Vriendelijk, transparant en betrouwbaar!

We hebben alleen telefonisch en schriftelijk contact gehad. Vanaf het eerste moment voelde dat goed. Erwin weet je op je gemak te stellen en vertaalt heel duidelijk de juridische taal en wetgeving naar, zoals wij dat noemen "Jip en Janneke taal". Zo weet je als "leek" al snel waar het over gaat en dat is heel prettig. Hij komt zijn afspraken na en is heel betrokken. De factuur is zeer gespecificeerd, waardoor je weet waar je voor betaalt. Erwin voelt goed aan hoe je, onder lastige omstandigheden, met de "andere partij" moet communiceren om de zaak samen tot een goed einde te brengen. Dat menselijke aspect hebben wij als heel fijn ervaren. Kortom, wij kunnen een ieder, die juridisch advies of bijstand nodig heeft, aanbevelen contact met Erwin op de nemen.

Geen loze beloftes

Je recht halen in Nederland is soms kostbaar. Je weet nooit waar de tegenpartij mee komt en hoe de rechter het een en ander af zal wegen. Een schikking is dan soms een alternatief. Erwin heeft geen beloftes gedaan die hij niet kon garanderen. Wel geadviseerd, maar de keuze bij ons gelaten. Door duidelijke brieven naar de tegenpartij helder gemaakt dat we niet bang waren voor een eventuele gang naar de rechter voorzien van een deel van de argumenten (niet meteen het achterste van je tong laten zien). De schikking is er niet gekomen en de gang naar de rechter ook niet. Alle kosten die we hadden waren de advocaat kosten. Maar liever dat dan betalen aan de tegenpartij.

Goed bijgestaan bij ontslagprocedure

• Betrokkenheid

Gedegen te werk, snel en vakkundig, bevredigend resultaat

Erwin van Os heeft mij en mijn pleegdochter goed bijgestaan in een gecompliceerd conflict op de werkvloer. Behalve dat hij ruim de tijd nam voor het eerste orienterende gesprek, bleek hij ook goed geluisterd te hebben, want hij had alle info goed geinterpreteerd. Daarna ging hij zeer voortvarend te werk door alle informatie te ordenen en een stappenplan te maken. Hij heeft ons bij elke stap uitgebreid geinformeerd en om onze mening gevraagd. Ik kan hem niet betrappen op een slordigheid of onjuistheid. Met zijn zakelijke instelling zou je misschien verwachten dat hij ook een commercieel doel voor ogen heeft, maar hij verraste me door een juridische route voor te stellen die hem aanzienlijk minder zou opleveren. Uiteindelijk heeft hij het gestelde doel binnen een korte termijn bereikt. Missie geslaagd! Mijn complimenten!

• Betrokkenheid

Een zeer professionele en betrokken advocaat.

Erwin heeft mij uitstekend geholpen op het gebied van arbeidsrecht. De communicatie verliep uiterst efficiënt en tegelijk persoonlijk en betrokken. De gegeven adviezen waren deskundig en zeer uitgebreid. Een absolute aanrader.

• Betrokkenheid

Duidelijk, helder en betrokken!

Erwin luistert goed naar de ontstane situatie en in samenspraak met de klant komt hij tot een gedegen advies. Hij stuurt bij waar nodig en denkt mee. Hij komt zijn afspraken na en is tevens goed bereikbaar. Ik kan Erwin daarom van harte aanbevelen!

Top ervaring

Een zeer betrouwbaar en realistisch Advokat. Heeft ons heel snel en adequaat geholpen.

Snel, zorgvuldig en doelgericht

Een zeer betrokken advocaat, die met je meedenkt en zo nodig ook een spiegel voorhoudt. Erwin werkt doelgericht en schakelt snel. Hij is goed bereikbaar en reageert snel op telefoontjes of mailberichten. Ik kan Erwin van harte aanbevelen!

Top advocaat

Heel fijn samen gewerkt met Erwin omtrent de zaak Europarck. Heeft ons dezelfde dag nog ontvangen op kantoor, waar hij een duidelijke brief heeft opgemaakt voor de drie dagen bedenktijd Gebruik te kunnen maken om van de koop af te zien. Hij is een advocaat van woord meedenkend geruststellend en mee leeft. Hij is zijn geld meer dan waard. Zeker een advocaat die wij iedereen zullen aanraden. H en J Uit Brabant

Snelle, doelgerichte handelswijze.

Dezelfde dag dat ik belde kon ik s’middags langs komen. Erg prettig wanneer er plots toch een advocaat nodig blijkt. Met doelgerichte vragen en duidelijk uitleg van eventuele opties, kwamen we vrij snel tot de te volgen route om een zo maximaal mogelijk resultaat te behalen.

• Betrokkenheid

Goed contact, waar nodig even tussendoor snel samen kunnen schakelen.

Goed contact, waar nodig even tussendoor snel samen kunnen schakelen.

• Betrokkenheid

Pragmatisch, to the point, luistert goed en adekwaat

Erwin is goed bereikbaar. Luistert goed, geeft helder advies en maakt het niet moeilijker dan het is. Hij geeft ook aan wanneer hij iets niet meteen zeker weet en overleg wilt plegen of uit wil zoeken. Dat heb ik zeer gewaardeerd. Hij heeft mij drie keer prima geholpen, met een voor mij steeds een zeer bevredigend resultaat.

