Top en adequaat !

Wij zijn door Advocaat Oscar Kuit zeer goed geholpen, we konden direct terecht op zijn kantoor en op voorhand zijn wij ook al telefonisch op weg geholpen. Fijne Advocaat en fijn kantoor!

• Geholpen door: O.P. (Oscar) Kuit

Fijne communicatie en heel toegankelijk.

Ik heb niks negatief te zeggen over de ervaring met Tim. Ondanks mijn situatie voelde ik me heel erg op mijn gemak en luisterde hij goed naar wat ik zei. Ik kon alles vragen en de communicatie was erg prettig, zelfs na werktijd kreeg ik altijd reactie. Ook als ik zelf wat nalatig was in de communicatie door mijn situatie was Tim daar heel begripvol voor en hielp en dacht hij mee. Hij heeft ontzettend zijn best voor mijn zaak gedaan en ik ben daar heel erg dankbaar voor! Had het niet anders gewild!

• Geholpen door: T. (Tim) Farber

Een betrokken, toegankelijke en deskundige advocaat

Tim Farber is een betrokken advocaat. Hij is toegankelijk en neemt de tijd voor uitleg over inhoud en proces en biedt ook een luisterend oor. Ik waardeer de inzet van hem en zijn team en de steun die hij geboden heeft.

Uitstekende service!

Nieuwe cliënt bij Farber Zwaanswijk advocaten en op een zeer professionele manier geholpen bij een lastige zaak waar ik zelf niet uit kwam door: Tim Farber, ben zeer tevreden over de vasthoudendheid, professionaliteit en de uiteindelijke uitkomst. Enorm bedankt voor de goede service ik had er zelf nooit uitgekomen.

• Geholpen door: T. (Tim) Farber

Advocaat die niet op geld uit is.

Alvorens ik een beroep kon doen op mijn vrije advocaatkeuze ben ik uitstekend geholpen door mevrouw Rensen. Het was niet zeker of ik mijn zaak kon uitbesteden aan dit kantoor en toch heeft mevrouw Rensen mij uitstekend te woord gestaan en ik kon ze vaak terugbellen voor advies of voor een luisterend oor. Het is voor hen niet van belang of je de zaak daadwerkelijk aan hen uitbesteedt.

Heel goed en professioneel

Fijn geholpen en netjes afgerond

• Geholpen door: S.K. (Siska) den Hartogh

Zeer goed en snelle schakelen van Jelisa

Jelisa heeft mij op een zeer snelle en betrouwbare manier geholpen om mijn zaak zo snel en goed mogelijk te begeleiden Ik kon alles aan der overlaten ze weet precies hoe ze op een zaak moet reageren

Perfect geholpen.

Mijn ervaring was perfect, ik ben goed geholpen heb niks om over te klagen.

• Advies N.v.t.

Tim is echt een topper

Ik ben valselijk beschuldigd van fraude, ites wat dodelijk is voor een Registeraccountant. Dat wist de FIOD maar al te goed. Ik heb een aantal fiscale zaken van hen gewonnen, en ja als zij een klein kiertje vinden dat wrikken zij dat helemaal aan flarden. Het heft mij veel emoties gekost, maar Tim heeft mij altijd gesteund. Ik ken meerdere advocaten vanuit mijn werkervaring, maar Tim is een gentlemen met veel kennis en weet hoe hij zaken aan moet pakken. De politierechter heeft in feite zijn lange (maar effectieve) pleidooi in beraad genomen en dat heeft succes gehad. Ik ben Tim eeuwig dankbaar en zal hem aanbevelen bij mijn klantenkring (ca. 280 bedrijven). SUPER

• Geholpen door: T. (Tim) Farber

Snel, professioneel en effectief.

Wij hadden een probleem met een internationaal, via internet opererend, netwerk van bedrijven. Deze kwestie is uitstekend opgelost. Wij zijn zeer tevreden over de snelle, professionele en effectieve werkwijze. De communicatie was duidelijk en vriendelijk.

Zeer positief. Deskundig en professioneel

Wij hebben een prettige ervaring. Tim Farber is inhoudelijk sterk en hij is praktisch ook heel effectief. Daarnaast vind ik hem persoonlijk ook fijn in het contact.

• Geholpen door: T. (Tim) Farber

Fundamentele helderheid, plan van aanpak en opvolgstrategie.

Directe communicatie met een helder inzicht geven in zekerheden en mogelijkheden. Voordenkend in strategie en uitvoering. Prettige communicatie met snelle terugkoppeling. De goede samenwerking naar het gewenste resultaat geeft rust en vertrouwen.

Onwijs fijne ervaring.

