Communicatie

Ze is heel communicatief, ze reageert snel als je vragen hebt.

Duidelijkheid boven alles

Ik wil mijn oprechte waardering en dankbaarheid uitspreken voor de professionele en empathische begeleiding van mevrouw Van de Griek gedurende het proces met het UWV. Haar expertise en inzet bij de intake hebben mij enorm geholpen bij het beoordelen van de haalbaarheid van het indienen van een bezwaarschrift bij het UWV. Dankzij haar analyse en inzicht kwam naar voren dat er zeker enige kans van slagen was, echter bij een later telefonisch onderhoud tussen de verzekeringsarts van het UWV en mevrouw Van de Griek, bleek dat de starheid en het zwart/wit kijken en denken van het UWV ons bij voorbaat al kansloos maakten en heb ik het bezwaar, op haar advies en uitleg, ingetrokken. Ondanks deze uitslag heeft de begeleiding van mevrouw Van de Griek een significant verschil gemaakt in mijn ervaring met het UWV en heeft mij geholpen om met vertrouwen de volgende stappen te zetten.

• Betrokkenheid

Goed, transparant, resultaatgericht en heldere communicatie.

Een advocaat die mij goed heeft bijgestaan in een voor mij heel moeilijke periode. Zij krijgt van mij een tien met een griffel.

Zeer deskundige advocaat.

• Betrokkenheid

Blij dat ik VGD advocatuur heb ingeschakeld

mr vd Griek heeft me geholpen in mijn zaak en voor mij het onderste uit de kan gehaald. Het bezwaarschrift is dankzij haar werk gegrond verklaard. Er is echt een last van mijn schouders gevallen. Ik ben haar erg dankbaar voor het werk dat ze voor mij heeft verricht. Ze reageert ontzettend snel op mail en komt heel kundig over.

• Betrokkenheid

De juiste specialist op het gebied van socialezekerheidsrecht.

VDG Advocatuur is transparant en helder in de omgang. Zeer gedreven om een goed resultaat te behalen voor de cliënt. Geen onverwachte nevenkosten.

5 sterren

Een goede advocaat die zich hart maakt voor de mensen. Echt super blij dankzij saskia van de griek een positieve uitspraak bedankt voor alles!!

Ik ben zeer tevreden

Ik raad u ook mr.Saskia van der Griek als advocaat nemen,staat altijd voor je klaar duidelijk professioneel

• Betrokkenheid

Fijne en duidelijke comunicatie!

Zeer betrokken advocate

Goed werk!

Goed werk gedaan, zaak gewonnen!

Prima geholpen

Ondanks dat wij dachten/ wisten dat we gelijk hadden, hebben we dat niet gekregen. Ook wij konden samen niet door het pantser van het UWV heen breken. Op een deskundige en fatsoenlijke manier hebben we getracht de situatie in kaart te brengen. Argumenten werden genegeerd en ontkend. Daar viel niet tegenop te argumenteren. Kwam bij dat de kwaliteit van de communicatie (digitaal en in de rechtbank) slecht was en zelfs de rechterlijke macht zat ons tegen met loze beloften. De bijstand die wij hebben gekregen van VDG was prima, maar soms breekt het je bij de handen af. Barbertje moest hangen. Kan er een boek over schrijven a.d.h.v. een vuistdik dossier. Ga het maar niet doen, want het leidt tot nog meer teleurstelling en frustratie.

• Betrokkenheid

Deskundig, snelle reactie en betrouwbaar!

Zeer professionele en adequate hulp gehad, goede adviezen en met een goede uitkomst.

• Betrokkenheid

Voelde mij begrepen en gesteund

Mijn raadsvrouwe is top. Ze denkt mee en ziet mij niet als een cijfer. Het contact verliep probleemloos van begin tot eind.

• Betrokkenheid

Mevr vd Griek heeft me fantastisch geholpen met het bezwaar tegen de WIA. Ik voelde me erg gehoord en begrepen door haar. Ze is heel deskundig en professioneel. Erg fijn en snel in contact.

Erg goed

Erg goed geholpen bij mijn bezwaar WIA. Ook gelijk gekregen in mijn bezwaar door de goede hulp van VDG advocatuur. Fijn en snel contact gehad via de mail. Raad VDG Advocatuur zeker aan!

Super service

Dit is nu de derde keer dat ik met mr. Saskia van de Griek heb gewerkt voor een belangrijke zaak en het was weer even fijn als de andere keren met goede en snelle service, en heel pro-actief wat het extra vertrouwd maakt.

prima advocaat

de zaken die we aanbrengen worden adquaat opgepakt

TOP ondersteuning

Zeer prettige en begripvolle ondersteuning bij mijn WIA beoordeling. Mede door de goede hulp, zaak met succes verdedigd.

