Deskundig advies

Ik werd snel, deskundig geadviseerd en bij gestaan. Mails werden snel beantwoord. Kosten zijn netjes gespecificeerd.

Zeer kundig en realistisch

Saray is kundig, doortastend en geeft een realistisch beeld.

Verhelderend

Zonder moeilijke woorden en termen mij handvaten gegeven om mijn probleemvraag op te kunnen lossen cq. bespreekbaar te maken. Een heel ander en veel meer huiselijker gevoel gekregen door het contact met deze advocate.

• Geholpen door: Anne Zonnenberg

Ontzettend fijn en professioneel advies gekregen

Anja v Dijck heeft mij geadviseerd in bij een (dreigend) arbeidsconflicht. Kreeg bij iedere vraag, mail of telefoontje binnen 1 dag, maar meestal nog sneller, een reactie. Super fijn geholpen! Anja denkt met je mee, geeft duidelijke uitleg, gaat net je mee om samen opties te verkennen en met alle begrip en empathie.

• Geholpen door: Anja van Dijck

hartelijke ontvangt en kennis van zaken

ik heb een heldere uitleg gekregen over de vragen die ik had en heb een goed advies gekregen.

• Betrokkenheid
  • Verschaffen juridische informatie N.v.t.

Geweldig. Chapeau

Veel lof voor de wijze waarop mevrouw Kehrens door deze moeilijke periode heeft geholpen. Haar verslagen van de gesprekken die zij met ons gevoerd heeft waren zeer goed verwoord. Heeft alles uit de kast gehaald om alles op een rijtje te zetten. Was altijd beschikbaar als je een vraag had. Ook het convenant wat zeer adequaat verwoord. Ook het financiële, zeer gecompliceerd gedeelte, heeft zij uitstekend opgenomen in het convenant

Verhelderend en eerlijk gesprek

Fijn als iemand buiten jou kennissenkring even een spiegel voor houdt, zodat je je pad weer kunt vervolgen.

• Geholpen door: Saray Kehrens

Deskundige, persoonlijke en doelgerichte aanpak en begeleiding.

Een lastig dossier is door Anja Snoeks op een deskundige wijze opgepakt en tot een goed eind gebracht. Hierbij geeft ze ruimte om zelf zaken uit te werken en op te pakken. Anja luistert goed en heeft overduidelijk ervaring en deskundigheid in het familierecht, echtscheiding en mediation.

Begripvol en snel handelen

Zeer tevreden , het is een begripvol en snel handelend advocatenkantoor. Zeer tevreden en een echte aanrader. Bedankt voor alles.

• Geholpen door: Anja Snoeks

Ik heb super goede ervaring met Mevr. Kehrens zij heeft inzicht in je dosier en denkt echt met je mee en laat het niet afweten. Goed juridisch inzicht en deskundigheid.

Zeer tevreden.

Hele proces als zeer positief ervaren, zowel vanuit de juridische kant als persoonlijke kant. Je wordt goed geinformeerd over alle aspecten en er wordt geluisterd naar je verhaal.

• Geholpen door: Anja van Dijck

Ik heb deze juridische hulp als zeer fijn ervaren

Ik ben door Anja van Dijck zeer goed geholpen met name het juridische gedeelte van mijn VSO (ontslag bij Philips)

Prettig, duidelijk, deskundig

Het waren prettige, duidelijke, gesprekken. Ik werd goed “gehoord” wat daarna goed vertaald werd in de voorgestelde adviezen,

• Geholpen door: Anja van Dijck

Accuraat en directief met gevoel

Dankzij Mevr Kehrens, de duidelijkheid gevonden waar ik al enige tijd naar op zoek was.

heel positief

Ben zeer positief over de aanpak geweest, en de voortreffelijke communicatie hierover.

Vriendelijk en vakkundig.

Goed gesprek en een vakkundige uitleg gehad. Sarah was vriendelijk en to the point.

Zeer goed, maar duur.

Saray Kehrens is helder, duidelijk, zorgvuldig en vriendelijk, ook in de e-mails.. Legt alles goed uit, zodat iedereen het begrijpt. Heeft de echtscheidingsprocedure zeer goed begeleid. Ze heeft de zaak gevolgd, totdat deze -na ruim 1,5 jaar na de echtscheiding- financieel definitief was afgerond tussen de 'ex-en'. Uurtarief van een advocaat is zeer hoog., zeker als ik dat afzet tegen mijn eigen uurtarief ...

