Ze stralen vertrouwen uit belangen worden serieus genomen

Ik heb een hele fijne ervaring met mevrouw Kehrens gehad. Er wordt naar je geluisterd, je belangen worden serieus genomen, waardoor je meteen een vertrouwensband opbouwt.

• Geholpen door: Saray Kehrens

Alles werd goed geregeld we zijn goed geholpen. Ik zal jullie zeker aan raden

Snel en deskundig

Zonder een afspraak te maken, binnengelopen in het kantoor in best. Daar werd ik ontvangen en netjes te woord gestaan door Sarah kehrens! Zij heeft alles professioneel uitgelegd en waardevolle adviezen gegeven, heel prettig.

Betrokken en professioneel

Ik ben erg professioneel geholpen door Anja om tot een goed en eerlijk VSO te komen met mijn werkgever. Wellicht dat een iets duidelijkere wijze van communiceren m.b.t. bestede uren een klein verbeterpunt kan zijn. Maar vooral een hele prettige samenwerking en stukje vastigheid in een nieuwe en toch wat onzekere situatie.

Onpartijdige hulp

Ons proces was moeizaam en soms miste ik daadkracht. Een beetje meer:" zo is het en dat zijn jullie rechten en plichten". Nu werden de beslissingen meer bij ons gelegd en leek het een grijs gebied waar we dus samen moeizaam uit kwamen. Nu moet wel gezegd worden dat de situatie meerdere kanten kon uit gaan in de toekomst. Onze mediator hield zich keurig onpartijdig.

in 1 woord GEWELDIG !

ik ben echt heel erg goed geholpen door jullie en met name door mevr Zonnenberg. in een hele nare toestand verzeild geraakt maar wat een menselijkheid en fijne gesprekken. ik voelde me geen nummer maar een mens dat geholpen werd. en ik ben geholpen . de zaak is goed afgelopen ! zonder jou Anne had ik het even niet gered . mijn dank is daarom groot , als er ooit nog eens iets is zal ik 100% zeker bij jullie terug komen . ECHT TOP !

• Geholpen door: Anne Zonnenberg

Zeer betrokken, stevig en met een gepaste vleug humor.

Er zit een allround professional die van aanpakken weet met een groot hart voor de zaak.

• Geholpen door: Saray Kehrens

Heel professioneel en vertrouwd.

Altijd zeer aangenaam in de zin van professioneel en onpartijdig. Altijd waardevolle adviezen en tips, er wordt meegedacht. Alles wordt ook met veel geduld uitgelegd waar nodig, heel prettig.

TOP ervaring

Iemand met juiste kennis en ervaring. Expertise en neemt iedere zaak serieus en weet net even dat stapje extra te zetten. TOP, dat ze aan elke verwachtingen wederom heeft voldaan. door deze advocaat te revieuwen, help ik hopelijk anderen voor haar Anja Snoeks te kiezen.

Snel, deskundig & Accuraat

Op een erg prettige en laagdrempelige manier contact met Anja. Anja heeft me op een vlotte wijze voorzien van de juiste informatie en mijn casus tot een goed einde begeleid. Ben erg tevreden.

Aanrader

Kundig, betrokken, zorgvuldig en daadkrachtig

professioneel en betrokken

Zo vaak heb ik niet een advocaat nodig maar hier wordt ik perfect met raad en daad bijgestaan als het nodig is! Goede adviezen en meedenken voor de juiste oplossing. Zoek je een goed advocatenkantoor dan heb je deze NU gevonden.

Kundig, vriendelijk, eerlijk

Anja van Dijck heeft mij zeer kundig bijgestaan. Ze is eerlijk en duidelijk, gecombineerd met warmte en vriendelijkheid. Een zeer fijne combinatie, die me vertrouwen gaf en ook de ruimte gaf om al mijn vragen te stellen. Ze was benaderbaar en nam de tijd voor me. Anja laat zien dat professionaliteit samen kan gaan met humaniteit: het contact is persoonlijk, wat alleen al blijkt uit het inchecken hoe het gaat. Deze combinatie van kennis/kunde en betrokkenheid maakt dat ik Anja zeker aanraad.