Ruim voldoende

Rechten en plichten

geweldig goed geholpen

mijn ervaring met VDG advocatuur is erg goed Er was meteen een goede klik en er werd goed gecommuniceerd. Op vragen via de mail word meteen gereageerd dat is erg fijn. Ik kan VDG advocatuur dan zeer aanbevelen

• Betrokkenheid

Goed duidelijk fijn geholpen met een goed resultaat als einde zeer tevreden. Zonder haar was het mijzelf niet gelukt

Heel tevreden

• Betrokkenheid

Ze heeft mijn belangen goed behartigd, maar heb haar te laat ingeschakeld.

Zijn zeer goed geholpen

Goed geholpen door mevr van de Griek

• Betrokkenheid

Via deze weg wilde ik laten weten dat mijn ervaring enorm positief is geweest en altijd voledig vertrouwen heb gehad in Saskia. Zij heeft ons enorm goed geholpen, snel , profesioneel, en doeltreffend! Mocht het ooit weer nodig zijn dan zal ik zeker weer raad en advies vragen bij Saksia als mijn advocaat om mij bij te staan.

Zeer positief

Prettige samenwerking.

Betrouwbaar en laagdrempelig

Ik denk dat het altijd een spannend proces is maar door goede communicatie heb ik dit proces als zeer positief ervaren.

prima,

Goede ervaring met controleren VSO

We hebben contact gehad met VDG in verband met een vaststellingsovereenkomst. We waren in eerste instantie van plan het telefonisch af te handelen, maar uiteindelijk voor gekozen om toch gesprek op kantoor te hebben (waar we achteraf erg blij mee waren, omdat dat toch erf fijn praat). Prettig en vertrouwd contact; ze neemt de tijd en er wordt goed geluisterd. Ook het contact en advies daarna via e-mail waren prettig; altijd snelle reactie en afspraken worden nagekomen. Het advies was helder en geeft vertrouwen dat op alle details waren gelet. Er werd open gecommuniceerd over de prijs en achteraf zijn er daardoor geen verrassingen. Al met al een hele goede ervaring.

To the point.

Ik voelde me goed gehoord en gesteund in mijn zaak. Een vrouw (en naamgenoot) die weet hoe het werkt en daar uitstekend en kordaat naar kan handelen. Ik heb met meerdere advocaten te maken gehad, elk met hun specialisatie, maar bij haar ging het lekker vlot en duidelijk. Ik zou haar zeker aanraden. Duidelijke taal en to the point!

• Betrokkenheid

Fijn dat iemand alles uit de kast trekt om tot een goed resultaat te komen. Bijzonder tevreden.

Goede ervaring

Mervouw de Griek heeft mij zeer goed bijgestaan in mijn WIA-zaak met positief resultaat! Ze is erg kundig en betrokken. Ik zal haar zeker aanbevelen!

• Betrokkenheid

een advocate die altijd klaar staat, en direct reageert op vragen en nieuwe ontwikkelingen

Alleen positief

Uitermate klantvriendelijk behandeld, snel reactie op email gekregen en ons bezwaar met gewenste resultaat afgehandeld

Zeer kundig en efficient

Saskia heeft voor ons de bezwaarprocedure bij het UWV gedaan (ivm WIA-uitkering). Tijdens het intake gesprek is hebben we de situatie geschets en aan de hand daarvan is de strategie bepaald. Saskia kan goed luisteren en geeft goed advies zonder valse hoop te wekken, ze is zeer realistisch. Los van de uitspraak (die in ons geval positief was) kunnen we VDG Advocatuur zeer aanraden . Betrokkenheid, zakelijkheid en deskundigheid staan bovenaan!

Professioneel

Mevrouw mr. Van de Griek heeft mij zeer goed bijgestaan in mijn WIA-zaak en heeft mij hierbij voorzien van helder en duidelijk advies. Ze is te allen tijde bereikbaar en met name een advocaat die open stond voor mijn eigen visie en ideeën om zo samen tot de beste strategie te komen. Door haar enorme inzet en professionele aanpak is mijn zaak tot een goed einde gekomen. Ook nu mijn zaak ten einde is kan ik blijven rekenen op de inzet van mr. Van de Griek zonder dat zij vergeet wie haar cliënt is en waar de zaak omdraait.

• Betrokkenheid

Heel fijn geholpen, fijn contact!

