Heel hartelijk ontvangen spontaan en kundig geholpen je voelt meteen dat het goed zit.

Heel hartelijk ontvangen spontaan en kundig geholpen .

• Geholpen door: Saray Kehrens

Fijne samenwerking met Anja.

Door Anja ben ik deze vervelende tijd doorgekomen, fijne communicatie en goed op mijn gemak gesteld.

Betrokken en ervaren

Betrokken, zorgvuldig en met de juiste juridische kennis en advies. Ik ben zeer tevreden over mijn ervaringen.

• Geholpen door: Saray Kehrens

Goede begeleiding, fijne communicatie!

Anne heeft mijn scheiding geregeld en dat heeft ze heel goed gedaan. Ze kan zich goed inleven in de situatie en ze stelt zich begripvol op. Daarnaast werkt ze heel secuur en denkt ze goed met je mee. Ik kan dit kantoor / Anne Zonnenberg zeker aanbevelen!

• Geholpen door: Anne Zonnenberg

Betrokken en professioneel

In een begin zeer moeizaam scheidingsproces heeft Saray mij bijgestaan als advocaat. Dit heeft ze in mijn ogen zeer goed gedaan. Betrokken, zakelijk maar wel met een vriendelijk karakter en oplossingsgericht. Het proces is daardoor snel en positief verlopen voor alle partijen. Enorm bedankt hiervoor. mvg, Michiel

Goed en betrouwbaar.

Mevrouw van Dijck heeft mijn zaak perfect behandeld inzake een arbeidsconflict. Contacten waren persoonlijk en prettig. Ik voelde me direct op mijn gemak en gehoord. Reacties waren snel, professioneel en duidelijk. Nogmaals enorm bedankt!

• Geholpen door: Anja van Dijck

Heel prettig geholpen

Ik voelde mij begrepen en gesteund tijdens het scheidingsproces.

Eerlijk en goed advies

Wat ik zo fijn vind is dat er eerlijk en goed advies gegeven word. Maar ook dat ondanks je een langere tijd niks nodig hebt en je daarna contact opneemt ze altijd voor je klaar staan. Als ik ook weer rechtshulp nodig heb ga ik hier weer terug heen!

• Geholpen door: Anja Snoeks

Verstand & rede waar emoties de boventoon speelden

Ik raad het niemand aan, maar soms kan je niet anders. Scheiden. Je hele leven van een decennia of meer uit elkaar plukken met kids en al, en met een grote financiële aanname op de toekomst, en niet wetende of het de allerbeste beslissing is die je gaat maken. Wat Saray kenmerkt naast deskundigheid in het juridische gebied, is haar empathie en betrokkenheid in de situatie. Het kan iedereen overkomen, het is niet verkeerd om te scheiden, het is gewoon wat het is. Daarna is er dan ruimte om in alle redelijkheid een plan te maken, en dat te leven.

• Geholpen door: Saray Kehrens

Een doelgericht, persoonlijk en betrokken advies en hulp wat het gewenste resultaat heeft opgeleverd

Een zeer prettige en accurate communicatie met Saray, waarbij een stuk persoonlijke betrokkenheid duidelijk voelbaar is, wat een vervelend scheidings/mediation traject een stuk aangenamer maakt. Vanaf het begin een helder beeld gekregen van mogelijkheden en onmogelijkheden, wat verstandig was om te doen en hierin het advies van Saray opgevolgd, wat uiteindelijk het gewenste resultaat heeft opgeleverd. Hartelijke groet, Marco van Overdijk

Heel erg prettig

Heel erg prettig.

• Geholpen door: Saray Kehrens

Professioneel, kundig, to-the-point en betrokken

Twee verschillende zaken gehad en we zijn zeer tevreden over de adequate afwikkeling.

• Geholpen door: Saray Kehrens

Betrouwbaar, accuraat en kwalitatieve partner

Mijn ervaring met Saray Kehrens is uitstekend. J&R Adviesgroep (hypotheekadvies) en Kehrens Snoeks Advocaten & Mediators hebben intensief samengewerkt aan een gezamenlijk dossier (echtscheiding). Saray heeft mij gedurende deze samenwerking goed op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen en daar waar mogelijk gezorgd voor een snelle en goede afwikkeling voor onze cliënten.

