Concreet, snel en accuraat gehandeld.

Het feit dat ik in het hele proces naar de echtscheiding toe geen vragen heb gehad of niet voldoende op de hoogte was van de gang van zaken, zegt mij dat ik tevreden ben over jullie inzet en professionaliteit.

Professioneel, onpartijdig, behulpzaam, toegankelijk

Reageerde vlot op onze vragen en gaf de juiste adviezen waarmee onze scheiding zeer soepel verlopen is.

Erg goed

Erg positief en prettig

Ondersteunend en terzake

Fijn om iemand naast je te hebben waarop je kan vertrouwen in lastige periodes. Ingrid heeft mij enorm geholpen om overzicht en grip op de situatie te krijgen.

Tevreden

Alles was altijd goed uitgelegd.

Deskundig kantoor, goed bijgestaan

Goed geholpen door Dorrit, maar ik kan haar bij deze recensie niet aanvinken. Prima, deskundige inschatting van mijn zaak en goede advisering. De communicatie ging - t.o.v. mijn verwachting - af en toe wat traag.

Prettige begeleiding

Wij hebben hulp gehad i.v.m. een scheiding. Wij zijn hierin goed begeleid. Middels een zoom meeting hebben wij een goed gesprek gehad met Ingrid. We zijn prettig begeleid en hebben zonder problemen de scheiding kunnen regelen hierdoor. Ingrid en collega's, bedankt voor de hulp!

• Geholpen door: I.P.J. (Ingrid) van den Heuvel-Beerens

Ingrid heeft me goed geholpen. Helaas niet met het resultaat wat ik hoopte, maar we hebben er wel alles aan gedaan.

• Geholpen door: I.P.J. (Ingrid) van den Heuvel-Beerens

Ingeborg heeft het heel goed en professioneel gedaan, klasse

staat hierboven

Goed werk kost tijd !!!

De zaak in recht heeft in mijn geval een vertrouwensband opgebouwd waardoor je voor je gevoel meer kwijt kon als alleen maar het harde en het zakelijke waardoor er een persoonlijke manier van onderhoud gecreëerd wordt. Dit gevoel uit zich in een luisterend oor en een gedegen advies waardoor je, ondanks je gevoelens en emoties, het gevoel krijgt gehoord en 'gevoeld' te worden. Ben ondersteund door Ingrid van den Heuvel welke ik via deze weg ook nog een woord van dank wil geven.

• Geholpen door: I.P.J. (Ingrid) van den Heuvel-Beerens

Kundige en snelle afhandeling van onze scheiding

Vanaf het begin tot het eind als erg prettig ervaren. Gevraagd en ongevraagd advies wat tot goede gesprekken over afspraken heeft geleid. Bij vragen kregen we direct reactie waardoor we ook snel onze scheiding geregeld hadden.

Ben heel erg tevreden

Vanaf het begin tot het einde ging alles goed

Uitstekende hulp

De zaak in recht heeft voor mij gemiddeld in mijn echtscheiding. Er is zeer goed meegedacht met ons en er zijn handvatten aangereikt die onze scheiding soepel en zonder conflicten of discussies hebben laten doen verlopen. Al met al zeer tevreden over de geboden dienst, op geen enkel moment het gevoel gehad dat ik voorzichtig moest zijn in wat ik zei. Bijna alsof je met een goede kennis de zaken doorneemt. Nogmaals mijn dank Gr Paul

Prima geregeld

Als je zelf tot afspraken kunt komen, werkt dit prima. Jammer, de tekst zoals je die zelf aanlevert komt in het officele convenant te staan, inclusief stijl en spellingsfouten. Hiervoor had een kleine waarschuwing op zijn plaats geweest. De website is wat traag en je moet steeds opnieuw inloggen. Dat is natuurlijk wel een teken dat de boel goed beveiligd is. Minder handig op de telefoon.

• Geholpen door: I.P.J. (Ingrid) van den Heuvel-Beerens

Goede ervaringen gehad met dit kantoor.

Al jaren bijstand gehad van dit kantoor vooral van mijn vaste advocaat Redert! Daarnaast altijd succes gehad in mijn zaken! Echt een aanrader dit kantoor!

• Geholpen door: I.M. (Ingeborg) Redert

Heel erg prettig en correct vriendelijk en vrolijk zou jullie zeker aanraden

mr. Dorrit Schröder

Tevreden

Ze hebben toch de geduld, soms dacht ik dat de receptie dat niet had.

• Geholpen door: H. (Hilde) Schouten

Ik kan mij geen betere advocaat voorstellen!

Ingrid is zeer kundig, en heel betrokken. Zeer toegankelijk en zij of een van haar collega's zijn (bijna) altijd bereikbaar. Wij voelden ons echt gesteund en hebben veel baat gehad bij haar als onze advocaat.

• Geholpen door: I.P.J. (Ingrid) van den Heuvel-Beerens

Ik ben goed, vriendelijk en uiterst correct geholpen

• Geholpen door: I.M. (Ingeborg) Redert

Deskundige advocaat met duidelijk veel praktijkervaring heeft mijn procedure goed verzorgd

De advocaat van De Zaak in Recht was deskundig en ook snel en duidelijk in de advisering. Er werd een goede inschatting gegeven van het verloop van de procedure bij de Rechtbank. Dankzij deze bijstand steeds met vertrouwen de procedure doorlopen.

• Geholpen door: H. (Hilde) Schouten

Daadkrachtig, empatisch en resultaatgericht.

Fijne samenwerking met de advocaten. Men geeft goed advies en staat de cliënt goed bij. Houdt daarmee rekening met de wensen van de cliënt en het recht,,maar daarbij ook met gevoel van en voor de cliënt. Ze bieden de juiste veiligheid in het belang van de cliënt. Fijne samenwerking met Ingeborg en Hilde.

• Geholpen door: H. (Hilde) Schouten

Goed, duidelijke uitleg denkt mee weet waar ze over praat

Zeer prettig en duidelijk

Kort en bondig. Effectief met positief resultaat.

zeer goed perfect geholpen

zeer kundig heeft me perfect geholpen

Over Advocaatscore.nl