Heel goed geholpen, zal de volgende keer zeker weer voor hun kiezen

Zeer goed bijgestaan!

Mijn ervaring met mevrouw van de Griek is ronduit positief. Zij heeft mij zeer goed bijgestaan en voorzien van helder en duidelijk advies. Zeer professioneel en vakbekwaam. De communicatie verliep snel en gemakkelijk.

Vakkundig, overzicht en rust

Mevrouw van de Griek komt over als een stabiele en vakkundige advocaat. Zij straalt een bepaalde rust en evenwicht uit waardoor ik mij als cliënt gesteund voel en wat mij vertrouwen geeft.

• Betrokkenheid

Ik voelde mij gehoord en gesteund

Ik heb het als positief ervaren, helaas niet met een positief resultaat.

Efficient en kundig.

Mw van de Griek heeft mij geholpen met een ingewikkelde zaak incl een hoger beroep tegen de sociale dienst. Prima resultaat waar ik tevreden mee ben.

• Betrokkenheid

Goed behandeld zou haar zeker aan raden

Goede behandeld zeer betrokken

• Betrokkenheid

Helder comminicatie, snel en denkt mee!

Ik ben erg blij met de hulp van VDG advocatuur! VDG advocatuur denkt mee en communiceert op een heldere en duidelijke manier waarbij er snel geschakeld kan worden. Ik ben zeer tevreden!

• Betrokkenheid

Geweldige hulp, waar je op kan vertrouwen

Saskia heeft mij bijgestaan in mijn rechtszaak betreffende onterechte borginhouding door mijn voormalige huurbaas. Ze heeft goede communicatie geleverd en bij twijfel kon ik altijd met vragen bij haar terecht. De zaak is nu gesloten en ik ben dankbaar voor haar hulp en expertise.

Uitstekend en vertrouwd

Ontzettend blij met Saskia's hulp tijdens ons rechtsproces betreffende borg inhouding door een huurbaas. Mocht ik ooit weer juridische hulp vereisen, dan weet ik wie te contacten.

Zeer tevreden.

Ben uitstekend geholpen door Mr. S van der Griek. Reageert snel. Heeft verstand van zaken en is een doorzetter. Wanneer iets onduidelijk is neemt ze alle tijd om het uit te leggen. Geen moeilijk gedoe. Een prima advocaat en zal haar zeker aanbevelen bij anderen.

• Betrokkenheid

Ze is duidelijk en komt haar afspraken na.

• Betrokkenheid

Wij zijn begrepen en goed geholpen

Dat wij eindelijk begrepen werden en zeer goed naar ons geluisterd is. En wij zeer goed geholpen zijn dat het UWV wel naar ons moest luisteren

• Betrokkenheid

Snel antwoord, adequaat en steungevend

goed geregeld

Goede procedure gevolgd alleen niet met het gewenste resultaat voor mij. Het UWV is veel te log en hebben de opdracht om zo min mogelijk en het liefst geen mensen meer af te keuren.

Professioneel

Weet zich zeer goed in te leven in jouw zaak. Ook als je in het buitenland woont regelt ze alles erg professioneel via internet.

• Betrokkenheid

Erg fijn opgevangen en geholpen.

Ik ben verbaal niet erg sterk en raakte in alle paniek toen ik een bezwaar moest indienen. Ik wist niet waar ik het zoeken moest. Saskia heeft mij enorm goed opgevangen en gerust gesteld en heeft hierbij geholpen. Zij heeft het bezwaar voor mij ingediend en heeft mij uitgelegd hoe alles in zijn werk gaat (was mijn eerste keer). Ik ben goed op de hoogte gehouden betreffende mijn zaak. Helaas was de uitkomst minder, maar desondanks een top ervaring gehad! Nogmaals bedankt saskia!

• Betrokkenheid

Zeer correct en duidelijk in communicatie. En zeer kundig in verweer. Ik heb er heel veel aan gehad.

Zeer professioneel

Saskia heeft mij zeer goed geholpen en geeft duidelijke communicatie. Ze is deskundig, beteokken en professioneel.

Goeie advocaat

Uitstekend werk geleverd.

• Betrokkenheid

Erg aardige en duidelijke advocaad

Duidelijk antwoord op je vragen, goede hulp en erg vriendelijke mensen.

• Betrokkenheid

Doet wat er gevraagd wordt,

Communiceerde fijn en gemakkelijk via de mail. Was nog misverstand over de prijs, maar werd keurig hersteld volgens afspraak

• Betrokkenheid

Een kundig en accurate advocaat.

