Heel tevreden

Beste Allen, Gezien het situatie waar ik in zat en de hulp van deze advocaten bureau kan ik zeggen dat ik heel tevreden ben met het support en de resultaten die tot nu toe zijn behaald. Dankje wel Team AKL Advocatuur samen staan we sterk. -xxx-

• Betrokkenheid

Suzanne heeft uitstekend werk geleverd en ik ben zeer tevreden met haar diensten.

Mijn ervaring met mijn Suzanne was buitengewoon positief. Vanaf het allereerste contact was ze zeer professioneel en grondig in haar aanpak. Ze luisterde aandachtig naar mijn zorgen en was altijd beschikbaar om mijn vragen te beantwoorden. Gedurende het hele proces hield ze me op de hoogte en zorgde voor duidelijke communicatie.

• Betrokkenheid

mijn eerste AKL ervaring erg spannend

Heel fijn geholpen, netjes en snel opgelost. AKL zeker een aanrader

• Betrokkenheid

AKL advocatuur heeft fantastisch werk gepresteerd.

• Betrokkenheid

Geweldige advocate,snel in antwoorden,als het nodig was,telefonisch contact,ze denkt mee en geeft goede adviezen.heel erg tevreden over!

• Betrokkenheid

Ik ben heel erg tevreden.ze hebben hun best gedaan voor alles,en het is goed gekomen.daarom heb ik 1

Ik ben heel erg tevreden

• Betrokkenheid

Hele prettige gesprekken. Zeer duidelijk en goed geholpen. Zeker een 9 waard. Top advocaten bureau , aan te bevelen.

• Betrokkenheid

Zeggen wat je doet, en doen wat je zegt

Erg prettige ervaring gehad in een minder prettige situatie. Betrouwbare informatie en zijn goed op de hoogte gehouden van de genomen stappen. Komt ook alle afspraken na. Een aanrader als je iets op het juridische vlak nodig hebt.

Luisteren goed naar je

Super gelopen Na problemen met aanvraag subsidie voor verduurzamen van de woning heb ik mijn rechtsbijstand ingeschakeld. Deze heeft de zaak uit handen gegeven aan ALK advocaten. Deze hebben het zeer fijn en met succes opgelost. Super hartelijk dank en professionele aanpak. Heel blij

Duidelijke communicatie, advies & acties

Zeer correcte en snelle communicatie en actie. Zijn heel erg tevreden over de dienstverlening van AKL advocaten. Suzanne heeft ons heel fijn geholpen en bijgestaan in ons geschil met een wederpartij. Suzanne was vanaf het begin betrokken bij ons geschil en heeft ons een goed advies gegeven m.b.t. tot de te nemen stappen en de bijbehorende proceskosten. Door snelle communicatie en acties vanuit AKL zijn wij tot een mooie afhandeling van ons geschil gekomen. Wij zijn Suzanne, AKL advocaten daarvoor dankbaar. Het heeft ons een eventuele gang naar de rechter voorkomen.

• Betrokkenheid

zeer goede communicatie en afhandeling

Verder niks om aan te vullen

• Betrokkenheid

Top advocaat die heel goed mee denkt en helpt. Suzanne Arakelyan

• Betrokkenheid

Erg betrouwbaar en zeer klantvriendelijk!

• Betrokkenheid

Ik wordt goed bijgestaan door Suzanne.

Ze communiceert goed, legt duidelijk uit welke stappen er genomen moeten worden en wat zij van mij verwacht. Ze is erg betrokken en een echte aanpakker.

• Betrokkenheid

Top ervaring zeker om aan te raden!

heb zoveel advocaten gehad maar geen van hen kon empathie tonen. En dat heb ik gelukkig wel met mijn huidige advocaat! Beste advocaat top top top staat voor je klaar en word altijd binnen 24 terug gebeld meestal al veel eerder. Communicatie is Top!

• Betrokkenheid

Suzanne luistert goed en denkt echt mee!

Super bedankt voor je inzet. Mocht ik ooit nog een keer juridisch bijstand nodig hebben kom ik zeker bij je terug

1 woord super!

• Betrokkenheid

Betrouwbaar, kundig en betrokken.

Meermaals een prettige ervaring.

• Betrokkenheid

Goed contact, betrokkenheid en snelle afhandeling

AKL Advocatuur is heel betrokken en professioneel.

• Betrokkenheid

Fijne samenwerking, eerlijk en betrouwbaar.

Suzanne is zeer betrokken bij de zaak. Het is niet alleen zakelijk, maar ook leeft zij met de klant mee. Wij konden voor alle vragen bij AKL Advocatuur terecht. De zaak is zeer goed opgepakt en in een goed resultaat geëindigd. Wij waren zeer tevreden.

Klantgericht en professioneel

Zeer deskundig advies gekregen van Suzanne welke ik op korte termijn nodig had. Enorm tevreden met het prettige contact. Veel dank.

• Betrokkenheid

Ik ben werkelijk perfekt geholpen de Suzanne

Het is heel fijn te weten , dat er mensen zijn die zoveel weten van de rechtsgang. En heel fijn dat Suzanne ons heeft begeleid in een heel vervelende kwestie. Hartelijk dank

• Betrokkenheid

deskundig en doortastend dezaak voor mij geregeld

Een deskundige aanpak van de zaak waarbij ze mij behoede voor te snel akkoord gaan.

Zeer handig en professioneel

Mijn zaak is door AKL advocaten zeer professioneel en handig aangepakt en Mijn dossier is met succes afgesloten wat anderen niet is gelukt. Deze advocatenkantoor raad ik ten zeerste aan.

• Betrokkenheid

Ik voelde mij gehoord, goed begrepen en heel goed geadviseerd

De commincatie verliep heel erg fijn. Snelle reacties ook buiten kantooruren zorgde voor een snelle afhandeling van mijn zaak

Over Advocaatscore.nl