Uitstekende service

Ik werd snel en vakkundig geholpen.

• Geholpen door: Saray Kehrens

Prettige open communicatie en constructieve bijdragen!

Vanaf het eerste contact met Kehrens Snoeks en daarna met Mw. Anja van Dijck, had ik een goed gevoel bij dit kantoor. En terecht, ik ben goed geadviseerd en de gesprekken verliepen in prettige sfeer.

Begripvol,eerlijk en duidelijk

Toen ik belde voor informatie heb ik meteen een afspraak gemaakt omdat ik een goed gevoel hierbij kreeg. Anja heeft mijn verhaal aangehoord en goed geluisterd. Dit was voor mij erg fijn. Daarna heeft ze me goed advies gegeven en me duidelijk alles uitgelegd. Zelfs in haar vrije uren heeft ze me geholpen. Daar was en ben ik erg blij mee. Anja Bedankt voor je hulp.

• Geholpen door: Anja van Dijck

Super geholpen in een bijna verloren zaak.

Complexe situatie met werkgever welke op korte termijn moest worden opgelost. Uitkomst is boven verwachting. De samenwerking met mevrouw Van Dijck was zeer vertrouwd en duidelijk.

Betrokken

Fijne samenwerking met een uitkomst waar ik tevreden mee ben.

• Geholpen door: Anja Snoeks

Goed advies en professioneel afgehandeld

Anja is zeer betrokken en heeft begrip voor de situatie. Partijen zijn met goed voorstel akkoord gegaan.

Wij zijn goed en menselijk behandeld

Wij zijn goed en menselijk behandeld

• Geholpen door: Saray Kehrens

Een” TOP, advocaat met kennis en ervaring!

Mevr. A. Snoeks, die me voor 100% heeft bij gestaan. Iemand met ervaring en oog voor emoties, die een persoonlijke aanpak combineert met de zakelijkheid, die soms ook zo nodig is. En een persoonlijke klik, waarin ik mezelf kon zijn. Snelle reacties, onderling goed overleg en deskundigheid, advies en goede communicatie. Deze advocaat heeft het proces zeer goed verzorgd en begeleid,CHAPPEAU. Uiteraard zal ik deze advocaat aanbevelen met een vriendelijk secretariaat in een mooi kantoor in Best.

Correct, genuanceerd, geduldig.

Zowel de 5 besprekingen als de verslagen waren heel goed en hebben daardoor uiteindelijk tot een definitief resultaat geleid. Dank daarvoor.

• Geholpen door: Saray Kehrens

Snel geholpen met resultaat.

Ik heb gebeld voor advies en hulp bij een kort geding. Daarvoor kon ik dezelfde dag nog terecht. Vervolgens wert er snel actie ondernomen en kreeg ik goed advies. Als ik vragen had kon ik altijd terrecht via mail of bellen. Het kort geding is goed en snel gegaan met uitstekend resultaat.

Betrokken en duidelijk

We go way back ;-)

Fijn bedrijf

goed geholpen

Deskundig en professioneel

Op tijd en volgens afspraak.

Hele goede ervaring

Goed geholpen met mijn zaak. Stond altijd klaar als er iets was.

Topper!

Actie=reactie.. wat ben je gedreven in je vak en je hebt mij zeer goed geholpen tot de uiterste tijdens mijn scheidingsprocedure!

• Geholpen door: Saray Kehrens

Kundigheid en rechtvaardig/eerlijkheid met enorm veel menselijkheid.

Saray, vanaf het begin heb ik het gevoel dat je onbevooroordeeld naar mij luisterde. De zaak niet mooier maakte dan wat deze was. Mij voor een keuze liet staan en vanuit deze keuze mij volledig steun en vertrouwen gaf. Eerlijkheid en vertrouwen was er van jou naar mij en andersom en tijdens de zitting voelde ik pas goed hoe krachtig jij bent als het eropaan komt. Een mooi mens met een groot hart en ook humor waardoor ik er beter mee om kon gaan. Kundigheid en strijdlustig en menselijk. Veel van je geleerd en ben je hier dankbaar voor.

• Geholpen door: Saray Kehrens

Mijn ervaring is zeer goed geweest.

Mijn ervaring is zeer goed geweest, er was emphatie, zij was zeer kundig en heel behulpzaam.

• Geholpen door: Anja van Dijck

Top kantoor en met name Anja snoeks.

Bedankt! Top prestatie!

Anja van Dijk is erg goede advocaat. Zij is van rechttoe rechtaan aanpak. Bij het intake gesprek heeft zij gelijk het plan van campagne voorgesteld. De duidelijkheid spraak me erg aan. Zij heeft voor elke zin van VSO en elke cent gevochten en wij hebben meer kunnen bereiken dan op wat wij oorspronkelijk hadden gehoopt. Ik had van Anja veel steun gehad en de communicatie was altijd top. Bedankt!

• Geholpen door: Anja van Dijck

Een gemoedelijke benadering van de moeilijkste beslissing in mijn leven.

Een scheiding hoor je vaak en klinkt dan simpel, maar mijn ervaring is dat er heel veel bij komt kijken en dat goede begeleiding en afspraken zeer belangrijk zijn.

• Geholpen door: Anja Snoeks

Goed maar terugkoppeling duurt lang

Zoals beschreven hier boven totale beleving is goed maar ik heb wel eens 5 keer moeten bellen voordat mijn me advocate mij terug belde.

• Geholpen door: Anne Zonnenberg

Kundig, pittig, empathisch en doelgericht! Zeer tevreden.

Zeer tevreden, in een moeilijke situatie, toch voor beide partijen naar de beste oplossing gewerkt.

• Geholpen door: Saray Kehrens

Competent, thorough and personalized.

Not only competent in handling my case, but also personally supporting and caring in an emotionally difficult negotiation process over 4 months. Thank you!

• Geholpen door: Anja van Dijck

Saray Kehrens is altijd super goed voorbereid, op de hoogte, zeervakbekwaam en betrokken

Zie boven

• Geholpen door: Saray Kehrens

accuraat op de zaak blijven en niets op het beloop laten. en afspraak terugbellen nakomen

er werd vaak beloofd om die dag terug gebeld te worden maar dit gebeurde bijna nooit en moest ik er zelf weer achteraan gaan. te weinig kracht kunnen geven om de zaak naar mijn kant te draaien. Feller op de zaak zijn om alles er uit te halen die een goed advocaat betaamd.

Over Kehrens Snoeks Advocaten & Mediators

Zaken waarbij mensen, gevoelens en familie/arbeidsrelaties betrokken zijn, regelen wij zorgvuldig. We zoeken samen met jou een oplossing met oog voor de toekomst. Advocaat of mediator in Best, Sint-Oedenrode of de regio Eindhoven nodig? Of wil je alleen een second opinion? Wij zijn er voor je!