Begripvol, flexibel, adequaat!

Het team was zeer begripvol voor de situatie en omstandigheden. Flexibel in hun werkwijze en momenten van contact/afspraken. Adequaat in hun aanpak met goede inschatting van de gevolgen om in het verdere verloop op door te pakken.

• Geholpen door: T. (Tim) Farber

Deskundige afhandeling van de strafzaak

Een ingewikkelde strafrecht kwestie is door Tim succesvol afgerond. Door zijn deskundigheid, zorgvuldigheid, is het dossier grondig bestudeerd en werd al gauw duidelijk dat er crusiale fouten waren weergegeven wat zou lijden tot een strafvervolging. Door Tim is dit stellig en overtuigend aangekaard bij het OM, wat heeft geleid tot vrijspraak. Ben hem hier zeer dankbaar voor, omdat mijn baan als beveiliger anders in gevaar was gekomen. Ook zijn alle kosten van de zaak teruggevorderd en toegewezen.

Op professionele manier ontzorgd

Op zeer goede wijze geholpen in een FIOD zaak. Tim heeft mij op professionele manier geadviseerd en begeleid. Met een goed resultaat en een mooi schikkingsvoorstel.

• Geholpen door: T. (Tim) Farber

Proffessioneel begrip, gedrag en advies.

Heel fijne ervaring Oscar legt alles duidelijk uit. En legt alle scenarios voor en geeft zijn mening over de beste keuze. Ik raad Oscar aan voor het balans van professionaliteit en emotionele intelligentie.

• Geholpen door: O.P. (Oscar) Kuit

Deskundig, klantvriendelijk, doelgericht.

Ik ben heel goed geholpen en bij vragen reageren ze snel en wordt alles goed uitgelegd ze nemen ook echt de tijd voor je. Super!!

• Geholpen door: S.K. (Siska) den Hartogh

Beste advocaat

Super goed

• Geholpen door: J.M. (Jacqueline) Bekooij

Snel en deskundig handelen, een hele fijne ervaring.

Super goed geholpen, deskundigheid top. Ter zaken kundig, adequaat en snel, maar vooral een mensen mens.

• Geholpen door: O.P. (Oscar) Kuit

Ze heeft mij super geholpen, top advocaat!

Ik kan alleen maar positieve dingen zeggen over mevr. Bekooij. Altijd goed bereikbaar, professioneel, neemt de tijd voor je, hele goeie advocaat. Heeft mij heel goed bijgestaan in de rechtbank waardoor ik mijn zaak gewonnen heb! Als je een advocaat zoekt zou ik haar zeker aanbevelen!

• Geholpen door: J.M. (Jacqueline) Bekooij

Goed gevoel dat het allemaal goed komt

Uitstekend werk

Ik had afgelopen 16 september mijn rechtzaak en werd bij gestaan door mevrouw den hartog. Zei nam heel erg de tijd om de dossiers doortenemen en zodra zei vragen had belde ze direct op met vragen om het direct duidelijk te krijgen. Tijdens de zitting voerde zei een erg sterk en perfect verweer. De uitspraak is daarom ook bovenverwachting laag uitgevallen Ik ben erg tevreden

• Geholpen door: N.v.t.

Professioneel, Deskundig

Mr. Guido Zwaanswijk is zeer deskundig op het gebied van arbeidsrecht en heeft mij voortreffelijk bijgestaan in een arbeidsconflict. Hij heeft mij niet alleen goed begeleid en geadviseerd, maar ook ontzorgd. Dankzij hem is de rust nu terug gekeerd. Ik ben hem dan ook zeer dankbaar.

• Geholpen door: C.P. (Guido) Zwaanswijk

Betrokken, efficiënt en zeer deskundig

De heer Zwaanswijk schetst vooraf duidelijkheid over zijn aanpak. Over de kosten wordt eerlijk en transparant gecommuniceerd. Inhoudelijk handelt hij adequaat, denkt uitstekend mee en is zeer deskundig. In zijn communicatie is de heer Zwaanswijk vriendelijk, helder en betrokken. Richting de wederpartij scherp, zakelijk en als een waardig belangenbehartiger. Over de juridische uitkomst ben ik erg tevreden.

• Geholpen door: C.P. (Guido) Zwaanswijk

Perfecte juridische hulp in een complexe zaak

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik "zeer" blij ben met de begeleiding van Farber Zwaanswijk Advocaten tijdens mijn zaak. Duidelijk een club die veel ervaring en expertise heeft in de complexere juridische zaken. Het was een lang en pittig traject waar veel partijen bij betrokken waren, maar daar waar ik het overzicht kwijt was Tim Farber altijd scherp. Voor mij persoonlijk is de uitkomst het hoogst haalbare geweest in deze zaak en daar ben ik ze zeer dankbaar voor. Ik kan dan ook niets anders adviseren dan een dikke, dikke 10.

Vakkundig en professioneel

Meneer Farber is een professionele advocaat die weet wat hij doet. Hij is deskundig en bereid zich goed voor.

• Geholpen door: T. (Tim) Farber

Een zeer toegankelijk en betrokken advocatenkantoor.

Onze ervaring met FZ-advocaten (in het bijzonder Mw Conradi-Vermeulen) is een hele goede. Een advocaat raadpleeg je alleen als je in de problemen zit of dreigt te komen. Het is dan bijzonder prettig dat je een raadvrouwe treft die ter zake deskundig is met veel parate kennis en die professioneel en duidelijk communiceert met jou en de wederpartij.