• Geholpen door: Anja van Dijck

De juiste persoonlijke bijstand ontvangen met een goed resultaat

Anja was gedurende het proces zorgvuldig en alert, ook tijdens het mediation-gesprek, waardoor de samenwerking erg prettig en persoonlijk was. Een goed resultaat maakt dat ik met vertrouwen de toekomst in kan.

• Geholpen door: Anja van Dijck

Transparant, duidelijke communicatie en met een beetje humor!

Onze ervaring met mr. Sarah Kehrens was heel prettig. Zeer duidelijk in communicatie. Zoekt alles uit tot in de puntjes en doelgericht.

• Geholpen door: Saray Kehrens

Ondanks treurige omstandigheden toch positief gevoel aan overgehouden

In eerste instantie met een negatief gevoel, mede gezien de oorzaak, naar binnen gestapt. Gaandeweg het proces is dat gevoel geheel overgeslagen naar de positieve kant. Samenwerking als prettig ervaren. Er werd meteen goed doorgepakt, zodat het gehele proces efficiënt kon worden afgehandeld. Er werd naar beide kanten goed én onpartijdig geluisterd. En de koffie was ook nog eens lekker ! Al met al een schat aan ervaring opgedaan met een positief gevoel na afloop !

Snelle, vriendelijke en kundige service

Snelle, vriendelijke en kundige service

Prettige benadering, kundige mediator

Mw. Zonnenberg heeft ons op een prettige manier begeleid. Houdt je ook niet te lang aan het lijntje, maar gaat vlot door alle facetten van een scheiding heen. Het is een voordeel dat ze tevens advocaat is. Helaas is onze mediation beëindigd door mijn ex-partner, ik had graag met mw. Zonnenberg het proces afgerond.

Slagkracht en empathie

Anne is een doortastende en invoelende dame die het recht en de menselijke insteek goed weet te combineren. Dank voor de ondersteuning.

• Geholpen door: Anne Zonnenberg

Ik heb zeer goede ervaring met meester Kehrens.

Meester Kehrens stond mij bij in een complexe familie zaak, ik ben zeer tevreden over de door haar verleende diensten en zou haar aan iedereen aanraden. Zij is zeer professioneel maar ook meelevend en menselijk. Het advocaten kantoor is goed bereikbaar en communiceert helder, vandaar ook mijn positieve recensie.

Wel oké

De communicatie had voor mij wat beter gekund . Maar voor de rest was het wel oké

• Betrokkenheid
  • Verschaffen juridische informatie N.v.t.

Betrokken gedreven

Ik heb Anja ervaren als een empatisch, betrokken en gedreven advocaat. Soms moest ik haar even wat afremmen ;)

Adequaat, transparant.

Eerlijke benadering met een hoge mate van kennis. Eerlijk verwachtingsmanagement. Ik hoop het niet meer nodig te hebben maar alsdan kom ik zeker terug bij dit advocatenkantoor.

• Geholpen door: Anne Zonnenberg

Wat een fijn kantoor met mensen die je op een persoonlijke bijstaan en waar je je gehoord voelt. Jaren terug in een mediation traject erg fijn bijgestaan door Saray Kehrens en recent prima geholpen door Anja van Dijck toen ik snel een antwoord nodig had op een arbeidsrechtelijke vraag. Niet meteen "de teller" laten lopen maar hulp bieden als die nodig is. Top kantoor!!

Professioneel

Realistische benadering en inschatting gedurende het hele traject, eerlijk hierover, kennis van relevante details, volledig in de communicatie, hoge schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid.

Over Kehrens Snoeks Advocaten & Mediators

Zaken waarbij mensen, gevoelens en familie/arbeidsrelaties betrokken zijn, regelen wij zorgvuldig. We zoeken samen met jou een oplossing met oog voor de toekomst. Advocaat of mediator in Best, Sint-Oedenrode of de regio Eindhoven nodig? Of wil je alleen een second opinion? Wij zijn er voor je!

Over Advocaatscore.nl