• Advies N.v.t.
  • Betrokkenheid
  • Verschaffen juridische informatie N.v.t.
  • Geholpen door: Saray Kehrens

Professionele aanpak met maximale klantenbelang

professioneel, snel en begripvol geholpen door advocaat anne. Anne ondernam gelijk actie voor mij in mijn situatie. Daarna werden de mogelijkheden van mijn zaak helder uiteengezet, zodat we samen tot de juiste strategie zijn gekomen om het maximale uit de situatie te halen. Op het kantoor wordt je altijd vriendelijk ontvangen wat voor mij heel ontspannend heeft gewerkt

• Geholpen door: Anne Zonnenberg

Menselijk, zeer deskundig en uitermate professioneel.

Ik ben bijgestaan door mevr. mr. S. Kehrens. Ze is een advocaat die snel het complete plaatje inzichtelijk heeft. Haar opréchte betrokkenheid heeft indruk op mij gemaakt. Ze gaat voor haar cliënt tot ‘t uiterste. Zónder haar had alles er voor mij heel anders uitgezien. Ik zal haar altijd dankbaar zijn en beveel haar dan ook van hárte aan!!

Top service

Snelle service. Door mij verloren documenten van 10 jaar oud opgevraagd en deze binnen een dag keurig op de mail mogen ontvangen.

• Geholpen door: Saray Kehrens

Alleen was het me nooit gelukt om maar een normaal gesprek aan te gaan

Goed verstaanbaar gesprek, op tijd een luisterend oor en op tijd voor de oplossing.

prima mediation

mijn ervaring met Saray als Mediator is goed bevallen luistert goed, prettig als persoon en weet de regie te behouden.

• Geholpen door: Saray Kehrens

Zeer goed geadviseerd en goed geholpen

Ik heb goed advies gehad en alles is goed uitgelegd en behandeld.

• Geholpen door: Anja Snoeks

Goede begeleiding bij het scheidingsproces!

Goede begeleiding bij het scheidingsproces!

• Geholpen door: Anja Snoeks

Goed en professioneel geholpen!

Mevr. Kehrens ingeschakeld als mediator waarbij ze professioneel de sessie heeft begeleidt. Ze zorgde ervoor dat iedereen voldoende ruimte kreeg om zijn of haar verhaal te doen. Verder was ze goed ingelezen en hebben we mede door haar inbreng, een positief resultaat behaalt.

• Betrokkenheid
  • Verschaffen juridische informatie N.v.t.
  • Geholpen door: Saray Kehrens

Een "TOP "advocaat met kennis en ervaring!

Een advocaat die me kundig door mijn scheiding heeft geloodst. Iemand met ervaring en oog voor emoties, die een persoonlijke aanpak combineert met de zakelijkheid, die soms ook zo nodig is. En een persoonlijke klik, waarin ik mezelf kon zijn. Snelle reacties, onderling goed overleg en deskundig advies en goede communicatie. Deze advocaat heeft het gehele traject van de scheiding zeer goed verzorgd en begeleid. CHAPPEAU. Uiteraard zal ik deze advocaat aanbevelen en heeft ze me een stevig fundament voor het leven na mijn scheiding gegeven.

Betrokken en profesioneel

Zeer prettig.

• Geholpen door: Anja Snoeks

Menselijk, begrijpend, professioneel en zeer deskundig geholpen.

Ik vond het erg moeilijk om hulp te zoeken, maar door de betrokkenheid van Saray voelde ik me snel op mijn gemak en begrepen. Er was een luisterend oor en kon met vragen altijd terecht. een zeer aan te raden Advocaten kantoor. Bedankt voor jullie hulp en advies. Groetjes Carien.

Professioneel

Alles wordt met geduld uitgelegd juridisch gezien. Ik ben meerdere malen geholpen door de jaren heen door mevr. Snoeks en zij was zeer betrokken bij mijn zoon en mij. Advies werd gegeven maar alles altijd in overleg.

Over Kehrens Snoeks Advocaten & Mediators

Zaken waarbij mensen, gevoelens en familie/arbeidsrelaties betrokken zijn, regelen wij zorgvuldig. We zoeken samen met jou een oplossing met oog voor de toekomst. Advocaat of mediator in Best, Sint-Oedenrode of de regio Eindhoven nodig? Of wil je alleen een second opinion? Wij zijn er voor je!