Mijn ervaring met Kehrens Snoek Advocaten &Mediators is Top

Saray Kehrens is een Top Advocaat die zeer deskundig en betrokken is, Ze reageert snel op je mailtje en als je beld, denkt met je mee je merkt goed dat ze véél ervaring heeft. Ze verschafte goede juridische informatie en brengt je goed op de hoogte zodat je weet waar je aan toe bent. Ik ben zeer tevreden en beveel Saray Kehrens aan.

Snel, adequaat en klantvriendelijk

Snelle reactie op vraagstelling en een bondige analyse van de stukken. Goed juridisch advies.

Fighter with compassion

I was very impressed with the job that my lawyer Saray did. Not only was she very on top of things and very prompt and concise in all of her communication, she was very caring and sensitive to the situation with my son, partner and myself. A lot of Dutch law was very difficult and sometimes very overwhelming to understand as I come from the US but she made it very easy for me and made me feel comfortable speaking in my mother language most of the time which was very much appreciated.

• Geholpen door: Saray Kehrens

Er is geen beter meelevend, gewillig en kundige advocatuur als Kehrens en Snoeks

Ik ben dankbaar, niet een beetje maar ontzettend ongelooflijk dankbaar dat ik Anne Zonnenberg mocht leren kennen. Ik was bij onze ontmoeting de wanhoop nabij en binnen een week zorgde ze voor een stuk onbezorgdere opening en hoop in mijn hel op aarde. Ze staat me al bijna 5 jaar bij in de strijd rond mijn scheiding op gebied van kinderen, koopwoning afwikkeling en financiële afwikkeling. Ondenkbaar dankbaar voor deze power vrouw die geen seconde over haar heen laat lopen. Ondanks dat ik de secretaresses vaak lastig viel waren ze altijd bereikbaar en ook zij verdienen een dikke pluim. Wat een enorme topservice, medeleven en kundigheid. Enorme dankjewel, liefde voor jullie! Liefs Melany van Baardwijk

• Geholpen door: Anne Zonnenberg

Ik kan niet anders zeggen dat Anne mij ontzettend goed en profesioneel heeft geholpen. Ondanks dat de informatie niet altijd compleet was van de tegenpartij ,kon zij zich goed voorbereiden en zeer krachtig overkomt. Ik ben erg blij met haar werkzaamheden tot nu.

Toppie !!

Betrokken en begaan met afwikkeling. Voelde situatie goed aan en mede daardoor tot een zeer bevredigende afsluiting van alles gerealiseerd!

Top kantoor

Binnen no-time de zaak geregeld en vooral heel veel expertise als het aankomt om 'fatsoenlijk' scheiden. Begrip voor beide kanten van de zaak maar uiteindelijk maximale inzet om het beste voor de opdrachtgever te bereiken. Ik zou het morgen zo weer doen, zowel scheiden als naar Kehrens Snoeks gaan. Bedankt en succes verder !!!

• Geholpen door: Saray Kehrens

Zeer, prettig, deskundig en empathische Advocaten en Mediators.

We zijn erg prettig, deskundig en meelevend bijgestaan in de echtscheidingsprocedure. Dankbaar voor de snelle afwikkeling.

Uitermate goed

Fijne samen werking goed afgestemd op de vragen die ik had . Echt tot het bijna onmogelijk mee willen zoeken naar oplossingen. Na ieder bezoek met een goed voldaan gevoel weg gegaan . Altijd blijven helpen top .

Fijne integere mediator.

Heb je een advocaat of mediator nodig ,zoek niet langer deze dames zijn zeer deskundig. Ik heb in mijn leven nog nooit eerder met een advocaat of mediator te maken gehad. In mijn geval had ik nu een madiator nodig. Het gevoel was meteen goed bij deze advocaten &mediators. Zij doen echt hun best voor jou. Maar wanneer zij je niet kunnen helpen geven zij dat ook meteen aan en helpen daarbij een andere oplossing te zoeken. I

• Betrokkenheid
  • Verschaffen juridische informatie N.v.t.

