Deskundig

Deskundig Goede en vlotte communicatie

Snel en prima geholpen door Anja van Dijck

Praktische en snelle hulp. Daarnaast ook een aardige vrouw met veel kennis van zaken!

betrokken advocaat

Er wordt goed geluisterd naar het juridisch probleem waarbij advies is gewenst. Andere betrokken partijen worden met tact behandeld, maar er wordt harder opgetreden indien nodig. De communicatie met mijn advocaat was snel en efficiënt.

Zeer kundige advocate

Mijn zaak heeft 1 jaar en 3 maanden geduurd. Al deze tijd heeft Mr. van Zonnenberg mij bijgestaan. Dit heeft ze heel kundig en met respect voor mij als cliënt gedaan. Goede en duidelijke uitleg.

• Geholpen door: Anne Zonnenberg

Mijn vraag goed beantwoord

Ik heb een goed antwoord gekregen mbt erfrecht van mijn gehandicapte broer.

• Geholpen door: N.v.t.

Kennis van zaken

Door de ervaring en kennis, ben ik enorm geholpen. Niet alleen op juridisch vlak maar door mij te coachen hoe ik mij moest opstellen en wat realistisch was, zijn we er uit gekomen. Dit in combinatie met een erg pragmatische oplossing, maakt mijn ervaring heel erg positief met dit kantoor.

• Geholpen door: Saray Kehrens

Ik kan Anja van Dijck aan een iedereen op het gebied van arbeidsrecht van harte aanbevelen.

Anja van Dijck heeft mij uitstekend juridisch bijgestaan in de beoordeling van een concept beëindigingsovereenkomst. Ze is betrokken, helder in haar communicatie en heeft mij uitstekend van juridisch advies voorzien. Ze is een echte vakvrouw.

• Geholpen door: Anja van Dijck

De neutrale opstelling en persoonlijke benadering zorgt voor een resultaat waar beide partijen mee tevreden zijn.

TOP advocaat!

Top advocaat met hart en ziel voor haar werk en altijd de beste tips, raad en advies geeft met vriendelijkheid en geduld. Wederom goed geholpen. Heel prettig. Zeer tevreden. Aanbevelen: ja / 100%

Prima vrijblijvend advies

Contact opgenomen met Kehrens Snoeks Advocaten & Mediators betreffende vrijblijvend advies rondom het wel dan niet aanvaarden van een erfenis, en de eventuele implicaties voor mijn zoon. Mr. Saray Kehrens nam uitgebreid de tijd om mij te woord te staan, en gaf hierin duidelijk advies, zowel vanuit haar visie als Erfrecht advocaat, maar ook betrokken persoonlijk advies. Zeer fijn dat dit ook op zo korte termijn mogelijk was!

Duidelijk en eerlijk

Heeft mij goed en duidelijk te woord gestaan

• Geholpen door: Saray Kehrens

Heel goed geholpen door Saray. De gesprekken verliepen snel en vertrouwd.

• Geholpen door: Saray Kehrens

Top mens anja snoeks vrouw met een groot hart op de goeide plaats

Anja je bent een tof wijf. Staat altijd klaar met je grote hard op de juiste plaats.

• Geholpen door: Anja Snoeks

No-nonsense, pragmatisch, snel en duidelijk

Zeer goede ervaring omdat de situatie en scenario's snel inzichtelijk gemaakt worden en tevens het advies goed is.

• Geholpen door: Saray Kehrens

Goed geholpen met het uit elkaar gaan.

Positief

• Geholpen door: Saray Kehrens

Voelde me gehoord en werd goed omgegaan met mijn emoties. Daarnaast werd er heel goed meegedacht en ben perfect geholpen!

Prettig en professioneel

Mevrouw Kehrens heeft me een professionele, doeltreffende en menselijke begeleiding gegeven met oog voor alle betrokkenen.

Uitstekend!!!

Ik ben SUPER geholpen tijdens 2,5 jaar ellende. Vriendelijk, correct en behulpzaam, én met de nodige vakkennis. De volgende keer wéér........

• Geholpen door: Saray Kehrens

Deskundig, betrokken, helder en snel

Saray heeft mij uitstekend geholpen in een nare nasleep van een echtscheiding. Ze toonde zich betrokken, juridisch vaardig en was voor mij een steun in en buiten de rechtszaal. Zij is duidelijk en brengt daarbij een prettige dosis humor in. Zeer bedankt Saray!

professionele en betrokken mediator

Wij hadden contact gezocht met Saray Kehrens voor het begeleiden van onze echtscheidingsprocedure. Saray is een betrokken en professionele advocaat/mediator die in de echtscheiding ons deskundig heeft bijgestaan. Zij is duidelijk en heeft zich onafhankelijk opgesteld gedurende onze sessies. Ik zou zeggen "streng maar rechtvaardig met af en toe een vleugje humor"; ondanks de emotie die natuurlijk een echtscheiding met zich meebrengt. Een top advocaat/mediator, chapeau!

Fijne jurist

Vriendelijk en accuraat. Tijdens een lastige case ben ik juridisch goed bijgestaan door mevrouw van Dijck. Ze is vakbekwaam, betrokken en reëel in wat wel en niet kan. Kantoor is ook altijd telefonisch goed bereikbaar en vriendelijk.

Heel prettige samenwerking.

Goed geholpen met de situatie. Goed geluisterd naar mijn verhaal. Fijne adviezen gedurende de samenwerking.

• Geholpen door: Anja van Dijck

Professioneel, onpartijdig, meedenkend, vlot.

Meerdere malen contact gehad en dingen geregeld hier. Het is altijd goed en correct verlopen. Heel geduldig en weten alles in duidelijke, begrijpelijke taal uit te leggen ook. Gewoonweg top! Zeker n aanrader.

• Geholpen door: Anja Snoeks

Heeft veel kennis en ervaring om alles in goede banen te leiden.

Zeker een aanwinst geweest in het scheidingsproces.

• Geholpen door: Saray Kehrens

Professionele en prettige begeleiding bij een lastig traject met een gewenst eind resultaat.

De manier waarop mevrouw van Dijck mij heeft bijgestaan in dit traject heb ik even professioneel als prettig ervaren. Iemand die naast je staat met raad en daad meeneemt door dit proces. Waarbij de client altijd centraal staat en er oog is voor het persoonlijk aspect. Dit heb ik zéér gewaardeerd en als steun ervaren in een traject waar ik, gelukkig, geen ervaring had. Dan is het prettig dat iemand je stap voor stap meeneemt en uiteindelijk het hoogst haalbare weet te realiseren.

Over Kehrens Snoeks Advocaten & Mediators

Zaken waarbij mensen, gevoelens en familie/arbeidsrelaties betrokken zijn, regelen wij zorgvuldig. We zoeken samen met jou een oplossing met oog voor de toekomst. Advocaat of mediator in Best, Sint-Oedenrode of de regio Eindhoven nodig? Of wil je alleen een second opinion? Wij zijn er voor je!

Over Advocaatscore.nl