Zonder Natasja had het regelen van de echtscheiding nooit goed gekomen.

Allereerst, het doorlopen van het echtscheidingsproces heb ik als ontzettend intensief en zwaar ervaren. In mijn geval is het nooit mijn keuze geweest te willen echt scheiden, maar doordat er sprake was van overspel en narcisme liet mij geen andere keuze. Ik was bevangen door emoties die alle kanten opschoten en tegelijkertijd moest ik keuzes maken die ik soms heel moeilijk en spannend vond. De narcistische gedragingen waren namelijk tijdens het echtscheidingsproces ook nadrukkelijk aanwezig. Vanaf het begin is de communicatie nauw geweest en op een prettige wijze verlopen. Natasja is een zelfverzekerde vrouw en bezit een grote schat aan kennis. Waar ik dankbaar voor ben, is dat Natasja empathisch is, maar ook op bepaalde momenten mij durfde te zeggen waar iets op stond, los van mijn emoties. Dat heb ik nodig gehad in het maken van keuzes. Ik heb gemerkt dat Natasja zich bewust was van de narcistische gedragingen, waarmee zij professioneel is omgegaan, zowel naar mij als de tegenpartij. Geen emotionele, uitgesproken mening, maar wel alertheid door de bewustwording en begrip naar mij toe. Natasja heeft alles uit de kast gehaald om te zorgen dat ik op een eerlijke wijze het beste uit de echtscheiding zou komen. Haar werkwijze en omgang met mij hebben ervoor gezorgd, dat ik mezelf volledig heb toevertrouwd aan Natasja. Ik kan niet anders zeggen dat ik ontzettend blij ben met een advocaat als Natasja. Zonder Natasja had ik dit nooit gekund!

• Geholpen door: N.P. (Natasja) Barské-Gelling

Heel erg prettig en deskundig.

Had voor de eerste keer in mijn leven een advocaat nodig. Zeer deskundig advies. Heel prettig contact. Ook betrokken.

• Geholpen door: N.P. (Natasja) Barské-Gelling

Na intensief contact met ons contactpersoon een uitstekend resultaat behaald.

Na intensief contact met ons contactpersoon een uitstekend resultaat behaald.

• Geholpen door: L.P.J. (Leendert) Krijgsman

Direct gehoord te worden

In een verdrietige omstandigheid beslissingen moeten nemen en daarbij geholpen worden door deskundige Natascha.

• Geholpen door: N.P. (Natasja) Barské-Gelling

Heel betrokken en zeer deskundig

Met ruime persoonlijke aandacht en goede adviezen op het juiste moment ontzorgde dit mij in hoge mate.

• Geholpen door: J.W.A. (Jan-Willem) van Dommelen

Alles top geregeld alleen jammer dat er geen stempel van de rechtbank op het papier stond. Wand dat heb je nodig in het buiten land om te kunnen aantonen dat het om geen vervalsing gaat. Een leer voor de volgende scheiding bij jullie die ook naar het buitenland gaan en die daar een huis of een zaak hebben.

Vakkundig en betrokken.

Sinds eind 2017 werden wij bijgestaan door BvD-advocaten ivm een letselschadezaak. Na ruim 5 jaar hebben zij de zaak op een, voor ons, bevredigende wijze af kunnen sluiten. Het is een heel gevecht geweest met de tegenpartij, waardoor het allemaal zo lang duurde, maar de rust en vakkundigheid van BVD-advocaten (te weten: mevr. Bieshaar, de heer P.Blok en de heer v. Dommelen en mevr. v.d. Brink), hebben geleid tot een goed en eerlijk resultaat.

Ervaren, betrokken en snel

Ondanks verdrietige omstandigheden was het heel fijn om door Anje begeleidt te worden. Ze weet waar ze over praat, zorgt dat alles goed geregeld wordt. Ook de dames op kantoor zijn gewoon vriendelijk. Je bent absoluut geen nummer, maar je wordt op een vakkundige manier door een nare periode geholpen. Heel veel dank hiervoor.

Zeer toegankelijk in besprekingen

Deskundig en weloverwogen in besluitvorming

• Geholpen door: L.P.J. (Leendert) Krijgsman

Professioneel en meelevend

Ik heb mij begrepen en gezien gevoeld tijdens de sessies. Anje is een fijn persoon, meelevend en toch professioneel. Ben blij met hoe alles is afgehandeld

• Geholpen door: A.M. (Anje) Slootweg

Fijn en deskundig geholpen!!