• Geholpen door: A.H.H. (Hermeline) Conradi-Vermeulen

Echt zeer professioneel en je wordt behandeld als een mens en niet een nummer.

Ik had eerder contact met een slachtofferadvocaat, maar ik kreeg het gevoel dat ik niet serieus genomen werd. Door mijn heftige zaak wilde ik de aangifte eigenlijk weer intrekken, maar doordat Tim echt naar mijn verhaal luisterde en mij gelijk gaf hoe alles ging, voelde ik mij weer versterkt. Er werd steeds kordaat gehandeld waar nodig en Tim nam het echt voor mij op wat ook heeft geresulteerd dat mijn schadevergoeding in mijn ogen echt goed heeft uitgepakt, mede door het harde werk van Farber advocaten.

Heel professioneel

Ik ben door de heer Zwaanswijk bijzonder goed bijgestaan: proactief, zeer deskundig, flexibel en klantgericht. Mijn dank is groot.

Persoonlijk en Deskundige bijstand

Ik had een strafzaak en ik ben bij Tim Farber Advocaten kantoor gekomen door mond op mond reclame. Erg goed geholpen duidelijk advies en goede bijstand gehad. Mijn strafzaak is dankzij de heer Farber geseponeerd! Mijn dank is ook groot en kan zijn kantoor zeker aanbevelen.

Deskundig en Juridisch

Dhr Farber heeft mijn zaak behartigd bij mijn strafzaak. Ben altijd uitstekend en professioneel geholpen. Op tijd op de hoogte gesteld worden van de stand van zaken. En is specialistisch in strafrecht en weet de feiten goed te benoemen. Ik ben deze advocaat dankbaar en ook zeer tevreden. Deze advocaat zou ik aan iedereen adviseren.

• Geholpen door: T. (Tim) Farber

Blij dat ik voor deze advocaten kantoor heb gekozen!

Dhr Faber heeft mij goed gesteund tijdens deze moeilijke en emotionele zaak. Hij is professioneel en legt alle vakjargon duidelijk uit. Hele vriendelijke en begripvolle advocaat. Ik raad hem zeker aan. Een dikke 10!

Deskundig en betrokken

Ik kan het niet beter omschrijven als Farber Zwaanswijk het zelf doet. Ben erg tevreden over de manier waarop Tim Farber mij heeft bijgestaan.

• Geholpen door: T. (Tim) Farber

Je bent hier geen nummer

Mw. Conradi- vermeulen is een zeer professionele advocaat die zegt waar het op staat, zich niet van de wijs laat brengen en zich goed voorbereid zodat ze weet waar ze het over heeft.

• Geholpen door: A.H.H. (Hermeline) Conradi-Vermeulen

Een goede afloop dankzij mr. Zwaanswijk

mr. Zwaanswijk heeft mij bijgestaan tijdens een dreigend ontslag. Hierin heeft hij in korte tijd de case eigen gemaakt en kwam met goede voorstellen welke route gevolgd diende te worden waardoor ik mijn baan niet kwijtraakte. Hierin bleef mr. Zwaanswijk tijdens het proces op een prettige, duidelijke en snelle manier communiceren, zowel naar mij als naar de wederpartij. Ik raad mr. Zwaanswijk daarom zeker aan bij juridische conflicten op het gebied van arbeidsrecht.

• Geholpen door: C.P. (Guido) Zwaanswijk

Zeer Deskundig en cliënt gerichte bijstand en advies , bijstand op meerdere juridische vlakken met altijd het resultaat op 1 !! ongeacht de situatie of omstandigheden

• Geholpen door: C.P. (Guido) Zwaanswijk

Kundig, helder, no nonsens, en bereikbaar

Tijdens een langdurig arbeidsgeschil ouderwets goed bijgestaan in deze vluchtige tijden, tot achter de komma en afspraak was ook afspraak. Zelfs tijdens de welverdiende vakantie van Mr C.P. Zwaanswijk wist zijn vervanger OOK van de hoed en de rand. Welke advocaat bied er in deze vluchtige tijden nog een serieus luisterend oor en neemt ook de tijd voor vragen in heldere en duidelijke communicatie? Behulpzame en vriendelijke secretaresses. Ben zeer content en kan dit kantoor op zeker aanbevelen. Nu nog in de eindfase, maar allen alvast dank voor de getoonde inzet!

Prinsegracht 6

2512 GA Den haag

070 7621080

Over Farber Zwaanswijk Advocaten

“Gelijk hebben is anders dan gelijk krijgen. Ons doel is dat u gelijk krijgt.” Farber Zwaanswijk Advocaten laat zich het beste omschrijven als doortastend en doelgericht. Het kantoor is opgericht op basis van goede samenwerkingservaring tussen de oprichters, mr. T. Farber (advocaat en docent aan de Universiteit Leiden) en mr. C.P. Zwaanswijk (advocaat). Korte lijnen, helder communiceren en passie voor het juridische vak zijn onze kernwaarden. Dit resulteert in een scherpe en energieke aanpak van uw zaak, waarbij wij als geen ander weten hoe belangrijk het is dat u elke stap kunt volgen.

Over Advocaatscore.nl