Zeer goed en netjes geholpen

Super!

Uiterst correct geholpen.

vertrouwenwekkend en empatisch

een correcte houding, zakelijk en toch meevoelend. plezierige samenwerking

Helder eerlijk duidelijk

Zeer prettig gesprek gehad en hele oprechte menselijke nazorg, wat niet altijd gebruikelijk is in de advocatuur. Zeer content met de werkwijze en waarden waarna gehandeld wordt.

• Geholpen door: Saray Kehrens

Betrokken, enthousiast, volhardend in een gemoedelijke sfeer.

Kehrens Snoeks Advocaten & Mediators, heb ik ervaren als een deskundig bedrijf met oog heeft voor de situatie. Ze zijn zeer betrokken, enthousiast en empathisch.

• Geholpen door: Saray Kehrens

Goede communicatie! Luisterde naar ons verhaal en onze wensen. Alles was in een paar weekjes netjes geregeld!

• Geholpen door: Saray Kehrens

Heel verhelderend en direct to the Point

Prettig en verhelderend.

• Geholpen door: Saray Kehrens

Goede begeleiding met een prettige omgang

Anne heeft beider belangen goed behartigd. Ze heeft als mediator het gesprek in goede banen geleid en tot een overeenstemming gebracht.

• Geholpen door: Anne Zonnenberg

Betrokken, doortastend en juiste communicatie

Op prettige wijze bijgestaan door betrokken advocaat

Zakelijk en betrokken.

Hoewel de scheiding niet mijn keuze was en de emoties regelmatig de overhand hadden, is het proces goed begeleid. Ondanks dat het emotioneel was werd er op de juiste momenten zakelijk doorgehakt. Achteraf heeft het proces te lang geduurd maar daar heeft de mediator, denk ik, geen rol in gehad.

• Geholpen door: Saray Kehrens

goed, maar communicatie kon beter

Advies en begeleiding ben ik zeer over te spreken. Op het beantwoorden van mijn mails en telefonische afspraken kan het eea verbeterd worden.

• Geholpen door: Anne Zonnenberg

Professionele, zorgvuldige ondersteuning gehad.

Anja van Dijck heeft mij professioneel, zorgvuldig, empathisch en toch het zakelijke niet uit het verliezend bijgestaan. Ik heb het contact met haar als zeer plezierig ervaren.

• Geholpen door: Anja van Dijck

Alles netjes geregeld voor beide partijen!

Door middel van goede gesprekken, advies en verslaggevingen zijn alle zaken voor de scheiding van tafel en bed goed geregeld.

• Geholpen door: Anja Snoeks

Alles goed geregeld

We zijn heel goed geholpen in onze wensen. Alles is naar volle tevredenheid in orde gemaakt

• Geholpen door: Anja Snoeks

Constructief en prettig gesprek

Professioneel advies in een prettig gesprek gekregen. To-the-point en opbouwend.

Uitstekende begeleiding

Zeer goede.advocaat gehad, met uitstekende inzicht van de problematiek die op tafel lag. Dit werd zakelijk, snel en vakkundig begeleid tot en tevreden uitkomst voor alle partijen.

• Geholpen door: Saray Kehrens

Ondanks de situatie toch fijne gesprekken gehad

Zeer professioneel maar de situatie kon ze goed aanvoelen. Dit zorgde ervoor dat de gesprekken minder beladen aanvoelden.

• Geholpen door: Saray Kehrens

Fijn informatief gesprek. Duidelijke uitleg en advies.

Kon op korte termijn terecht. Fijn informatief gesprek. Duidelijke uitleg en advies. Klantvriendelijk en prettig in de omgang

• Geholpen door: Saray Kehrens

Vriendelijk, meedenkend & professioneel!

In mijn ontslagzaak ben ik bijgestaan door de advocaat van Kehrens-Snoeks. Ik ben zeer tevreden over de inzet, professionaliteit en heldere communicatie en zou een volgende keer zeker weer met deze partij in zee gaan.

Perfectie

Na een aantal ervaringen met advocaten in zake een echtscheiding heb ik eindelijk een goed adres gevonden. Kehrens Snoeks werd aanbevolen door een goede kennis en het was een verademing om te zien hoe het wel kan. Saray heeft grote kennis van zake en werkt met klant belang als uitgangspunt. Dus super bedankt voor je hulp Groet, Leon

Snel en prima geholpen!

Korte doorlooptijd van de case, deskundig advies en snelle reactie op alle vragen.

Prettige, persoonlijke begeleiding

In eerste instantie contact gezocht met Anja Snoeks omdat ik haar kende van vroeger. Hele fijne begeleiding, duidelijk en zeker ruimte voor emotionele aspect van een echtscheiding. Later in het proces overgenomen door Saray Kehrens. Ook met haar een hele fijne communicatie. Als persoon is Saray betrokken waar het kan en zakelijk waar het moet. Communicatie tussen ons ging altijd goed. Werd overal van op de hoogte van gehouden. Indien ik vragen had kon ik altijd terecht en kreeg vaak dezelfde dag nog een antwoord. Nu alles achter de rug is, kijk ik zeker terug op een fijne begeleiding door beide dames. Ik zou dit kantoor zeer zeker aanbevelen.

• Geholpen door: Saray Kehrens

duidelijk waar het moet en snel waar het kan

Contact met mw Kehrens verliep van begin af aan prettig. Altijd even ruimte voor emotie om daarna efficiënt met de zaak aan de slag te gaan. Duidelijke, uitgebreidere uitleg waar moet en snel erdoorheen waar het kan. Ik ben erg tevreden over het verloop van mijn zaak.

Snelle en correcte hulp

Vriendelijk en goed geholpen. Er werd snel gehandeld en ze wist precies wat ze voor ons kon betekenen

Snel en deskundig advies

Ik zat met een juridische kwestie waar ik graag advies over wilde. Saray heeft me snel en deskundig geholpen zodat ik de juiste keuze kon maken.

Over Kehrens Snoeks Advocaten & Mediators

Zaken waarbij mensen, gevoelens en familie/arbeidsrelaties betrokken zijn, regelen wij zorgvuldig. We zoeken samen met jou een oplossing met oog voor de toekomst. Advocaat of mediator in Best, Sint-Oedenrode of de regio Eindhoven nodig? Of wil je alleen een second opinion? Wij zijn er voor je!

Over Advocaatscore