• Geholpen door: Saray Kehrens

Moeizaam op gang gekomen.

Het werk werd pas opgepakt. Na ons telefoontje.

• Geholpen door: Saray Kehrens

Anja Snoeks is een Top Advocaat zeer ervaren deskundig betrokken vertrouwelijk die er voor je is.

Mijn ervaring : een Top Advocaat die zeer deskundig betrokken is en met je mee denkt Anja Snoeks staat altijd voor je klaar ze heeft mij voor 100% naar genoegen bijgestaan. Ik kwam bij haar voor WIJZIGING HOOFDVERBLIJF VAN MIJN DOCHTER iedereen weet dat dit een hele moeilijke zaak is voor een VADER door Anja Snoeks deskundigheid en jarenlange ervaring en super goede begeleiding is deze procedure tot een goed einde gekomen. Anja Snoeks heeft mij van A tot Z bijgestaan ze wist mij altijd van te voren te vertellen wat er kwam en te verwachten was ook tijdens deze procedure zijn er veel instanties bij betrokken geweest ook hier kon ze altijd vertellen wat dat inhield en wat je te verwachten stond ze verschafte altijd de goede juridische informatie. Zelfs in haar vrij tijd als het nodig was stond ze altijd klaar we hadden een fijne onderlinge band en goede communicatie zeer vertrouwelijk. Ook zijn de ervaring met het secretariaat positief. Altijd vriendelijk oplossing gericht en behulpzaam. Als je een kans van slagen wilt beveel ik uiteraard deze Advocaat Anja Snoeks aan.

Menselijk, betrokken en professioneel

Gedurende de periode dat ik contact gehad heb met Anja Snoeks heb ik het contact als zeer prettig ervaren. Anja is boven alles enorm professioneel, is duidelijk in wat kan en wat niet. Ze is daarnaast ook heel betrokken en heeft oog voor wat in het heden nodig is en houdt goed in de gaten wat in de toekomst ook belangrijk is. Ze houdt goed overzicht over het hele proces en is alert op vervolgstappen. Ze zet zich met hart en ziel in voor goede oplossingen en goede uitkomsten! Ook mijn ervaringen met het secretariaat zijn positief. Altijd vriendelijk, oplossingsgericht en behulpzaam. Afspraken worden nagekomen en er wordt goed onderling gecommuniceerd. Ik kan dit kantoor en Anja Snoeks aan iedereen aanbevelen die een menselijke, deskundige en professionele advocaat zoekt!

• Geholpen door: Anja Snoeks

Super geholpen door Saray.

Saray is betrokken, denkt mee en heeft me echt ontzettend goed geholpen.

Enthousiast, betrokken en deskundig

Zeer professioneel te woord gestaan door de telefoniste, teruggebeld conform afspraak met een daadkrachtige vervolgactie

Betrokken, kordaat en helder

Anne reageerde snel op mijn mail met vragen over mijn scheiding. Vervolgens een heldere sessie gehad waar we alle documenten hebben doorgenomen en duidelijk de open punten hebben benoemd. Ze was betrokken door de regelmatige opvolging tot aan de afronding.

Uitstekende begeleiding en behandeling

Duidelijk en compleet in overleg met een uitstekende wetenschap en de behandeling van mijn zaak heb ik er wederom op kunnen vertrouwen dat de zaak ik goede handen was.

Super goed geholpen door Mevr. Kehrens

Ik ben erg tevreden over de wijze waarop ik geholpen ben door Mevr. Kehrens. Al mijn vragen werden beantwoord waardoor ik precies wist welke stappen ik moest gaan onder nemen.

Over Kehrens Snoeks Advocaten & Mediators

Zaken waarbij mensen, gevoelens en familie/arbeidsrelaties betrokken zijn, regelen wij zorgvuldig. We zoeken samen met jou een oplossing met oog voor de toekomst. Advocaat of mediator in Best, Sint-Oedenrode of de regio Eindhoven nodig? Of wil je alleen een second opinion? Wij zijn er voor je!