Ze heeft een bezwaarschrift opgesteld met betrekking tot de 1e jaars keuring ziektewet. Het UWV heeft ons op alle punten gelijk gegeven dankzij haar kundigheid en gedegen advies. Ook zijn de lijnen kort, binnen 1 dag teruggemaild.

• Betrokkenheid

helaas door de caronamaatregelen alleen mailcontact gehad. Vond ik erg jammer, omdat ik best wel wat vragen had wat ik erbij heb laten zitten. Vond ook dat er teveel werd afgewacht. Wel heb ik de zaak gewonnen waar ik ze zeer dankbaar voor ben

• Betrokkenheid

Saskia luister heel goed Wat een cliënte wilt!! En doet ontzettend haar best! Een woord super

• Betrokkenheid

Zeer goede advocaat in sociale zekerheidsrecht

Naar tevredenheid geholpen

Hoewel het eindresultaat een zware teleurstelling was, ben ik door mevr. de Griek goed geholpen.

• Betrokkenheid

mw. Van de Griek heeft een luisterend oor en kennis van zaken

N.a.v. juridisch probleem met gemeente heeft mw. Van de Griek ons bijgestaan tijdens de bezwarenprocedure, helaas vanwege kromme jurisprudentie is geen zicht op winnen beroep en hebben we moeten besluiten ons te voegen naar het oordeel van de gemeente.

Juridische expertise onmisbaar!

Ons bezwaar tegen UWV beslissing is gegrond verklaard! We hadden zelf e.e.a. aangedragen maar de juridische expertise van Saskia van de Griek was onmisbaar! Altijd een snelle en adequate reactie op onze vragen. Aan maanden van stress en onrecht is een eind gekomen. Waarvoor onze dank!

• Betrokkenheid

Vriendelijke en snelle reactie op berichten.

Het lijkt mij een jonge en frisse onderneming, die vriendelijk op mij over komt. Zou eventueel wat bredere juridische aspecten moeten kunnen behandelen. Voor de rest niets op aan te merken. En veel succes gewenst. Met vriendelijke groet, Marcel Dillerop.

• Betrokkenheid

ben goed geinformeerd doir advocate

De advocaat nam alle tijd om teluisteren gaf een eerlijk en goed onderbouwd advies. De communicatie verliep in goede orde. Ben erg tevreden.

Professioneel

Ze is professioneel en weet waar ze over praat. Tevens is ze flexibel in haar werkwijze waardoor ze zich zeer goed kan aanpassen. Mijn ervaring is erg goed en wanneer ik weer een advocaat nodig heb, weet ik haar te vinden!

Goed!

Mevrouw van de Griek kon goed luisteren, en hield mij goed op de hoogte van het verloop van het bezwaar

Accuraat snel en kundig

Mijn ervaring met mevrouw van de Griek is eigenlijk altijd positief. Ze is heel kundig. Ik voel mij ook gehoord. Dat vind ik heel belangrijk. Ze reageert altijd snel op zaken. Dat heb ik steeds mogen ervaren. Ik zou haar aan iedereen aanbevelen. Alle onderstaande punten kan ik positief beoordelen.

• Betrokkenheid

Mr. Saskia van de Griek is een zeer betrokken, duidelijke en kundige advocate. Ze had voor mij zeer snel en duidelijk samengevat haar verweer voor de rechtbank tip top in orde. De uitkomst was uitstekend! Ik geef haar een tien en mocht ik ooit nog een advocate nodig hebben dan is zij degene die ik raadpleeg. O. Schothuis

• Advies N.v.t.

Zeer vakbekwaam

Korte lijnen, heldere communicatie, advocaat prettig als persoon en bovenal heel vakbekwaam.

• Betrokkenheid

Duidelijk, no nonsense en zeer succesvol!

Mevrouw Van de Griek heeft mij uitstekend geholpen met een herzieningsverzoek omtrent een hoge boete van het UWV. (100% boeteregeling 2011-2014). Haar handelen was zeer adequaat en zeer succesvol: de boete is met vele duizenden euro`s verlaagd. Het contact met mevrouw Van de Griek was tevens erg prettig: no nonsense, vriendelijk en steeds snel bericht terug, wat ik bij andere advocaten zeker niet gewend was... Kortom, dit is een topper!