Via internet bij deze advocatenkantoor terecht gekomen. En wat kan ik achteraf zeggen, dat ik onwijs goed ben bijgestaan. Een advocaat die met je mee denkt, goed bereikbaar is, en letterlijk mijn lasten heeft overgenomen betreft de rechtszaak. Ik raad iedereen deze advocatenkantoor aan. N. Uit Rijswijk

• Geholpen door: C.P. (Guido) Zwaanswijk

Dit advocatenkantoor doet hun uiterste best voor je en gaan alleen voor het allerbeste resultaat. Ze zijn vriendelijk, geïnteresseerd, geven goede uitleg en zijn goed bereikbaar. Top

Uitstekende keuze voor

Ik ben samen met mijn partner al enkele jaren cliënten van mr. Farber en dat bevalt mij prima. Het is ten alle tijde van belang dat je duidelijk maakt aan je advocaat wat je doel precies is zodat hij en zeker in geval van mr. Farber weet wat hij voor je kan betekenen en hoe hij dat denkt aan te gaan vliegen. Ook de haalbaarheid legt hij je helder uit maar geeft niet op. Zoals recentelijk ook vrijgesproken inzake een bekeuring waarbij er zoveel twijfels waren en je zou zeggen dat de ambtenaar zal worden gelooft. De aanhouder wint en dus ook in deze kwestie. Nogmaals mijn dank Tim!

UITSTEKEND

De heer Kuit is van oorsprong curator en dat heeft naar mijn mening een belangrijk inzicht verschaft in de motivaties van de tegenpartij. Advies wat wel en wat niet te doen is ter harte genomen en heeft geresulteerd in een naar volle tevredenheid afhandeling van de zaak

• Geholpen door: O.P. (Oscar) Kuit

Had niet beter kunnen treffen dan deze advocaten kantoor

Ik was verzeild geraakt in een zaak tegen het OM wat de aandacht had getrokken van de landelijke media. De advocaten T. Faber en J. Bekooij hadden zich over mij ontfermd en het resultaat was een volledige vrijspraak tegen alle aanklachten. De communicatie is uitmuntend. Alle afspraken werden nagekomen, en bij vragen kon ik altijd bij ze terecht. In het gehele proces ben ik goed en duidelijke begeleid. Ik kan een ieder deze top advocaten aanraden. Als ik een cijfer mag geven van 1 tot 10 dan geef ik 11.

Ik ben uitstekend geholpen door Farber Zwaanswijk advocaten

Zeer deskundig advies

• Geholpen door: O.P. (Oscar) Kuit

Goede communicatie met de heer Oscar.

Met het gesprek op kantoor was ook goed alles netjes uitgelegd koffie en Spa erbij. We zijn goed klaar gestoomd voor de zitting. Ben tevreden.

Top ervaring

Ik heb de samen werking met Farber en Zwaanswijk als zeer professioneel, kundig alsmede eerlijk, open en prettig ervaren. ik heb in mijn traject met beide te maken gehad en ben super tevreden met mijn keus. Passie voor hun vak !! De samenwerking met Tim was top en zeer prettig konden goed schakelen en sparren. Ik kan alleen maar vol lof spreken over FZ advocaten en zou een ieder die te maken krijgt met hun specialiteit aanraden om te vragen of FZ advocaten hun bij willen staan. Ze zijn eerlijk en geven een correct beeld van de zaak , winden er geen doekjes om. Bedankt !!

• Geholpen door: T. (Tim) Farber

Geweldige adviezen en adequate behandeling

Mijn man en ik kwamen met een voor ons groot probleem. Door de deskundigheid en de adequate afhandeling is dit probleem voor ons goed verholpen. Nogmaals heel veel dank voor de bemiddeling!

Vertrouwelijk

Ik voelde me gelijk op me gemak, er werd uiterste best gedaan om mij te helpen. Heel zorgvuldig en calm. En duidelijke informatie. Ik ben heel dankbaar en raad deze advocaat zeker aan!

Helemaal top!

Tevreden

Begripvol, flexibel, adequaat!

Het team was zeer begripvol voor de situatie en omstandigheden. Flexibel in hun werkwijze en momenten van contact/afspraken. Adequaat in hun aanpak met goede inschatting van de gevolgen om in het verdere verloop op door te pakken.

• Geholpen door: T. (Tim) Farber

Deskundige afhandeling van de strafzaak

Een ingewikkelde strafrecht kwestie is door Tim succesvol afgerond. Door zijn deskundigheid, zorgvuldigheid, is het dossier grondig bestudeerd en werd al gauw duidelijk dat er crusiale fouten waren weergegeven wat zou lijden tot een strafvervolging. Door Tim is dit stellig en overtuigend aangekaard bij het OM, wat heeft geleid tot vrijspraak. Ben hem hier zeer dankbaar voor, omdat mijn baan als beveiliger anders in gevaar was gekomen. Ook zijn alle kosten van de zaak teruggevorderd en toegewezen.

Prinsegracht 6 2512 GA Den haag

070 7621080

Over Farber Zwaanswijk Advocaten

“Gelijk hebben is anders dan gelijk krijgen. Ons doel is dat u gelijk krijgt.” Farber Zwaanswijk Advocaten laat zich het beste omschrijven als doortastend en doelgericht. Het kantoor is opgericht op basis van goede samenwerkingservaring tussen de oprichters, mr. T. Farber (advocaat en docent aan de Universiteit Leiden) en mr. C.P. Zwaanswijk (advocaat). Korte lijnen, helder communiceren en passie voor het juridische vak zijn onze kernwaarden. Dit resulteert in een scherpe en energieke aanpak van uw zaak, waarbij wij als geen ander weten hoe belangrijk het is dat u elke stap kunt volgen.

Over Advocaatscore.nl