.W.A. (Jan-Willem) van Dommelen

Deskundig, betrouwbaar en zeer tevreden over de afhandeling

Zie bovestaande

• Geholpen door: J.W.A. (Jan-Willem) van Dommelen

Ik ben ontzettend goed geholpen

Natasja heeft mij ontzettend goed geholpen. Ze is deskundig, communiceert heel goed en heeft in alles mijn belang op het oog. Een dikke tien voor haar.

Prima kantoor

Altijd adequaat geholpen. Soms duurt het even maar dat kan gebeuren. Ook proactief actie ondernemen als wij even niet reageren, een erg fijne ervaring!

• Geholpen door: J.W.A. (Jan-Willem) van Dommelen

Zeer deskundige en goede begeleiding

Goed geholpen en tot grote tevredenheid mijn zaak behartig en uiteindelijk meer eruit gehaald dan ik ooit had durven hopen of had verwacht. Eerst behartigde P.W. Blok mijn zaak en die is later door A.M. van Nieuw-Amerongen overgenomen. Maar door beide zeer deskundig en goed geholpen.

• Geholpen door: A.M. (Barbara) van Nieuw-Amerongen-Bakker

Fijne persoonlijke en kundige begeleiding!

Voor onze echtscheiding zochten we een mediator, en BVD heeft in de persoon van Anje Slootweg ons goed geholpen. Zij is persoonlijk geïnteresseerd, heeft ruimte gegeven voor emoties in dit proces, en zij geeft kundig en helder uitleg bij soms complexe zaken. Bij gebeurtenissen als deze wil je precies op deze manier worden geholpen om samen tot de beste oplossing te komen.

Goed en snel geregeld

Wachttijd was kort, ivm meerdere datums. Scheiding was snel rond. Voor de kinderen alles goed op papier. Alles prima geregeld.

• Geholpen door: A.M. (Anje) Slootweg

Fijn bijgestaan in moeilijke periode...

In de moeilijke periode van alles regelen, gaf het rust dat Maria op de achtergrond er was. Ook tijdens de gesprekken waarin heel veel overdacht en besproken moest worden was haar inbreng en meedenken heel waardevol.

Deskundig en betrouwbaar!

Ik ben in korte tijd anel geholpen door de heer Mr Haksteeg. Deskundig, emphatisch en kritisch zo zou ik de heer omschrijven. In korte tijd heeft de heer mij op juridisch gebied wegwijs gemaakt, waardoor ik al gauw wist welke stappen ik moest maken. Ik beveel dur Haksteeg zeker aan!

• Geholpen door: H.W. (Walther) Haksteeg

Fantastich

wij zijn heel goed geholpen door de heer Klepper met betrekking tot het probleem met astbest in de grond bij verkoop van ons huis. Alle afspraken zijn nagekomen, en de samenwerking was perfect.

• Geholpen door: C.T. (Cornelis) Klepper

Ik ben heel erg goed geholpen door mr. van Dommelen.

Ik ben steeds te woord gestaan en geholpen op een vriendelijke en zeer kundige manier.

• Geholpen door: J.W.A. (Jan-Willem) van Dommelen

Zeer prettige samenwerking. Goede en duidelijke communicatie. Mail contact verliep snel en soepel. Telefonisch altijd te bereiken.

Goed advies goede communicatie

Goed advies.

Ben zeer tevreden.

Fijne contacten, er was geen drempel. Kwam afspraken na en was makkelijk benaderbaar. Met een goed gevoel kunnen we het dossier sluiten.

• Geholpen door: P.W. (Paul) Blok

Goede, professionele en persoonlijke ondersteuning

Wij zijn uiterst professioneel en vakkundig ondersteund bij onze scheiding. Uiteraard een emotioneel traject maar door de duidelijkheid, planning en ondersteuning is dit goed en naar tevredenheid afgerond. Ik hoop nooit meer te scheiden maar mocht het ooit weer nodig zijn ☺️

• Geholpen door: A.M. (Anje) Slootweg

Ondanks de omstandigheden, goede ervaring met BvD advocaten

Na een ernstig ongeval waarbij mijn kleinzoon was betrokken heb ik, als aanspreekpunt namens mijn kleinzoon, contact gezocht met BvD Letselschade advocaten. Ik had geen betere keus kunnen maken. Het kantoor en zeker Mr. Van Dommelen heeft mijn kleinzoon fantastisch bijgestaan en de zaak met goedkeuring van alle partijen op een prettige manier opgelost.

• Geholpen door: J.W.A. (Jan-Willem) van Dommelen

De aanpak en begeleiding waren subliem

Mijn zaak is zonder succes afgehandeld, jammer dat er Corona perikelen waren op de dag van de rechtzitting, waardoor de zaak door een collega verdedigt diende te worden en de rechter over de zaak heen walste. De voorbereiding was perfect, god geluisterd en de zaak adequaat opgepakt, ook tevreden gesteld voor de zitting. De tweede zaak was een hoorzitting bij de gemeente, de bezwaren commissie heeft zijn tijd genomen, ruim 10 maanden na de zitting komen ze met een verslag, dit geeft aan hoe serieus je als burger wordt genomen door de gemeente Molenlanden! Over de adviezen en de voorbereiding, ben ik erg tevreden, ondanks het feit dat resultaat is uitgebleven. Advies, als buger moet je nooit tegen de overheid procederen, zij zijn onschendbaar, althans dat denken ze.

• Geholpen door: P.A. (Nellieke) Oudijn

Leveren geweldige service

Leveren geweldige service en je word hier nog echt als persoon behandeld ipv een nummer. Er was spoed en BVD heeft hiervoor alles gedaan om tot een snelle afhandeling te komen. BVD advocaten bedankt voor uw inzet en service Ray Cardol

Over Advocaatscore.nl

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.