Prettige ervaringen

Goede analyse en adviezen bij de problemen die ik als executeur heb ervaren.

Integer en deskundig!

Goed geholpen in moeilijke omstandigheden. Menselijke benadering zonder afbreuk te doen aan professionaliteit.

• Geholpen door: Saray Kehrens

We zijn enorm goed geholpen en hadden een fijn contact met de mediator.

Ondanks dat de reden niet fijn was heb ik er toch een goed gevoel aan over gehouden. Anne luisterde heel goed en wist als geen ander hoe ze het de juiste kant voor ons allebei op kon duwen.

Uitstekend vooruit geholpen

Doordat er op tijd stop werd gezegd, konden we na jaren discussies nu wel tot concrete afspraken komen.

• Geholpen door: Saray Kehrens

Vriendelijk alles uitgelegd waar we om vroegen

Fijn dat de mogelijkheid er is , om wat vragen te stellen . We kregen zelfs nog tips van haar.

Zeer professioneel

Hele goede hulp.

• Geholpen door: Saray Kehrens

Prettig en deskundig geholpen; wel af en toe moeizame communicatie.

De juridische ondersteuning was prima en de gegeven adviezen goed en 'to the point'. De wijze van communiceren was prettig en informeel maar het was wel af en toe moeilijk contact te leggen.

• Geholpen door: Anne Zonnenberg

Duidelijk, to the point en niet zomaar genoegen nemen met wat wordt voorgeschoteld.

Het was heel prettig om nu eindelijk eens te horen hoe om te gaan met hetgeen mijn werkgever mij had voorgelegd als beeindigingscontract. Daarnaast duidelijke adviezen en hulp gehad om e.e.a. zo vlot mogelijk te kunnen afronden. Anne, dankjewel!!

• Geholpen door: Anne Zonnenberg

Persoonlijke, helder en pro-actieve service

Zeer goed geholpen. Uitgebreide en heldere toelichting op juridische aspecten. Scherp op de belangrijke details. Persoonlijke aanpak en aandacht voor de emotionele impact. Zeer tijdig oppakken van acties en beantwoorden van vragen.

• Geholpen door: Anja van Dijck

Saray was er voor mij toen ik een vangnet nodig had

Saray heeft mij bijgestaan op het moment dat ik vastliep in communicatie bij/met mijn mediator tijdens mijn scheiding. haar heldere uitleg en kijk op de zaak heeft mij geholpen en ondersteund. Dank daarvoor.

• Betrokkenheid
  • Verschaffen juridische informatie N.v.t.
  • Geholpen door: Saray Kehrens

Saray is kundig, krachtig, steunend en weet wat ze doet!

Ik heb de mediaton van saray als heel erg steunend ervaren. Zij is heel bekwaam, en verstaat haar vak uitstekend. Zonder haar had ik niet gestaan waar ik nu ben. Mijn dank is groot.

Professioneel en persoonlijk.

Saray luistert, legt alles goed uit in begrijpelijke taal. Het contact is persoonlijk en professioneel. Bij vragen via de mail komt er een snelle reactie. Ik ben goed geholpen en goed ondersteund.

Deskundig advies

Ik werd snel, deskundig geadviseerd en bij gestaan. Mails werden snel beantwoord. Kosten zijn netjes gespecificeerd.

Zeer kundig en realistisch

Saray is kundig, doortastend en geeft een realistisch beeld.

Verhelderend

Zonder moeilijke woorden en termen mij handvaten gegeven om mijn probleemvraag op te kunnen lossen cq. bespreekbaar te maken. Een heel ander en veel meer huiselijker gevoel gekregen door het contact met deze advocate.

Over Kehrens Snoeks Advocaten & Mediators

Zaken waarbij mensen, gevoelens en familie/arbeidsrelaties betrokken zijn, regelen wij zorgvuldig. We zoeken samen met jou een oplossing met oog voor de toekomst. Advocaat of mediator in Best, Sint-Oedenrode of de regio Eindhoven nodig? Of wil je alleen een second opinion? Wij zijn er voor je!