Professioneel

Marianne heeft ons goed ondersteund bij ons scheidingsproces. Ze communiceert zeer prettig, is helder en duidelijk in haar uitleg en terugkoppeling. Zeer aan te raden scheidingsadvocate en mediator.

Deskundig en betrokken!

In de zaak waarin Marianne Peeters ons heeft bijgestaan, hebben we haar ervaren als een zeer professionele advocaat die tegelijkertijd oog heeft voor de personen achter het verhaal. Marianne is prettig in de omgang, goed benaderbaar, communiceert helder en geeft deskundige en gefundeerde adviezen. Ze reageert snel en heeft zich volledig ingezet voor een goede afloop van onze zaak, en met resultaat. We bevelen Marianne Peeters dan ook van harte aan!

• Betrokkenheid

Snel, pragmatisch en to the point

Ik heb Marianne als zeer toegankelijk en pragmatisch ervaren. Ze reageert snel en to the point. Ik ben zeer tevreden.

Klantvriendelijk en deskundig

Ik heb Marianne ervaren als een klantvriendelijke en deskundige advocaat die mij goede en toepasbare adviezen heeft gegeven en meegedacht heeft om tot een oplossing te komen. Ik was blij met haar snelle reactie op mijn vragen.

• Betrokkenheid

Begripvolle ondersteuning en begeleiding.

In familiezaken zijn vaak niet alleen de rechtszinnen is en procedures leidend tot een succesvolle afwikkeling, hier zijn juist ook het emotionele begrip en invoeling belangrijk. Marianne heeft hier in mijn zaak zeer begripvol en adequaat gehandeld, zaak succesvol voor juist mijn kind afgehandeld.

Uitstekend!

Als mens warm en betrokken waar het kan en zakelijk waar het moet. Communicatie tussen ons ging altijd goed. Werd overal op de hoogte van gehouden. Indien ik vragen had kon ik altijd bellen, mailen en/of appen. Er werd dezelfde dag nog teruggebeld of gemaild. Ik zal Peeters advocaten zeker aanraden voor vertrouwen, inzicht en professionaliteit.

Persoonlijk, neutraal en adviserend

Wat ik fijn vond dat ik mijn vragen ook via mail en app kon stellen. Het antwoord volgde dan vrij snel.

• Betrokkenheid

Ondersteuning in een lastig proces door te luisteren, te objectiveren en samen te vatten.

Marianne luistert goed naar alle betrokkenen weet een objectieve samenvatting te geven zonder de emoties uit het oog te verliezen. Ze heeft geduld. Dat geduld zie je terug in de factuur, maar ik denk dat over tijd het dat geld voor mij zeker waard is.

• Betrokkenheid

Voelde mij meteen op mijn gemak

Ik zag mijn advcocate en voelde meteen goed. Snel handelen en nam de tijd voor mij. Ondanks de corona zeer goed contact. Zeer goede communicatie zowel email, app en tel. Beantwoorde mij vrijwel direct ook al was het soms na kantoortijd.

Zeer betrokken en doortastend

Ik heb Marianne Peeters leren kennen als een zeer betrokken en doortastende advocaat, die op een prettige manier communiceert. Ze geeft vooraf een zeer realistisch beeld van de kansen in een rechtszaak en weet in haar correspondentie en processtukken zaken helder weer te geven en de kern te raken. Ze is bijna letterlijk 24/7 bereikbaar, komt afspraken na en reageert altijd snel. Marianne heeft voor mij het maximale uit de zaak gehaald en mocht ik onverhoopt weer juridische bijstand nodig hebben, dan schakel ik haar direct weer in.

Hele prettige samenwerking

Mevrouw Peeters heeft veel verstand van zaken. Het advies/communicatie was zeer duidelijk en snel. Tevens altijd bereikbaar voor een vraag. Ik zou haar zonder aarzelen aanbevelen.

Super tevreden

Je hebt me door een moeilijke tijd geholpen, met kordate adviezen, steun waar ik dat goed kon gebruiken en een procedure die tot in de puntjes goed was voorbereid en uitgedacht en mij heeft gebracht waar ik op hoopte. Je was nooit te beroerd om me te vertellen hoe het juridisch allemaal werkt en wat ik kon verwachten. Je ben kritisch waar dat nodig is en positief waar ik dat nodig had. Ik kijk terug op een emotioneel zware tijd die je net iets lichter hebt kunnen maken. Ik zou je zeker aan anderen aanbevelen.

• Betrokkenheid

Kundig en snel. Gaat misschien soms iets voorbij aan de emoties die er ook bij komen kijken. Reageert direct en komt afspraken na.

• Betrokkenheid

Zeer goed geholpen. Vriendelijk. Goed advies.

• Betrokkenheid

In een verschikkelijke periode mijn steun en toeverlaat

Marianne heeft mij niet alleen juridisch geholpen maar had ook altijd tijd om naar mijn verhaal te luisteren. Denkt met je mee, overziet het geheel, transparant in de communicatie en helder over de keuze en de consequenties daarvan. Ik gun niemand een scheiding maar als je hierdoor heen moet gun ik je wel Marianne aan je zijde!

• Betrokkenheid

Klant vriendelijk kwaliteit super resultaat gericht

Peeters Familierecht stond mij bij in een complexe zaak en heeft dit uitstekend opgepakt >Ik ben 100% tevreden

• Betrokkenheid

Marianne is flexibel en schakelt snel

Ik ben goed ondersteund, Marianne staat altijd klaar en schakelt snel. Ze heeft het dossier goed in haar hoofd.

vakkundig en compassie

ik voelde mij in vakkundige handen,en voelde compassie.

• Betrokkenheid

profesioneel, vakbekwaam maar bovenal menselijk

Per toeval, internet, zoeken, google, Marianne een bericht gestuurd of zij mij kon helpen in mijn zaak. Een eerste intake was open, sparren en zoeken naar mogelijkheden, maar vooral kijkend of het juridisch een kans heeft. Tijdens het proces, een eerlijk communicatie wederzijds. Een advocaat kost best geld, maar zij geeft jou de mogelijkheid ook dingen zelf te doen. Los van het resultaat, wat overigens bij mij zeer positief is geëindigd, kan ik oprecht zeggen dat zij en haar personeel het vak verstaan. Nogmaals dank voor alles!!

• Betrokkenheid

Vakkundig, benaderbaar, vriendelijk en correct

Marianne Peeters is een kundige advocaat op het gebied van erfrecht, die ons heel goed heeft geholpen. Zij gaf een eerlijk en gefundeerd advies over de kans van slagen van procederen en verleende ons goede bijstand. Zij is een heel prettige, goed benaderbare persoon, die uiterst correct handelt en zich aan de afspraken houdt. Elke advocaat is duur, maar zij haalt zeker niet het vel over de neus. Al met al een zeer goede ervaring.

• Betrokkenheid

Goede mediation in transparante sfeer

Mw. Peeters heeft gedurende het proces zorg gedragen voor een open en transparante sfeer. Door haar professionaliteit is het traject goed verlopen.

zeer kundig

fijne ervaring, kundig advies en zeer scherp op de zittingen

• Betrokkenheid

Heel pretig geholpen. Er werd alle tijd genomen en alles werd goed uitgelegs en door gelopen. Je krijgt de tijd om over dingen na tedenken. Ik ben heel goed geholpen. Ik ben tevreden.

• Geholpen door: Marianne Peeters

Nauwkeurig te werk, denkt mee, adviseert en bewaakt de rust. Dit zorgde voor volledige vertrouwen en kon ik met rust het scheidingstraject doorlopen.

Over Advocaatscore.nl