We zijn fijn en deskundig geholpen door Natasja!

een positieve ervaring

Mevrouw De Jong heeft me verschillende keren bijgestaan. en al bracht het me niet wat ik hoopte, ik heb heel veel geleerd van zowel mevrouw De Jong als van de processen. Ook het contact met de andere medewerkers vond ik fijn. Iedere keer werd ik weer vriendelijk te woord gestaan of gemaild. BVD heb ik verschillende keren aanbevolen. Mocht ik ooit nog een keer zelf een advocaat nodig hebben, dan zal ik jullie vinden.

• Geholpen door: M.P. (Maria) de Jong-de Kruijf

Deskundige en persoonlijke begeleiding

Mw Barske heeft mij in een zeer moeilijke periode heel prettig bijgestaan. Ze was deskundig, doortastend maar ook persoonlijk, invoelend en begripvol.

Heldere doordachte strategie

Korte lijnen daar waar je het niet verwacht, duidelijk plan van aanpak.

• Geholpen door: J.W.A. (Jan-Willem) van Dommelen

Deskundig, betrouwbaar en zeer tevreden over de afhandeling

Zie bovestaande

• Geholpen door: J.W.A. (Jan-Willem) van Dommelen

Ik ben ontzettend goed geholpen

Natasja heeft mij ontzettend goed geholpen. Ze is deskundig, communiceert heel goed en heeft in alles mijn belang op het oog. Een dikke tien voor haar.

Prima kantoor

Altijd adequaat geholpen. Soms duurt het even maar dat kan gebeuren. Ook proactief actie ondernemen als wij even niet reageren, een erg fijne ervaring!

• Geholpen door: J.W.A. (Jan-Willem) van Dommelen

Zeer deskundige en goede begeleiding

Goed geholpen en tot grote tevredenheid mijn zaak behartig en uiteindelijk meer eruit gehaald dan ik ooit had durven hopen of had verwacht. Eerst behartigde P.W. Blok mijn zaak en die is later door A.M. van Nieuw-Amerongen overgenomen. Maar door beide zeer deskundig en goed geholpen.

• Geholpen door: A.M. (Barbara) van Nieuw-Amerongen-Bakker

Fijne persoonlijke en kundige begeleiding!

Voor onze echtscheiding zochten we een mediator, en BVD heeft in de persoon van Anje Slootweg ons goed geholpen. Zij is persoonlijk geïnteresseerd, heeft ruimte gegeven voor emoties in dit proces, en zij geeft kundig en helder uitleg bij soms complexe zaken. Bij gebeurtenissen als deze wil je precies op deze manier worden geholpen om samen tot de beste oplossing te komen.

Goed en snel geregeld

Wachttijd was kort, ivm meerdere datums. Scheiding was snel rond. Voor de kinderen alles goed op papier. Alles prima geregeld.

• Geholpen door: A.M. (Anje) Slootweg

Fijn bijgestaan in moeilijke periode...

In de moeilijke periode van alles regelen, gaf het rust dat Maria op de achtergrond er was. Ook tijdens de gesprekken waarin heel veel overdacht en besproken moest worden was haar inbreng en meedenken heel waardevol.

• Geholpen door: M.P. (Maria) de Jong-de Kruijf

Deskundig en betrouwbaar!

Ik ben in korte tijd anel geholpen door de heer Mr Haksteeg. Deskundig, emphatisch en kritisch zo zou ik de heer omschrijven. In korte tijd heeft de heer mij op juridisch gebied wegwijs gemaakt, waardoor ik al gauw wist welke stappen ik moest maken. Ik beveel dur Haksteeg zeker aan!

• Geholpen door: H.W. (Walther) Haksteeg

Fantastich

wij zijn heel goed geholpen door de heer Klepper met betrekking tot het probleem met astbest in de grond bij verkoop van ons huis. Alle afspraken zijn nagekomen, en de samenwerking was perfect.

• Geholpen door: C.T. (Cornelis) Klepper

Ik ben heel erg goed geholpen door mr. van Dommelen.

Ik ben steeds te woord gestaan en geholpen op een vriendelijke en zeer kundige manier.

• Geholpen door: J.W.A. (Jan-Willem) van Dommelen

Zeer prettige samenwerking. Goede en duidelijke communicatie. Mail contact verliep snel en soepel. Telefonisch altijd te bereiken.

Nieuweweg 40 42

3905 LN Veenendaal