• Betrokkenheid

Erwin heeft ons uitstekend geholpen in de zaak Resort Zuiderzee Europarcs. Waar wij voornemens waren een recreatiewoning aan te schaffen ontstond er discussie over de wettelijke bedenktermijn. Tot onze verbazing stelde de tegenpartij zich op het standpunt dat wij niet meer onder deze aankoop uit konden. Wij hadden Erwin gevonden via het internet. Daar vonden wij dat hij al meer zaken met recreatiewoningen had gehad. Erwin heeft ons eerst telefonisch zeer goed geadviseerd welke stappen wij eerst moesten nemen. Toen wij nadien toch een brief van de tegenpartij hadden ontvangen dat wij de koop niet meer konden ontbinden hebben wij weer contact gezocht met Erwin. Na een prettig eerste gesprek op kantoor bij Erwin hadden wij een goed gevoel bij de werkwijze van Erwin om deze zaak aan te pakken. Daar waar de Das-rechtsbijstand er helemaal niets in zag en ons hiermee niet verder kon helpen ging Erwin deze zaak aan. Uiteindelijk heeft Erwin de zaak tot een mooi einde weten te brengen! De communicatie, adviezen en deskundigheid van Erwin zijn zeer goed. Hopende Erwin in de toekomst niet meer nodig te hebben. Mocht dit wel zo zijn zullen wij Erwin zeker weer benaderen.

• Geholpen door: Erwin van Os

Op korte termijn kon ik voor een afspraak over mijn 'casus' terecht bij Erwin. Erwin is prettig en open in het contact, denkt mee, adviseert en stuurt daar waar de vragen liggen. Aangaande de benodigde communicatie is Erwin zorgvuldig en komt de gemaakte afspraken na.

• Geholpen door: Erwin van Os

Zeer correct en nette hulp en adviezen en legt het ook duidelijk uit wat wel en wat niet te doen. Bij mijn eerste gesprek had ik gelijk een goed gevoel bij dat ik dacht die heeft verstand van zaken en weet waar hij het over heeft. Als problemen heb met arbeidsrecht is Erwin van Os een echte aanrader als advocaat en ook aan te bevelen. Top ik ben er erg blij mee wat hij voor mij gedaan heeft.

• Geholpen door: Erwin van Os

Buitengewoon betrokken advocaat met diepgaande kennis van het arbeidsrecht. Luistert goed, maar is ook zeker bereid je even te confronteren met de beginselen van de zaak zodra de emotie het weer overneemt. Dit heb als zeer prettig ervaren.

• Geholpen door: Erwin van Os

Zeer prettig samen gewerkt, Erwin is erg betrokken en zeer professioneel, en heeft mij van goed advies voorzien en begeleid, erg blij met het resultaat.

• Geholpen door: Erwin van Os

De samenwerking met Erwin heb ik als zeer prettig en deskundig ervaren. Ik gun iedereen een advocaat zoals Erwin voor een effectieve oplossing van je arbeidskwestie.

• Geholpen door: Erwin van Os

Wij zijn goed geholpen door een ervaren advocaat

• Geholpen door: Erwin van Os

Erwin van Os heb ik leren kennen als een rustig, zeer kundig en professionele advocaat. Erwin van Os heeft mij vanaf het begin van kennismaking,openhartig op de hoogte gesteld met betrekking tot de procedure.Per e-mail en wanneer nodig nuttige informatie verschafte. Erwin van Os is in zijn werk als advocaat accuraat, als het gaat om het inwinnen van informatie en het verzamelen van stukken voor zijn dossier. Erg bekwaam in het onderhandelen van Dillema tussen partijen. Tot slot wil ik nog het volgende kwijt: Erwin heeft mij niet het gevoel gegeven dat ik zijn cliënt was. Erwin handelde professioneel en daarnaast is Erwin een persoon die warmte uitstraalt. Dank.

• Geholpen door: Erwin van Os

Bewogen, betrokken, adequaat, duidelijk, snel, cordaat, proffesioneel, vriendelijk. Kan moeilijke dingen makkelijk uitleggen en is erg volhardend, structureel. Aanrader.

• Geholpen door: Erwin van Os

Rustige en objectieve benadering van het dossier. Open en prettige communicatie.

• Geholpen door: Erwin van Os

Erwin is vanaf het eerste moment altijd eerlijk en oprecht geweest in zijn advies en hij zal niet iets zeggen als hij er niet achter staat. Hij betrekt je overal in en geeft super goede adviezen. Als ik ooit weer een advocaat nodig mocht hebben zal ik zeker weer naar Erwin toe gaan. En ik zal hem ook zeker adviseren als iemand op zoek is naar een goede advocaat.

• Geholpen door: Erwin van Os

Erwin is een super goede advocaat! Hij is heel deskundig en bespreekt ieder detail met je, Mijn ervaring met Erwin is ronduit super te noemen en raad Erwin aan bij een ieder die een goede, deskundige , vriendelijke advocaat nodig heeft! Dikke 10 Erwin! Nogmaals super bedankt dat je mij zo goed bijgestaan hebt! Groetjes Willy

Over Advocaatscore.nl