Betrokken advocaat

Ik had een afspraak met Anja van Dijck vanwege mijn ontslag na 20 jaar dienstverband bij mijn werkgever. Ze is heel fijn, betrokken en geïnteresseerd en neemt alle tijd voor je. Ook komt ze heel deskundig over.

Betrokken en transparant

Mijn advocaat is direct vanaf het begin helder geweest over wat de mogelijkheden waren en waar ik rekening mee moest houden in de uitspraak van de rechter. Verwachtingsmanagement heeft mij enorm geholpen in het traject. Daarnaast was mijn advocaat of de secretaresse altijd bereikbaar voor overleg of advies en werden afspraken keurig nagekomen. Mijn advocaat had aandacht voor de kleine dingen, zoals een kaartje of een berichtje op momenten die er toe deden, waardoor er een heel fijn contact was, van begin tot eind van het traject. Dank je wel!

• Geholpen door: Saray Kehrens

Goed geholpen in moeilijke tijden

Ik ervaar het kantoor als zeer prettig. Er is rekening gehouden met emotionele aspecten die in mijn zaak naar voren kwamen. Er is naar mijn mening goed gezocht naar oplossingen. Mvg

Erg goed geholpen

Anja heeft mij er goed door een moeilijke tijd heen geholpen en de juiste keuzes voor mij gemaakt! Met haar kennis heeft zij het voor mij tot een goed einde gebracht! Ik ben haar erg dankbaar.

Geweldig geholpen.

Ik ben geweldig geholpen bij mijn scheiding. Professioneel zonder enige afstand.

uitmuntenend

goed overleg, ervaring en volle inzet. Samen met uw cliënt hebben wij de samenwerking als prettig ervaren. Tevens een ervaren persoon.

Super geholpen

Snelle reacties, persoonlijke benadering. Resultaat behaald zoals we voor ogen hadden.

• Geholpen door: Anja Snoeks

een onvoorstelbare inzet en geweldig in meedenken

Ik had totaal geen ervaring met advocaten en mediators maar de hulp van Kehrens Snoeks is gewoon geweldig geweest.

Betrokken professional

Anja van Dijck heeft me begeleid bij de beëindiging van >20 jarig dienstverband. De te verwachten juridische professionaliteit werd gecombineerd met een duidelijke strategie en sterke onderhandeling.

• Geholpen door: Anja van Dijck

tevreden over advocaat, teleurgesteld in recht

Ik kan alleen maar positief zijn over dit advocatenkantoor. Warm begripvol en deskundig met duidelijkheid omtrent wat je kan en mag verwachten.

Persoonlijk, betrokken en kundig

Zeer positief!

• Geholpen door: Anne Zonnenberg

S Kehrens treedt kordaat op als het moet en ze gaat in eerste instantie vanuit een positieve visie

Saray heeft mij uitstekend geadviseerd. Helaas verliep het proces anders dan dat wij ons van tevoren hadden voorgesteld. Ze heeft zeker haar juridische kennis paraat en weet echt waar ze over heeft. Zeer deskundig.

duidelijk en begrijpbaar, menselijk

goede intro uitleg goed tijd voor vragen goed.

Zeer professioneel en kritisch

Het blijven communiceren was voor mij een erg prettige ervaring, geen vraag was teveel . Alles is perfect verlopen en alles is zeer kritisch bekeken.

Laagdrempelig en professioneel

Het was een zeer prettige ervaring. Toch spannend wanneer je een advocatenkantoor binnen moet stappen. Maar deze leek al snel laagdrempelig, heel vriendelijk en professioneel. In het gesprek met de advocate ervaarde ik rust en aandacht, maar tegelijkertijd met de nodige actie om mijn kosten zo laag mogelijk te houden. Verder eerlijke duidelijke taal en goede uitleg. Ik vertrok met een vertrouwd gevoel.

• Geholpen door: Saray Kehrens

Uitstekende hulp met oprechte aandacht!

Hulp die geboden werd op het gebied van arbeidsrecht was uitstekend. Vanaf de intake tot advies en veelal persoonlijk toegelicht hetzij op kantoor dan wel telefonisch. Adequaat en betrokken!

• Geholpen door: Anja van Dijck

proffesioneel en doelgericht met een luisterend oor naar de klant

Saray als een fijne advocaat mogen ervaren, zowel in de gesprekken als in de communicatie in alles. Met een passend advies en doelgericht heeft Saray de zaak mogen en kunnen behartigen. Professioneel, kundig en het mensengevoel wat in Saray zit, dat is gewoon niet in woorden uit te drukken. Zoiets moet je gewoon ervaren hebben, Saray raden wij dan ook zeer zeker bij iedereen aan. Kan goed zaken onderzoeken, analyseren, onderbouwen en voortdragen aan de rechter, is goed voorbereid en bereid jouw als klant goed voor op de zitting die komen gaat.

Deskundig, betrokken en persoonlijk

Wanneer je in een kwetsbare positie bent is het ontzettend waardevol om iemand aan je zijde te hebben die je op een deskundige en persoonlijke wijze bijstaat. Iemand die geen 9-5 mentaliteit heeft, eenvoudig bereikbaar is en meedenkt waar het kan en confronteert waar nodig is. Ik heb dat gelukkig gevonden in mr. Anne Zonnenberg.

Eerlijk en oprecht

Saray is duidelijk, eerlijk en oprecht. No nonsens praktijk, niet om de zaken heen draaien en het stap voor stap afwerken. Ondanks dat ik er niet voor mijn plezier kwam ben ik toch met een goed gevoel geholpen.

Heel prettig

Heel prettig

• Geholpen door: Saray Kehrens

Heel hartelijk ontvangen spontaan en kundig geholpen je voelt meteen dat het goed zit.

Heel hartelijk ontvangen spontaan en kundig geholpen .

• Geholpen door: Saray Kehrens

Fijne samenwerking met Anja.

Door Anja ben ik deze vervelende tijd doorgekomen, fijne communicatie en goed op mijn gemak gesteld.

Betrokken en ervaren

Betrokken, zorgvuldig en met de juiste juridische kennis en advies. Ik ben zeer tevreden over mijn ervaringen.

• Geholpen door: Saray Kehrens

Goede begeleiding, fijne communicatie!

Anne heeft mijn scheiding geregeld en dat heeft ze heel goed gedaan. Ze kan zich goed inleven in de situatie en ze stelt zich begripvol op. Daarnaast werkt ze heel secuur en denkt ze goed met je mee. Ik kan dit kantoor / Anne Zonnenberg zeker aanbevelen!

Betrokken en professioneel

In een begin zeer moeizaam scheidingsproces heeft Saray mij bijgestaan als advocaat. Dit heeft ze in mijn ogen zeer goed gedaan. Betrokken, zakelijk maar wel met een vriendelijk karakter en oplossingsgericht. Het proces is daardoor snel en positief verlopen voor alle partijen. Enorm bedankt hiervoor. mvg, Michiel

Over Kehrens Snoeks Advocaten & Mediators

Zaken waarbij mensen, gevoelens en familie/arbeidsrelaties betrokken zijn, regelen wij zorgvuldig. We zoeken samen met jou een oplossing met oog voor de toekomst. Advocaat of mediator in Best, Sint-Oedenrode of de regio Eindhoven nodig? Of wil je alleen een second opinion? Wij zijn er voor je!