Professioneel

Realistische benadering en inschatting gedurende het hele traject, eerlijk hierover, kennis van relevante details, volledig in de communicatie, hoge schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid.

duidelijk

• Geholpen door: Anne Zonnenberg

Een Dijk van een vrouw.

Anja voelde niet als een advocaat meer van familie/vriend omdat het voor mijn gevoel dat ze heel erg betrokken bij was.

• Geholpen door: Anja van Dijck

Ik voelde me gehoord en ben heel correct en prettig geholpen.

De mediator luisterde goed en gaf passende adviezen. Zij was geduldig en daadkrachtig op de juiste momenten.

• Geholpen door: Saray Kehrens

Anja heeft mij uitstekend begeleid en terzijde gestaan in zowel de rechtzaak bij mijn scheiding als bij de herrekening van de kinderalimentatie. Heel tevreden.

• Geholpen door: Anja Snoeks

Geen moeilijke termen, helder en duidelijk

In een telefonisch gesprek werden de mogelijkheden besproken en daarmee een opening gecreëerd in een kwestie die te lang heeft gespeeld.

deskundig, veel parate kennis en vol aandacht

de advocaat is betrokken, bevlogen en doortastend. Vanuit aandacht en meedenken ook af en toe de spiegel voorhoudend. Veel parate kennis van wet- en regelgeving. Ik ben snel en adequaat geholpen!

deskundig, veel parate kennis en vol aandacht

• Geholpen door: Saray Kehrens

deskundig betrokken en met aandacht

Meedenkend, met aandacht, goed inzicht in wet- en regelgeving en vooral is die kennis ook meteen paraat. En men houdt mij ook (terecht) de spiegel voor....

kennis en oprechte aandacht

dank voor het meedenken, de echte aandacht. Al die parate kennis en al die slimme meedentips. Top!

• Geholpen door: Saray Kehrens

Op een prettige manier duidelijk en professioneel en zeker geduldig geholpen.

Tijdens het intake gesprek het advies gekregen en gebruikt om eerst in gesprek te gaan met een coach voor een betere voorbereiding op wat ons te wachten stond.

• Geholpen door: Saray Kehrens

Ben deskundig bijgestaan in kinderalimentatie conflict

Ben deskundig bijgestaan in kinderalimentatie conflict met een tevreden uitkomst.

• Geholpen door: Anne Zonnenberg

Zeer vakkundig en accuraat

Van begin tot eind heel goed geholpen. Altijd snel, goed bereikbaar en inhoudelijk goed.

• Geholpen door: Saray Kehrens

Mediation met hart en hoofd

In een ingewikkeld scheidingsproces ben ik zeer goed begeleid, met zowel aandacht en erkenning voor gevoelens, als sturing op voortgang in het traject. Saray weet impasses te doorbreken en je voelt je altijd gehoord. De communicatie is helder, correct en nauwkeurig.

Zakelijk en snel

Zoals hierboven aangegeven, zakelijke, vriendelijke en snelle dienstverlening.

Professioneel en persoonlijk

Een scheidingstraject is geen lichte kost. Aan tafel bij de mediator lopen zaken van het hoofd en het hart vaak kris kras door elkaar. In mijn traject had Saray Kehrens steeds oog hiervoor. Ze leidde het proces in goede banen, professioneel, met geduld en persoonlijke aandacht.

• Geholpen door: Saray Kehrens

Efficiënt, goede communicatie en professioneel!

Saray heeft naar onze wensen geluisterd en alles duidelijk uitleggen. Zij gaf ons thuiswerken zodat het proces efficiënter is. Onze tijd wordt gewaardeed en zij is heel secuur met haar werk. Zeker een aanrader! Top

Krachtig, duidelijk

Snelle actie, goed bereikbaar, helder en concreet.

• Geholpen door: Saray Kehrens

Prima ondersteuning in een lastig traject

Altijd goed en snel bereikbaar. Orde op zaken en afspraken worden nagekomen.

Snel en vakkundig geholpen

Binnen gelopen zonder afspraak. Meteen geholpen en na een kort gesprek voorzien van goed advies en een plan van aanpak. Erg tevreden met het resultaat.

Perfecte telefonische uitleg

Donderdag 10 november een telefonisch gesprek gehad met een van uw medewerksters (naam weet ik helaas niet meer). Mijn vraag ging over een echtscheidingsconvenant en de verdeling van het ouderdomspensioen. Ik ben netjes en perfect te woord gestaan.

• Betrokkenheid
  • Verschaffen juridische informatie N.v.t.
  • Geholpen door: Saray Kehrens

Goed geholpen, zaken kundig en ook met betrokkenheid aangepakt

Voor mediation naar Best geweest, daar prettig ontvangen en met zijn allen een goed gesprek gehad. Dat wij uiteindelijk met elkaar geen overeenkomst hebben getekend, is de mediator niet te verwijten, zij toonde haar deskundigheid, inlevingsvermogen en betrokkenheid. Waar nodig kon zij de kwestie goed duiden en uitleggen, ook vanwege de juridische termen die daarbij opduiken. Ons probleem was niet zozeer juridisch, maar vooral iets met "emoties en principes", waarvoor wij onze eigen oplossing zijn gaan zoeken; met overigens nog wel een goed adres daarvoor van de mediator.

Oranjestraat 13 5680 AD Best

Over Kehrens Snoeks Advocaten & Mediators

Zaken waarbij mensen, gevoelens en familie/arbeidsrelaties betrokken zijn, regelen wij zorgvuldig. We zoeken samen met jou een oplossing met oog voor de toekomst. Advocaat of mediator in Best, Sint-Oedenrode of de regio Eindhoven nodig? Of wil je alleen een second opinion? Wij zijn er voor je!

Over Advocaatscore.nl