Communicatie

Ze is heel communicatief, ze reageert snel als je vragen hebt.

Duidelijkheid boven alles

Ik wil mijn oprechte waardering en dankbaarheid uitspreken voor de professionele en empathische begeleiding van mevrouw Van de Griek gedurende het proces met het UWV. Haar expertise en inzet bij de intake hebben mij enorm geholpen bij het beoordelen van de haalbaarheid van het indienen van een bezwaarschrift bij het UWV. Dankzij haar analyse en inzicht kwam naar voren dat er zeker enige kans van slagen was, echter bij een later telefonisch onderhoud tussen de verzekeringsarts van het UWV en mevrouw Van de Griek, bleek dat de starheid en het zwart/wit kijken en denken van het UWV ons bij voorbaat al kansloos maakten en heb ik het bezwaar, op haar advies en uitleg, ingetrokken. Ondanks deze uitslag heeft de begeleiding van mevrouw Van de Griek een significant verschil gemaakt in mijn ervaring met het UWV en heeft mij geholpen om met vertrouwen de volgende stappen te zetten.

• Betrokkenheid

Goed, transparant, resultaatgericht en heldere communicatie.

Een advocaat die mij goed heeft bijgestaan in een voor mij heel moeilijke periode. Zij krijgt van mij een tien met een griffel.

Zeer deskundige advocaat.

• Betrokkenheid

Blij dat ik VGD advocatuur heb ingeschakeld

mr vd Griek heeft me geholpen in mijn zaak en voor mij het onderste uit de kan gehaald. Het bezwaarschrift is dankzij haar werk gegrond verklaard. Er is echt een last van mijn schouders gevallen. Ik ben haar erg dankbaar voor het werk dat ze voor mij heeft verricht. Ze reageert ontzettend snel op mail en komt heel kundig over.

• Betrokkenheid

De juiste specialist op het gebied van socialezekerheidsrecht.

VDG Advocatuur is transparant en helder in de omgang. Zeer gedreven om een goed resultaat te behalen voor de cliënt. Geen onverwachte nevenkosten.

5 sterren

Een goede advocaat die zich hart maakt voor de mensen. Echt super blij dankzij saskia van de griek een positieve uitspraak bedankt voor alles!!

Ik ben zeer tevreden

Ik raad u ook mr.Saskia van der Griek als advocaat nemen,staat altijd voor je klaar duidelijk professioneel

• Betrokkenheid

Fijne en duidelijke comunicatie!

Zeer betrokken advocate

Goed werk!

Goed werk gedaan, zaak gewonnen!

Prima geholpen

Ondanks dat wij dachten/ wisten dat we gelijk hadden, hebben we dat niet gekregen. Ook wij konden samen niet door het pantser van het UWV heen breken. Op een deskundige en fatsoenlijke manier hebben we getracht de situatie in kaart te brengen. Argumenten werden genegeerd en ontkend. Daar viel niet tegenop te argumenteren. Kwam bij dat de kwaliteit van de communicatie (digitaal en in de rechtbank) slecht was en zelfs de rechterlijke macht zat ons tegen met loze beloften. De bijstand die wij hebben gekregen van VDG was prima, maar soms breekt het je bij de handen af. Barbertje moest hangen. Kan er een boek over schrijven a.d.h.v. een vuistdik dossier. Ga het maar niet doen, want het leidt tot nog meer teleurstelling en frustratie.

• Betrokkenheid

Deskundig, snelle reactie en betrouwbaar!

Zeer professionele en adequate hulp gehad, goede adviezen en met een goede uitkomst.

• Betrokkenheid

Voelde mij begrepen en gesteund

Mijn raadsvrouwe is top. Ze denkt mee en ziet mij niet als een cijfer. Het contact verliep probleemloos van begin tot eind.

• Betrokkenheid

Mevr vd Griek heeft me fantastisch geholpen met het bezwaar tegen de WIA. Ik voelde me erg gehoord en begrepen door haar. Ze is heel deskundig en professioneel. Erg fijn en snel in contact.

Erg goed

Erg goed geholpen bij mijn bezwaar WIA. Ook gelijk gekregen in mijn bezwaar door de goede hulp van VDG advocatuur. Fijn en snel contact gehad via de mail. Raad VDG Advocatuur zeker aan!

Super service

Dit is nu de derde keer dat ik met mr. Saskia van de Griek heb gewerkt voor een belangrijke zaak en het was weer even fijn als de andere keren met goede en snelle service, en heel pro-actief wat het extra vertrouwd maakt.

prima advocaat

de zaken die we aanbrengen worden adquaat opgepakt

TOP ondersteuning

Zeer prettige en begripvolle ondersteuning bij mijn WIA beoordeling. Mede door de goede hulp, zaak met succes verdedigd.

Ruim voldoende

Rechten en plichten

geweldig goed geholpen

mijn ervaring met VDG advocatuur is erg goed Er was meteen een goede klik en er werd goed gecommuniceerd. Op vragen via de mail word meteen gereageerd dat is erg fijn. Ik kan VDG advocatuur dan zeer aanbevelen

• Betrokkenheid

Goed duidelijk fijn geholpen met een goed resultaat als einde zeer tevreden. Zonder haar was het mijzelf niet gelukt

Heel tevreden

• Betrokkenheid

Ze heeft mijn belangen goed behartigd, maar heb haar te laat ingeschakeld.

Zijn zeer goed geholpen

Goed geholpen door mevr van de Griek

• Betrokkenheid

Via deze weg wilde ik laten weten dat mijn ervaring enorm positief is geweest en altijd voledig vertrouwen heb gehad in Saskia. Zij heeft ons enorm goed geholpen, snel , profesioneel, en doeltreffend! Mocht het ooit weer nodig zijn dan zal ik zeker weer raad en advies vragen bij Saksia als mijn advocaat om mij bij te staan.

Over VDG advocatuur

VDG advocatuur is een gespecialiseerd advocatenkantoor in Almelo, Twente. Wij staan u bij op een select aantal rechtsgebieden: - socialezekerheidsrecht: uitkering (WIA, WGA, IVA, bijstand, Zw, WW, Wajong): bezwaar, beroep en hoger beroep; - jeugdrecht: ondertoezichtstelling (OTS) en uithuisplaatsing (UHP): verweer en hoger beroep; Betrokkenheid, zakelijkheid en deskundigheid staan bij ons bovenaan. Iedere zaak wordt bij ons deskundig en met betrokkenheid behandeld, groot of klein.

Over Advocaatscore.nl