Snel antwoord, adequaat en steungevend

goed geregeld

Goede procedure gevolgd alleen niet met het gewenste resultaat voor mij. Het UWV is veel te log en hebben de opdracht om zo min mogelijk en het liefst geen mensen meer af te keuren.

Professioneel

Weet zich zeer goed in te leven in jouw zaak. Ook als je in het buitenland woont regelt ze alles erg professioneel via internet.

• Betrokkenheid

Erg fijn opgevangen en geholpen.

Ik ben verbaal niet erg sterk en raakte in alle paniek toen ik een bezwaar moest indienen. Ik wist niet waar ik het zoeken moest. Saskia heeft mij enorm goed opgevangen en gerust gesteld en heeft hierbij geholpen. Zij heeft het bezwaar voor mij ingediend en heeft mij uitgelegd hoe alles in zijn werk gaat (was mijn eerste keer). Ik ben goed op de hoogte gehouden betreffende mijn zaak. Helaas was de uitkomst minder, maar desondanks een top ervaring gehad! Nogmaals bedankt saskia!

• Betrokkenheid

Zeer correct en duidelijk in communicatie. En zeer kundig in verweer. Ik heb er heel veel aan gehad.

Zeer professioneel

Saskia heeft mij zeer goed geholpen en geeft duidelijke communicatie. Ze is deskundig, beteokken en professioneel.

Goeie advocaat

Uitstekend werk geleverd.

• Betrokkenheid

Erg aardige en duidelijke advocaad

Duidelijk antwoord op je vragen, goede hulp en erg vriendelijke mensen.

• Betrokkenheid

Doet wat er gevraagd wordt,

Communiceerde fijn en gemakkelijk via de mail. Was nog misverstand over de prijs, maar werd keurig hersteld volgens afspraak

• Betrokkenheid

Een kundig en accurate advocaat.

Ze heeft een bezwaarschrift opgesteld met betrekking tot de 1e jaars keuring ziektewet. Het UWV heeft ons op alle punten gelijk gegeven dankzij haar kundigheid en gedegen advies. Ook zijn de lijnen kort, binnen 1 dag teruggemaild.

• Betrokkenheid

helaas door de caronamaatregelen alleen mailcontact gehad. Vond ik erg jammer, omdat ik best wel wat vragen had wat ik erbij heb laten zitten. Vond ook dat er teveel werd afgewacht. Wel heb ik de zaak gewonnen waar ik ze zeer dankbaar voor ben

• Betrokkenheid

Saskia luister heel goed Wat een cliënte wilt!! En doet ontzettend haar best! Een woord super

• Betrokkenheid

Zeer goede advocaat in sociale zekerheidsrecht

Naar tevredenheid geholpen

Hoewel het eindresultaat een zware teleurstelling was, ben ik door mevr. de Griek goed geholpen.

• Betrokkenheid

mw. Van de Griek heeft een luisterend oor en kennis van zaken

N.a.v. juridisch probleem met gemeente heeft mw. Van de Griek ons bijgestaan tijdens de bezwarenprocedure, helaas vanwege kromme jurisprudentie is geen zicht op winnen beroep en hebben we moeten besluiten ons te voegen naar het oordeel van de gemeente.

Juridische expertise onmisbaar!

Ons bezwaar tegen UWV beslissing is gegrond verklaard! We hadden zelf e.e.a. aangedragen maar de juridische expertise van Saskia van de Griek was onmisbaar! Altijd een snelle en adequate reactie op onze vragen. Aan maanden van stress en onrecht is een eind gekomen. Waarvoor onze dank!

• Betrokkenheid

Vriendelijke en snelle reactie op berichten.

Het lijkt mij een jonge en frisse onderneming, die vriendelijk op mij over komt. Zou eventueel wat bredere juridische aspecten moeten kunnen behandelen. Voor de rest niets op aan te merken. En veel succes gewenst. Met vriendelijke groet, Marcel Dillerop.

• Betrokkenheid

ben goed geinformeerd doir advocate

De advocaat nam alle tijd om teluisteren gaf een eerlijk en goed onderbouwd advies. De communicatie verliep in goede orde. Ben erg tevreden.

Professioneel

Ze is professioneel en weet waar ze over praat. Tevens is ze flexibel in haar werkwijze waardoor ze zich zeer goed kan aanpassen. Mijn ervaring is erg goed en wanneer ik weer een advocaat nodig heb, weet ik haar te vinden!

Goed!

Mevrouw van de Griek kon goed luisteren, en hield mij goed op de hoogte van het verloop van het bezwaar

Accuraat snel en kundig

Mijn ervaring met mevrouw van de Griek is eigenlijk altijd positief. Ze is heel kundig. Ik voel mij ook gehoord. Dat vind ik heel belangrijk. Ze reageert altijd snel op zaken. Dat heb ik steeds mogen ervaren. Ik zou haar aan iedereen aanbevelen. Alle onderstaande punten kan ik positief beoordelen.

• Betrokkenheid

Mr. Saskia van de Griek is een zeer betrokken, duidelijke en kundige advocate. Ze had voor mij zeer snel en duidelijk samengevat haar verweer voor de rechtbank tip top in orde. De uitkomst was uitstekend! Ik geef haar een tien en mocht ik ooit nog een advocate nodig hebben dan is zij degene die ik raadpleeg. O. Schothuis

• Advies N.v.t.

Zeer vakbekwaam

Korte lijnen, heldere communicatie, advocaat prettig als persoon en bovenal heel vakbekwaam.

• Betrokkenheid

Duidelijk, no nonsense en zeer succesvol!

Mevrouw Van de Griek heeft mij uitstekend geholpen met een herzieningsverzoek omtrent een hoge boete van het UWV. (100% boeteregeling 2011-2014). Haar handelen was zeer adequaat en zeer succesvol: de boete is met vele duizenden euro`s verlaagd. Het contact met mevrouw Van de Griek was tevens erg prettig: no nonsense, vriendelijk en steeds snel bericht terug, wat ik bij andere advocaten zeker niet gewend was... Kortom, dit is een topper!

• Betrokkenheid

Alles is heel snel opgelost , & dank je wel ,,SASKIA VAN DE GRIEK ,, xxx ,& groetjes ,

• Geholpen door: Saskia van de Griek

Stationsstraat 11

7607 GX Almelo

Over VDG advocatuur

VDG advocatuur is een gespecialiseerd advocatenkantoor in Almelo, Twente. Wij staan u bij op een select aantal rechtsgebieden: - socialezekerheidsrecht: uitkering (WIA, WGA, IVA, bijstand, Zw, WW, Wajong): bezwaar, beroep en hoger beroep; - jeugdrecht: ondertoezichtstelling (OTS) en uithuisplaatsing (UHP): verweer en hoger beroep; Betrokkenheid, zakelijkheid en deskundigheid staan bij ons bovenaan. Iedere zaak wordt bij ons deskundig en met betrokkenheid behandeld, groot of klein.

Over Advocaatscore.nl