Zeer prettig gesprek, waarbij Gert Poot goed advies gaf.

Helder wat de mogelijkheden zijn en bijkomende zaken om rekening mee te houden.

Prima ervaring.

Denkt goed mee en geeft helder advies.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Betrokkenheid

Involving one's own thinking in the case.

Swift feedback, practical knowledge and thinking about other future circumstances while preparing our first business contract have convinced me to use their services also next time.

• Expertise of the lawyers N/A
  • Involvement

Een TOPPER in de Nederlandse Advocatuur!

Heb je weleens het gevoel dat het zwaard van Damocles boven je hoofd hangt waarbij je in eerste instantie denkt…. Dit komt nooit meer goed? Bel dan Gert. Bij Gert ben je geen nummer en moet je niet eerst een afspraak maken voor een intake of iets dergelijks. Geen gedoe bij Gert. Hij luistert naar je verhaal en komt onmiddellijk in de actie en trekt letterlijk alles uit de kast om je te redden. De 500k die boven mijn hoofd hing is inmiddels van de baan en kan zelfs nooit meer opgeëist worden. Ik ben Gert hartstikke dankbaar. Kortom, heb je een probleem? Klein of groot…bel Gert.

• Betrokkenheid

Duidelijk, pragmatisch en zonder poespas

Prettige en snelle opvolging van mijn vraag.

Fijn geholpen!

Veel voor ons gedaan, goed advies gegeven. Zijn in onze zaak er goed uitgekomen.

Top klasse !

Hele top klasse advocaturen kantoor.met begrip voor de klant en meedenkend voor een goeie oplossing. En heel klantvriendelijk.groetjes Lila.

Transparant en meedenkend

Wij hebben een hele fijne ervaring met advocaat dhr Poot, altijd snel contact en duidelijkheid. Geen kleine lettertjes en meedenkend. Fijn om mee 'samen te werken'. Niets negatiefs op aan te merken.

• Betrokkenheid

Stip Advocatuur helped me with a major leagal issue

Being an expat, it was difficult for me to find legal aid. Stip Advocatuur helped me with the retrieval of my security deposit from the owner. They not only helped me with the security deposit, but also found out that the owner has illegally charged me with administration charges of 450EUR. The lawers were extremely helpful and available. All communications were made professionally through email. I would like to thank Stip Advocatuur for help.

• Expertise of the lawyers
  • Involvement

Zeer prettige communicatie, vriendelijk & een snelle afhandeling van de zaak.

Zeer prettig

Het contact met Stip Advocatuur verliep op alle vlakken soepel. De communicatie over de kwestie, als de stappen die daarop volgde. Wanneer nodig, hoop ik zeker weer een beroep ze te kunnen doen.

• Betrokkenheid

Een advocaat die menselijk is en denkt in oplossingen.

Bereikbaarheid en deskundigheid waren super. Gert is goed bereikbaar en anders belt/mailt hij je zo snel mogelijk terug. Hij denkt mee in oplossingen en kijkt waarbij hij kan ondersteunen. Hij blijft betrokken tot de zaak is opgelost. Zou Stip ook zeker aanbevelen.

Simply outstanding

Smooth communication, everything pretty much handled by the laywer, only limited intervention needed from my side which was very much appreciated. The outcome heavily exceeded my expectations thanks to bold and reasonable approach from Mr. Poot. I cannot but recommend his great services.

• Expertise of the lawyers
  • Involvement

Snelle en correcte afhandeling met het gewenste resultaat.

Ik ben zeer tevreden over de wijze waarop mijn zaak is behandeld. en zeker over de correcte manier van informeren

Uitstekend!

Hij is een beetje harvey specter met een mix van better call Saul !!!

Top dienstverlening

Top dienstverlening van STIP Law communicatie was zeer vlot een reactie duurde dan ook nooit lang. Niet vies om extra werk uit handen te nemen van zijn klanten. Bedankt voor de goede service!

• Betrokkenheid

zeer goed en vakkundig geholpen

via ligo in contact gekomen met stip advocatuur. alle vragen werden snel en vakkundig beantwoord omtrent een zzp-overeenkomst. nu weet ik exact wat ik wel en niet kan gaan doen en loop ik geen risico op een evt. boete die ik anders zeer waarschijnlijk gekregen had.

Betrokken, deskundig en vriendelijk

Mijn ervaring met Stip Advocatuur was zeer prettig. Gert is een vriendelijke man, betrokken, deskundig en denkt in het belang van de klant. Zou hem zeker weer benaderen wanneer ik advies nodig heb.

Vakkundig en persoonlijk

De samenwerking met Stip Advocatuur was erg prettig. Wij hebben snel kunnen schakelen, ze denken mee, en ze hebben goed werk geleverd. Al met al een zeer positieve ervaring.

Achterstand zorgverzekering

Ik zat in een stressvolle situatie had niet veel geld. En ben erg goed geholpen door Gert hij heeft er alles aan gedaan om toch een regeling voor mij te regelen bij de GGN en dat is gelukt. Communicatie was goed en het advies vooral heb er van geleerd en hij heeft ook gezegd wat ik het beste kon doen. Ben hem erg dankbaar.

5 sterren, Geweldig

Gert is een zeer kundig advocaat. In één woord geweldig! Betrouwbaar, proactief, reageert snel en houdt je op de hoogte van het proces. Hij denk goed mee met de wensen van de cliënt. Ik zou hem zeker aanraden.

Topste !!

Ik ben beroep al beveiliger en door een valse beschuldiging werd mij toegedeeld dat mijn werk pasje zou worden ingetrokken. Ik heb gelijk contact op genomen met advocatuur kantoor Stipp Law. En door hard te vechten heeft Stipp Law de procedure gestopt om mijn werk pasje te laten intrekken. De topste advocatuur in Rotterdam.top !!! Nu kan ik gewoon mijn baan blijven uitoefenen .

Zoals het hoort!

Na meerdere advocaten te hebben gesproken, is Stip advocatuur de enige die samen met je meedenkt naar oplossingen.

• Betrokkenheid

Heldere taal, duidelijke uitleg. In dit geval met het advies om NIET te gaan procederen. Daar heb je wat aan.

• Betrokkenheid

Deskundig, vriendelijk en betrokken. Zeer tevreden.

Buitengewoon prettig om mee samen te werken en een uitstekende dienstverlening. Ik kan Stip Advocatuur van harte aanbevelen.

Over Advocaatscore.nl