• Betrokkenheid

Alles is heel snel opgelost , & dank je wel ,,SASKIA VAN DE GRIEK ,, xxx ,& groetjes ,

• Geholpen door: Saskia van de Griek

heb vol vertrouwen in je gehad en goed me bij gestaan hebben

• Geholpen door: Saskia van de Griek

Ik ben zeer tevreden over haar inzet en betrokkenheid. Fantastisch advocaat! Doet haar werk professioneel,maar u kunt ook voor advies terecht. Ik raad U mr Saskia aan.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik heb alleen contact gehad via Mail. Juridisch informatief heb ik niet ondernomen. De bezwaren waren eentonig in geschrift Betreft hulpvaardigheid is goed

Was super goed

• Geholpen door: Saskia van de Griek

Zeer goed geholpen. Over het traject van de UWV mag duidelijker gesproken worden. Zodat het een hoop spanning weg neemt bij client. Verder zeer goed en correct geholpen. En goed resultaat.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

was een beetje ongelukkig tijdstip vlak voor Pasen van mijn kant.

• Geholpen door: Saskia van de Griek

Super vriendelijk en snel geholpen, ik heb nergens zelf achteraan hoeven gaan .

• Geholpen door: Saskia van de Griek

Wij zijn goed geholpen door Saskia, hebben een duidelijk uitleg en advies gekregen. Hadden direct een goed gevoel gehad van de deskundigheid en vakbekwaamheid van haar.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ben heel netjes geholpen en er werd naar mij geluisterd.

• Geholpen door: Saskia van de Griek

Vaststellingsovereenkomst. Mevrouw van de Griek heeft mij zeer goed bijgestaan en voorzien van heldere en duidelijk advies. Zeer professioneel en heeft echt een hart voor de zaak en cliënten.

• Geholpen door: Saskia van de Griek

Geweldig ben zeker zeer te vreden Kan iedereen aan raden voor deze advocaat Zeer menselijk luister naar je verhaal en vergeet niets Voor mij en anderen compleet Zo ben ik nog niet eerder tegen gekomen Deze advocaat kan ik zeker aan raden voor alle gevallen .Dit kom je niet vaak tegen en zeker niet in deze tijd

• Geholpen door: Saskia van de Griek

Kundig, betrokken en behulpzaam. Ik raad Saskia zeker aan.

• Geholpen door: Saskia van de Griek

Ik ben haar erg dankbaar voor alles wat ze voor mij gedaan heeft. Ze stond me altijd bij met haar goede adviezen. Ze is erg vriendelijk, meedenkend en professioneel. Ik had me geen betere kunnen wensen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik ervoer dat de initiëring van contact veel vanuit mij moest komen. Toen ik aangaf dat ik eerst wilde checken wat er uit ging qua verhaal werd hier goed gehoor aan gegeven. Jammer dat bij het toelichten van bezwaar puur een formele brief werd voorgelezen ipv toegelicht, passend bij de setting van de hoorzitting

• Geholpen door: Saskia van de Griek

In een bezwaar procedure zit er altijd veel tijd tussen de processtukken, zodat het weer een tijd duurt tot het volgende overleg. Tijdens een hoorzitting is de commissie in het bezit van alle processtukken tot dat moment. Het is in een hoorzitting gebruikelijk om een 'pleitnota' te hanteren waarin eventuele aanvullingen of reacties op standpunten van de gemeente zijn opgenomen. Daarna kan de Commissie vragen stellen, die dan worden beantwoord.

Neemt haar client en werk serieus,goede advies iemand die kunt vertrouwen.kom je ooit in probleem mijn advies zoek verder niet neem deze advocaat

• Geholpen door: Saskia van de Griek

ik ben super tevreden over mvr van de griek

• Geholpen door: Saskia van de Griek

Saskia heeft ons in het hele traject bijzonder professioneel en vakkundig bijgestaan.Haar pleidooi bij de zitting was ook enorm uitgebreid en vakkundig.Verder heeft zij ons-lees mijn vrouw-op elk gebied goed bijgestaan.Wij zouden zo weer een beroep op haar doen en haar ten zeerste bij anderen aan bevelen.

Over VDG advocatuur

VDG advocatuur is een gespecialiseerd advocatenkantoor in Almelo, Twente. Wij staan u bij op een select aantal rechtsgebieden: - socialezekerheidsrecht: uitkering (WIA, WGA, IVA, bijstand, Zw, WW, Wajong): bezwaar, beroep en hoger beroep; - jeugdrecht: ondertoezichtstelling (OTS) en uithuisplaatsing (UHP): verweer en hoger beroep; Betrokkenheid, zakelijkheid en deskundigheid staan bij ons bovenaan. Iedere zaak wordt bij ons deskundig en met betrokkenheid behandeld, groot of klein.

Over Advocaatscore.nl